imy Elküldve Január31, 2015 Elküldve Január31, 2015 Ma kiegett a bal elso izzom. Kiirta... Kicserelni nem egyszeru... Kiveni is alig lehetett, de betenni alig lehet. Autoszerelo tette be. Jah es jo tudni, hogy az ablakmoso tartaly beontojet ki lehet huzni, s nagyobb lesz a hely...
Göle Elküldve Február1, 2015 Elküldve Február1, 2015 Sziasztok! Milyen motorolaj való az autómba? Astra J 1.7 cdti . Sok helyen olvasgattam és mindenhol mást írtak! Előre is köszi a válaszokat!
carlos Elküldve Február1, 2015 Elküldve Február1, 2015 On 2015. 02. 01. at 7:16, Göle írta: Sziasztok! Milyen motorolaj való az autómba? Astra J 1.7 cdti . Sok helyen olvasgattam és mindenhol mást írtak! Előre is köszi a válaszokat! nekem gyári 5W-30 dexos 2 van benne. 1
Göle Elküldve Február1, 2015 Elküldve Február1, 2015 On 2015. 02. 01. at 7:22, carlos írta: nekem gyári 5W-30 dexos 2 van benne. Köszi! És ez jó lenne bele? Castrol Edge Turbo D 0w-30
carlos Elküldve Február1, 2015 Elküldve Február1, 2015 Jónak kell lenni. Adatlapja szerint megfelel. De bármilyen olajat is veszel Opelnél fontos hogy dexos 2 minősítésű legyen. 1
imy Elküldve Február1, 2015 Elküldve Február1, 2015 On 2015. 01. 31. at 20:19, imy írta: Ma kiegett a bal elso izzom. Kiirta... Kicserelni nem egyszeru... Kiveni is alig lehetett, de betenni alig lehet. Autoszerelo tette be. Jah es jo tudni, hogy az ablakmoso tartaly beontojet ki lehet huzni, s nagyobb lesz a hely... Másnak mennyi ideig bírta a gyári izzó? Néztem, és a jobb oldali is lassan kiég, látszik, hogy az izzószál már kezd elhasználódni. De félek, hogy a csere megint nem lesz egyszerű. :(
carlos Elküldve Február1, 2015 Elküldve Február1, 2015 (edited) On 2015. 02. 01. at 10:17, imy írta: Másnak mennyi ideig bírta a gyári izzó? Néztem, és a jobb oldali is lassan kiég, látszik, hogy az izzószál már kezd elhasználódni. De félek, hogy a csere megint nem lesz egyszerű. :( Nálam még a gyári izzó van. Sokat kísérleteztem már a cserével mert LED-et szerettem volna bele de az nem jött össze. Ezért nem okoz gondot kiszerelni. Javaslom kiszerelni a levegőszűrő ház tetejét másik oldalt meg le kell venni a biztosíték ház tetejét. A kerékjavító készletnél van egy csavarhúzó ami pont belemegy az izzó takaró kupakjába és úgy könnyebb elfordítani és visszatenni. Az izzó foglalaton vagy egy pöcök amit be kell nyomni és úgy lehet kihúzni. Remélem segítettem valamit és nem kell hozzá szerelő. http://workshop-manuals.com/vauxhall/astra-j/body_systems/lighting/repair_instructions/headlamp_bulb_replacement_right_side_halogen/ Módosítva Február1, 2015 : carlos
carlos Elküldve Február1, 2015 Elküldve Február1, 2015 Valakinek van tapasztalata OP-COM diagnosztikai rendszerről. Használta már valaki Astra J-n? Azt tudom hogy rengeteg kínai vacak van a piacon és egy komolyabb eszköz 100-ezres tétel de jelen esetben a 10-20 ezres OP-COM használhatósága érdekelne. Mint pl ez is:
imy Elküldve Február1, 2015 Elküldve Február1, 2015 On 2015. 02. 01. at 16:54, carlos írta: Nálam még a gyári izzó van. Sokat kísérleteztem már a cserével mert LED-et szerettem volna bele de az nem jött össze. Ezért nem okoz gondot kiszerelni. Javaslom kiszerelni a levegőszűrő ház tetejét másik oldalt meg le kell venni a biztosíték ház tetejét. A kerékjavító készletnél van egy csavarhúzó ami pont belemegy az izzó takaró kupakjába és úgy könnyebb elfordítani és visszatenni. Az izzó foglalaton vagy egy pöcök amit be kell nyomni és úgy lehet kihúzni. Remélem segítettem valamit és nem kell hozzá szerelő. http://workshop-manuals.com/vauxhall/astra-j/body_systems/lighting/repair_instructions/headlamp_bulb_replacement_right_side_halogen/ A tompítottról írtam, nem a nappali menetfényről. ;) De a menetfényről köszi az infót, talán mostanában nem kell cserélnem azt.
Besike Elküldve Február2, 2015 Elküldve Február2, 2015 On 2015. 02. 01. at 10:17, imy írta: Másnak mennyi ideig bírta a gyári izzó? Néztem, és a jobb oldali is lassan kiég, látszik, hogy az izzószál már kezd elhasználódni. De félek, hogy a csere megint nem lesz egyszerű. :( Nekem a bal első 91ekm-nél égett ki, a jobb első pedig 101ekm-nél. Nekem a használati leírás szerint mind a kettőt sikerült kicserélnem...
ppetike Elküldve Február2, 2015 Elküldve Február2, 2015 On 2015. 01. 31. at 20:19, imy írta: Ma kiegett a bal elso izzom. Kiirta... Kicserelni nem egyszeru... Kiveni is alig lehetett, de betenni alig lehet. Autoszerelo tette be. Jah es jo tudni, hogy az ablakmoso tartaly beontojet ki lehet huzni, s nagyobb lesz a hely... szia! nekem a gyári égők 100e km-ig bírták úgy hogy állandóan működtek. a gyári leírás szerint könnyen ki tudtam cserélni.
imy Elküldve Február2, 2015 Elküldve Február2, 2015 On 2015. 02. 02. at 7:53, Besike írta: Nekem a bal első 91ekm-nél égett ki, a jobb első pedig 101ekm-nél. Nekem a használati leírás szerint mind a kettőt sikerült kicserélnem... On 2015. 02. 02. at 10:10, ppetike írta: szia! nekem a gyári égők 100e km-ig bírták úgy hogy állandóan működtek. a gyári leírás szerint könnyen ki tudtam cserélni. Igen a leírás nem bonyolult. :) Kicsavarni az órajárásával ellentétesen, becsavarás az óramutató járásával megegyezően. Mondjuk ha tudom, hogy az ablakmosó tartály beöntőjét ki lehet venni, lehet könnyebb lett volna.
kovacsr Elküldve Február2, 2015 Elküldve Február2, 2015 (edited) Ma összeszedtem a külső és világításhoz szükséges izzókat (J Astra Sedan). Gyári szám és megnevezés: 93169040 IZZÓLÁMPA, 12V-35W, FÉNYSZÓRÓ, XENON (D1S) 9270371 IZZÓLÁMPA, 12V-55W, FÉNYSZÓRÓ, KANYARFÉNY (H11) 13503417 IZZÓLÁMPA, KÖDLÁMPA (H11) 13503444 IZZÓLÁMPA, IRÁNYJELZŐ (PSY24W) 10351682 IZZÓLÁMPA, 12V-5W (WY5W) 13579198 IZZÓLÁMPA, FÉK/HELYZETJELZŐ, HÁTSÓ LÁMPA (W21W) 13283264 IZZÓLÁMPA, IRÁNYJELZŐ, HÁTSÓ LÁMPA (PY21W LL) 13500812 IZZÓLÁMPA, HELYZETJELZŐ, HÁTSÓ LÁMPA (W5W) 13283265 IZZÓLÁMPA, KÖDLÁMPA, HÁTSÓ LÁMPA (H21W) 13503403 IZZÓLÁMPA, TOLATÓLÁMPA, HÁTSÓ LÁMPA (W16W) 1999382 IZZÓLÁMPA, UTASTÉR VILÁGÍTÁS, UTASTÉR (W5WLL) 9442395 IZZÓLÁMPA, NAPELLENZŐ 13500832 IZZÓLÁMPA, KESZTYŰTARTÓ 13500832 IZZÓLÁMPA, T10-8W, RAKODÓTÉR LÁMPA Módosítva Február2, 2015 : kovacsr
Papplan Elküldve Február4, 2015 Elküldve Február4, 2015 (edited) Cseréltem én is tompított izzókat. Két okból is. A gyári Philips kevés a szememnek. A nedves aszfalt elnyeli a fényét és semmit nem látok éjjel, illetve a szembe jövő fényei, szinte kioltják a fényerejét. Legalább is úgy érzékelem :blink: .Osram night breakereket tettem a helyére, eddig is ezt használtam a kocsikban. A másik ok, hogy tudjam, miként kell cselekedni, mert nem szeretem a meglepit. Az ablakmosócsöcs mellett, a másik oldalon, én kiemeltem a légszűrőházat is a helyéből. Lenne egy kérdésem. Mit takar a "moderációs státusz"-om? Módosítva Február4, 2015 : Papplan
imy Elküldve Február4, 2015 Elküldve Február4, 2015 On 2015. 02. 04. at 16:34, Papplan írta: Cseréltem én is tompított izzókat. Két okból is. A gyári Philips kevés a szememnek. A nedves aszfalt elnyeli a fényét és semmit nem látok éjjel, illetve a szembe jövő fényei, szinte kioltják a fényerejét. Legalább is úgy érzékelem :blink: .Osram night breakereket tettem a helyére, eddig is ezt használtam a kocsikban. A másik ok, hogy tudjam, miként kell cselekedni, mert nem szeretem a meglepit. Az ablakmosócsöcs mellett, a másik oldalon, én kiemeltem a légszűrőházat is a helyéből. Lenne egy kérdésem. Mit takar a "moderációs státusz"-om? A moderációs státusszal ne foglalkozz. ;) És jobb az izzó? Neked könnyen ment a csere? Nem egyszerű, jó szoros. :(
Papplan Elküldve Február4, 2015 Elküldve Február4, 2015 Csak izgat, mit takar ez az állapot! :huh: Jobb ezzel az égővel. Nagyobb fényerő, más színhőmérséklet stb. Régóta ezt a fajtát használom. Viszont nem gondoltam volna, hogy egy új autóval, ilyen gondjaim is lesznek. Mivel negy megelégedéssel használom a mezei halogént egy corsában, nem választottam Xenont sok pénzért. A jobb oldali nagyon nehezen jött ki. Féltem, hogy eltörik a foglalat. Ezért is emeltem ki a helyéből a légszűrőházat. Így kényelmesebben lehet megfogni a foglalatot.De így is kellett erő. A bal oldali pikk-pakk, ki-be.
Cerka75 Elküldve Február5, 2015 Elküldve Február5, 2015 Kedves Tagok, moderátorok! :hiya: Hamarosan birtokomba fog kerülni 3 pár , GYÁRI első ablaktörő a mi szeretett Astra J gépjárművünkhöz. Az lenne a kérdésem, hogy ezt itt meg lehet hirdetni, vagy sem? Mert ha nem, akkor természetes más hirdetési alkalmatosságot keresek a tárgyaknak. Előre is köszönöm. :icon1:
Göle Elküldve Február8, 2015 Elküldve Február8, 2015 Sziasztok! Na még egy kérdés. 1.7 cdti milyen turbóval van szerelve? Váltakozó geometriáju vagy normál?
lipi111 Elküldve Február8, 2015 Elküldve Február8, 2015 Helo mindenkinek! Nekem is lenne egy kerdesem! Nincs valakinek veletlenul olyan listaja ami tartalmazza,hogy mit,mikor,hany kilometernel kell cserelni az auton illetve ellenorizni? (Astra J 1.4 NET). Koszonom!
macsuk Elküldve Február10, 2015 Elküldve Február10, 2015 On 2015. 01. 08. at 12:59, carlos írta: Sajnos nem javul meg egy alapos tisztítás során(60km bírt) ezért muszáj volt kicserélni. Denso szelep 43.000 Ft-ba fájt de megoldja a problámát. szia! Nekem is ingadozik az alapjárat(z17dtj),és azt mondták,hogy ezt a szelepet kell cserélni.gyári 43000ft,denso 33900ft,és árul valaki a neten 25000ft-ért,de azt mondja kicsit piszkosak mert ömlesztve tárolták...,de "ÚJ"? Azt is mondták a szervízben,hogy nem elég kicserélni,mert újra kell utána programozni valamit...mások azt írják,hogy kicserélték otthon és jó lett az autó.
carlos Elküldve Február10, 2015 Elküldve Február10, 2015 On 2015. 02. 10. at 16:28, macsuk írta: szia! Nekem is ingadozik az alapjárat(z17dtj),és azt mondták,hogy ezt a szelepet kell cserélni.gyári 43000ft,denso 33900ft,és árul valaki a neten 25000ft-ért,de azt mondja kicsit piszkosak mert ömlesztve tárolták...,de "ÚJ"? Azt is mondták a szervízben,hogy nem elég kicserélni,mert újra kell utána programozni valamit...mások azt írják,hogy kicserélték otthon és jó lett az autó. Üdv. Z17DTJ nem ismerem de nem hiszem hogy sokban különbözne a Z17DTR-től. DTR-en semmit nem kel programozni kicseréled és működik rendesen. Csere óta már több mint 2000km mentem vele és semmi gond vele. Én nem javasolnám a bizonytalan forrásból származó alkatrészt főleg úgy hogy azt mondja hogy piszkosak mert ömlesztve volt. Én Denso-t vettem bele. Semmi különbség a gyári és a Denso között mivel a gyári is Denso. Egyébként lehet azért írják a programozást mivel a szelep a gázolajat hivatott szabályozni, viszont gyári alkatrészt cserélsz gyárira így szerintem felesleges az után állítás mivel ugyan olyan paraméterekkel rendelkezik a szelep. De sosem árt megkérdezni a szervizet hogy mennyiért csinálnák meg. De általában irreálisan magas árakon dolgoznak. Másik fórumozónak 80.000 Ft-ba került volna ez a művelet.
imy Elküldve Február10, 2015 Elküldve Február10, 2015 On 2015. 02. 10. at 19:54, carlos írta: Üdv. Z17DTJ nem ismerem de nem hiszem hogy sokban különbözne a Z17DTR-től. DTR-en semmit nem kel programozni kicseréled és működik rendesen. Csere óta már több mint 2000km mentem vele és semmi gond vele. Én nem javasolnám a bizonytalan forrásból származó alkatrészt főleg úgy hogy azt mondja hogy piszkosak mert ömlesztve volt. Én Denso-t vettem bele. Semmi különbség a gyári és a Denso között mivel a gyári is Denso. Egyébként lehet azért írják a programozást mivel a szelep a gázolajat hivatott szabályozni, viszont gyári alkatrészt cserélsz gyárira így szerintem felesleges az után állítás mivel ugyan olyan paraméterekkel rendelkezik a szelep. De sosem árt megkérdezni a szervizet hogy mennyiért csinálnák meg. De általában irreálisan magas árakon dolgoznak. Másik fórumozónak 80.000 Ft-ba került volna ez a művelet. A DTJ és DTR szoftveresen más, amúgy ugyan az. ;) Jól mondod, csak boltból, dobozban, mert kényes alkatrész. ;) Én is olvasgattam már ebben a témában, csere és jó lesz az, nem kell állítgatni azt.
macsuk Elküldve Február12, 2015 Elküldve Február12, 2015 On 2015. 02. 10. at 20:15, imy írta: A DTJ és DTR szoftveresen más, amúgy ugyan az. ;) Jól mondod, csak boltból, dobozban, mert kényes alkatrész. ;) Én is olvasgattam már ebben a témában, csere és jó lesz az, nem kell állítgatni azt. Köszi a válaszokat! Azt mondták,hogy azért kell programozni,mert az utolsó/feltehetően rossz/ beállításokat tárolja az autó,és vissza kell állítani gyári,új jól működő szelephez...az is baj,hogy zafiránál nem lehet fentről hozzáférni.....
Coppermine Elküldve Február16, 2015 Elküldve Február16, 2015 On 2015. 02. 08. at 9:05, Göle írta: Sziasztok! Na még egy kérdés. 1.7 cdti milyen turbóval van szerelve? Váltakozó geometriáju vagy normál? változó geometriás Garrett (ECOTEC-ben legalábbis biztosan)
Szabi77 Elküldve Február16, 2015 Elküldve Február16, 2015 Sziasztok A start stopot hogy lehet ugy kikapcsolni hogy inditásnál ne kapcsoljon be automatán
Recommended Posts