Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Kíváncsi leszek a rugalmassági és a zajkomfort adatokra. Mert az a gyorsulási értékeből hamar kiderült, hogy hosszú áttételeket kapott, úgyh még a 180 LE is csak 8,5 alatt gyorsítja százra a kocsit. Amikor nyáron a német Bild kipróbálta még 7,5 volt az érték... Bár annak ellenére, h hosszúak az áttételek, még be lehet lőni jól egy váltót, és az csak a rugalmasságnál, na meg a fogyasztásnál fog megmutatkozni.

Egyébként biztosan jó kocsi lett az I, ez a J-s butaság vagyis egy marketing maszlag, letojom, h a sok nagyokos ingyenélő marketinges milyen butaságokat gügyög... Mégha ez a 10. alsóközepes Opel... Vagy netán nem szeretnék, ha úgy járnának, mint a Golf VI. esetében, ami egy alapos ráncfelvarrás?:D

Elküldve
Kíváncsi leszek a rugalmassági és a zajkomfort adatokra. Mert az a gyorsulási értékeből hamar kiderült, hogy hosszú áttételeket kapott, úgyh még a 180 LE is csak 8,5 alatt gyorsítja százra a kocsit. Amikor nyáron a német Bild kipróbálta még 7,5 volt az érték... Bár annak ellenére, h hosszúak az áttételek, még be lehet lőni jól egy váltót, és az csak a rugalmasságnál, na meg a fogyasztásnál fog megmutatkozni.

Egyébként biztosan jó kocsi lett az I, ez a J-s butaság vagyis egy marketing maszlag, letojom, h a sok nagyokos ingyenélő marketinges milyen butaságokat gügyög... Mégha ez a 10. alsóközepes Opel... Vagy netán nem szeretnék, ha úgy járnának, mint a Golf VI. esetében, ami egy alapos ráncfelvarrás?:D

nem maszlag, opel-infos.de-n is Jként szerepel, ott pedig még nem találkoztam valótlan adattal....az meg letojod, az a Te dolgod :)

Elküldve
Kéne menni majd tesztvezetésre, amint lesz magyarországon. :) Gergolabs-szal beszéltük pár hete, hogy kéne. :)

Jóhogy megyünk! Jól megteperjük neki! Nem kérdés! :D

Elküldve
Hátt, minőségben túlnőtt az F szérián....Szal...

Na, azért ne ahhoz mérjük !

Az alap F 1.4NZ 1992-ben 998.500 Ft.- volt, ez meg árban közel 4 Méterrel több.

Ha a Classic III-at beárazzák 3,5M-re, akkor azért elgondolkodsz, hogy mibe ülsz, nem ?

Elküldve
Na, azért ne ahhoz mérjük !

Az alap F 1.4NZ 1992-ben 998.500 Ft.- volt, ez meg árban közel 4 Méterrel több.

Ha a Classic III-at beárazzák 3,5M-re, akkor azért elgondolkodsz, hogy mibe ülsz, nem ?

Inkább a minőségre akartam utalni.Honnan/hová.

Elküldve
hasonlíts össze egy F astrát egy 3as golffal vagy escorttal. tök ugyanaz.

Látom te sem érted.Leülhetsz, egyes! :) Tedd az Escort mellé az új fókát, ill. a szakadalom golf3 mellé a VI-ot.....

Elküldve
Látom te sem érted.Leülhetsz, egyes! :lol: Tedd az Escort mellé az új fókát, ill. a szakadalom golf3 mellé a VI-ot.....

értem én csak leszarom :) :) :D

Elküldve

Én akkor is szerelmes vagyok a G formájába (feltéve, ha 5 ajtós, najó 3). A sedant meg a kombit én nem szeretem. De azért kiváncsi lennék a J (I) formájára életben.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.