Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ahha, lehet ,hogy ebben nem volt ESP?? Haverom szintén úgy érezte.

Mindben van. Alapfelszereltség része lett. Viszont kikapcsolható, így akár még az is előfordulhatott, hogy nem volt bekapcsolva.

Ki az a Winkler?

Mittudomén?! :D :rolleyes:

Elküldve
Mindben van. Alapfelszereltség része lett. Viszont kikapcsolható, így akár még az is előfordulhatott, hogy nem volt bekapcsolva.

De, mert azt a gombot nyomkodtuk. Mindenféle formában kipróbáltuk, de nem igazán vettünk észre különbséget. Ilyenkor mikor csúszik az autó nem kéne villognia 1 sárga ikonnak a műszerfalon? Mert az sem volt.

Elküldve
De, mert azt a gombot nyomkodtuk. Mindenféle formában kipróbáltuk, de nem igazán vettünk észre különbséget. Ilyenkor mikor csúszik az autó nem kéne villognia 1 sárga ikonnak a műszerfalon? Mert az sem volt.

Nekem ha csúszik az autó az anyósülésen jelez egy vörös ikon. :D És ki sem lehet kapcsolni, az alapfelszereltség része. :rolleyes:

Elküldve
Nekem ha csúszik az autó az anyósülésen jelez egy vörös ikon. :P És ki sem lehet kapcsolni, az alapfelszereltség része. :rolleyes:

Igazából nem alapfelszereltség...Te választottad bele, csak még nem tudtad, hogy milyen is.... :D

Elküldve

Ja, megjegyezném, hogy zavar a J ben az A oszlopos rész. Nagy butaság volt. A vastag középkonzol sem szerencsés nagydarab embereknek, mert nekem pl kisebb volt a tér a H és G hez képest. Insignia nagyobb. Nekem jobb érzés volt benne ülni és a gázpedál kezelésnél sem kellett összehúznom a lábamat.

Elküldve
Ja, megjegyezném, hogy zavar a J ben az A oszlopos rész. Nagy butaság volt. A vastag középkonzol sem szerencsés nagydarab embereknek, mert nekem pl kisebb volt a tér a H és G hez képest. Insignia nagyobb. Nekem jobb érzés volt benne ülni és a gázpedál kezelésnél sem kellett összehúznom a lábamat.

Az A oszlop engem is zavart elsőre, de vezetés közben nem annyira.

A pedálok, hát igen ezt a srácnak is mondtam, hogy pl. bal oldalon nem tudom oldalra rakni a lábam anélkül, hogy el ne akadna a kuplungpedálba a cipőm. Ez a mostani Astrámon sem gond....

Azért a 44/45ös cipőméret nem extrém nagy... vagy? :rolleyes:

  • 2 weeks later...
Elküldve
Ja, megjegyezném, hogy zavar a J ben az A oszlopos rész.

Ez szerintem se szerencsés... Egyébként úgy általában a mai autók egyre jobban elbunkeresednek, mint valami lőrésen, úgy lehet pl. hátra látni, meg lassan oldalra is. Jól van, törésteszten 5 csillag, meg merevség, meg tükörből is lehet pl. tolatni, de szerintem akkor is zavaró. :lol:

Elküldve
G astránál konkrétan balesetveszélyes az A oszlop. sztem. a Jben is ilyen ? :lol: mert akkor nem veszek :lol:

Ha G Astránál balesetveszélyesnek láttad akkor itt mégjobban annak fogod.

Engem mondjuk a Gnél sose zavart.

Elküldve
Ha G Astránál balesetveszélyesnek láttad akkor itt mégjobban annak fogod.

Engem mondjuk a Gnél sose zavart.

én gyűlölöm. igaz h van rajta szatuna légterelő is de simán kitakar egy autót

  • 1 month later...
Elküldve

Azt reméltem, hogy egy pár ember már megveszi a J Astrát és majd lehet olvasni a különböző tapasztalatokat:)!-> na valaki?:)

Eddig is csak egyet-kettőt láttam az utakon (ami nem tesztautó)

Gondolom az ár sokakat eltántorít a vásárlástól...:S De érthető is...

Elküldve

Szeva.

Konkrétan mire lennél kiváncsi?

Jó 50 km-t mentem eddig vele (családi vas, csak én pesten vagyok, ő meg nem). G astra után lett J.

A jót könnyű megszokni, kormányról állitgatható rádió, digitklíma, üésfűtés, hogy a lényeget irjam.

Gyári ülések kényelmesek. A motortérbe nem érdemes belenézni, kicsi a moci, de nagy a hely (1,6 115 le). Minden le van takarva, hogy szinte semmit ne tudj csinálni, na jó, ha leszeded a váltót, lefele kiesik a motor ;).

Vezetni jó, meg megbámulják az emberek, gyönyörű forma :D . Viszont ennek vannak hátrányai is sajnos. Első ilyen a tolatás. Hátra fele, ki lehet látni, de elég szűk a nyílás, viszont sok hasznosat nem látni. Hátra jobbra-balra oldalsó ablakos nézés esélytelen, ugye van egy "iv" a kocsin, és az is ++ cm. Persze a kicsi ablakok és a nagy oszlopok is zavaróak lehetnek. Tükrök viszont jó nagyok. A oszlop tud még néha zavaró lenni, de megszokható.

Másik számomra kicsit zavaró dolog, hogy az üléspozicíó elég magasan van, egy panoráma szélvédő sokat javíthat :P

Motor csendes, teszi a dolgát rendesen, viszont a váltó hosszabb lett alatta. (nem tudom milyen volt a G 1,6-ban, csak a G 1,4-hez tudok viszonyítani.) A régi váltó, 5-ösben 100-nál 3000-t forgott, az új csak 2000-t.

Összességében, nagyon tetszik az autó ;) ;)

(de inkább vennék egy fullos Signumot külföldről kicsit olcsobbért :lol: )

G astránál konkrétan balesetveszélyes az A oszlop. sztem. a Jben is ilyen ? :) mert akkor nem veszek ;)

Nekem G-nél nem volt zavaró, de neked akkor tuti zavaróbb lesz.

Van az A oszlop, aztán van egy + oszlop, ami arra szolgál, hogy fűtse az oldalsó ablakot (vastag).

Kanyarnál furcsa volt, de sztem nem lehetetlen megszokni.....

Hétvégén csinálok majd fotókat

Elküldve

Szóval akkor elégedett vagy a menetteljesítményekkel?;)

Majd még a fogyasztása érdekelne, bár gondolom az még nem állt be...

Csak mert eddig 1.7 125 Le-vel próbáltam az eléggé megnyerő volt, de a benzinessel nincs tapasztalatom...

Köszi, hogy írtál:)

Szeva.

Konkrétan mire lennél kiváncsi?

Jó 50 km-t mentem eddig vele (családi vas, csak én pesten vagyok, ő meg nem). G astra után lett J.

A jót könnyű megszokni, kormányról állitgatható rádió, digitklíma, üésfűtés, hogy a lényeget irjam.

Gyári ülések kényelmesek. A motortérbe nem érdemes belenézni, kicsi a moci, de nagy a hely (1,6 115 le). Minden le van takarva, hogy szinte semmit ne tudj csinálni, na jó, ha leszeded a váltót, lefele kiesik a motor ;).

Vezetni jó, meg megbámulják az emberek, gyönyörű forma :) . Viszont ennek vannak hátrányai is sajnos. Első ilyen a tolatás. Hátra fele, ki lehet látni, de elég szűk a nyílás, viszont sok hasznosat nem látni. Hátra jobbra-balra oldalsó ablakos nézés esélytelen, ugye van egy "iv" a kocsin, és az is ++ cm. Persze a kicsi ablakok és a nagy oszlopok is zavaróak lehetnek. Tükrök viszont jó nagyok. A oszlop tud még néha zavaró lenni, de megszokható.

Másik számomra kicsit zavaró dolog, hogy az üléspozicíó elég magasan van, egy panoráma szélvédő sokat javíthat :P

Motor csendes, teszi a dolgát rendesen, viszont a váltó hosszabb lett alatta. (nem tudom milyen volt a G 1,6-ban, csak a G 1,4-hez tudok viszonyítani.) A régi váltó, 5-ösben 100-nál 3000-t forgott, az új csak 2000-t.

Összességében, nagyon tetszik az autó :D ;)

(de inkább vennék egy fullos Signumot külföldről kicsit olcsobbért ;) )

Nekem G-nél nem volt zavaró, de neked akkor tuti zavaróbb lesz.

Van az A oszlop, aztán van egy + oszlop, ami arra szolgál, hogy fűtse az oldalsó ablakot (vastag).

Kanyarnál furcsa volt, de sztem nem lehetetlen megszokni.....

Hétvégén csinálok majd fotókat

Elküldve

tökéletesen.

Fogyasztás:

100 km tempomattal 110-re állítva, meg egy rakat falu: 6,4 liter

ugyanez, csak tempomat nélkül: 7,4 liter

(első 1000 km alapján)

képeket csináltam már, majd a héten feltöltöm valahova.

  • 2 weeks later...
Elküldve
Astra J 1.7 diesel az milyen környezetvédelmi osztályba tartozik?

Ezeket sehol sem írják le. Nem publikus, vagy fontos?

A motor amire gondolsz A17DTJ, A17DTR ,mindkettő EURO5.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok

Nem tudja valaki, hogy az új astrában utólag engedélyezhető-e a Bluetooth kihangosító működése és az USB bemenet a CD 400 rádiónál.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.