Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


mélykék76

Recommended Posts

Szia!

Ilyen motor ketyeg nekem is a fehér "tehénben". (ami egyébként láncos)

A periódust kérdeztem én is márkaszervizekben és konkrét km állást nem mondtak, csak, hogy ha hangja lesz. (még nem cseréltek náluk ilyen autóban láncot) Futásteljesítményre 200ekm fölé mondták a várható cserét.

Nekem 125ekm van a kocsiban, de még nincs hangja.

Ellenben egy hete volt szervizben az éves esedékességen. (120ezres + műszaki + egyéb cserék).

(gyertyacserék, olaj, levegő, pollenszűrő, olajcsere és ellenőrzések)

+visszahíváskampányban érintett volt az autóm, itt csak annyit tettek volna, ha az akksin van teljesen beborító műanyagborítás, azt leszerelik, mert az kidörzsölheti a kábelkorbácson a hűtőventillátor test kábelét és ez balszerencsés esetben gyulladást is okozhat. (mivel nekem eleve nem volt rajta teljes borítás, csak a pozitív saru feletti kis rész, így nem kellett hozzányúlni)

Alulról kiszúrtunk még két helyen olajnedvesség nyomot és nekem elég hangos volt a hosszbordás szíj, de nem kifejezetten szíj hangja volt. végül a következőket kellett cserélném:

Felső olajnyomó turbócső (vékony kis fémcső), érdekes amit vettem újat, az már "ráncfelvarrott verzió" (8-9e az ára márkaszervizben, én 7 alatt megkaptam máshonnan), a problémás oldalon 2 tömítés is van (innen jött az olaj is egy kicsit), és kapott egy hőszigetelő réteget. Valamint a főtengely szimeringet kellett cserélni (nem horror az ára márkaszervizben 4-5e, máshonnan 3200), innen jött a másik olajnedvesség. (nedves volt, de olajfogyás nem volt miatta, tehát minimális, de érdemes még időben elcsípni..)

.

Kiderült a hangos "szíjhang" is, a hosszbordásszíj feszítő rugó belsejében is van egy vékony fém lap, ami vagy anyaghibás volt, vagy nem tudni miért, de eltört és ez rezonált, ettől volt a hangos szíj hajtás hang. (nem tiszta mi a szerepe, mert anélkül sem ugrott szét a rugó..) ez 26ezer márkaszervizben, máshonnan 15500 (mindkettő utángyártott Gates márkájúra vonatkozik)+egy hosszbordásszíj, ~6ezer Ft volt a szervizben, ezt nem is érte meg máshonnan vennem.

Sziasztok Köszi a válaszokat

Még egy kérdés a 14NET 1.4 turbo motorkódu sedan 4 ajtós vezérlése szijas vagy láncos és mennyi a csere intervalluma

Módosítva : Alientwo
Link to comment
Megosztás:

Szia!

Ilyen motor ketyeg nekem is a fehér "tehénben". (ami egyébként láncos)

A periódust kérdeztem én is márkaszervizekben és konkrét km állást nem mondtak, csak, hogy ha hangja lesz. (még nem cseréltek náluk ilyen autóban láncot) Futásteljesítményre 200ekm fölé mondták a várható cserét.

Nekem 125ekm van a kocsiban, de még nincs hangja.

Ellenben egy hete volt szervizben az éves esedékességen. (120ezres + műszaki + egyéb cserék).

(gyertyacserék, olaj, levegő, pollenszűrő, olajcsere és ellenőrzések)

+visszahíváskampányban érintett volt az autóm, itt csak annyit tettek volna, ha az akksin van teljesen beborító műanyagborítás, azt leszerelik, mert az kidörzsölheti a kábelkorbácson a hűtőventillátor test kábelét és ez balszerencsés esetben gyulladást is okozhat. (mivel nekem eleve nem volt rajta teljes borítás, csak a pozitív saru feletti kis rész, így nem kellett hozzányúlni)

Alulról kiszúrtunk még két helyen olajnedvesség nyomot és nekem elég hangos volt a hosszbordás szíj, de nem kifejezetten szíj hangja volt. végül a következőket kellett cserélném:

Felső olajnyomó turbócső (vékony kis fémcső), érdekes amit vettem újat, az már "ráncfelvarrott verzió" (8-9e az ára márkaszervizben, én 7 alatt megkaptam máshonnan), a problémás oldalon 2 tömítés is van (innen jött az olaj is egy kicsit), és kapott egy hőszigetelő réteget. Valamint a főtengely szimeringet kellett cserélni (nem horror az ára márkaszervizben 4-5e, máshonnan 3200), innen jött a másik olajnedvesség. (nedves volt, de olajfogyás nem volt miatta, tehát minimális, de érdemes még időben elcsípni..)

.

Kiderült a hangos "szíjhang" is, a hosszbordásszíj feszítő rugó belsejében is van egy vékony fém lap, ami vagy anyaghibás volt, vagy nem tudni miért, de eltört és ez rezonált, ettől volt a hangos szíj hajtás hang. (nem tiszta mi a szerepe, mert anélkül sem ugrott szét a rugó..) ez 26ezer márkaszervizben, máshonnan 15500 (mindkettő utángyártott Gates márkájúra vonatkozik)+egy hosszbordásszíj, ~6ezer Ft volt a szervizben, ezt nem is érte meg máshonnan vennem.

Akkor megvagy elégedve nagyobb problémáid nem voltak ezekszerint vele Elsö tulaj vagy ? Egy hónapja van meg az autó 2013 07 havi 26ezerrel vettem most van benne 30ezer Mikortól volt ez a visszahivás?

Módosítva : Szabi77
Link to comment
Megosztás:

Kerdesem lenne kihangositoval.

Amikor megvettem, akkor egy Samsung Galaxy S Advancevel hasznaltam, a telefonkonyvhoz hozzafert. De most vettem egy masik telefont (Lenovo S850), es ott nem latom a telefonkonyvet, hivaslistat. Vagy valamit be kell allitani?

Link to comment
Megosztás:

Gratulálok az autóhoz akkor! :) A sedán formája is nagyon eltalált.

Csak második (papírforma szerint harmadik) tulaj vagyok én is, 119-ezerrel tavaly nyáron vettem, megbízható szervizkönyves, igazolható múlttal (céges autó volt, de egy ember használta végig, ezért van benne ennyi km, leketyegett a 3 év -2011-es a kocsi, a dolgozó megvehette kedvezményesen és továbbadta nekem), teljesen elégedett vagyok, igazából számoltam egy kis tartalékkal használatautó lévén a szervizre, de ezek nem nagy dolgok amik kijöttek és így rendbetéve várhatóan jópár évig az általános szervizen túl nem kell költeni rá. (még az előző tulajnál az első tárcsák, az összes betét újra lettek cserélve eladás előtt)

Jópár autót kipróbáltam, sokmindenben gondolkodtam, és a J Astra győzött pedig Ford párti voltam :) Nagyon jónak tartom a futóművet és ezt az 1.4-es turbó motort is, a fogyasztás is teljesen rendben van, főleg az autó súlyához képest, az előző astrákhoz képest pedig minőségi ugrás történt :)

//off: új autót elvből nem vagyok hajlandó venni, legalábbis ebben az országban.. persze meló egy megkímélt valóban jó - sérülésmentes, új állapotú használtautót felhajtani..de egy három éves kocsi az esetemben jóval kevesebb, mint az új árának a feléért megkapható//

Regisztrálj a myopel.hu-ra és ott kifogja írni a felület, ha érintett az autód visszahívásban, figyelmeztet, hogy mikor jár le a forgalmid, mikor esedékes a szerviz+ha személyesen megerősítetted egy márkaszervizben a regisztrálásodat, akkor a szerviztörténet is visszanézhető lesz online. Hasznos :)

Akkor megvagy elégedve nagyobb problémáid nem voltak ezekszerint vele Elsö tulaj vagy ? Egy hónapja van meg az autó 2013 07 havi 26ezerrel vettem most van benne 30ezer Mikortól volt ez a visszahivás?

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Nah addig törlök, amíg ki nem írja, vagy ki nem fogy. ;)

Köszi! :)

A héten már jelezte, hogy kevés van benne. Tapasztalat szerint ilyenkor mennyi van benne? Kapott még 1l téli ablakmosót. Már szívesebben tennék bele nyárit, meg feltenném a nyári abroncsokat, de nem ígérnek még túl jó időt. :(

Link to comment
Megosztás:

A héten már jelezte, hogy kevés van benne. Tapasztalat szerint ilyenkor mennyi van benne? Kapott még 1l téli ablakmosót. Már szívesebben tennék bele nyárit, meg feltenném a nyári abroncsokat, de nem ígérnek még túl jó időt. :(

szia!

az én tapasztalatom szerint, mikor jelez, hogy kevés akkor 1-2dl lehet benne. sokra már nem elég.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Kerdesem lenne kihangositoval.

Amikor megvettem, akkor egy Samsung Galaxy S Advancevel hasznaltam, a telefonkonyvhoz hozzafert. De most vettem egy masik telefont (Lenovo S850), es ott nem latom a telefonkonyvet, hivaslistat. Vagy valamit be kell allitani?

Én is szenvedek a gyári bluetooth kihangosítóval. A telon lévő képek között szelektál. Van amit megjelenit, és van amit nem, továbbá a katalógussal ellentétben a kormányról nem lehet hívást kezdeményezni. A katalóg szerint megjeleníti az sms-t is, de az enyém nem, pedig 7" kijelző, DC600 IntelliLink

Link to comment
Megosztás:

Ennyire rossz a velemenyetek a Mol kutakrol?

Sztem az egyik legmegbízhatóbb üzemanyagot pedig a MOL kutaknál lehet kapni. Ismerem a finomítói folyamatokat (Százhalombatta_Pozsony) és a szállító járműveket.

Ez itt nem a reklám helye, de a többi u.n szines kutaknál sokkal több a zsiványság

Link to comment
Megosztás:

Sztem az egyik legmegbízhatóbb üzemanyagot pedig a MOL kutaknál lehet kapni. Ismerem a finomítói folyamatokat (Százhalombatta_Pozsony) és a szállító járműveket.

Ez itt nem a reklám helye, de a többi u.n szines kutaknál sokkal több a zsiványság

Én OMV-t tankolok mindig. Télen a nagy hidegekben kapta a MaxMotiont.

Én is szenvedek a gyári bluetooth kihangosítóval. A telon lévő képek között szelektál. Van amit megjelenit, és van amit nem, továbbá a katalógussal ellentétben a kormányról nem lehet hívást kezdeményezni. A katalóg szerint megjeleníti az sms-t is, de az enyém nem, pedig 7" kijelző, DC600 IntelliLink

Nekem egy idő után jó lett, de már a DualSIM-et nem kezeli le. Mindegy sajnos.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Üdvözlök minden Fórumtagot. Én egy HAstrát cseréltem JAstrára fél éve (1,4-120 paci).

Most találtam rá a fórumra és rögtön regisztráltam is.

Üdv a csoportba feco48!

Nagy pörgésre ne számíts, de azért jó helyre kerültél :)

Újonnan vetted az autót, vagy használtan? Milyen felszereltség, szín?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Csak érdeklődnék hogy esetleg próbálkozott e valaki gyári Bluetooth utólagos beépítéssel?

Vezérlőt már sikerült beszereznem csak a kábelköteg kell hozzá!

Esetleg van rá esély hogy a kábelköteg ott lapul a műszerfal alatt??

Csak ezért mert mikrofon van benne a hangvezérlés miatt!

Astra J Sport Tourer 1.4 T / 150 Jahr Edition / Navi 900

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Csak érdeklődnék hogy esetleg próbálkozott e valaki gyári Bluetooth utólagos beépítéssel?

Vezérlőt már sikerült beszereznem csak a kábelköteg kell hozzá!

Esetleg van rá esély hogy a kábelköteg ott lapul a műszerfal alatt??

Csak ezért mert mikrofon van benne a hangvezérlés miatt!

Astra J Sport Tourer 1.4 T / 150 Jahr Edition / Navi 900

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Én már beépítettem a gyári Bluetooth kihangosítót,de sajnos még nem találtam meg azt a hozzáértő Opel szervízt amelyik programozni tudta volna az autóhoz.

Üdv: Petapa

Sziasztok!

Csak érdeklődnék hogy esetleg próbálkozott e valaki gyári Bluetooth utólagos beépítéssel?

Vezérlőt már sikerült beszereznem csak a kábelköteg kell hozzá!

Esetleg van rá esély hogy a kábelköteg ott lapul a műszerfal alatt??

Csak ezért mert mikrofon van benne a hangvezérlés miatt!

Astra J Sport Tourer 1.4 T / 150 Jahr Edition / Navi 900

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Bár a kormányon ott vannak a kezelőgombok, a BT modul nem alapfelszereltség a CD400-hoz (ahogy az USB sem). Elképzelhető, hogy szakszervízben tudsz hozzá venni, de külföldi fórumokon úgy olvastam, hogy elég borsos ára van. A gombok jelenléte a kormányon teljesen normális, minden Cosmoban ugyanolyan.

A kijelzővel én pont fordítva vagyok, nekem az tetszene jobban, ami neked van :D

Az enyémen CD600 van, de a szentnek nem akar normálisan működni a Nokia Lumia620-al. Én már az Opel Magyarország Ügyfélszolgálatnál is jártam panaszommal.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Én már beépítettem a gyári Bluetooth kihangosítót,de sajnos még nem találtam meg azt a hozzáértő Opel szervízt amelyik programozni tudta volna az autóhoz.

Üdv: Petapa

Szia

Neked benne volt a kábelköteg?? vagy a német weboldalon megvetted 120 € ért?

Elvileg a programozáshoz VCI kódot kell kérni a GM-től hogy programozni lehessen a autóhoz!

Esetleg valami segédleted nincs a bekötéshez??

Köszi

Üdv.hajk01

Link to comment
Megosztás:

Üdv a csoportba feco48!

Nagy pörgésre ne számíts, de azért jó helyre kerültél :)

Újonnan vetted az autót, vagy használtan? Milyen felszereltség, szín?

Igen új a gép. Tavaly szeptemberi. 5 ajtós, Active_CD600 (nem tudom a navi be van-e vezetékezve, mert állítólag a hátsó szélvédőn lévő függ. "csikok" azt jelentik)_gyári vonóhorog_a szín Asteroid Grey (mint az adatlapon)_7" kijelző_gyári kihangosító (ezzel szenvedek már több hónapja)_abroncsonkénti keréknyomás ell. (téli_nyári)_ülésfűtés_osztott kesztyűtartó_benzines turbó

Egyszóval elég jól fel van szerelve

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Szia!

Én a gyári kihangosító modullal együtt vettem.Ez csak egy kiegésztő"Y" elágazás amit az autó kábelkötege és a rádió közé kell beiktatni.Ebbe csatlakozik a mikrofon és a kihangosító.

A VCI kódot tudom,hogy meg kell kérni.Az első szervízben állítólag megkérték de nem jutottak megoldásra.Sajnos mem tudtam ott lenni a beállításnál.Tovább próbálkozom.

Holnap belinkelem a modul beépítési programozási útmutatóját .

Üdv:Petipapa

Szia

Neked benne volt a kábelköteg?? vagy a német weboldalon megvetted 120 € ért?

Elvileg a programozáshoz VCI kódot kell kérni a GM-től hogy programozni lehessen a autóhoz!

Esetleg valami segédleted nincs a bekötéshez??

Köszi

Üdv.hajk01

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Én a gyári kihangosító modullal együtt vettem.Ez csak egy kiegésztő"Y" elágazás amit az autó kábelkötege és a rádió közé kell beiktatni.Ebbe csatlakozik a mikrofon és a kihangosító.

A VCI kódot tudom,hogy meg kell kérni.Az első szervízben állítólag megkérték de nem jutottak megoldásra.Sajnos mem tudtam ott lenni a beállításnál.Tovább próbálkozom.

Holnap belinkelem a modul beépítési programozási útmutatóját .

Üdv:Petipapa

Szia hajk01!

A beépitési útmutatót megtalálod https://www.dropbox.com/s/worj6339req73mg/Opel%20Astra%20J%20Einbauanleitung%20Version%20A.pdf?dl=0 itt

A programozási útmutatót pedig https://www.dropbox.com/s/j4yib8hwn74n4pb/Programmierunganleitung.pdf?dl=0 itt

Petipapa

Link to comment
Megosztás:

Hello Mindenki!

Új vagyok én is. Már 2 hónapja fülig érő szájjal. :)

A bluetooth nálam működik gondk nélkül. Elsőre összetalált a telómmal, kormányról is működik, ámbár a hanghívást még nem próbáltam. 900-as fejegység.

Nálam is megy, de a Navi900-ban az benne van. A hanghívás sztem nem az igazi, nekem nem működik ahogy kellene, néha félreérti. :D

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ma megvolt a vezérmű szett csere, és kicseréltettem a hosszbordás szíjat. Innen jött nyikorgás. Most nem hallottam, de majd kiderül. Átnézték a hosszbordás szíj feszítőit, generátort, vízpumpát, de azt mondták nem érződik rajta semmi, annak jónak kell lennie. Ők azt mondták a szíj szívat. Majd meglátom.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.