Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


mélykék76

Recommended Posts

Kedves Cartársak!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy a gyári rádió CD 400-ast lehet e cserélni NAVI 600, vagy NAVI 900-ra? Mennyire macerás ez a művelet, vagy csak kiveszem a régit és beteszem az újat helyette? Na és hogy egyáltalán használt NAVI 600-at, vagy 900-at lehet-e kapni, mert én még sehol sem találtam. :(

Előre is köszi a válaszokat :)

Én úgy tudom, hogy CD600 nem tudja a navit. Nekem az van, 7 colos kijelzővel. Úgy tudom, hogy a navit a 600-as szériában a CD650 tudja. Ha tévedek és tudja a 600-is, akkor engem is fog érdekelni.

A jelenlegi telom tudja a képernyő kivetítést is és vajon usb-n keresztül nem lehet a kocsi kijelzőjére vetíteni a GPS-t. Tök jó lenne, csak kérdés lehet-e és kell-e hozzá valami program kocsira

Módosítva : feco48
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Szia, igen pontosan ilyen...szegedi márkaszervízben azt mondták nem tudja a kijelző, de nem voltak tul határozottak...pedig a kijelző tudná...

Mondom hogy fel lehet programozni.... Márkakereskedésben.... Vagy ha valakinek van Op-COM-ja...

Módosítva : imy
Link to comment
Megosztás:

Szia, igen pontosan ilyen...szegedi márkaszervízben azt mondták nem tudja a kijelző, de nem voltak tul határozottak...pedig a kijelző tudná...

Szerintem tudja. Márka szerviz nem szeret vele foglalkozni... OP-COM-al pár kattintás és tud mindent.

Én már 2.db Astra J csináltam de ott a teljes kijelző volt.

Maga a beállítási folyamat így néz ki:

https://www.youtube.com/watch?v=LgJ1ISy9d1M&feature=youtu.be&list=PLVdyA4dkZjL43Ql8yrqj90bw_66SVP8aL

Eszköz ára olyan 8-14 ezerig terjed de hibakódot is tudsz vele olvasni ami jól jöhet a későbbiekben.

Vagy ha van ismerős akinek van az a videó alapján meg tudja csinálni, azt a pár kattintást.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem tudja. Márka szerviz nem szeret vele foglalkozni... OP-COM-al pár kattintás és tud mindent.

Én már 2.db Astra J csináltam de ott a teljes kijelző volt.

Maga a beállítási folyamat így néz ki:

https://www.youtube.com/watch?v=LgJ1ISy9d1M&feature=youtu.be&list=PLVdyA4dkZjL43Ql8yrqj90bw_66SVP8aL

Eszköz ára olyan 8-14 ezerig terjed de hibakódot is tudsz vele olvasni ami jól jöhet a későbbiekben.

Vagy ha van ismerős akinek van az a videó alapján meg tudja csinálni, azt a pár kattintást.

Carlos és imy!

Köszi a válaszokat. De ott tartok mint eddig, sajnos konkrétan még mindig nincs meg aki megcsinálná mert nincs egy személy vagy szervíz aki opcom-al megtudná csinálni. Ti sem tudtatok ajánlani. Azt én is tudom, hogy megoldható de sajnos ezzel nem sokra jutunk.

Carlos te meg tudnád csinálni, legalább is próbálni?

Köszi

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Speciális szerszám kell hozzá. Lehet gyártani is, vagy kereskedésben beállítják...

Kérdés, az ablakmosó tartálynak mennyi a kapacitása?

Az én ablakmosóm is rosszul nyomja. A múltkor a szervízben sztem a szerelő állított rajta (mert azt mondtam neki, hogy túl alacsonyra fúj) most meg a bal oldali mindenhová szórja a vízet, csak az ablakra nem. Álló helyzetben látható, hogy a kocsi tető magasságába fúj, de menet közben semmi nem kerül belőle az ablakra. Hol lehet venni/szerezni olyan eszközt, amivel én is be tudnám állítani, mert az a szerelő többet nem nyúl hozzá az biztos

Link to comment
Megosztás:

Az én ablakmosóm is rosszul nyomja. A múltkor a szervízben sztem a szerelő állított rajta (mert azt mondtam neki, hogy túl alacsonyra fúj) most meg a bal oldali mindenhová szórja a vízet, csak az ablakra nem. Álló helyzetben látható, hogy a kocsi tető magasságába fúj, de menet közben semmi nem kerül belőle az ablakra. Hol lehet venni/szerezni olyan eszközt, amivel én is be tudnám állítani, mert az a szerelő többet nem nyúl hozzá az biztos

Én még a G-re vettem ilyen fúvókákat, és akkor csináltam hozzá szerszámot. )

Itt van leírás: http://www.opelforum.hu/topic/1408-optikai-tuning/page-16

Itt meg a tollas megoldás: http://www.insignia-enthusiast.org/forums/index.php?showtopic=1869

De én egy 6mm-es csavarból csináltam... kifúrtam a közepét, és belevágtam a keresztet ;) vasfűrésszel.

Módosítva : imy
Link to comment
Megosztás:

Sztm a Schell meg a Lukoil a legjobbak :)

Sztem a MOL ad a legtöbbet a minőségre és a kútoszlop adagolások is ott a legpontosabbak. A teljesen zárt rendszer miatt képtelenség a Százhalombattáról, zárt tankautóban érkező benzint mahinálni. A finomítónál pedig minden kiszállításból mintát vesznek.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van valakinek 1.4 T Cosmo Sports Tourer-e gyári levehető vonóhoroggal???

Ha igen, akkor hány kg van beleírva a forgalmijába?? MEnnyit vontathat???

Segítségeteket előre is köszönöm!

Az enyém ugyan nem Tourer, hanem 5 ajtós, 1,4 T 120 L , de gyári levehető vonóhorgom van (204.000.- Ft volt) A vontatási adatok forgalmi szerint:

0 0.1 1300 kg (fékezett)

0.2 680 kg (fékezetlen)

(0) 680 kg (fék nélkül)

(1) 1300 kg (ráfutófékkel)

Remélem azért segíthettem

Link to comment
Megosztás:

Sztem a MOL ad a legtöbbet a minőségre...

Azért döglött le országszerte jó pár autó az MOL-os üzemanyagtól egy időben? :) Volt akinek már el sem indult, volt aki kifelé menet döglött le és márka és típusfüggetlenül értendő...

Tartóssági teszten a Lukoil, OMW, Shell van a toppon, mol csak valahol a 10. körül van.

Link to comment
Megosztás:

Azért döglött le országszerte jó pár autó az MOL-os üzemanyagtól egy időben? :) Volt akinek már el sem indult, volt aki kifelé menet döglött le és márka és típusfüggetlenül értendő...

Tartóssági teszten a Lukoil, OMW, Shell van a toppon, mol csak valahol a 10. körül van.

Már bocs, de mi az hogy tartóssági teszt? Üzemanyagra ilyen tesztet?? Na-ne.

Az üzemanyagot (legyen az benzin vagy gázolaj, kerozin klf olaj) Nem "tartóssági teszt"-nem vetik alá, hanem minőségellenőrzésen megy keresztül.

Javasolom azoknak, akik a MOL üzemanyag ellen vannak, hogy álljanak ki egyszer a battai finomító teherportája elé és nézze meg, milyen felíratú tartálykocsik viszik aki "10. helyen" lévő benzint. De egyébként a Moltrans is szállít nem csak Mol kutakra

Még egy bocs, de megjegyzésed, hogy "döglött le országszerte jó pár autó az MOL-os üzemanyagtól egy időben" kissé durva és semmi alapja nincs.

Én tudnák mesélni az u.n. szines kutakon történt üzemanyag mahinációkról :omg:

Módosítva : feco48
Link to comment
Megosztás:

Már bocs, de mi az hogy tartóssági teszt? Üzemanyagra ilyen tesztet?? Na-ne.

Az üzemanyagot (legyen az benzin vagy gázolaj, kerozin klf olaj) Nem "tartóssági teszt"-nem vetik alá, hanem minőségellenőrzésen megy keresztül.

Javasolom azoknak, akik a MOL üzemanyag ellen vannak, hogy álljanak ki egyszer a battai finomító teherportája elé és nézze meg, milyen felíratú tartálykocsik viszik aki "10. helyen" lévő benzint. De egyébként a Moltrans is szállít nem csak Mol kutakra

Még egy bocs, de megjegyzésed, hogy "döglött le országszerte jó pár autó az MOL-os üzemanyagtól egy időben" kissé durva és semmi alapja nincs.

Én tudnák mesélni az u.n. szines kutakon történt üzemanyag mahinációkról :omg:

Nem fogok magyarázkodni, nem látom értelmét, nézz utána nyugodtan, én sem a levegőbe beszélek.

Nyugodtan tankolj csak MOL-os benzint, én maradok a bevált kutaknál, a "döglött le országszerte jó pár autó az MOL-os üzemanyagtól egy időben" kijelentésemnek pedig van alapja, mert 1 hónapon belül jött legalább 5 olyan kérdés jött, hogy miért fulladt le az autó, nem indul stb. egytől egyik cseréltek benzint érdekes módon azonnal indult, mindegyik egyszerre produkálta volna ugyan azt a hibát?! :)

Link to comment
Megosztás:

Nem fogok magyarázkodni, nem látom értelmét, nézz utána nyugodtan, én sem a levegőbe beszélek.

Nyugodtan tankolj csak MOL-os benzint, én maradok a bevált kutaknál, a "döglött le országszerte jó pár autó az MOL-os üzemanyagtól egy időben" kijelentésemnek pedig van alapja, mert 1 hónapon belül jött legalább 5 olyan kérdés jött, hogy miért fulladt le az autó, nem indul stb. egytől egyik cseréltek benzint érdekes módon azonnal indult, mindegyik egyszerre produkálta volna ugyan azt a hibát?! :)

Ezennel a kettőnk közötti üzemanyag vitát a magam részéről lezárom, mert bocs, de sztem ez úgy van, mint a foci, mindenki ért hozzá.

Egyébként mindenki ott tankol, ahol jónak látja, vagy ahol tud, de az előzőekben leírtakat én sem a levegőből, vagy klf orgánumokban megjelent kérdésekből vettem, hanem gyakorlati_munkaköri_szakmai tapasztalataimból tudom és gyakorlom úgy a gyártás/finomítás, mint a forgalmazás terén.

Abban egyébként igazad van, hogy volt már rá példa, hogy tankolás után az autó (konkrét eset a közelmúltban) a töltőállomás kijáratánál leállt. Kiderült,hogy benzin helyett 50 liter gázolajat töltött a tankba az autó tulajdonosa, melyet el is ismert.

Link to comment
Megosztás:

én is omv-s vagyok de az agippal is jók a tapasztalatok

Az előző autómnak már minden rezdülését éreztem és egyből feltűnt a gyengeség párszor Mol-t tankolva (ajándék tankolás oda szólt..hurrá.. vagy muszáj volt).

Persze, a paramétereket lehet, hogy hozza a Mol, de a különböző égésjavító és ki tudja milyen adalékok a többi szállítónál nem két filléres fejlesztések eredményei.

Nem utolsó sorban, kút függő is, mit kap az ember.. hogy ellenőrzésnél épp jót mérnek, de azon kívül, hogy tartják karban és tisztítják az aknákat egy másik kérdés.. és az ellenőrzések is.. nem szeretek politizálni de mindenki előtt tiszta úgyhiszem, hogy ez egy mutyi ország. (nokiás doboz, megfelelő helyekre fizető beszállítók a tender elnyerésekhez meg társai..el kell fogadni, nálunk ez így működik, ellenben joggal megkérdőjeleződik a minőségellenőrzés valódisága..)

A másik amivel több kútnál is találkoztam brand-ek nélkül.. leveszitek a pisztolyt, és megnyomjátok, nem egyszer jó pár száz Ft beleforog mire valóban elkezdi tolni a benzint. épp egy hárombetűs kúton volt, hogy beleforgott 500ft feletti már és éreztem hogy semmi nem jön.. odahívtam a kutas srácot kihúztam megnyomtam megint egy kicsit.. nem jött még mindig. Mondta, hogy tegyem vissza, bement, nullázták. (és ki tudja még mit csináltak) jelezte, hogy most próbáljam.. azonnal éreztem, hogy áramlik a csőben..

Autónként már 100-200 Ft plusz is nap végére szép pénzeket hoz.

Arról nem beszélve, hogy pár éve egyszer jött ki úgy hogy nem kártyával fizettem hanem kp.. 20ast adtam és 13e körül tankoltam, kaptam a visszajárót.. és a kasszás csak akkor húzta elő még az 5ezrest is a többi mellé mikor látta, hogy meg is nézem és megszámolom nem csak zsebre gyűröm a visszajárót.. mondhatni tipikus fogások.. de kíváncsi lennék hány embert viszont behúznak ezzel..

(kolléga régi swiftjével járt úgy, hogy balga módon a kutasra bízta a tankolást és 44 litert sikerült a számla szerint tankolnia, a 40 literes tankba, úgy hogy az nem volt üres.. :D )

Szóval csak nyitott szemmel ;) és az örök szabály.. amelyik kút bevált ahhoz ragaszkodjunk :) ha más haszna nincs, annyi mindenképpen van, hogy azonnal érezzük ha valami változás van.. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.