Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


mélykék76

Recommended Posts

9 órája, Norbi80 írta:

Most vettem a kocsira új téli gumikat.:nekem 17" gyári alufelnis, erre vettem most új Vredestein 225/50 R17-es méretűt, 140.000 volt, nem kevés, de egy pár évig oda se neki...
Pénteken majdnem rommá törtem a kocsit, amikor jeges úton megcsúszott és kontrollálhatatlanul kb 30 km/h-val átcsúsztam egy körforgalmon és épp az árok előtt állltam meg úgy, hogy a jobb első kerék már az árokban volt, a bal hátsó meg nem érintkezett a talajjal. Pikk-pakk vonószem, kötél, egy pickup és egyenesben állt az autó. Még aznap elvittem átvizsgálásra, de semmi baja nem lett szerencsére.
Úgy befostam, hogy a héten cascot is kötök a kocsira. Kicsit nagyobb lendülettel sordódok, akkor bebillenek az árokba, akkor meg egy lökös bánta volna és akár a két bi-xenon fényszóróm, amelynek darabja közel 200.000 Ft.

Kérdés: indításnál gyakorta bekapcsol a hátsó ablakfűtés, pedig sokszor nem is jeges vagy deres. Ezt mindig ki kell kapcsolnom, vagy valahol be van programozva ?! Kikapcsolható ez a funkció ?
 

Úgy vettem észre, hogy 3°C alatt automatikusan bekapcsol.

Link to comment
Megosztás:

9 órája, Alientwo írta:

Óvatosan kell jeges úton menni a kocsiva, mert sárnehéz 1.5.1.6 tonna között van, a premium gumi is kevés ha egy nehéz autó lendületesen megcsúszik. Nekem is küzdenek néha a continentalok. :)

A kocsi beállításai között a középkonzolon az auto demist-et (automata párátlanítás) kapcsold ki. A klímát is bekapcsolja mellesleg readásul úgy, hogy nem is világít a visszajelzője.

 

Koszi, be is allitottam, holnap reggel a puding probaja...

Ide omlesztek egy rakat kerdest, ami felgyulemlett bennem:

1. Enyem sport felszereltsegu, es kombi, de tetszik a hatso lokoson az a kromcsik, ami a Cosmo felszereltseggel jart ra. Ebayen neztem, de nem talaltam ra ilyet utolag. Tipp, hogy hol keressek ?!

2.  Az 1.4T lancos vezerlesu, amit elvileg addig nem kell cserelni, amig inditaskor nem ad ki hangot. Viszont nem tudom, hogy mi a helyzet a vizpumpaval es gorgokkel ?! A szervizkonyv szerint 190000-nel volt egy ekszij csere a markaszervizben, lehet hogy ez foglalta magaban a vizpumpa cseret is ?!

3. Elozo tulaj ramhagyta, hogy 25000-kent illik cserelni a gyertyat a motorban. Szervizkonyvben nem talatam ra gyari periodust, de a szervizes eloeletben latom, hogy 25 es 50ezrenkent cserelgette a szakszerviz. Eletemben nem csereltem gyertyat benzinesben, bar hajtottam sokat mar, a motor ennyire kenyes ra, vagy ez egyfajta elovigyazatossag ??

4. 

Link to comment
Megosztás:

On 2017. 01. 09. at 19:37, Gelko írta:

Ti mennyire vagytok elégedettek a fényszórókkal ? ....én sztem nagyon gyenge a fénye...nem xenon és sima izzókkal.

Az enyém is normál izzós, de vettem bele, egy neve nincs világos kék színű izzót, nem emelt fényerejű, de fehérebb lett a fénye. Ja és jól is bírja.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Meg tudjátok mondani, hogy a 2013 évjáratú kétzónás digitális klímánál az automata üzemmódnál kinti vagy belső levegő keringetést használ a rendszer.

Szerintem fixen belsőt, de nem találok erről sehol infót. Ezen lehet vátoztatni?

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, Dipa írta:

Sziasztok!

Meg tudjátok mondani, hogy a 2013 évjáratú kétzónás digitális klímánál az automata üzemmódnál kinti vagy belső levegő keringetést használ a rendszer.

Szerintem fixen belsőt, de nem találok erről sehol infót. Ezen lehet vátoztatni?

Belső levegő keringetést használ. Ha automata üzemmódnál kikapcsolod a klímát, akkor kikapcsolja az automata funkciót is, és át tudod kapcsolni a külső levegő keringetésre, de ha a ventillátor fokozathoz nem nyúlsz, csak a hőmérsékletet szabályozod, akkor ugyan úgy emeli, vagy csökkenti a ventillátor sebességét, mint automata funkcióban. Ennél bonyolultabban, már nem is írhattam volna le.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy kérésem attól akinek van Tourer-hez tetőtartója. Meg tudnátok légyszi mérni a tetősín teteje és a tetőtartó sín felső pontja közötti távolságot? Kellene a tetőtartó típusa is. Szeretnék tetőboxot venni, de a garázskapu-szerkezet miatt necces, hogy beférek-e majd boxxal együtt a garázsba (cm-eken múlhat). Köszi!

Link to comment
Megosztás:

On 2017. 01. 19. at 8:27, Dipa írta:

Sziasztok!

Lenne egy kérésem attól akinek van Tourer-hez tetőtartója. Meg tudnátok légyszi mérni a tetősín teteje és a tetőtartó sín felső pontja közötti távolságot? Kellene a tetőtartó típusa is. Szeretnék tetőboxot venni, de a garázskapu-szerkezet miatt necces, hogy beférek-e majd boxxal együtt a garázsba (cm-eken múlhat). Köszi!

Szia! 

Thule 753 aerobarral 9,3 cm. 

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! 

Én is kérdezek egyet-kettőt hátha...:

Ha az autóban az óráknál kisebb kijelző van de szeretnék nagyobbat ki tudom cserélni csak a kijelzőt vagy egyben kell az órát? 

Illetve, akár így akár úgy, ha kicseréltem kell valamit még tennem ahhoz hogy teljesértékűen működjön, vagy ez nem ilyen egyszerű, esetleg lehetetlen? 

Köszi. 

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Több kadett-astra után sajna nem tudom kivenni a J astrám első üléseinek fejtámláját. Teljesen profán védő üléshuzat felrakás miatt kellene... Valami elkerülte a figyelmemet? Tud vki bármit az ügyről? Hja, az üléskiszedős-támlabelezős youtube megoldásokat elvetném...Ezügyben tapasztaltabb fórumtársak előremutató válaszában bízva: Simatix

Link to comment
Megosztás:

On 2017. 01. 20. at 17:19, KelemenPepe írta:

Sziasztok! 

Én is kérdezek egyet-kettőt hátha...:

Ha az autóban az óráknál kisebb kijelző van de szeretnék nagyobbat ki tudom cserélni csak a kijelzőt vagy egyben kell az órát? 

Illetve, akár így akár úgy, ha kicseréltem kell valamit még tennem ahhoz hogy teljesértékűen működjön, vagy ez nem ilyen egyszerű, esetleg lehetetlen? 

Köszi. 

Szia,

Komplett óracsoportot kell cserélni, mert egybe van építve, ez 100%. Volt már olyan, aki cserélte és úgy tudom, hogy rá kellett tanítani az újabb kijelzőre a fedcompot.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Új vagyok itt, viszont egy másik fórumon már érdeklődtem a problémámmal kapcsolatban. Gondoltam megkérdezlek titeket is, hátha tud vki segíteni.

Szóval, vettem múlt novemberben egy Astra J 1.4 Turbo Sportot Ausztriában (most lesz 7 éves, 73 ezer km), amivel nagyjából meg is vagyok elégedve.

Viszont kb. 1,5 hónapja csinál egy elég idegesítő dolgot, tök random, kb. minden 2. indításnál jelentkezik a hiba. Ha indexelek, akkor a visszajelző hang kb. 1 mp-es késéssel hallatszik (ahogy néztem, az autón az index villogása nem késik, csak a hang), illetve ilyenkor ha a kormányon lévő hangerő gombokkal kezelem a rádiót, akkor az is egy jó mp-es késéssel működik (illetve elég hektikus ilyenkor a hangosítás/halkítás, néha 1-et nyomok és 2 egységet megy fel/le a hangerő).
Ismerős azt mondta, hogy ez vmi elektronikus probléma lesz.
Előfordult esetleg másnál is ilyen hiba? Mennyire lehet ez komoly probléma?

Link to comment
Megosztás:

On 2017. 02. 07. at 8:37, hansolo1106 írta:

Sziasztok!

Új vagyok itt, viszont egy másik fórumon már érdeklődtem a problémámmal kapcsolatban. Gondoltam megkérdezlek titeket is, hátha tud vki segíteni.

Szóval, vettem múlt novemberben egy Astra J 1.4 Turbo Sportot Ausztriában (most lesz 7 éves, 73 ezer km), amivel nagyjából meg is vagyok elégedve.

Viszont kb. 1,5 hónapja csinál egy elég idegesítő dolgot, tök random, kb. minden 2. indításnál jelentkezik a hiba. Ha indexelek, akkor a visszajelző hang kb. 1 mp-es késéssel hallatszik (ahogy néztem, az autón az index villogása nem késik, csak a hang), illetve ilyenkor ha a kormányon lévő hangerő gombokkal kezelem a rádiót, akkor az is egy jó mp-es késéssel működik (illetve elég hektikus ilyenkor a hangosítás/halkítás, néha 1-et nyomok és 2 egységet megy fel/le a hangerő).
Ismerős azt mondta, hogy ez vmi elektronikus probléma lesz.
Előfordult esetleg másnál is ilyen hiba? Mennyire lehet ez komoly probléma?

Előforduló jelenség, a következő indítás, vagy gyújtás levétel után elhagyja, majd egyszer csak megint előjön, és ez így megy tovább. Ne foglalkozz vele.

Link to comment
Megosztás:

18 órája, Dom írta:

Előforduló jelenség, a következő indítás, vagy gyújtás levétel után elhagyja, majd egyszer csak megint előjön, és ez így megy tovább. Ne foglalkozz vele.

Lehet ezzel amúgy valamit kezdeni? Ha nem, hát nem, de ez az index hang visszajelzés késése számomra eléggé idegesítő jelenség.

Link to comment
Megosztás:

51 perce, echosap írta:

Sziasztok, utközben kavics repült a szèlvédömbe,elpattant , jàr e visszatérités a biztositòtol.( kaszkó nincs). Elöre is köszönöm

Ezt a biztosítási szerződésed tartalmazza... Így nem lehet megmondani általánosságban, azaz vagy igen vagy nem.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! 

Cd400 plus egyseg van az autoban. Erdekelne szerelt már valaki utólag ilyen androidos gps egyseget?

 

maxresdefault.jpg

Seicane Android 5.1.1 Radio DVD GPS Navigation for 2010 2011 OPEL ASTRA J with 1024*600 Touchscreen Mirror Link Bluetooth OPEL 
http://s.aliexpress.com/jIN3U7n6
(from AliExpress Android)

 

Csak példa,biztosan több fajta is létezik.

 

Válaszokat előre is köszönöm.

Üdv Jamie 

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

Következőt vettem észre az autómon (astra J).
A menetfény egyik oldalon nem világít(ritkán E18-as kód megjelenik),de ha felkapcsolom a tompított fényszórót,akkor pedig világít.
Találkozott valaki már ilyen hibával?Ha igen megosztaná velem az okát,hogy mi lehet a hiba.

előre is köszönöm a válaszokat.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.