Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


mélykék76

Recommended Posts

Mindben van. Alapfelszereltség része lett. Viszont kikapcsolható, így akár még az is előfordulhatott, hogy nem volt bekapcsolva.

De, mert azt a gombot nyomkodtuk. Mindenféle formában kipróbáltuk, de nem igazán vettünk észre különbséget. Ilyenkor mikor csúszik az autó nem kéne villognia 1 sárga ikonnak a műszerfalon? Mert az sem volt.

Link to comment
Megosztás:

De, mert azt a gombot nyomkodtuk. Mindenféle formában kipróbáltuk, de nem igazán vettünk észre különbséget. Ilyenkor mikor csúszik az autó nem kéne villognia 1 sárga ikonnak a műszerfalon? Mert az sem volt.

Nekem ha csúszik az autó az anyósülésen jelez egy vörös ikon. :D És ki sem lehet kapcsolni, az alapfelszereltség része. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Ja, megjegyezném, hogy zavar a J ben az A oszlopos rész. Nagy butaság volt. A vastag középkonzol sem szerencsés nagydarab embereknek, mert nekem pl kisebb volt a tér a H és G hez képest. Insignia nagyobb. Nekem jobb érzés volt benne ülni és a gázpedál kezelésnél sem kellett összehúznom a lábamat.

Link to comment
Megosztás:

Ja, megjegyezném, hogy zavar a J ben az A oszlopos rész. Nagy butaság volt. A vastag középkonzol sem szerencsés nagydarab embereknek, mert nekem pl kisebb volt a tér a H és G hez képest. Insignia nagyobb. Nekem jobb érzés volt benne ülni és a gázpedál kezelésnél sem kellett összehúznom a lábamat.

Az A oszlop engem is zavart elsőre, de vezetés közben nem annyira.

A pedálok, hát igen ezt a srácnak is mondtam, hogy pl. bal oldalon nem tudom oldalra rakni a lábam anélkül, hogy el ne akadna a kuplungpedálba a cipőm. Ez a mostani Astrámon sem gond....

Azért a 44/45ös cipőméret nem extrém nagy... vagy? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Ja, megjegyezném, hogy zavar a J ben az A oszlopos rész.

Ez szerintem se szerencsés... Egyébként úgy általában a mai autók egyre jobban elbunkeresednek, mint valami lőrésen, úgy lehet pl. hátra látni, meg lassan oldalra is. Jól van, törésteszten 5 csillag, meg merevség, meg tükörből is lehet pl. tolatni, de szerintem akkor is zavaró. :lol:

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...

Szeva.

Konkrétan mire lennél kiváncsi?

Jó 50 km-t mentem eddig vele (családi vas, csak én pesten vagyok, ő meg nem). G astra után lett J.

A jót könnyű megszokni, kormányról állitgatható rádió, digitklíma, üésfűtés, hogy a lényeget irjam.

Gyári ülések kényelmesek. A motortérbe nem érdemes belenézni, kicsi a moci, de nagy a hely (1,6 115 le). Minden le van takarva, hogy szinte semmit ne tudj csinálni, na jó, ha leszeded a váltót, lefele kiesik a motor ;).

Vezetni jó, meg megbámulják az emberek, gyönyörű forma :D . Viszont ennek vannak hátrányai is sajnos. Első ilyen a tolatás. Hátra fele, ki lehet látni, de elég szűk a nyílás, viszont sok hasznosat nem látni. Hátra jobbra-balra oldalsó ablakos nézés esélytelen, ugye van egy "iv" a kocsin, és az is ++ cm. Persze a kicsi ablakok és a nagy oszlopok is zavaróak lehetnek. Tükrök viszont jó nagyok. A oszlop tud még néha zavaró lenni, de megszokható.

Másik számomra kicsit zavaró dolog, hogy az üléspozicíó elég magasan van, egy panoráma szélvédő sokat javíthat :P

Motor csendes, teszi a dolgát rendesen, viszont a váltó hosszabb lett alatta. (nem tudom milyen volt a G 1,6-ban, csak a G 1,4-hez tudok viszonyítani.) A régi váltó, 5-ösben 100-nál 3000-t forgott, az új csak 2000-t.

Összességében, nagyon tetszik az autó ;) ;)

(de inkább vennék egy fullos Signumot külföldről kicsit olcsobbért :lol: )

G astránál konkrétan balesetveszélyes az A oszlop. sztem. a Jben is ilyen ? :) mert akkor nem veszek ;)

Nekem G-nél nem volt zavaró, de neked akkor tuti zavaróbb lesz.

Van az A oszlop, aztán van egy + oszlop, ami arra szolgál, hogy fűtse az oldalsó ablakot (vastag).

Kanyarnál furcsa volt, de sztem nem lehetetlen megszokni.....

Hétvégén csinálok majd fotókat

Link to comment
Megosztás:

Szóval akkor elégedett vagy a menetteljesítményekkel?;)

Majd még a fogyasztása érdekelne, bár gondolom az még nem állt be...

Csak mert eddig 1.7 125 Le-vel próbáltam az eléggé megnyerő volt, de a benzinessel nincs tapasztalatom...

Köszi, hogy írtál:)

Szeva.

Konkrétan mire lennél kiváncsi?

Jó 50 km-t mentem eddig vele (családi vas, csak én pesten vagyok, ő meg nem). G astra után lett J.

A jót könnyű megszokni, kormányról állitgatható rádió, digitklíma, üésfűtés, hogy a lényeget irjam.

Gyári ülések kényelmesek. A motortérbe nem érdemes belenézni, kicsi a moci, de nagy a hely (1,6 115 le). Minden le van takarva, hogy szinte semmit ne tudj csinálni, na jó, ha leszeded a váltót, lefele kiesik a motor ;).

Vezetni jó, meg megbámulják az emberek, gyönyörű forma :) . Viszont ennek vannak hátrányai is sajnos. Első ilyen a tolatás. Hátra fele, ki lehet látni, de elég szűk a nyílás, viszont sok hasznosat nem látni. Hátra jobbra-balra oldalsó ablakos nézés esélytelen, ugye van egy "iv" a kocsin, és az is ++ cm. Persze a kicsi ablakok és a nagy oszlopok is zavaróak lehetnek. Tükrök viszont jó nagyok. A oszlop tud még néha zavaró lenni, de megszokható.

Másik számomra kicsit zavaró dolog, hogy az üléspozicíó elég magasan van, egy panoráma szélvédő sokat javíthat :P

Motor csendes, teszi a dolgát rendesen, viszont a váltó hosszabb lett alatta. (nem tudom milyen volt a G 1,6-ban, csak a G 1,4-hez tudok viszonyítani.) A régi váltó, 5-ösben 100-nál 3000-t forgott, az új csak 2000-t.

Összességében, nagyon tetszik az autó :D ;)

(de inkább vennék egy fullos Signumot külföldről kicsit olcsobbért ;) )

Nekem G-nél nem volt zavaró, de neked akkor tuti zavaróbb lesz.

Van az A oszlop, aztán van egy + oszlop, ami arra szolgál, hogy fűtse az oldalsó ablakot (vastag).

Kanyarnál furcsa volt, de sztem nem lehetetlen megszokni.....

Hétvégén csinálok majd fotókat

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.