Hagalex Elküldve Január26, 2010 Megoszt Elküldve Január26, 2010 Winkler Robiék szerint megfogja! Sőt, a Szörényi Andris szerint is, aki a Vezess.hu firkásza. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január26, 2010 Megoszt Elküldve Január26, 2010 Winkler Robiék szerint megfogja! Sőt, a Szörényi Andris szerint is, aki a Vezess.hu firkásza. :P Ki az a Winkler? :rolleyes: :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve Január26, 2010 Megoszt Elküldve Január26, 2010 Mentem már más autóval, amivel ugyanennél a manővernél megfogta. Szintén hóban??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Január26, 2010 Megoszt Elküldve Január26, 2010 Szintén hóban??? Ahha, lehet ,hogy ebben nem volt ESP?? Haverom szintén úgy érezte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hagalex Elküldve Január26, 2010 Megoszt Elküldve Január26, 2010 Ahha, lehet ,hogy ebben nem volt ESP?? Haverom szintén úgy érezte. Mindben van. Alapfelszereltség része lett. Viszont kikapcsolható, így akár még az is előfordulhatott, hogy nem volt bekapcsolva. Ki az a Winkler? Mittudomén?! :D :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Január26, 2010 Megoszt Elküldve Január26, 2010 Mindben van. Alapfelszereltség része lett. Viszont kikapcsolható, így akár még az is előfordulhatott, hogy nem volt bekapcsolva. De, mert azt a gombot nyomkodtuk. Mindenféle formában kipróbáltuk, de nem igazán vettünk észre különbséget. Ilyenkor mikor csúszik az autó nem kéne villognia 1 sárga ikonnak a műszerfalon? Mert az sem volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január27, 2010 Megoszt Elküldve Január27, 2010 Körbe néztem ma.Ez egy Mazda 3 klón, Insignia fronttal.Szép meg jó meg minden biztosan, de egyelőre nem kéne. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január27, 2010 Megoszt Elküldve Január27, 2010 De, mert azt a gombot nyomkodtuk. Mindenféle formában kipróbáltuk, de nem igazán vettünk észre különbséget. Ilyenkor mikor csúszik az autó nem kéne villognia 1 sárga ikonnak a műszerfalon? Mert az sem volt. Nekem ha csúszik az autó az anyósülésen jelez egy vörös ikon. :D És ki sem lehet kapcsolni, az alapfelszereltség része. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Január27, 2010 Megoszt Elküldve Január27, 2010 Nekem ha csúszik az autó az anyósülésen jelez egy vörös ikon. :P És ki sem lehet kapcsolni, az alapfelszereltség része. :rolleyes: Igazából nem alapfelszereltség...Te választottad bele, csak még nem tudtad, hogy milyen is.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Január29, 2010 Megoszt Elküldve Január29, 2010 Ja, megjegyezném, hogy zavar a J ben az A oszlopos rész. Nagy butaság volt. A vastag középkonzol sem szerencsés nagydarab embereknek, mert nekem pl kisebb volt a tér a H és G hez képest. Insignia nagyobb. Nekem jobb érzés volt benne ülni és a gázpedál kezelésnél sem kellett összehúznom a lábamat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Ja, megjegyezném, hogy zavar a J ben az A oszlopos rész. Nagy butaság volt. A vastag középkonzol sem szerencsés nagydarab embereknek, mert nekem pl kisebb volt a tér a H és G hez képest. Insignia nagyobb. Nekem jobb érzés volt benne ülni és a gázpedál kezelésnél sem kellett összehúznom a lábamat. Az A oszlop engem is zavart elsőre, de vezetés közben nem annyira. A pedálok, hát igen ezt a srácnak is mondtam, hogy pl. bal oldalon nem tudom oldalra rakni a lábam anélkül, hogy el ne akadna a kuplungpedálba a cipőm. Ez a mostani Astrámon sem gond.... Azért a 44/45ös cipőméret nem extrém nagy... vagy? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 Ja, megjegyezném, hogy zavar a J ben az A oszlopos rész. Ez szerintem se szerencsés... Egyébként úgy általában a mai autók egyre jobban elbunkeresednek, mint valami lőrésen, úgy lehet pl. hátra látni, meg lassan oldalra is. Jól van, törésteszten 5 csillag, meg merevség, meg tükörből is lehet pl. tolatni, de szerintem akkor is zavaró. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 G astránál konkrétan balesetveszélyes az A oszlop. sztem. a Jben is ilyen ? :lol: mert akkor nem veszek :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Február11, 2010 Megoszt Elküldve Február11, 2010 G astránál konkrétan balesetveszélyes az A oszlop. sztem. a Jben is ilyen ? :lol: mert akkor nem veszek :lol: Ha G Astránál balesetveszélyesnek láttad akkor itt mégjobban annak fogod. Engem mondjuk a Gnél sose zavart. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Február11, 2010 Megoszt Elküldve Február11, 2010 Ha G Astránál balesetveszélyesnek láttad akkor itt mégjobban annak fogod. Engem mondjuk a Gnél sose zavart. én gyűlölöm. igaz h van rajta szatuna légterelő is de simán kitakar egy autót Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmlevi Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Azt reméltem, hogy egy pár ember már megveszi a J Astrát és majd lehet olvasni a különböző tapasztalatokat:)!-> na valaki?:) Eddig is csak egyet-kettőt láttam az utakon (ami nem tesztautó) Gondolom az ár sokakat eltántorít a vásárlástól...:S De érthető is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Szeva. Konkrétan mire lennél kiváncsi? Jó 50 km-t mentem eddig vele (családi vas, csak én pesten vagyok, ő meg nem). G astra után lett J. A jót könnyű megszokni, kormányról állitgatható rádió, digitklíma, üésfűtés, hogy a lényeget irjam. Gyári ülések kényelmesek. A motortérbe nem érdemes belenézni, kicsi a moci, de nagy a hely (1,6 115 le). Minden le van takarva, hogy szinte semmit ne tudj csinálni, na jó, ha leszeded a váltót, lefele kiesik a motor ;). Vezetni jó, meg megbámulják az emberek, gyönyörű forma :D . Viszont ennek vannak hátrányai is sajnos. Első ilyen a tolatás. Hátra fele, ki lehet látni, de elég szűk a nyílás, viszont sok hasznosat nem látni. Hátra jobbra-balra oldalsó ablakos nézés esélytelen, ugye van egy "iv" a kocsin, és az is ++ cm. Persze a kicsi ablakok és a nagy oszlopok is zavaróak lehetnek. Tükrök viszont jó nagyok. A oszlop tud még néha zavaró lenni, de megszokható. Másik számomra kicsit zavaró dolog, hogy az üléspozicíó elég magasan van, egy panoráma szélvédő sokat javíthat :P Motor csendes, teszi a dolgát rendesen, viszont a váltó hosszabb lett alatta. (nem tudom milyen volt a G 1,6-ban, csak a G 1,4-hez tudok viszonyítani.) A régi váltó, 5-ösben 100-nál 3000-t forgott, az új csak 2000-t. Összességében, nagyon tetszik az autó ;) ;) (de inkább vennék egy fullos Signumot külföldről kicsit olcsobbért :lol: ) G astránál konkrétan balesetveszélyes az A oszlop. sztem. a Jben is ilyen ? :) mert akkor nem veszek ;) Nekem G-nél nem volt zavaró, de neked akkor tuti zavaróbb lesz. Van az A oszlop, aztán van egy + oszlop, ami arra szolgál, hogy fűtse az oldalsó ablakot (vastag). Kanyarnál furcsa volt, de sztem nem lehetetlen megszokni..... Hétvégén csinálok majd fotókat Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmlevi Elküldve Április2, 2010 Megoszt Elküldve Április2, 2010 Szóval akkor elégedett vagy a menetteljesítményekkel?;) Majd még a fogyasztása érdekelne, bár gondolom az még nem állt be... Csak mert eddig 1.7 125 Le-vel próbáltam az eléggé megnyerő volt, de a benzinessel nincs tapasztalatom... Köszi, hogy írtál:) Szeva. Konkrétan mire lennél kiváncsi? Jó 50 km-t mentem eddig vele (családi vas, csak én pesten vagyok, ő meg nem). G astra után lett J. A jót könnyű megszokni, kormányról állitgatható rádió, digitklíma, üésfűtés, hogy a lényeget irjam. Gyári ülések kényelmesek. A motortérbe nem érdemes belenézni, kicsi a moci, de nagy a hely (1,6 115 le). Minden le van takarva, hogy szinte semmit ne tudj csinálni, na jó, ha leszeded a váltót, lefele kiesik a motor ;). Vezetni jó, meg megbámulják az emberek, gyönyörű forma :) . Viszont ennek vannak hátrányai is sajnos. Első ilyen a tolatás. Hátra fele, ki lehet látni, de elég szűk a nyílás, viszont sok hasznosat nem látni. Hátra jobbra-balra oldalsó ablakos nézés esélytelen, ugye van egy "iv" a kocsin, és az is ++ cm. Persze a kicsi ablakok és a nagy oszlopok is zavaróak lehetnek. Tükrök viszont jó nagyok. A oszlop tud még néha zavaró lenni, de megszokható. Másik számomra kicsit zavaró dolog, hogy az üléspozicíó elég magasan van, egy panoráma szélvédő sokat javíthat :P Motor csendes, teszi a dolgát rendesen, viszont a váltó hosszabb lett alatta. (nem tudom milyen volt a G 1,6-ban, csak a G 1,4-hez tudok viszonyítani.) A régi váltó, 5-ösben 100-nál 3000-t forgott, az új csak 2000-t. Összességében, nagyon tetszik az autó :D ;) (de inkább vennék egy fullos Signumot külföldről kicsit olcsobbért ;) ) Nekem G-nél nem volt zavaró, de neked akkor tuti zavaróbb lesz. Van az A oszlop, aztán van egy + oszlop, ami arra szolgál, hogy fűtse az oldalsó ablakot (vastag). Kanyarnál furcsa volt, de sztem nem lehetetlen megszokni..... Hétvégén csinálok majd fotókat Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Április5, 2010 Megoszt Elküldve Április5, 2010 tökéletesen. Fogyasztás: 100 km tempomattal 110-re állítva, meg egy rakat falu: 6,4 liter ugyanez, csak tempomat nélkül: 7,4 liter (első 1000 km alapján) képeket csináltam már, majd a héten feltöltöm valahova. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Április6, 2010 Megoszt Elküldve Április6, 2010 Pár Kép vagy írjatok, milyet szeretnétek látni róla, mert akkor a héten csinálok róla még. A oszlop néha elég durván takar, de szokni kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Április6, 2010 Megoszt Elküldve Április6, 2010 Pár Kép vagy írjatok, milyet szeretnétek látni róla, mert akkor a héten csinálok róla még. A oszlop néha elég durván takar, de szokni kell. szép darab :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Astra J 1.7 diesel az milyen környezetvédelmi osztályba tartozik? Ezeket sehol sem írják le. Nem publikus, vagy fontos? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április22, 2010 Megoszt Elküldve Április22, 2010 Astra J 1.7 diesel az milyen környezetvédelmi osztályba tartozik? Ezeket sehol sem írják le. Nem publikus, vagy fontos? A motor amire gondolsz A17DTJ, A17DTR ,mindkettő EURO5. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Április23, 2010 Megoszt Elküldve Április23, 2010 A motor amire gondolsz A17DTJ, A17DTR ,mindkettő EURO5. Nem tok neked püt írni... De rendben van!!!! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
csonkat Elküldve Május4, 2010 Megoszt Elküldve Május4, 2010 Sziasztok Nem tudja valaki, hogy az új astrában utólag engedélyezhető-e a Bluetooth kihangosító működése és az USB bemenet a CD 400 rádiónál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts