Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


mélykék76

Recommended Posts

Sziasztok! Ha nagyon láma kérdés, kérlek, nézzétek el nekem... :)

CAR300-nál elképzelhető, hogy a telefonkihangosítás csak szoftveres beavatkozást igényel, vagy nagy valószínűséggel a szükséges periféria is hiányzik? Cosmo felszereltség, ha ez számít valamit?

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 03. 25. at 15:30, Alex75 írta:

Sziasztok! Ha nagyon láma kérdés, kérlek, nézzétek el nekem... :)

CAR300-nál elképzelhető, hogy a telefonkihangosítás csak szoftveres beavatkozást igényel, vagy nagy valószínűséggel a szükséges periféria is hiányzik? Cosmo felszereltség, ha ez számít valamit?

Erre senki?

Link to comment
Megosztás:

3 órája, Alex75 írta:

Erre senki?

Szia!

CAR300 az CD300 akar lenni? Eredetileg nincs hozzá, és egy ilyenre van szükség:

http://www.ebay.com/itm/Vauxhall-Astra-J-Retrofit-OEM-Upgrade-Bluetooth-for-CD300-CD400-Headunits-A2DP-/

Aranyáron mérik, nem feltétlen éri meg, de kinek mi a fontos.

Személy szerint egy pár ezer forintos AUX bemenetre köthető mikrofonnal rendelkező bluetooth-os kihangosítót vettem és teljesen jól működik.

Ennek egy előző verziója van (nincs benne NFC még), teljesen jól működik és jól hallanak úgyis, hogy a váltó és a kézi fék közé van rakva, mikor használom.

http://www.ebay.com/itm/Bluetooth-Audio-Stereo-Music-Receiver-Handsfree-Car-Charger-Kit-3-5mm-AUX-IN-Hot-/131739367925?hash=item1eac4739f5:g:vkgAAOSwPc9W0~Zo

 

szerk.: közben megtaláltam, ilyet vettem:

http://www.ebay.com/itm/3-5mm-USB-Bluetooth-Wireless-Stereo-AUX-Audio-Music-Speaker-Receiver-Adapter-New-/281953813846?hash=item41a5c1c556:g:3z0AAOSwwpdW2PHW

USB-ről teljesen jó minőségben játssza az MP3akat is.

 

Módosítva : Alientwo
Link to comment
Megosztás:

14 órája, Alientwo írta:

Szia!

CAR300 az CD300 akar lenni? Eredetileg nincs hozzá, és egy ilyenre van szükség:

http://www.ebay.com/itm/Vauxhall-Astra-J-Retrofit-OEM-Upgrade-Bluetooth-for-CD300-CD400-Headunits-A2DP-/

Aranyáron mérik, nem feltétlen éri meg, de kinek mi a fontos.

Személy szerint egy pár ezer forintos AUX bemenetre köthető mikrofonnal rendelkező bluetooth-os kihangosítót vettem és teljesen jól működik.

Ennek egy előző verziója van (nincs benne NFC még), teljesen jól működik és jól hallanak úgyis, hogy a váltó és a kézi fék közé van rakva, mikor használom.

http://www.ebay.com/itm/Bluetooth-Audio-Stereo-Music-Receiver-Handsfree-Car-Charger-Kit-3-5mm-AUX-IN-Hot-/131739367925?hash=item1eac4739f5:g:vkgAAOSwPc9W0~Zo

 

szerk.: közben megtaláltam, ilyet vettem:

http://www.ebay.com/itm/3-5mm-USB-Bluetooth-Wireless-Stereo-AUX-Audio-Music-Speaker-Receiver-Adapter-New-/281953813846?hash=item41a5c1c556:g:3z0AAOSwwpdW2PHW

USB-ről teljesen jó minőségben játssza az MP3akat is.

 

Igen, cd300... Köszönöm!

 

Link to comment
Megosztás:

T. Alex75!

Ha CD300-asod van szerintem dobd ki, ha szükséged van kihangosítóra, vagy netán egyéb funkcióra.

Retrofit OEM Bluetooth viszonylag (?) jó minőség, de drága - ~100 ezer, annyit nem ér 1 funkció,

de létezik 7" kijelzős plug and play fejegység (gyári kinézet, semmi barkács) már elérhető 120-130 e körül Win CE 6.0 op. rendszerrel,

és akkor van Bluetooth, DVD, USB, GPS (jobb mint az OEM - pl. igo vagy bármi), tolatókamera, + videobemenet, esetleg TV, internet, 

vagy ugyanez androidos verzióval - a felsoroltakon kívül + wifi mirrorlink funkcióval - 140-150 körül.

Szóval nem érdemes tuningolni a CD300-ast, CD400-ast - sőt  megkockáztatom, hogy a CD 400 plus-t is kidobnám.

(ui. a gyári beépített (opel) bluetooth nem minden telefonnal kompatibilis (pl. névjegyzék beolvasás, adatok kezelése, hangvezérlés) -

majdnem hogy csak funkcionálisan a "füles"-sel egyenértékű (100 e.-ért:confused:)

 

 

Link to comment
Megosztás:

9 órája, flali írta:

T. Alex75!

Ha CD300-asod van szerintem dobd ki, ha szükséged van kihangosítóra, vagy netán egyéb funkcióra.

Retrofit OEM Bluetooth viszonylag (?) jó minőség, de drága - ~100 ezer, annyit nem ér 1 funkció,

de létezik 7" kijelzős plug and play fejegység (gyári kinézet, semmi barkács) már elérhető 120-130 e körül Win CE 6.0 op. rendszerrel,

és akkor van Bluetooth, DVD, USB, GPS (jobb mint az OEM - pl. igo vagy bármi), tolatókamera, + videobemenet, esetleg TV, internet, 

vagy ugyanez androidos verzióval - a felsoroltakon kívül + wifi mirrorlink funkcióval - 140-150 körül.

Szóval nem érdemes tuningolni a CD300-ast, CD400-ast - sőt  megkockáztatom, hogy a CD 400 plus-t is kidobnám.

(ui. a gyári beépített (opel) bluetooth nem minden telefonnal kompatibilis (pl. névjegyzék beolvasás, adatok kezelése, hangvezérlés) -

majdnem hogy csak funkcionálisan a "füles"-sel egyenértékű (100 e.-ért:confused:)

 

 

Köszönöm. Melyik az az androidos fejegység, amivel már érdemes foglalkozni?

Módosítva : Alex75
Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

Most ismerkedem egy Astra J-vel, amin gyári CD600-as van. Az a bajom, hogy hiába házasítom össze a Samsung Galaxy S4-es telefonommal, a több százas telefonszám-listából csak 10-12 számot olvas be a gépkocsi rendszerébe. Fogalmam sincs, hogy milyen alapon válogatja ki épp ezeket a számokat. Kitöröltem a telefonból is és a CD600-asból is a bluetooth-kapcsolatot, majd újra házasítottam a készülékeket, de az eredmény nem változott. Tud valaki segíteni?

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
On 2016. 04. 10. at 21:22, Sárpi írta:

Sziasztok!

Most ismerkedem egy Astra J-vel, amin gyári CD600-as van. Az a bajom, hogy hiába házasítom össze a Samsung Galaxy S4-es telefonommal, a több százas telefonszám-listából csak 10-12 számot olvas be a gépkocsi rendszerébe. Fogalmam sincs, hogy milyen alapon válogatja ki épp ezeket a számokat. Kitöröltem a telefonból is és a CD600-asból is a bluetooth-kapcsolatot, majd újra házasítottam a készülékeket, de az eredmény nem változott. Tud valaki segíteni?

Én is kinlódok az enyémmel (CD600) cca 1 éve. A NOKIA Lumia 620 -al a telefonszámokat áthozta, de a névjegyek mellett lévő képek között szelektált, az SMS-eket át sem hozta. Cseréltem telot Samsung Core Prime. Némi javulás, képek szelekció, telefonszámok átjönnek, de a telefonkönyv időnként hibaüzenet: "a telefonkönyv nem elérhető, rendezés folyamatban". Végeztettem egy szoftverfrissítést a rádión, némi javulás, de nem lett tökéletes. Én már az Opel Magyarország képviseletnél is jártam az ügyben, de azt ígérték csak, hogy a tervezők dolgoznak a probléma megoldásán és szerintük az Iphone rendszerre működik csak jól, de még nem állok úgy, hogy arra cseréljem a telot.

Ha az Astrád garanciális, akkor menj vele vissza, mert ez a probléma gari köteles.

Módosítva : feco48
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, Angliában lakom és most vettem egy 2011es Vauxhall Astra j-t 1.7 dízel 125lovas. Jelenleg 52000 mérföld kb.84000km-er van benne. Sajnos nincs neki szerviztörténete, szóval nmtudom mikor mi volt benne cserélve ezért úgy gondoltam próbálok utánajárni melyik alkatrészt mikor érdemes cserélni. 

Tudnátok segíteni abban hogy mik a csereperiódusok olaj, vezérlés, levegőszűrő, pollenszűrő, gyertya, üzemanyagszűrő. 

A másik dolog hogy nálam is most kezdődik az alapjárat ingadozás( most még csak heti egyszer kétszer napi első indításnál csinálja). Mi annak az alkatrésznek pontosan a neve amit cserélni kell ilyenkor és hol kell keresnem a motortérben?

Köszi a segítséget előre is

Link to comment
Megosztás:

45 perce, lui89 írta:

Sziasztok, Angliában lakom és most vettem egy 2011es Vauxhall Astra j-t 1.7 dízel 125lovas. Jelenleg 52000 mérföld kb.84000km-er van benne. Sajnos nincs neki szerviztörténete, szóval nmtudom mikor mi volt benne cserélve ezért úgy gondoltam próbálok utánajárni melyik alkatrészt mikor érdemes cserélni. 

Tudnátok segíteni abban hogy mik a csereperiódusok olaj, vezérlés, levegőszűrő, pollenszűrő, gyertya, üzemanyagszűrő. 

A másik dolog hogy nálam is most kezdődik az alapjárat ingadozás( most még csak heti egyszer kétszer napi első indításnál csinálja). Mi annak az alkatrésznek pontosan a neve amit cserélni kell ilyenkor és hol kell keresnem a motortérben?

Köszi a segítséget előre is

Dízelnél nem tudom pontosan a szíj csereperiódust, majd az többiek megmondják.

De ha jót akarsz magadnak most mindegyiket lecseréled és akkor tudod, hogy mi van bent és mikor került bele.

Az alapjárati ingadozást a nyomásszabályzó szelep hibája okozza:

https://opeleseknek.hu/opel-astra-h-classic-2004-alkatreszek/opel-astra-h-17-dizel/opel-astra-h-17-dizel-motorkod-z17dth-101le-74kw-gyari-premium-alkatreszek/opel-nyomasszabalyzo-szelep-adagolonal-astra-g-astra-h-z17dtl-z17dth-17-cdti-dizel-0819517-0928400654-bosch?filter=140

Link to comment
Megosztás:

On Wednesday, April 27, 2016 at 15:49, Davee írta:

Dízelnél nem tudom pontosan a szíj csereperiódust, majd az többiek megmondják.

De ha jót akarsz magadnak most mindegyiket lecseréled és akkor tudod, hogy mi van bent és mikor került bele.

Az alapjárati ingadozást a nyomásszabályzó szelep hibája okozza:

https://opeleseknek.hu/opel-astra-h-classic-2004-alkatreszek/opel-astra-h-17-dizel/opel-astra-h-17-dizel-motorkod-z17dth-101le-74kw-gyari-premium-alkatreszek/opel-nyomasszabalyzo-szelep-adagolonal-astra-g-astra-h-z17dtl-z17dth-17-cdti-dizel-0819517-0928400654-bosch?filter=140

Tudnátok egy képet ide feltölteni, hogy hol kell pontosan keresni ezt a nyomásszabályzó szelepet?

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! 2015-ös az astrám, és szeretném, ha a pillanatnyi fogyasztás helyett valami mást mutatna, mondjuk napi km, vagy valami hasznosabb dolgot. Át lehet állítani valahogy?

Jelenleg a felső sor mutatja a sebességet, alatta a hátralévő megtehető úthosszt, a pillanatnyi fogyasztást, legalul az eddigi összes megtett km-t

Módosítva : Melan
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! 

Egy kis segítséget szeretnék kérni, frissen vásároltam egy opel Astra J-t. Mivel külföldi a kocsi magyaoroszágot a térkép nem igen ismeri. Olyan kérdésem lenne, létezik-e valami okos megoldás arra hogy a gyári navigációnak a fájlait lekopintani egy új SD- kártyára majd az új kártyán kicserélni frisseb térképre. Működőképes megoldás ez vagy, le van védve és nem fog üzemelni csak gyári frissítéssel? Köszönöm szépen!

Link to comment
Megosztás:

Üdv !

Megtörtént a nyári gumicsere az autón. A minap vettem észre véletlenül, mert ellenőriztem az abroncsnyomást, hogy a gumisok összecserélték a felniket nem uigyan oda kerültek vissza ahol azok eredetileg voltak. Sajnos nem figyeltem az akciót !!! Ezért a kijelzőn ami az abroncsnyomás ellenőrizhető hamis kép látszik. A jobb első most nálam valóságban a bal hátsó ! Kérdés várjam meg a következő gumicserét és akkor visszakerülnek a jó helyekre a felnik, vagy szerviz és újra felismertetni az abroncsok helyét? Kinek mi a véleménye erről ? Nálam a gumicsere sajnos átszereléssel zajlik ezért fordulhatott elő a fenti hiányosság.

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 05. 06. at 20:54, opalee53 írta:

Üdv !

Megtörtént a nyári gumicsere az autón. A minap vettem észre véletlenül, mert ellenőriztem az abroncsnyomást, hogy a gumisok összecserélték a felniket nem uigyan oda kerültek vissza ahol azok eredetileg voltak. Sajnos nem figyeltem az akciót !!! Ezért a kijelzőn ami az abroncsnyomás ellenőrizhető hamis kép látszik. A jobb első most nálam valóságban a bal hátsó ! Kérdés várjam meg a következő gumicserét és akkor visszakerülnek a jó helyekre a felnik, vagy szerviz és újra felismertetni az abroncsok helyét? Kinek mi a véleménye erről ? Nálam a gumicsere sajnos átszereléssel zajlik ezért fordulhatott elő a fenti hiányosság.

Opel szervíz és egy tanítás az egész kb 2 perc. 

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkinek!

Szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek! Nézegetem az eladó j-s astrákat. Az a gondom támadt, hogy az e-cat24 .com oldalon a hirdetésekben megadott alvázszámokat nem tudom ellenőrizni. A h-s, insigniás win-ek működnek, a j-s egyik sem amit eddig próbáltam. Ha valaki tudja a titok nyitját kérem ossza meg velem!

Előre is köszi!

Jó hétvégét! 

 

Ui: Közben megoldódott a dolog :) a helyesen megadott winnel működik :) 

Módosítva : Frankie64
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Segítséget kérnék. 5 éves J Astrám (kombi) tanksapka ajtaja nem nyílik ki, hiába nyomkodom. Központi zár kinyit minden ajtót csak ezt nem. Az itt lévő kis motor ment volna tönkre? Hogyan tudom manuálisan kinyitni? Tudna valaki segíteni?

Link to comment
Megosztás:

sikerült megoldanom a probléma egy részét. Mivel ebben a J szériában már nincs vésznyitó bovden az ember kénytelen a házi barkácsmegoldásokat alkalmazni.
 Készítettem egy kis célszerszámot és kívülről, a fedlapot kicsit kifeszítve benyúltam és visszanyomtam a kp. zár nyelvét, így már könnyedén kinyílt. Most azon törhetem a fejem, hogyan tudom kicserélni a komplett zárszerkezetet, mert ahogy néztem nem olyan egyszerű odajutni, teljesen meg kell bontani a csomagtér kárpitot, de arra még nem jöttem rá, hogyan.

Ráadásként a bal hátsó fékem is beragadt ... nem szeretném azt hinni, hogy ez a széria csak ennyi időre van tervezve ....

Link to comment
Megosztás:

Üdv,

 

Kérnék tőletek egy kis segítséget. Nyomásszabályozószelep után nézegetek a neten, mert a szervizben kaptam egy 64ezres árajánlatot és kicsit sokallom. De a problémám végülis nem ez, hanem kicsit meghült most bennem a vér, hogy valami nem stimmel az autó papírjaival??? Abba a problémába ütköztem, hogy forgalmi szerint az autóm adatai: Opel Astra J Sports Tourer 1.7 CDTI 81kw / 110LE. Eddig oké is a történet, na de, említettem, hogy nézegetek a neten a nyomásszabályozó szelep után, viszont az alkatrészkereső oldalakon ki kell választani (általában motorkód) alapján az autó típusát és bizony itt hűlt meg bennem a vér. Nekem a motorszám így kezdődik: A17DTR...., de ha ezt a motorkódot választom ki akkor 92kw / 125LE ugrik fel, viszont ez nekem nem stimmel. Mi lehet a gond, mert nekem ez valahogy nem áll össze?


Segítségeteket köszönöm!

Módosítva : SLIDE
Link to comment
Megosztás:

17 órája, SLIDE írta:

Üdv,

 

Kérnék tőletek egy kis segítséget. Nyomásszabályozószelep után nézegetek a neten, mert a szervizben kaptam egy 64ezres árajánlatot és kicsit sokallom. De a problémám végülis nem ez, hanem kicsit meghült most bennem a vér, hogy valami nem stimmel az autó papírjaival??? Abba a problémába ütköztem, hogy forgalmi szerint az autóm adatai: Opel Astra J Sports Tourer 1.7 CDTI 81kw / 110LE. Eddig oké is a történet, na de, említettem, hogy nézegetek a neten a nyomásszabályozó szelep után, viszont az alkatrészkereső oldalakon ki kell választani (általában motorkód) alapján az autó típusát és bizony itt hűlt meg bennem a vér. Nekem a motorszám így kezdődik: A17DTR...., de ha ezt a motorkódot választom ki akkor 92kw / 125LE ugrik fel, viszont ez nekem nem stimmel. Mi lehet a gond, mert nekem ez valahogy nem áll össze?


Segítségeteket köszönöm!

Szia!

Erre a linkre http://ecat24.com/opel/catalog/vinsearch begépeled az alvázszámot, a VIN numer ablakba, és keresés. Kiadja az autó adatait, ami a gyártáskor nyilvántartásba került. Még a felni típusa mérete, a gyártás napja, és ehhez hasonló részletességgel minden. Utána a katalógus részben tudsz alkatrészt is keresni, gyári cikkszámmal.

Üdv!

 

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.