NeedForSpeed Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Termosztáton mi a mákot lehet módosítani azon kívül, hogy minden motor típusban szinte, máshol nyit? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December31, 2009 Megoszt Elküldve December31, 2009 Termosztáton mi a mákot lehet módosítani azon kívül, hogy minden motor típusban szinte, máshol nyit? :rolleyes: Fordítva rakod be, mint egyesek. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve December31, 2009 Megoszt Elküldve December31, 2009 Termosztáton mi a mákot lehet módosítani azon kívül, hogy minden motor típusban szinte, máshol nyit? :rolleyes: Nem alumínium házas, mint a többi, hanem műanyag! Könnyebb, jobban gyorsul tőle az autó... :blink: :lol: :D ;) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December31, 2009 Megoszt Elküldve December31, 2009 Nem alumínium házas, mint a többi, hanem műanyag! Könnyebb, jobban gyorsul tőle az autó... :rolleyes: :blink: :lol: :D ;) Kéremkapcsojjaki!!! :D ;) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Az talán jobb nekünk, mert ha olyan sűrűn kell cserélgetni, mint opelekben általában, akkor így lehet olcsóbb lesz? Mantámban is problémás volt mindig, de ott 1000Ft volt. Astra G ben is két-három évenet kipurcan, de ott a gyári valami 25eFt én olaszt vettem bele az 12eFt volt. Nagyokosok kitalálták hogy az egész öntvényházat kell cserélni a G astrában. Remélem itt is :rolleyes: Ekkora baromságot! Erre gondolom külön embert vettek fel! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Az talán jobb nekünk, mert ha olyan sűrűn kell cserélgetni, mint opelekben általában, akkor így lehet olcsóbb lesz? Mantámban is problémás volt mindig, de ott 1000Ft volt. Astra G ben is két-három évenet kipurcan, de ott a gyári valami 25eFt én olaszt vettem bele az 12eFt volt. Nagyokosok kitalálták hogy az egész öntvényházat kell cserélni a G astrában. Remélem itt is :rolleyes: Ekkora baromságot! Erre gondolom külön embert vettek fel! én cseréltem tavasszal az X16XE ben és itt csak a termosztát volt. ház nem...de 8ezer körül volt. persze nem gyári Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Termosztáton mi a mákot lehet módosítani azon kívül, hogy minden motor típusban szinte, máshol nyit? :lol: Azt, hogy ne legyen a régebbivel kompatibilis, és így a drágábbat kelljen venned, ha tönkremegy... Már nemtudom, hol olvastam, de azt írták, hogy 1,7-es dízelmotorral a J Astra majdnem 1600kg. Ez igaz? H-t nemtudom, de a G az valami 1350kg körül volt a 2,0-s dízellel. Ehhez képest nagyonsok a J, és annyival nem nagyobb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január4, 2010 Megoszt Elküldve Január4, 2010 Ehhez képest nagyonsok a J, és annyival nem nagyobb... Omega B..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Január4, 2010 Megoszt Elküldve Január4, 2010 Azt, hogy ne legyen a régebbivel kompatibilis, és így a drágábbat kelljen venned, ha tönkremegy... Már nemtudom, hol olvastam, de azt írták, hogy 1,7-es dízelmotorral a J Astra majdnem 1600kg. Ez igaz? H-t nemtudom, de a G az valami 1350kg körül volt a 2,0-s dízellel. Ehhez képest nagyonsok a J, és annyival nem nagyobb... Asszem csak 1500 körül van. http://www.opel.de/res/download/pdf/0P_68_price.pdf Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Január4, 2010 Megoszt Elküldve Január4, 2010 Asszem csak 1500 körül van. http://www.opel.de/res/download/pdf/0P_68_price.pdf Közben én is láttam valahol, hogy 1298-tól 1515 kilóig megy a tömeg. Hát, még mindig elég soknak tűnik, ez nem épp tömegcsökkentésnek néz ki... Mondjuk az Astraba is rakhatnák azt a 2.0-s 190 lovas dízelmotort, amit az Insigniaba raknak :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sumi Elküldve Január4, 2010 Megoszt Elküldve Január4, 2010 Közben én is láttam valahol, hogy 1298-tól 1515 kilóig megy a tömeg. Hát, még mindig elég soknak tűnik, ez nem épp tömegcsökkentésnek néz ki... Mondjuk az Astraba is rakhatnák azt a 2.0-s 190 lovas dízelmotort, amit az Insigniaba raknak :lol: legjobb tudomásom szerint nem is mondták sehol, hogy tömeget csökkentenének, ez nem mazda, hogy fogyasztják a kocsit és még akkor is szarabbul megy :P Legalább vanbenanyag :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hemi Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 de finnyás lettél:) gelko:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hemi Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 a közeli kereskedésbe hoztak egy (autobinck) keritésen keresztül láttam de csalódás volt élőben sad.gif igazi a szine sem volt az igazi de finnyás lettél:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 de finnyás lettél:) látszik h én is öregszem :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Bementem tegnap a Zengő Opelbe, hogy menjek egyet az új Astrával, de mondták, hogy csak szombatra lesz... De legalább 1be beülhettem. Tetszett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmlevi Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Sziasztok! Ma voltam tesztvezetésen és váó:lol:, pont a fentebb említett autobincknél! Egy mélyzöld (kár hogy matricás de amúgy szép) színű példányt próbáltam 1,7-es 125 le cosmo + minden egyéb földi jóval el volt látva! :P ! Minőségben vezethetőségben meg mindenben nagyon meggyőző volt, az ülések pl. iszonyat jók egyedül a hátsó helykínálattól vártam valamivel többet, jah meg én szeretem rángatni a kéziféket úgyhogy az szokatlan volt:D :lol: ! Szerintem a futóműve a legjobb: nagyon szépen fordul viszont a 17-es kerekekkel is komfortosan rugózott ->komfortosabban mint a h astrám a 15-ösökkel! A sport gomb is tetszett, a motor elég élénk és mintha kultúráltabb lenne jóval, mint az Insignia 2.0-ese szerintem kár a gyorsulási adatokkal dobálózni, hogy egy tized ide vagy oda, én elég gyorsnak éreztem, van benne elég tartalék és nem is kell bele több a hétköznapokra. sajna nappal volt, így az afl-t nem tudtam kipróbálni:S! Szóval elég meggyőző volt, (azalatt a 15 perc kocsikázás alatt) kár hogy nincs 5 millióm:( na üdv és mindenkinek jó tesztvezetést=) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Sziasztok! Ma voltam tesztvezetésen és váó:lol:, pont a fentebb említett autobincknél! Egy mélyzöld (kár hogy matricás de amúgy szép) színű példányt próbáltam 1,7-es 125 le cosmo + minden egyéb földi jóval el volt látva! :lol: ! Minőségben vezethetőségben meg mindenben nagyon meggyőző volt, az ülések pl. iszonyat jók egyedül a hátsó helykínálattól vártam valamivel többet, jah meg én szeretem rángatni a kéziféket úgyhogy az szokatlan volt:D :lol: ! Szerintem a futóműve a legjobb: nagyon szépen fordul viszont a 17-es kerekekkel is komfortosan rugózott ->komfortosabban mint a h astrám a 15-ösökkel! A sport gomb is tetszett, a motor elég élénk és mintha kultúráltabb lenne jóval, mint az Insignia 2.0-ese szerintem kár a gyorsulási adatokkal dobálózni, hogy egy tized ide vagy oda, én elég gyorsnak éreztem, van benne elég tartalék és nem is kell bele több a hétköznapokra. sajna nappal volt, így az afl-t nem tudtam kipróbálni:S! Szóval elég meggyőző volt, (azalatt a 15 perc kocsikázás alatt) kár hogy nincs 5 millióm:( na üdv és mindenkinek jó tesztvezetést=) én is most voltam, ugyanilyen fos zöld, 125le traktor, cosmo szinttel. igaz erre azt mondta az ember h 7millió ft.. nem én vezettem, hátul ültem mint egy jógyerek. egész jól elfértem, viszont nem tetszett h rohadt kemények voltak hátul az ülések. félbőrös cucc. a többi dolgot meg már tapasztaltam insigniában. am csendes, szép, jó. kapásból hullámos volt a kédergumi. no meg nem szeretem a marketing dumát, amit lenyomott az értékesítő. megkérdeztem a16letes autójuk mikor lesz. ekkor már érezte h vmi nem stimmel :P később meg már nem is traktált a süket dumával :lol: annyira nem nyűgözött le, hogy megfordult volna a fejemben h ilyet szeretnék.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmlevi Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Ja igen, azt nem mondtam de nekem is eszemben volt hogy hátul kemények az ülések, legalábbis a h astrához képest, de ha rendesen elhelyezkedsz benne akkor kényelmes:) A mi fejünket is tömték ám:D de bírom amikor többet tudok a kereskedőnél, szerencsére most azért mondott egy-két újat is bár már nem emlékszem:D Amúgy nem olyan rossz az a szín, de kinek hogyan tetszik:D én is most voltam, ugyanilyen fos zöld, 125le traktor, cosmo szinttel. igaz erre azt mondta az ember h 7millió ft.. nem én vezettem, hátul ültem mint egy jógyerek. egész jól elfértem, viszont nem tetszett h rohadt kemények voltak hátul az ülések. félbőrös cucc. a többi dolgot meg már tapasztaltam insigniában. am csendes, szép, jó. kapásból hullámos volt a kédergumi. no meg nem szeretem a marketing dumát, amit lenyomott az értékesítő. megkérdeztem a16letes autójuk mikor lesz. ekkor már érezte h vmi nem stimmel :lol: később meg már nem is traktált a süket dumával :lol: annyira nem nyűgözött le, hogy megfordult volna a fejemben h ilyet szeretnék.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Ja igen, azt nem mondtam de nekem is eszemben volt hogy hátul kemények az ülések, legalábbis a h astrához képest, de ha rendesen elhelyezkedsz benne akkor kényelmes:) A mi fejünket is tömték ám:D de bírom amikor többet tudok a kereskedőnél, szerencsére most azért mondott egy-két újat is bár már nem emlékszem:D Amúgy nem olyan rossz az a szín, de kinek hogyan tetszik:D nem igazán szeretem a zöld színt, pláne autón. am nem volt rossz, biztosan megszokható. no de 7milláért :lol: az már nem a kereskedés hibája, de a vízbázisú festékek olyan szinten narancsbőrösek h gusztustalan, és persze 3árnyalat különbség van a fém és a műanyag alkatrészek között..(bár ez mostmár mindenhol így van) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Január21, 2010 Megoszt Elküldve Január21, 2010 Na, kipróbáltam vasárnap az új csodamasinát :P Tetszik, csak miért van az, hogy a csomagtartó egyre kisebb lesz, ha egy új autó kijön? Nyárigumival kapták meg a szekszárdi Opeltől, városból nem engedték kivinni próbaútra, és a km-óra+számláló 000000án volt, vagyis ki volt kötve- azért, mert (idézem!) Szalonautó, nem szabad km-t mutatnia. Amúgy szépen húz az 1.6-os, 115 lovas alapmotor, elöl-hátul szélvédőfűtés, körbe elektr.ablakok, miegymás. Viszont a kormányt elég nehéz volt tekerni, állítólag eddig mindenki megjegyezte. Hátul tényleg kicsinek tűnt a hely, pedig nem vagyok egy nagy ember, az ülések viszont nekem kényelmesek voltak, amúgy is bejövősek nálam a keménytömésű ülések. 4.5m ez az alapkivitel. Kiváncsi leszek a Caraván változatra. Összességében tetszett, ja meg hogy a motortérben óriási hely van, mindent betoltak a szélvédő alá. Szóval nem mondanék nemet egy ilyen masinára az F után... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Január21, 2010 Megoszt Elküldve Január21, 2010 Na, kipróbáltam vasárnap az új csodamasinát :P Tetszik, csak miért van az, hogy a csomagtartó egyre kisebb lesz, ha egy új autó kijön? Nyárigumival kapták meg a szekszárdi Opeltől, városból nem engedték kivinni próbaútra, és a km-óra+számláló 000000án volt, vagyis ki volt kötve- azért, mert (idézem!) Szalonautó, nem szabad km-t mutatnia. Amúgy szépen húz az 1.6-os, 115 lovas alapmotor, elöl-hátul szélvédőfűtés, körbe elektr.ablakok, miegymás. Viszont a kormányt elég nehéz volt tekerni, állítólag eddig mindenki megjegyezte. Hátul tényleg kicsinek tűnt a hely, pedig nem vagyok egy nagy ember, az ülések viszont nekem kényelmesek voltak, amúgy is bejövősek nálam a keménytömésű ülések. 4.5m ez az alapkivitel. Kiváncsi leszek a Caraván változatra. Összességében tetszett, ja meg hogy a motortérben óriási hely van, mindent betoltak a szélvédő alá. Szóval nem mondanék nemet egy ilyen masinára az F után... :lol: :lol: így vegyen az ember 0 kilóméteres autót, és utána nem érti miért zabálja az olajat. Valljuk be egy tesztautót ki kímél, van rá 5km-e, hogy megismerje, nem fog finomkodni vele senki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Január22, 2010 Megoszt Elküldve Január22, 2010 így vegyen az ember 0 kilóméteres autót, és utána nem érti miért zabálja az olajat. Valljuk be egy tesztautót ki kímél, van rá 5km-e, hogy megismerje, nem fog finomkodni vele senki. Hát igen. És tudtommal 1.4-es az alapmotor, tehát azt is rosszul mondta a csávó. Mindenesetre tetszik a gép :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Január25, 2010 Megoszt Elküldve Január25, 2010 Ma mentem az 1,6al. A motor nem győzött meg. A menetstabilizáló nem fogta meg, amikor hóban megcsúsztattam, szóval nem tudom mire vélni a dolgot. A futómű, fék jónak tűnt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január25, 2010 Megoszt Elküldve Január25, 2010 Ma mentem az 1,6al. A motor nem győzött meg. A menetstabilizáló nem fogta meg, amikor hóban megcsúsztattam, szóval nem tudom mire vélni a dolgot. A futómű, fék jónak tűnt. Na jó, de mit vártál, hóban megcsúsztatod, és magától egyenesbe hozza? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Január25, 2010 Megoszt Elküldve Január25, 2010 Na jó, de mit vártál, hóban megcsúsztatod, és magától egyenesbe hozza? :rolleyes: Mentem már más autóval, amivel ugyanennél a manővernél megfogta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts