Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Inkább a minőségre akartam utalni.Honnan/hová.

Értelek én, de inkább a technika fejlődését lehet lemérni a két kocsin, mert a minőség a GM specifikációk szerint mindkét modellnél azonos.

Az F- modellnél a karosszéria védelem volt kicsit gyengébb, mert ott nem volt horganyozva a lemezárú ezért is volt csak 6 év a garancia rá. A G-től már ismét horganyzott lemezek vannak = 12 év garancia. Ez minőségi fejlődés ! :)

Ami a többit illeti - motorok, utastérben használt anyagok, futómű - inkább a kor előrehaladtával hatósági előírások

( károsanyag kibocsátás, biztonsági követelmények ) és a vásárlói igények növekedését hivatottak követni, teljesíteni.

Az F a maga idejében korszerű és igen jó autónak számított - nekem még most is igen bejön! - de ma már nem

" trendi " , hogy ezt a divatos kifejezést használjam.

Mindenképpen előrelépés a J-modell az igaz, mert a fejlődés nem állhat meg, de a minőséget azt mindig a vásárló határozza meg, ha neki megfelel az F által nyújtott komfort, biztonság - és nem mellesleg csak annyit tud rá áldozni - akkor neki az F lesz az " Év autója " , bármit is írnak a szaklapok! :)

Én már láttam élőben az újat és ültem is benne, nem mondom , hogy csúnya kocsi, de még szokni kell a szememnek...

Első ránézésre az egész autóipar megvan benne az Insigniától a Peugeot-on át a Mazdáig - ezekből a kocsikból 12 egy tucat.

1991-ben az F-et nem igen lehetett mihez hasonlítani, nagyon gyönyörű volt....

Elküldve
1991-ben az F-et nem igen lehetett mihez hasonlítani, nagyon gyönyörű volt....

az F volt az egyik legjobb sztem astra szinten. a G-t mikor megláttam leesett az állam h hű mekkora fejlődés, meg hogy mennyivel komolyabb autónak látszik de valójában nem tartom annyira jónak - nekem az van most X16XE sedan- főleg az ülésekkel van bajom :)

tartósan nem használtam H-t az már egy fokkal jobban tetszik de ott meg a felhasznált anyagokkal van bajom - ami a G-ben azért jó volt :)

nah akkor most jöhet az I :D

Elküldve

Na, megvan az első díj az új J-Modellnek:

http://www.autosvilag.com/index.php/Arany-...Dijazottak.html

A kompakt kategóriában az Astra volt a nyerő és benne van a 7 döntős kocsi közt az " Év autója 2010 " versenyben is...

A hét kocsi:

Citroen C3 Picasso

MB E-Class

Opel Astra

Peugeot 3008

Skoda Yeti

Toyota iQ

VW Polo

Nem lenne rossz, ha az Insignia után az Astra is bezsebelné a díjat, bár erre kicsi az esély...,de amíg élünk remélünk ! :)

  • 2 weeks later...
Elküldve
Számomra inkább mazdahárom.

Nem bejövős ez az Astra. :lol: Vagy túl elfogult vagyok az F Astrák iránt? :huh: :lol:

még szokni kell a szemnek :D

Elküldve
Számomra inkább mazdahárom.

Nem bejövős ez az Astra. :D Vagy túl elfogult vagyok az F Astrák iránt? :huh: ;)

én meg mindig azt hittem h neked omega caravanod van :lol: az avataron hasonlít rá...

szép ez az új astra csak drága :lol:

Elküldve
én meg mindig azt hittem h neked omega caravanod van :lol: az avataron hasonlít rá...

szép ez az új astra csak drága :lol:

:D Majd lesz egyszer, ha lesz szívem megválni ettől. Egyelőre nincs. ;)

A H jobban tetszett, főleg a Caravan Ediösönök, de az orr részük nem. Leginkább a lámpa. :huh:

Elküldve
Mint egy Seatleónmazdahárom klón..... :lol: :huh:

Ugyanez jutott nekem is eszembe, amikor először megláttam. De mostanában elég sok autó ilyen, nekem pl. a legutóbbi Impreza is eléggé erre hasonlít. De már a H Astraval is ugyanígy voltam, csak az még nemis tetszett. Valahogy hiányzik a G Astra vagy a Honda Civic radikálisabb újítása...

Elküldve
De már a H Astraval is ugyanígy voltam, csak az még nemis tetszett. Valahogy hiányzik a G Astra vagy a Honda Civic radikálisabb újítása...

Ha megnézed az Astra F -> G -> H - > J evolúciós vonalat, akkor nem tudom, mi az a radikális újítás, amit hiányolsz?

Ehhez képest a Golf IV -> V - > VI - > VII egy állóvíz. :huh:

Elküldve
Ehhez képest a Golf IV -> V - > VI - > VII egy állóvíz. :huh:

sz@rból nem lehet várat építeni :lol: :lol: :D

nincs bajom a golffal csak írtam ;)

Elküldve

sziasztok!

A topik nevében I helyett J-lenne a jó nem :huh: :lol: ?

A hozzám legközelebb eső Opel kereskedésben érdeklődtem mikor lesz nekik J astra és azt a választ kaptam, hogy dec második fele vagy vége felé. Többi kereskedésben nem tudjátok mi a helyzet?

üdv.: Sumi

Elküldve
sziasztok!

A topik nevében I helyett J-lenne a jó nem :huh: :lol: ?

A hozzám legközelebb eső Opel kereskedésben érdeklődtem mikor lesz nekik J astra és azt a választ kaptam, hogy dec második fele vagy vége felé. Többi kereskedésben nem tudjátok mi a helyzet?

üdv.: Sumi

Hát ha az ABC-t nézzük, akkor F-G-H-I-J. :D :lol:

Elküldve
Na, megvan az első díj az új J-Modellnek:

http://www.autosvilag.com/index.php/Arany-...Dijazottak.html

A kompakt kategóriában az Astra volt a nyerő és benne van a 7 döntős kocsi közt az " Év autója 2010 " versenyben is...

A hét kocsi:

Citroen C3 Picasso

MB E-Class

Opel Astra

Peugeot 3008

Skoda Yeti

Toyota iQ

VW Polo

Nem lenne rossz, ha az Insignia után az Astra is bezsebelné a díjat, bár erre kicsi az esély...,de amíg élünk remélünk ! :huh:

Nos, elmaradt a csoda, az Astra " csak " a 3. helyen végzett az Év autója 2010-es szakújságírói szavazáson.

A megtisztelő címet az új T-Shirt nyerte az IQ bajnok japó és az Opel előtt...

Amíg élünk remélünk, majd talán az új Corsával vagy Merivával ismét jön egy cím !! :lol: :lol:

Elküldve
Nos, elmaradt a csoda, az Astra " csak " a 3. helyen végzett az Év autója 2010-es szakújságírói szavazáson.

A megtisztelő címet az új T-Shirt nyerte az IQ bajnok japó és az Opel előtt...

Amíg élünk remélünk, majd talán az új Corsával vagy Merivával ismét jön egy cím !! :lol: :huh:

Ennek a vasnak nem kell a cím a sikerhez érzem :lol: :D ;)

Elküldve

Azért lett "csak" a harmadik az év autója versenyben, mert lényegében ugyanazok a lehetőségek vannak az Astra Jben, mint az Insigniában (ami ugye a 2009es év autója), így azokat mégegyszer nem értékelték első hellyel.

Tanfolyamon legalábbis ezt mondták.

Elküldve
Azért lett "csak" a harmadik az év autója versenyben, mert lényegében ugyanazok a lehetőségek vannak az Astra Jben, mint az Insigniában (ami ugye a 2009es év autója), így azokat mégegyszer nem értékelték első hellyel.

Tanfolyamon legalábbis ezt mondták.

Még valami okosság derült ki azon a tanfolyamon esetleg?

Elküldve
Ha megnézed az Astra F -> G -> H - > J evolúciós vonalat, akkor nem tudom, mi az a radikális újítás, amit hiányolsz?

Ehhez képest a Golf IV -> V - > VI - > VII egy állóvíz. :huh:

Nem az Astra vonalon belül, hanem a többi gyártóhoz képest a modell megjelenésekor. A G Astra eléggé egyedi még a mai napig is (és nem azért egyedi, mert ronda, mint a Megane II), nem sok hasonlót látni, nem véletlen, hogy ráncfelvarrás sem volt rajta. Na ezt az egyediséget hiányolom a H és J Astraból (bár még J Astrat ugye nem láttam élőben), de mondjuk ez igaz sok más gyártóra is, hogy eléggé csak az állóvizet kevergetik mostanában...

Más.: műszaki gyakorlatban sok helyen az I betűt ki szokták hagyni akkor, amikor az ABC betűivel jelölnek valamit, pontosan azon okból, hogy nagyon hasonlít az 1-es számra. Nekem nincs semmi meglepő abban, hogy J néven fut a következő Astra.

Elküldve

Nézegettem ezt az új astrát, szép és jó, viszont ahogy számoltam egy jobb felszereltséggel már 6milliós ár számomra rettentő sok. ennyiért már egy full extrás pár éves x5-ös vagy 7-es bmw-t lehet venni, ami egy lapra sem említhető az astrával :/ persze ez nem csak rá igaz, hanem minden új középkateges kocsira

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.