daykiller Elküldve Október26, 2009 Elküldve Október26, 2009 Kéne menni majd tesztvezetésre, amint lesz magyarországon. :D Gergolabs-szal beszéltük pár hete, hogy kéne. :)
RCsaba Elküldve Október26, 2009 Elküldve Október26, 2009 Kíváncsi leszek a rugalmassági és a zajkomfort adatokra. Mert az a gyorsulási értékeből hamar kiderült, hogy hosszú áttételeket kapott, úgyh még a 180 LE is csak 8,5 alatt gyorsítja százra a kocsit. Amikor nyáron a német Bild kipróbálta még 7,5 volt az érték... Bár annak ellenére, h hosszúak az áttételek, még be lehet lőni jól egy váltót, és az csak a rugalmasságnál, na meg a fogyasztásnál fog megmutatkozni. Egyébként biztosan jó kocsi lett az I, ez a J-s butaság vagyis egy marketing maszlag, letojom, h a sok nagyokos ingyenélő marketinges milyen butaságokat gügyög... Mégha ez a 10. alsóközepes Opel... Vagy netán nem szeretnék, ha úgy járnának, mint a Golf VI. esetében, ami egy alapos ráncfelvarrás?:D
spzoli Elküldve Október26, 2009 Elküldve Október26, 2009 Kíváncsi leszek a rugalmassági és a zajkomfort adatokra. Mert az a gyorsulási értékeből hamar kiderült, hogy hosszú áttételeket kapott, úgyh még a 180 LE is csak 8,5 alatt gyorsítja százra a kocsit. Amikor nyáron a német Bild kipróbálta még 7,5 volt az érték... Bár annak ellenére, h hosszúak az áttételek, még be lehet lőni jól egy váltót, és az csak a rugalmasságnál, na meg a fogyasztásnál fog megmutatkozni. Egyébként biztosan jó kocsi lett az I, ez a J-s butaság vagyis egy marketing maszlag, letojom, h a sok nagyokos ingyenélő marketinges milyen butaságokat gügyög... Mégha ez a 10. alsóközepes Opel... Vagy netán nem szeretnék, ha úgy járnának, mint a Golf VI. esetében, ami egy alapos ráncfelvarrás?:D nem maszlag, opel-infos.de-n is Jként szerepel, ott pedig még nem találkoztam valótlan adattal....az meg letojod, az a Te dolgod :)
warwolf Elküldve Október26, 2009 Elküldve Október26, 2009 Érdekes lesz a mini Insignia.Talán kapós is.Formára nekem bejövős.Jobban mint a H. :D
Gelko Elküldve Október27, 2009 Elküldve Október27, 2009 mi ez a I - J mizéria ? H után I jön nem ? :D
Stefan Elküldve Október27, 2009 Elküldve Október27, 2009 mi ez a I - J mizéria ? H után I jön nem ? :) De a Románok azt hiszik, hogy szám, nem érted? :D
daykiller Elküldve Október27, 2009 Elküldve Október27, 2009 De a Románok azt hiszik, hogy szám, nem érted? :D Rómaiak. :)
Opelaner Elküldve November2, 2009 Elküldve November2, 2009 http://www.origo.hu/auto/20091102-kiderult...-arlisatja.html Elég húzósan indul...
gergolabs Elküldve November3, 2009 Elküldve November3, 2009 Kéne menni majd tesztvezetésre, amint lesz magyarországon. :) Gergolabs-szal beszéltük pár hete, hogy kéne. :) Jóhogy megyünk! Jól megteperjük neki! Nem kérdés! :D
zotya975 Elküldve November3, 2009 Elküldve November3, 2009 Jóhogy megyünk! Jól megteperjük neki! Nem kérdés! :) Ja-ja és meddíg pörgetjük? :)
Gelko Elküldve November3, 2009 Elküldve November3, 2009 http://www.origo.hu/auto/20091102-kiderult...-arlisatja.html Elég húzósan indul... nem lesz olcsó az biztos. bár a konkurencia sem az :)
warwolf Elküldve November3, 2009 Elküldve November3, 2009 nem lesz olcsó az biztos. bár a konkurencia sem az :) Hátt, minőségben túlnőtt az F szérián....Szal...
Opelaner Elküldve November3, 2009 Elküldve November3, 2009 Kérdés : Miért kell ehhez a topichoz regisztráció, hogy olvasni lehessen? Tele van titkokkal ? Számomra kicsit furcsa...
Opelaner Elküldve November3, 2009 Elküldve November3, 2009 Hátt, minőségben túlnőtt az F szérián....Szal... Na, azért ne ahhoz mérjük ! Az alap F 1.4NZ 1992-ben 998.500 Ft.- volt, ez meg árban közel 4 Méterrel több. Ha a Classic III-at beárazzák 3,5M-re, akkor azért elgondolkodsz, hogy mibe ülsz, nem ?
gergolabs Elküldve November3, 2009 Elküldve November3, 2009 Ja-ja és meddíg pörgetjük? :) Amíg le nem szabályoz. Én nem vagyok szívbajos. :)
warwolf Elküldve November3, 2009 Elküldve November3, 2009 Na, azért ne ahhoz mérjük ! Az alap F 1.4NZ 1992-ben 998.500 Ft.- volt, ez meg árban közel 4 Méterrel több. Ha a Classic III-at beárazzák 3,5M-re, akkor azért elgondolkodsz, hogy mibe ülsz, nem ? Inkább a minőségre akartam utalni.Honnan/hová.
Gelko Elküldve November4, 2009 Elküldve November4, 2009 Inkább a minőségre akartam utalni.Honnan/hová. hasonlíts össze egy F astrát egy 3as golffal vagy escorttal. tök ugyanaz.
warwolf Elküldve November4, 2009 Elküldve November4, 2009 hasonlíts össze egy F astrát egy 3as golffal vagy escorttal. tök ugyanaz. Látom te sem érted.Leülhetsz, egyes! :) Tedd az Escort mellé az új fókát, ill. a szakadalom golf3 mellé a VI-ot.....
Gelko Elküldve November4, 2009 Elküldve November4, 2009 Látom te sem érted.Leülhetsz, egyes! :lol: Tedd az Escort mellé az új fókát, ill. a szakadalom golf3 mellé a VI-ot..... értem én csak leszarom :) :) :D
warwolf Elküldve November4, 2009 Elküldve November4, 2009 értem én csak leszarom :) :) :D :lol: :lol:
maczko Elküldve November5, 2009 Elküldve November5, 2009 Én akkor is szerelmes vagyok a G formájába (feltéve, ha 5 ajtós, najó 3). A sedant meg a kombit én nem szeretem. De azért kiváncsi lennék a J (I) formájára életben.
Recommended Posts