Majestic Elküldve Szeptember2, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2010 ez sztem benne van alapbol is. Inkább azt nézd meg, hogy a digitális rádióadók vételét tudod-e fogni (asszem dvb) ? Az csak akkor fog menni ha külön bele lett rendelve a digitális rádióvevő plusz opció (70.000 FT). Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Szeptember3, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2010 Nekem is előjött a tempomatos hiba és olyan, mintha a kuplung és/vagy a fék pedál mozgására lenne túl érzékeny és azért kapcsol ki. Mintha a döccenéseknél a tehetetlenség miatt úgy érzékelné, hogy megnyomtam valamelyik pedált. Egyébként ha kicsit alányúlok a két pedálnak és feljebb húzom őket, akkor nem kapcsol ki a tempomat. Remélem, javítani fogják. Egyébként szalonból elhozva az autó hetekig (más szemrendszer szerint több körig a szervízbe járva vele) indításkor azt írta ki, hogy "Service vehicle soon", amiről a szervízben nem tudták megállapítani, hogy miért van. Végül egy órás diagnosztikát futtattak rajta, ami mindent resetelt, azóta nincs az üzenet. Azóta egyébként mintha új menüpontok jelentek volna meg a fedélzeti számítógépen (pl. a milyen hangos legyen a rádió amikor a közlekedési hírek mennek), de lehet, hogy csak nem vettem őket észre korábban. megjelent egy körlevél, miszerint ki kell cserélni a kuplung kapcsolót. - azaz a tengelykapcsoló helyzetérzékelőt. akinek ilyen baja van keressen fel egy márkaszervizt, és ki fogják javitani az autót,.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Majestic Elküldve Szeptember3, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2010 megjelent egy körlevél, miszerint ki kell cserélni a kuplung kapcsolót. - azaz a tengelykapcsoló helyzetérzékelőt. akinek ilyen baja van keressen fel egy márkaszervizt, és ki fogják javitani az autót,.... Nekem éppen ma készült el a megrendelt kocsim Angliában, kb. 3 hét múlva tudom átvenni. Szerintetek ebben már nem lesz ez a probléma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Szeptember4, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2010 nem lesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Livi Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Én csak jókat hallók az új Astra J-ről összehasónlitásban is veri a konkurensekett pl: Toyota Mazda Golf stb kivéve egy valamiben nagyon elcseszték az Astrát és az a motor amiben pedig a legrosszabb minden másban jobb a többinél. Sajnos a motorokat nem fejlesztették és ez hatalmas hiba volt.A túrbosok meg nem átlag embernek való mert sok lenne a fentartása. <_< :wacko: :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Majestic Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Én csak jókat hallók az új Astra J-ről összehasónlitásban is veri a konkurensekett pl: Toyota Mazda Golf stb kivéve egy valamiben nagyon elcseszték az Astrát és az a motor amiben pedig a legrosszabb minden másban jobb a többinél. Sajnos a motorokat nem fejlesztették és ez hatalmas hiba volt.A túrbosok meg nem átlag embernek való mert sok lenne a fentartása. <_< :wacko: :( Miért sok a fentartása: mert sokat fogyaszt vagy azért mert romlik? Ha az első, akkor talán tudod, hogy városban mennyit fogyszt az 1.6-os turbo normális (nem sportos) autózással? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Sajnos a motorokat nem fejlesztették és ez hatalmas hiba volt. De, fejlesztették a motorokat. Euro 5-ös normát tudja mindegyik. Bevezetésre került az 1,4 turbo motor, aminek nemsokára érkezik a 120 lovas verziója is. A túrbosok meg nem átlag embernek való mert sok lenne a fentartása. <_< :( ;) A dizelek is turbosok......... Ha már említetted a Golf-t, annak csak turbós motorja van. Amúgy meg magyarázd meg őket légyszi, és megpróbáljuk elhinni. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmlevi Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Az opelnek ill. a J astrának igenis, jók a motorjai, ha nem azt nézed, hogy úristen a gyorsulási meg a rugalmassági adatai elmarad egy pár tizeddel a többitől, hanem azt, hogy milyen keveset forog 90-nél, 130-nál!!! A saját kategóriájukban az opel motorok a legtakarékosabbak pl. az 1.4 tsi-nél kevesebbet eszik az 1.4 turbo (persze nem az újságíróknál, akik nem úgy vezetik a kocsikat ahogy kéne)...;) Talán az 1,6 szívó tudhatna többet (bár az is egy nagyon korszerű motor), mert nem sok értelmét látom az 1,4-hez képest (igaz ez H astrás tapasztalat, ráadásul a régebbi 105LE-s változat, de (a J astránál) jelenleg is 15 LE-vel tud többet az 1.6 1.4-nél tehát kb. ugyanakkora lehet a differencia!) Amúgy ami engem zavar a picit J-ben az hátul a térérzet, meg a lábfejnek a hely az ülés alatt:)! Én csak jókat hallók az új Astra J-ről összehasónlitásban is veri a konkurensekett pl: Toyota Mazda Golf stb kivéve egy valamiben nagyon elcseszték az Astrát és az a motor amiben pedig a legrosszabb minden másban jobb a többinél. Sajnos a motorokat nem fejlesztették és ez hatalmas hiba volt.A túrbosok meg nem átlag embernek való mert sok lenne a fentartása. <_< :wacko: :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Majestic Elküldve Szeptember6, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2010 Az opelnek ill. a J astrának igenis, jók a motorjai, ha nem azt nézed, hogy úristen a gyorsulási meg a rugalmassági adatai elmarad egy pár tizeddel a többitől, hanem azt, hogy milyen keveset forog 90-nél, 130-nál!!! A saját kategóriájukban az opel motorok a legtakarékosabbak pl. az 1.4 tsi-nél kevesebbet eszik az 1.4 turbo (persze nem az újságíróknál, akik nem úgy vezetik a kocsikat ahogy kéne)...<_< Talán az 1,6 szívó tudhatna többet (bár az is egy nagyon korszerű motor), mert nem sok értelmét látom az 1,4-hez képest (igaz ez H astrás tapasztalat, ráadásul a régebbi 105LE-s változat, de (a J astránál) jelenleg is 15 LE-vel tud többet az 1.6 1.4-nél tehát kb. ugyanakkora lehet a differencia!) Amúgy ami engem zavar a picit J-ben az hátul a térérzet, meg a lábfejnek a hely az ülés alatt:)! Nagyon érdekes hozzászólás. Én vagy 2 hónapig szenvedtem azon, hogy melyik kocsit válasszam, a Golf VI 1.4 TSI 160 LE DSG vagy az Astra 1.6 turbó automatát. A szempontok a következők voltak: 1. A motor legyen korszerű (halk, aránylag keveset fogyasszon, legyen megbízható, és legyen korszerű, stb.) 2. A kocsi legyen biztonságos (a kasztni) és legyen szép (kívül/belül) 3. A komfortérzet a kocsiban legyen jó Na mármost, az az állítás, hogy a Golf 1.4 TSI-nél kevesebbet fogyaszt az Astra 1.4-es, ez nagyon érdekes, mert ezt mindenhol pont ellenkezőleg állítják be. Azért is furcsállom, mert nekem most egy 1.4-es 2010-es Corsám van (automata, nem tiptronikus!) és városban simán megeszi normális vezetésnél a 8,5 l/100km. Városon kívül 7l/100km. Mindent összevetve arra jutottam, hogy az Astra 1.6 turbot veszem, bár a fogyasztása állítólag nagyon horrorisztikus, illetve SENKI sem tudja/tudta itt Magyarországon megmondani, hogy mennyit is fogyaszt valójában ez a kocsi városban! Még a hivatalos márkakereskedés sem! Itthoni teszt NINCS, olvasgattam a külföldi teszteket, de ott sem tiszta a dolog. Remélem jól választottam… Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Szeptember8, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2010 Nagyon érdekes hozzászólás. Én vagy 2 hónapig szenvedtem azon, hogy melyik kocsit válasszam, a Golf VI 1.4 TSI 160 LE DSG vagy az Astra 1.6 turbó automatát. A szempontok a következők voltak: 1. A motor legyen korszerű (halk, aránylag keveset fogyasszon, legyen megbízható, és legyen korszerű, stb.) 2. A kocsi legyen biztonságos (a kasztni) és legyen szép (kívül/belül) 3. A komfortérzet a kocsiban legyen jó Na mármost, az az állítás, hogy a Golf 1.4 TSI-nél kevesebbet fogyaszt az Astra 1.4-es, ez nagyon érdekes, mert ezt mindenhol pont ellenkezőleg állítják be. Azért is furcsállom, mert nekem most egy 1.4-es 2010-es Corsám van (automata, nem tiptronikus!) és városban simán megeszi normális vezetésnél a 8,5 l/100km. Városon kívül 7l/100km. Mindent összevetve arra jutottam, hogy az Astra 1.6 turbot veszem, bár a fogyasztása állítólag nagyon horrorisztikus, illetve SENKI sem tudja/tudta itt Magyarországon megmondani, hogy mennyit is fogyaszt valójában ez a kocsi városban! Még a hivatalos márkakereskedés sem! Itthoni teszt NINCS, olvasgattam a külföldi teszteket, de ott sem tiszta a dolog. Remélem jól választottam… A spritmonitoron megnézheted a fogyasztásokat és sokkal reálisabbak, mint a gyártói közzétételek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Szeptember8, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2010 Jól néz ki! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ppetike Elküldve Szeptember8, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2010 Jól néz ki! hát nem tudom! szerintem az 5 ajtós szebb. ugyan így bajom van a 3 ajtós Corsa D-vel is. ez is kicsit hajaz rá Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember8, 2010 Szerző Megoszt Elküldve Szeptember8, 2010 hát nem tudom! szerintem az 5 ajtós szebb. ugyan így bajom van a 3 ajtós Corsa D-vel is. ez is kicsit hajaz rá Azért az a hátsó ív ebből a szögből elég komoly <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember8, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2010 Azért az a hátsó ív ebből a szögből elég komoly :wacko: szerintem GYÖNYÖRŰ <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Szeptember8, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2010 Azért az a hátsó ív ebből a szögből elég komoly <_< http://www.origo.hu/i/1009/20100908opelastra2.jpg kiváncsi leszek, lesz-e hozzá mattig szélesítés :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember8, 2010 Szerző Megoszt Elküldve Szeptember8, 2010 kiváncsi leszek, lesz-e hozzá mattig szélesítés <_< :wacko: :( Mondjuk AZ a Kadett nekem sok(k). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Szeptember8, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2010 de az ív azon is szép <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember8, 2010 Szerző Megoszt Elküldve Szeptember8, 2010 de az ív azon is szép <_< Az csúszda, de ez szép :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ppetike Elküldve Szeptember9, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2010 elöről valóban mutatós csak mikor hátulról látja az ember.... mintha lenne benne egy lépcső Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Szeptember9, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2010 hát nem tudom! szerintem az 5 ajtós szebb. ugyan így bajom van a 3 ajtós Corsa D-vel is. ez is kicsit hajaz rá Ízlés dolga, de pl. nekem úgy igazán nem tetszik az 5 ajtós, mint ahogy pl. az Astra H 5 ajtós sem. Olyan befejezetlen, csapott seggűnek tűnnek nekem, viszont így 3 ajtósban a H és a J is kifejezetten vagány, mokány. (Azé' ha meglepnének egy 5 ajtós J-vel, vonakodva, de elfogadnám... :wacko: <_< ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Majestic Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 A spritmonitoron megnézheted a fogyasztásokat és sokkal reálisabbak, mint a gyártói közzétételek. Hát ha ezek az adatok erre a modellre vonatkoznak (Astra J 1.6 Turbo), akkor ez nagyon gáz! http://www.spritmonitor.de/de/detailansich....html?cdetail=1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
ppetike Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 Itt egy kis szösszenet az 1.6 T-ről http://www.vezess.hu/teszt/teszt_opel_astra_1_6/26332/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 Hát ha ezek az adatok erre a modellre vonatkoznak (Astra J 1.6 Turbo), akkor ez nagyon gáz! http://www.spritmonitor.de/de/detailansich....html?cdetail=1 Azért egy dolgot ne felejtsünk el, főleg (99%) külföldi adatok vannak rajta. És nyugatabbra tőlünk, nem kimondottan érdekli az embereket a fogyasztás. Meg a másik, elméletileg 1850 rpm-től van turbó, van egy olyan érzésem, hogy hatodikban a 100 km/h-t azt pont itt éri el. Ha így van, akkor végülis lehet reális ez az érték. (+német autópálya+2 porsche a seggedben <_< ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Majestic Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 Azért egy dolgot ne felejtsünk el, főleg (99%) külföldi adatok vannak rajta. És nyugatabbra tőlünk, nem kimondottan érdekli az embereket a fogyasztás. Meg a másik, elméletileg 1850 rpm-től van turbó, van egy olyan érzésem, hogy hatodikban a 100 km/h-t azt pont itt éri el. Ha így van, akkor végülis lehet reális ez az érték. (+német autópálya+2 porsche a seggedben <_< ) Sajnos a fenti tesztből egyértelműen kiderűl, hogy ez rohadtúl sokat fogyaszt! Összehasonlítva a VW 1.4 160LE DSG-vel (ami mindössze átlagban 6.5l/100km fogyaszt) nagyon sok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Sajnos a fenti tesztből egyértelműen kiderűl, hogy ez rohadtúl sokat fogyaszt! Összehasonlítva a VW 1.4 160LE DSG-vel (ami mindössze átlagban 6.5l/100km fogyaszt) nagyon sok! Ha számít a fogyasztás, akkor inkább dízelt kell venni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts