Colin Elküldve December8, 2011 Elküldve December8, 2011 george2 írta: Az 589.sz hsz edben 6,5l es fogyiról irsz 90-120 között. 90-nél sem megy 6,5 alá sajnos. 5-ös váltó van benne. Lehet 6-os váltóval sokkal jobb lenne, és le menne mondjuk 5,9......de akkor meg ott az 1,7 cdti és 4 liter lenne (ha nagyon számítana) Németek csináltak egy olyan tesztet, hogy 2,0 cdti 130 Le, Berlin - Isztambul teszt kombival, 5,5 liter lett az átlag. A mostani állapotot tudtuk volna, akkor valószínű diesel mellett voksoltunk volna, és ez csak az évi kb 40e km munkába járás miatt :lol:
george2 Elküldve December8, 2011 Elküldve December8, 2011 Colin írta: 90-nél sem megy 6,5 alá sajnos. 5-ös váltó van benne. Lehet 6-os váltóval sokkal jobb lenne, és le menne mondjuk 5,9......de akkor meg ott az 1,7 cdti és 4 liter lenne (ha nagyon számítana) Németek csináltak egy olyan tesztet, hogy 2,0 cdti 130 Le, Berlin - Isztambul teszt kombival, 5,5 liter lett az átlag. A mostani állapotot tudtuk volna, akkor valószínű diesel mellett voksoltunk volna, és ez csak az évi kb 40e km munkába járás miatt :lol: Ha 90nél 6.5L akkor 90-120 között nem lehet annyi/ahogy irtad/ Mindenesetre az nagyon sok ilyen sebességnél egy 1.6 os motortól.A jelenlegi benyaturbós autóm ott kb. 5.2 körül papizik/Fiat Bravo Tjet/ Viszont a turbós Astrák a tulajok szerint jobban fogyasztanak. Ami a dizeleket illeti,minden tesztben felejtőseknek irják őket.
camaron Elküldve December8, 2011 Elküldve December8, 2011 george2 írta: Ha 90nél 6.5L akkor 90-120 között nem lehet annyi/ahogy irtad/ Mindenesetre az nagyon sok ilyen sebességnél egy 1.6 os motortól.A jelenlegi benyaturbós autóm ott kb. 5.2 körül papizik/Fiat Bravo Tjet/ Viszont a turbós Astrák a tulajok szerint jobban fogyasztanak. Ami a dizeleket illeti,minden tesztben felejtőseknek irják őket. mondjuk ha azt nézzük akkor a 2 autó között van 120kiló különbség is, ha meg az ST vesszük akkor az még +70kg.
george2 Elküldve December8, 2011 Elküldve December8, 2011 camaron írta: mondjuk ha azt nézzük akkor a 2 autó között van 120kiló különbség is, ha meg az ST vesszük akkor az még +70kg. Az a súlykülönbség sem igazolja,hogy egy 116 lovas motor 6.5 öt egyen 90 nél.Ott akkor valami nem kerek :lol: Egy kicsit olvasgattam itt: http://www.motor-talk.de/forum/opel-astra-j-b767.html Sok mindent meg lehet innét tudni.
Colin Elküldve December8, 2011 Elküldve December8, 2011 5-ösben, kb 3000 forog 90-100-nál. 120-nál meg 4000 körül. Ha nem hiszed, nem hiszed. Ennyit tud. Mondjuk én egy újságban megírt teszt alapján nem mondanák véleményt egy autóról. Mondjuk ha utána olvastál rendesen, akkor kb az összes cikkben, tesztben eléggé lefikázták az Astrát, mert sok gombos, start-stop nélküli, régebbi motorok és sokat fogyaszt, drága, meg még sok olyan dolog, amit egy átlag ember az életében nem használ (vagy használt eddig). Tehát a tesztek, cikkek alapján nézzük, akkor csak a GTC jöhetne szóba, abból is 1,6 T vagy 2,0 cdti. astra j forum akad már bőven (angol és olasz, hogy a 2 legnagyobbat említsem), ahol azért ennél sokkal bővebben fejtegetik a dolgokat, érdemes nézelődni ott is. Olaszoknak elég jó kapcsolataik lehetnek, mert kb mindenről van teszt videójuk is. Másik, szívokban, CR váltó van, ami rövidet jelent, turbósokban meg WR (=hosszú) [opel-infos.de] Áttételeket is lehetne nézegetni, gondolom én a turbós 6-osban 100-nál pöröghet kb 1900-t? Nem győzködök én senkit, mindenki olyat vesz, amilyet akar és tud. ( Amúgy opel.hu szerint az 1,6-os: "Átlagos üzemanyagfogyasztás (l/100 km) 6.3" )
george2 Elküldve December8, 2011 Elküldve December8, 2011 Colin írta: 5-ösben, kb 3000 forog 90-100-nál. 120-nál meg 4000 körül. Ha nem hiszed, nem hiszed. Ennyit tud. Mondjuk én egy újságban megírt teszt alapján nem mondanák véleményt egy autóról. Mondjuk ha utána olvastál rendesen, akkor kb az összes cikkben, tesztben eléggé lefikázták az Astrát, mert sok gombos, start-stop nélküli, régebbi motorok és sokat fogyaszt, drága, meg még sok olyan dolog, amit egy átlag ember az életében nem használ (vagy használt eddig). Tehát a tesztek, cikkek alapján nézzük, akkor csak a GTC jöhetne szóba, abból is 1,6 T vagy 2,0 cdti. astra j forum akad már bőven (angol és olasz, hogy a 2 legnagyobbat említsem), ahol azért ennél sokkal bővebben fejtegetik a dolgokat, érdemes nézelődni ott is. Olaszoknak elég jó kapcsolataik lehetnek, mert kb mindenről van teszt videójuk is. Másik, szívokban, CR váltó van, ami rövidet jelent, turbósokban meg WR (=hosszú) [opel-infos.de] Áttételeket is lehetne nézegetni, gondolom én a turbós 6-osban 100-nál pöröghet kb 1900-t? Nem győzködök én senkit, mindenki olyat vesz, amilyet akar és tud. ( Amúgy opel.hu szerint az 1,6-os: "Átlagos üzemanyagfogyasztás (l/100 km) 6.3" ) Ja,országúti 5.1 :-) Rendesen utána olvastam. Szinte minden tesztben az 1,4 140 lovas turbót tartják ideális választásnak.Az 1.6 sima kerülendő azt irják és ha tényleg illyen rövid a váltója akkor valóban passzé..............Mondjuk nem is akarnék mást venni mint downsizolt turbóbenyást,a mostanival több mint 100k t mentem hiba nélkül.Én teszteltem az 1,4 turbót manual és aut. váltóval is.Tetszik.A jelenlegi autóm leveri mindegyiket de sajna most automata váltós kell igy jött képbe az Astra.A tesztek szerint az unalmas golfot veri szinte mindenben,kivéve a súlyt és a váltót. Nem szeretnélek meggyőzni semmiről,csak érdeklődtem itt.Ezután marad a dajcse fórum.Ha veszem.....
camaron Elküldve December9, 2011 Elküldve December9, 2011 Colin írta: 5-ösben, kb 3000 forog 90-100-nál. 120-nál meg 4000 körül. Ha nem hiszed, nem hiszed. Ennyit tud. Mondjuk én egy újságban megírt teszt alapján nem mondanák véleményt egy autóról. Mondjuk ha utána olvastál rendesen, akkor kb az összes cikkben, tesztben eléggé lefikázták az Astrát, mert sok gombos, start-stop nélküli, régebbi motorok és sokat fogyaszt, drága, meg még sok olyan dolog, amit egy átlag ember az életében nem használ (vagy használt eddig). Tehát a tesztek, cikkek alapján nézzük, akkor csak a GTC jöhetne szóba, abból is 1,6 T vagy 2,0 cdti. astra j forum akad már bőven (angol és olasz, hogy a 2 legnagyobbat említsem), ahol azért ennél sokkal bővebben fejtegetik a dolgokat, érdemes nézelődni ott is. Olaszoknak elég jó kapcsolataik lehetnek, mert kb mindenről van teszt videójuk is. Másik, szívokban, CR váltó van, ami rövidet jelent, turbósokban meg WR (=hosszú) [opel-infos.de] Áttételeket is lehetne nézegetni, gondolom én a turbós 6-osban 100-nál pöröghet kb 1900-t? Nem győzködök én senkit, mindenki olyat vesz, amilyet akar és tud. ( Amúgy opel.hu szerint az 1,6-os: "Átlagos üzemanyagfogyasztás (l/100 km) 6.3" ) igen a turbós 6osban 90nél 1500on forog :lol:
george2 Elküldve December10, 2011 Elküldve December10, 2011 Akkor ez most hogy is van?Nem értem ;) Mindenki szidja ay Astra fogyiját :lol: 120 nál 5-6l között fogyaszt egy új,bejáratós turbós Astra?
camaron Elküldve December10, 2011 Elküldve December10, 2011 george2 írta: Akkor ez most hogy is van?Nem értem :) Mindenki szidja ay Astra fogyiját ;) 120 nál 5-6l között fogyaszt egy új,bejáratós turbós Astra? ez egy elképzelhető érték tök sima úton emelkedő nélkül :lol: nekem a pécs oda vissza autópályán 512km. ez 110-120as tempóval megvan 5,9es fogyasztással.
george2 Elküldve December16, 2011 Elküldve December16, 2011 Nos, ma délután megrendeltük a gépet.1.4 140 ps aut. power red szin.Okosan válogatva az opciókból.Szép kis setup sikerült.Kb. február végén jön.
george2 Elküldve December18, 2011 Elküldve December18, 2011 Azt nem lehet mondani,hogy brutálisan pörög e fórum :devlish: :D :lol:
camaron Elküldve December20, 2011 Elküldve December20, 2011 george2 írta: Azt nem lehet mondani,hogy brutálisan pörög e fórum :devlish: :D :lol: biztos mindenki elfoglalt vagy nincs annyi téma mint az astra g topicban
KaSaX Elküldve December21, 2011 Elküldve December21, 2011 Jó estét! Meg tudja valaki mondani nekem, hogy a xenonos fényszórómosót hogyan kell működtetni? Előre is köszö-NET!
uhuhu Elküldve December21, 2011 Elküldve December21, 2011 felkapcsolod a lámpát - mosod az ablakot - mossa a fényszorót....
george2 Elküldve December22, 2011 Elküldve December22, 2011 Majestic írta: Gratula Köszi. Tiéd az 1.6 T At ami a HAHU n eladó?
KaSaX Elküldve December22, 2011 Elküldve December22, 2011 uhuhu írta: felkapcsolod a lámpát - mosod az ablakot - mossa a fényszorót.... Ez álló helyzetben is működik? A világítás automata üzemmódjában is? Azért kérdezem, mert bevallom őszintén, hogy még sosem láttam, hogy működne. :lol:
uhuhu Elküldve December22, 2011 Elküldve December22, 2011 KaSaX írta: Ez álló helyzetben is működik? A világítás automata üzemmódjában is? Azért kérdezem, mert bevallom őszintén, hogy még sosem láttam, hogy működne. :lol:szerintem nem, a motornak járnia kell, és a lámpának világitania kell. ott akár automatában, csak égjen....
KaSaX Elküldve December22, 2011 Elküldve December22, 2011 uhuhu írta: szerintem nem, a motornak járnia kell, és a lámpának világitania kell. ott akár automatában, csak égjen.... Akkor valami gáz van, mert nem megy sehogyan sem. :lol: Majd ha legközelebb ( első alkalommal... ) megyek szervízbe, megnézetem...
ppetike Elküldve Január11, 2012 Elküldve Január11, 2012 egy kis érdekesség: 2. szervíz alatt derült ki, hogy a két hátsó lengéscsillapítóbol szivárog az olaj még jó hogy jan 15ig garis
iref Elküldve Január28, 2012 Elküldve Január28, 2012 Üdv. mindenkinek ! " Azt nem lehet mondani , hogy brutálisan pörög e fórum ". Én is Új tulaj leszek február végén. :D
ppetike Elküldve Január30, 2012 Elküldve Január30, 2012 On 2012. 01. 28. at 16:52, iref írta: Üdv. mindenkinek ! " Azt nem lehet mondani , hogy brutálisan pörög e fórum ". Én is Új tulaj leszek február végén. :D Isten hozott a táborban :D
ppetike Elküldve Január31, 2012 Elküldve Január31, 2012 On 2012. 01. 30. at 17:52, uhuhu írta: van itt valakinek 100LE egynégyese? ekkora méretű autóhoz elég kicsi lenne, de én is kíváncsi vagyok milyen :D
Recommended Posts