Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


mélykék76

Recommended Posts

Igen új a gép. Tavaly szeptemberi. 5 ajtós, Active_CD600 (nem tudom a navi be van-e vezetékezve, mert állítólag a hátsó szélvédőn lévő függ. "csikok" azt jelentik)_gyári vonóhorog_a szín Asteroid Grey (mint az adatlapon)_7" kijelző_gyári kihangosító (ezzel szenvedek már több hónapja)_abroncsonkénti keréknyomás ell. (téli_nyári)_ülésfűtés_osztott kesztyűtartó_benzines turbó

Egyszóval elég jól fel van szerelve

Tényleg jól fel van szerelve, gratula hozzá ;)
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Nálam is megy, de a Navi900-ban az benne van. A hanghívás sztem nem az igazi, nekem nem működik ahogy kellene, néha félreérti. :D

Rendesen megy magyar nyelven a hanghívás? Mert nekem azt mondja ezt a nyelvet nem támogatja :smartass:

Mivel a bluetotth-al szenvedek kérdés, hogy a CD600 hogyan cserélhető le CD900-ra. A CD900 csak navi-val együtt megy vajon, mert a navi nem feltétlen szükséges, az tökéletes a telefonomon, s ráadásul örökös ingyenes? A navi900-ért fizetni kell majd a frissítésért?

Módosítva : feco48
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van vagy volt valakinek gondja felhevulo hatso fektarcsaval? Mostanaban vettem eszre,h kb 20-30 km utan a bal hatso tarcsa szinte tuzforro, addig a jobb maximum langyos. Tegnap levettem a kereket es megforgattam a tarcsat, hat elegge szoritottak a fekpofak, erezhetoen nehezebben forgott mint kellene, komolyabban hozzanyulni nemmertem magahoz a nyereghez, mivel nemnagyon ertek hozza, szerviz lesz belole :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van vagy volt valakinek gondja felhevulo hatso fektarcsaval? Mostanaban vettem eszre,h kb 20-30 km utan a bal hatso tarcsa szinte tuzforro, addig a jobb maximum langyos. Tegnap levettem a kereket es megforgattam a tarcsat, hat elegge szoritottak a fekpofak, erezhetoen nehezebben forgott mint kellene, komolyabban hozzanyulni nemmertem magahoz a nyereghez, mivel nemnagyon ertek hozza, szerviz lesz belole :)

Volt itt egy fórumtárs, aki írta, előfordult már nála is, hogy az úszónyereg nem ment vissza a normál helyére, így olyan, mintha fogna a fék. Lehet már túl koszos, fékporos a dolog és azért ragad meg.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ma megvolt a vezérmű szett csere, és kicseréltettem a hosszbordás szíjat. Innen jött nyikorgás. Most nem hallottam, de majd kiderül. Átnézték a hosszbordás szíj feszítőit, generátort, vízpumpát, de azt mondták nem érződik rajta semmi, annak jónak kell lennie. Ők azt mondták a szíj szívat. Majd meglátom.

szia!

nekem is itt lassan a csere mert már 152,000 km-nél a szűámláló :) . mennyibe fáj most egy vezérmű csere?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Használ J astra vásárlás előtt állok, többet megnéztünk, műszerrel is. A legjobb állapotúnál (kívül, belül, műszer szerint) annak az ecu nem a valós gyártási dátumot tartalmazza. Manupulált lehet? Ha igen mit lehet így "eltúntetni"?

Köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

szia!

nekem is itt lassan a csere mert már 152,000 km-nél a szűámláló :) . mennyibe fáj most egy vezérmű csere?

Nekem a szíj szett 50e, hosszbordás szíj 8e, és ezek cseréje 15e volt (kedvezménnyel, ismerős által).

Előtte bekértem egy másik mailcímről, nem tudták, hogy én vagyok, akkor: szíj szett: 76.900 hosszbordás szíj: 11.710, munkadíj: 19.400

Link to comment
Megosztás:

sziasztok

Nem régiben vásáróltam egy astra j tipusu opelt 2010 évjáratu 1.6 motoral.

Abban kérem a segitségeteket hogy milyen idöszakonként vagy km-ként mit kell cserélni az autóba mert a kezelési utmutatoban nem szerepelt.

olyanokra gondolok hogy levegö és pollenszürö vagy vezérmüszíj, gyertyák, hütöfölyadék stb.

A kereskedésben nem nagyon akarták megmondani.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok

Nem régiben vásáróltam egy astra j tipusu opelt 2010 évjáratu 1.6 motoral.

Abban kérem a segitségeteket hogy milyen idöszakonként vagy km-ként mit kell cserélni az autóba mert a kezelési utmutatoban nem szerepelt.

olyanokra gondolok hogy levegö és pollenszürö vagy vezérmüszíj, gyertyák, hütöfölyadék stb.

A kereskedésben nem nagyon akarták megmondani.

Levegoszurot ena kocsiimban 20e-enkent ki szoktam cserelni, mert nem tetel.

Pollenszurot evente.

Vezermuszij (keszlet) csereperiodusa 150e/6ev, de ha korabban csereled nem art.

Gyertyat 40-50e km-enkent....

Hutofolyadekot nem kell cserelni.

Link to comment
Megosztás:

Nekem a szíj szett 50e, hosszbordás szíj 8e, és ezek cseréje 15e volt (kedvezménnyel, ismerős által).

Előtte bekértem egy másik mailcímről, nem tudták, hogy én vagyok, akkor: szíj szett: 76.900 hosszbordás szíj: 11.710, munkadíj: 19.400

köszi a választ!

és ez rendes opel szervíz vagy független szaki volt?

Link to comment
Megosztás:

A mai szeles ######a időben kikapta a hátszél a kezemből az ajtót. Na azóta ha nyitom, csukom az ajtót kattog a határoló. Vmi ötlet, hogy mit lehet tenni vele?

Jó kérdés, lehet kapott. Lehet ki kellene szedni, és megnézni mi történt vele.

Link to comment
Megosztás:

A mai szeles ######a időben kikapta a hátszél a kezemből az ajtót. Na azóta ha nyitom, csukom az ajtót kattog a határoló. Vmi ötlet, hogy mit lehet tenni vele?

Helo, velem kb 3hete tortent ugyanez, a hatarolo muanyag boritasa repedt el azon a reszen ahol a kasztnihoz csatlakozik es ott kattogott. Az en modszerem eleg gagyinak tunik de eddig bevalt : csavarhuzoval fogoval letortem a muanyag reszt a vegen ahol elrepedt(ott ahol atmegy rajta a szeg, mivel elrepedt ezert ott holtjatek lett es azert kattog mert kozben feszul is) es nyomtam oda pillanatragasztot(kicsit nehez oda benyomni a cuccot mivel szuk a hely),becsuktam az ajtot es par ora mulva nagy meglepetesemre elhallgatott, kb 2 het eltelt azota es meg mindig birja :) csendben mukodik. remelem meg sokaig kibirja ott az a ragaszto :) remelem segitettem, de nem valalom erte a feleloseget :)mondjuk utolag aztmondom,h a muanyag boritast nem is kellett volna lefeszegetnem a vegerol, eleg lett volna a pillanatragaszto is

Legjobb megoldas lenne kicserelni azt a hatarolot de ahogy elneztem ahozz lekell bontani az ajtoboritast es meg kitudja mennyi bonyodalom van odabent, szoval egyenlore nekem igy jol mukodik,egyszer majd kicsereltetem vagy en egyedul szetszedem

ha esetleg nem teljesen vilagos,hogy hova nyomtam a ragasztot ako toltok fel kepet majd, most sajna nemtudok

Módosítva : lipi111
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Helo, velem kb 3hete tortent ugyanez, a hatarolo muanyag boritasa repedt el azon a reszen ahol a kasztnihoz csatlakozik es ott kattogott. Az en modszerem eleg gagyinak tunik de eddig bevalt : csavarhuzoval fogoval letortem a muanyag reszt a vegen ahol elrepedt(ott ahol atmegy rajta a szeg, mivel elrepedt ezert ott holtjatek lett es azert kattog mert kozben feszul is) es nyomtam oda pillanatragasztot(kicsit nehez oda benyomni a cuccot mivel szuk a hely),becsuktam az ajtot es par ora mulva nagy meglepetesemre elhallgatott, kb 2 het eltelt azota es meg mindig birja :) csendben mukodik. remelem meg sokaig kibirja ott az a ragaszto :) remelem segitettem, de nem valalom erte a feleloseget :)mondjuk utolag aztmondom,h a muanyag boritast nem is kellett volna lefeszegetnem a vegerol, eleg lett volna a pillanatragaszto is

Legjobb megoldas lenne kicserelni azt a hatarolot de ahogy elneztem ahozz lekell bontani az ajtoboritast es meg kitudja mennyi bonyodalom van odabent, szoval egyenlore nekem igy jol mukodik,egyszer majd kicsereltetem vagy en egyedul szetszedem

ha esetleg nem teljesen vilagos,hogy hova nyomtam a ragasztot ako toltok fel kepet majd, most sajna nemtudok

Szia

köszi a leírást. viszont a képek kellenének, mert én szemmel nem látok semmi repedést, így el nem tudom képzelni, hogy hol keressem. :) :)

Link to comment
Megosztás:

Szia

köszi a leírást. viszont a képek kellenének, mert én szemmel nem látok semmi repedést, így el nem tudom képzelni, hogy hol keressem. :) :)

Helo, holnap lefenykepezem es megprobalom feltolteni is. Igy leirva nehez elkepzelni,kepeken mar konnyebb lesz kiigazodni :)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Hello Mindenki!

Új vagyok én is. Már 2 hónapja fülig érő szájjal. :)

A bluetooth nálam működik gondk nélkül. Elsőre összetalált a telómmal, kormányról is működik, ámbár a hanghívást még nem próbáltam. 900-as fejegység.

Köszi, de kérdezem, hogy a kormányról is tudsz a telefonkönyvben görgetve keresni, vagy csak a műszerfalon a gombbal. Ez számomra nagyon fontos kérdés lenne

Link to comment
Megosztás:

Köszi, de kérdezem, hogy a kormányról is tudsz a telefonkönyvben görgetve keresni, vagy csak a műszerfalon a gombbal. Ez számomra nagyon fontos kérdés lenne

Hello!

A helyzet a következő: A kocsi január közepe óta van nálam, eléggé ismerkedős szakaszban vagyunk egymással. A telefonhívás fogadása, megszakítása gond nélkül működik. a tárcsázás és a hívás, hanghívás még információgyűjtési időszakban van nálam. Az autó olaszból való, minden doksija olasz. A netről töltöttem le használati utasítást (csak user manual), amiben nincs benne az infotainment rendszer kezelési utasítása, amiben le van írva hogyan is kell. Itt szeretném megkérni a fórumlakókat segítsenek magyar nyelvűt találni, vagy küldjenek, mert a neten talált angolban ugyan eligazodok, de nem 100% és sokkal lassabb (sajnos hellyel közzel szótáraznom is kell). Amit találtam:

http://www.vauxhall.co.uk/content/dam/Vauxhall/Europe/united_kingdom/nscwebsite/uk/Home/pdf/Owners_Services/owners_manuals/VX%20Astra-J%20IM_KTA-2686-8-VX-en_MY14%20%28August%202013%29.pdf

188. oldaltól a végéig foglalkozik a telefon beállításokkal. 199. oldalon van a válasz a kérdésedre. Szerintem lapozható.

A telefon felvételekor (kormányról) észrevettem, hogy nem mindig látom a kijelzőn a hívót, pedig a telefonban névvel szerepel. Még nem jöttem rá ez, hogy lehetséges. Talán a egy névhez csatolt sokadik szám miatt?

Link to comment
Megosztás:

Hello Mindenki!

Ha már így belejöttem az írásba, akkor mondanám én is a tapasztalatokat a kocsival (már amennyi gyenge 4000km után van). 2012.07. havi, a motorkód szerint Angliában készült, Cosmo felszereltség + navi európa kártyával.

Motor: 1.7 DTR 125 LE, 104000km. fogyasztás a fedélzeti szerint 5.4 (vegyesben, több országút pálya nélkül). A valóság szerintem is kicsit több. Alapjárat nálam is hullámzik, de csak kicsit és inkább csak hidegen (szervizben mondták nyomásszabályozó). Szíjhang (nyikorgás) nálam is van, ez is csak hidegen. A surrogó hang a motor felől is meg van, de ez is csak hidegen, amíg nem kapcsolok másodikat.

Váltó, kuplung: meglehetősen darabos (furcsállom is), de teszi a dolgát. Kuplung nálam is hullámzik, amikor benyomom. A szervizben (Opel Marsal, Pápa) azt mondta a mester ez J astra, ilyen. Itt olvastam, hogy 40000-es kilométerrel is ez a helyzet, ezért nem aggódom a kettős tömegű miatt.

Ablaktörlő mosó fúvóka nálam is rossz helyre spriccel. Szerviz mondta, majd beállítja, ha megyek.

Középkonzol: kicsit sok a gomb, de csak megszokás kérdése. A kijelző fényerejét jó lenne módosítani időnként (nem tudom ez lehetséges-e).

Kényelem: Félbőr belső, sportülések deréktámasszal (elektromosan állítható), Ülések több irányban állíthatóak, kartámasz stb.

A megvétel után azonnal szerviz és olajcsere volt, plusz kapott gyári szoftverfrissítést.

Lehet kihagytam valamit, majd írom, amint eszembe jut. Összegezve: Ár értékbe szerintem jó, f astra (az is kinti, csak német) után huhh. Nem támasztok nagy elvárásokat a kocsival szemben, csak annyit, hogy mindig menjen, ha kell. Eddig nekem bejön.

Link to comment
Megosztás:

Hello Mindenki!

Ha már így belejöttem az írásba, akkor mondanám én is a tapasztalatokat a kocsival (már amennyi gyenge 4000km után van). 2012.07. havi, a motorkód szerint Angliában készült, Cosmo felszereltség + navi európa kártyával.

Motor: 1.7 DTR 125 LE, 104000km. fogyasztás a fedélzeti szerint 5.4 (vegyesben, több országút pálya nélkül). A valóság szerintem is kicsit több. Alapjárat nálam is hullámzik, de csak kicsit és inkább csak hidegen (szervizben mondták nyomásszabályozó). Szíjhang (nyikorgás) nálam is van, ez is csak hidegen. A surrogó hang a motor felől is meg van, de ez is csak hidegen, amíg nem kapcsolok másodikat.

Váltó, kuplung: meglehetősen darabos (furcsállom is), de teszi a dolgát. Kuplung nálam is hullámzik, amikor benyomom. A szervizben (Opel Marsal, Pápa) azt mondta a mester ez J astra, ilyen. Itt olvastam, hogy 40000-es kilométerrel is ez a helyzet, ezért nem aggódom a kettős tömegű miatt.

Ablaktörlő mosó fúvóka nálam is rossz helyre spriccel. Szerviz mondta, majd beállítja, ha megyek.

Középkonzol: kicsit sok a gomb, de csak megszokás kérdése. A kijelző fényerejét jó lenne módosítani időnként (nem tudom ez lehetséges-e).

Kényelem: Félbőr belső, sportülések deréktámasszal (elektromosan állítható), Ülések több irányban állíthatóak, kartámasz stb.

A megvétel után azonnal szerviz és olajcsere volt, plusz kapott gyári szoftverfrissítést.

Lehet kihagytam valamit, majd írom, amint eszembe jut. Összegezve: Ár értékbe szerintem jó, f astra (az is kinti, csak német) után huhh. Nem támasztok nagy elvárásokat a kocsival szemben, csak annyit, hogy mindig menjen, ha kell. Eddig nekem bejön.

Mintha az enyimet olvasnám. :)

Link to comment
Megosztás:

Hello Mindenki!

Ha már így belejöttem az írásba, akkor mondanám én is a tapasztalatokat a kocsival (már amennyi gyenge 4000km után van). 2012.07. havi, a motorkód szerint Angliában készült, Cosmo felszereltség + navi európa kártyával.

Motor: 1.7 DTR 125 LE, 104000km. fogyasztás a fedélzeti szerint 5.4 (vegyesben, több országút pálya nélkül). A valóság szerintem is kicsit több. Alapjárat nálam is hullámzik, de csak kicsit és inkább csak hidegen (szervizben mondták nyomásszabályozó). Szíjhang (nyikorgás) nálam is van, ez is csak hidegen. A surrogó hang a motor felől is meg van, de ez is csak hidegen, amíg nem kapcsolok másodikat.

Váltó, kuplung: meglehetősen darabos (furcsállom is), de teszi a dolgát. Kuplung nálam is hullámzik, amikor benyomom. A szervizben (Opel Marsal, Pápa) azt mondta a mester ez J astra, ilyen. Itt olvastam, hogy 40000-es kilométerrel is ez a helyzet, ezért nem aggódom a kettős tömegű miatt.

Ablaktörlő mosó fúvóka nálam is rossz helyre spriccel. Szerviz mondta, majd beállítja, ha megyek.

Középkonzol: kicsit sok a gomb, de csak megszokás kérdése. A kijelző fényerejét jó lenne módosítani időnként (nem tudom ez lehetséges-e).

Kényelem: Félbőr belső, sportülések deréktámasszal (elektromosan állítható), Ülések több irányban állíthatóak, kartámasz stb.

A megvétel után azonnal szerviz és olajcsere volt, plusz kapott gyári szoftverfrissítést.

Lehet kihagytam valamit, majd írom, amint eszembe jut. Összegezve: Ár értékbe szerintem jó, f astra (az is kinti, csak német) után huhh. Nem támasztok nagy elvárásokat a kocsival szemben, csak annyit, hogy mindig menjen, ha kell. Eddig nekem bejön.

Helo, a kijelzo fenyerejet lehet modositani, vilagitaskapcsolotol jobbra van egy fol le mozgathato tekerogombszeruseg, azzal tudod allitani, igaz ezzel az osszes gomb es a muszerfal fenyerejet is allitod

Módosítva : lipi111
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.