Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve (edited)

Igen-igen ami viszont térképfrissítés szempontjából rosszabb, mert a régi rendszernél elég ebayen rendelni egy SD kártyát. Ennél meg gondolom, viheted a márkaszervizbe.

Módosítva : kovacsr
Elküldve

Igen-igen ami viszont térképfrissítés szempontjából rosszabb, mert a régi rendszernél elég ebayen rendelni egy SD kártyát. Ennél meg gondolom, viheted a márkaszervizbe.

ott már ismernek, mint a rosszpénzt ... az értékesítő sráccal összehaverkodtam, még egy körre is elvittem az Evoval a Szentendrein az autóátvétel után :devlish: tetszett neki, fél nap alatt szerzett gumiszőnyeget, mikor kiderült, hogy kimaradt az autóból :D

Elküldve

ott már ismernek, mint a rosszpénzt ... az értékesítő sráccal összehaverkodtam, még egy körre is elvittem az Evoval a Szentendrein az autóátvétel után :devlish: tetszett neki, fél nap alatt szerzett gumiszőnyeget, mikor kiderült, hogy kimaradt az autóból :D

Akinek EVO-ja van. Sok balesetmentes km-t az Astrához.

Elküldve

Coppermine: Nézd meg navidban ha van egy kis időd, hogy hosszabb utakat (>500 km) enged-e neked tervezni.

Tehát mondjuk üss be neki egy tetszőleges francia címet.

Elküldve

Coppermine: Nézd meg navidban ha van egy kis időd, hogy hosszabb utakat (>500 km) enged-e neked tervezni.

Tehát mondjuk üss be neki egy tetszőleges francia címet.

terveztettem egy ~1300km-es utat, nem volt vele probléma (Amsterdam), el is indultam próbából, és navigálni is navigált.

Elküldve

Navi 650-nél is működik csak faterom bénázott valamit... :D

tegnap mentem Bp-Szhely este, és egyszerűen nem találtam meg a 900as naviban, hogy hol kell beütni a célt - gyorsan kellett volna, nem volt időm tökölni vele, úgyhogy hagytam inkább, és navi nélkül letoltam az utat. ma délelőtt aztán újra megnéztem, azért kellett pár perc, mire kitaláltam, hogy mi merre hova :D

Elküldve

tegnap mentem Bp-Szhely este, és egyszerűen nem találtam meg a 900as naviban, hogy hol kell beütni a célt - gyorsan kellett volna, nem volt időm tökölni vele, úgyhogy hagytam inkább, és navi nélkül letoltam az utat. ma délelőtt aztán újra megnéztem, azért kellett pár perc, mire kitaláltam, hogy mi merre hova :D

Az új dolgokat érdemes előtte átnyomkodni, bár én is H astránál, még napokkal később találtam új dolgokat :D (Most nézem nem is vagy messze tőlem! :) )

Elküldve

Az új dolgokat érdemes előtte átnyomkodni, bár én is H astránál, még napokkal később találtam új dolgokat :D (Most nézem nem is vagy messze tőlem! :) )

a saját autómban (saját, mármint a cégesem :smartass: ) már nagyjából ismerem a dolgokat, bár valszeg lesz még meglepetés. viszont a Cascada-t úgy hoztam el, hogy semmit sem magyaráztak el hozzá. Az elektromosan állítható üléssel az út alatt sikerült megbarátkozni, de a navi az eltérő az enyémtől, így azt inkább hanyagoltam.

Hja tényleg nem vagy messze, most még :) Szhelyre csak hazajárok ősökhöz, országimázs-központban (Bp) kempingezek már egy évtizede :)

Elküldve

a saját autómban (saját, mármint a cégesem :smartass: ) már nagyjából ismerem a dolgokat, bár valszeg lesz még meglepetés. viszont a Cascada-t úgy hoztam el, hogy semmit sem magyaráztak el hozzá. Az elektromosan állítható üléssel az út alatt sikerült megbarátkozni, de a navi az eltérő az enyémtől, így azt inkább hanyagoltam.

Hja tényleg nem vagy messze, most még :) Szhelyre csak hazajárok ősökhöz, országimázs-központban (Bp) kempingezek már egy évtizede :)

Vicces látvány lehetett, hogy fel-le mozogtál menet közben az autóban :D

Valahogy mindenki Pesten köt ki, ahogy elnézem....

Elküldve

Vicces látvány lehetett, hogy fel-le mozogtál menet közben az autóban :D

Valahogy mindenki Pesten köt ki, ahogy elnézem....

visszaköltöznék én szívesen, de eléggé be vannak szűkülve a lehetőségek vidéken (sajnos).

Elküldve

kösz :icon1: (az Evo már "öreglány", '96-os IV-es, jobbkormányos :smartass: )

Na ja, de még is csak Evo, meg négykerék, meg.... :evilgrin:

Elküldve

Sziasztok!

Astra J 2.0 160 l.e. 2010-es szepsegem van.
Tavaly Aprilisban vettem Russelsheimbol, de nem ujonnan, hanem 130 e km-rel.

Egy evig semmilyen emlitesre melto bajom nem volt vele, de kb fel eve 1-1,5 havonta jarok vissza a markaszervizbe, mert kiirja h mielobb vigyem a kocsit szervizbe, es le is tilt a szamitogep, vagyis nincs semmi ereje a kocsinak.
Minden alkalommal ugyanazt mondjak, hogy nem volt sikeres a reszecske szuro tisztitasa... (egyebkent szam szerint 4xer voltam mar ez miatt....) Ott szamitogeprol csinalnak egy tisztitast, ami ugye 7-8 perces nagy fordulatszamon valo turaztatast jelent... Ez utan megint tok jol ment a kocsi, kb 2000-2500 kmtert.
Azt mondjak a szerelok (akiket amugy ismerek jol) hogy sajnos ezt a kocsit/motort nem varosra terveztek es hogy tul sokat jarok varosba es azert nem tudja megcsinalni a regeneralast(De mondom egy evig nem volt gond!).
A baj az hogy utolso elotti ilyen esetnel epp egy Montenegroi utrol jottem vissza, masnap 100 meter utan irta ki.... :(

Hetfon reggel ujra kiirta h vigyem szervizbe es letiltott a szamitogep...az elobb erkeztem a szervizbol, megcsinaltak megint a regeneralast... de ahogy kikanyarodtam a szervizbol es elindultam,jol ment a kocsi, kb 150 metert, majd megint letiltott es hogy vigyem vissza szervizbe... :( Most azt mondja a srac h megeshet h a reszecske szurovel van a baj, es hogy ezt csak majd hetfon tudja megnezni mert telyesen kihult allapotba kell legyen, hogy kameraval meg tudja vizsgalni... (eddig soha sem jartak igy, sosem kellett ilyet csereljenek)

Valaki jart mar hasonlokepp, esetleg neztek meg h milyen idoszakonkent csinalja a kocsija a tisztitast?
- nekem mikor megvettem 1000 kilometerenkent csinalta, mostanara lecsokkent ez 180 kilometerre, (azt mondja a srac h ez a miatt is van h mas stilusvba vezetek, illetve h ez nagyon nem Nemetorszag)
- Nagyjabol azotta csinalja ezt a kocsim miota softot frissitettek a kocsin (persze ott a markaszervizbe.)
- Probaltak mar kicserelni az erzekelot, akkor is ezt csinalta...
- tenyleg sokat jarok varosba, de nem csak, minden heten van 1-2 darab kb 100 kmes ut.

Barmilyen tanacsot otletet szivesen varok...!!

(Amugy ha ezek utan sincs biztos megoldas, Debreceni markaszervizhez mennek, roluk tudtok valmait?)
Koszi, Tamas!

Elküldve

Sziasztok!

Astra J 2.0 160 l.e. 2010-es szepsegem van.

Tavaly Aprilisban vettem Russelsheimbol, de nem ujonnan, hanem 130 e km-rel.

Egy evig semmilyen emlitesre melto bajom nem volt vele, de kb fel eve 1-1,5 havonta jarok vissza a markaszervizbe, mert kiirja h mielobb vigyem a kocsit szervizbe, es le is tilt a szamitogep, vagyis nincs semmi ereje a kocsinak.

Minden alkalommal ugyanazt mondjak, hogy nem volt sikeres a reszecske szuro tisztitasa... (egyebkent szam szerint 4xer voltam mar ez miatt....) Ott szamitogeprol csinalnak egy tisztitast, ami ugye 7-8 perces nagy fordulatszamon valo turaztatast jelent... Ez utan megint tok jol ment a kocsi, kb 2000-2500 kmtert.

Azt mondjak a szerelok (akiket amugy ismerek jol) hogy sajnos ezt a kocsit/motort nem varosra terveztek es hogy tul sokat jarok varosba es azert nem tudja megcsinalni a regeneralast(De mondom egy evig nem volt gond!).

A baj az hogy utolso elotti ilyen esetnel epp egy Montenegroi utrol jottem vissza, masnap 100 meter utan irta ki.... :(

Hetfon reggel ujra kiirta h vigyem szervizbe es letiltott a szamitogep...az elobb erkeztem a szervizbol, megcsinaltak megint a regeneralast... de ahogy kikanyarodtam a szervizbol es elindultam,jol ment a kocsi, kb 150 metert, majd megint letiltott es hogy vigyem vissza szervizbe... :( Most azt mondja a srac h megeshet h a reszecske szurovel van a baj, es hogy ezt csak majd hetfon tudja megnezni mert telyesen kihult allapotba kell legyen, hogy kameraval meg tudja vizsgalni... (eddig soha sem jartak igy, sosem kellett ilyet csereljenek)

Valaki jart mar hasonlokepp, esetleg neztek meg h milyen idoszakonkent csinalja a kocsija a tisztitast?

- nekem mikor megvettem 1000 kilometerenkent csinalta, mostanara lecsokkent ez 180 kilometerre, (azt mondja a srac h ez a miatt is van h mas stilusvba vezetek, illetve h ez nagyon nem Nemetorszag)

- Nagyjabol azotta csinalja ezt a kocsim miota softot frissitettek a kocsin (persze ott a markaszervizbe.)

- Probaltak mar kicserelni az erzekelot, akkor is ezt csinalta...

- tenyleg sokat jarok varosba, de nem csak, minden heten van 1-2 darab kb 100 kmes ut.

Barmilyen tanacsot otletet szivesen varok...!!

(Amugy ha ezek utan sincs biztos megoldas, Debreceni markaszervizhez mennek, roluk tudtok valmait?)

Koszi, Tamas!

Utána kell nézni a programban vagy simán (jelzi az autó), hogy egyáltalán elindul-e a regeneráció, lehet, hogy hibás a frissítés és valamiért nem indul el a regeneráció, de a figyelmeztetés meg jön, mert elérted a km-t.

Persze, lehet az is, hogy valami baj van a részecskeszűrővel és nem tud végbemenni a folyamat megfelelően, ha garanciális akkor ki kell cseréltetni a fent említett ellenőrzés negatív eredménye után a részecskeszűrőt.

Ha nem garanciális akkor lehet még olyat csináltatni, hogy kidobják belőle a szűrőt és kiírják a programból, egy gonddal kevesebb, viszont mindenképpen ki kell íratni ellenkező esetben folyamatosan nyomja a plusz naftát a vezérlő, mert nem éri el soha a megfelelő nyomást (ha jól tudom azt méri) és azt hiszi, hogy el van dugulva a szűrő és regenerálni kell.

Elküldve

Utána kell nézni a programban vagy simán (jelzi az autó), hogy egyáltalán elindul-e a regeneráció, lehet, hogy hibás a frissítés és valamiért nem indul el a regeneráció, de a figyelmeztetés meg jön, mert elérted a km-t.

Persze, lehet az is, hogy valami baj van a részecskeszűrővel és nem tud végbemenni a folyamat megfelelően, ha garanciális akkor ki kell cseréltetni a fent említett ellenőrzés negatív eredménye után a részecskeszűrőt.

Ha nem garanciális akkor lehet még olyat csináltatni, hogy kidobják belőle a szűrőt és kiírják a programból, egy gonddal kevesebb, viszont mindenképpen ki kell íratni ellenkező esetben folyamatosan nyomja a plusz naftát a vezérlő, mert nem éri el soha a megfelelő nyomást (ha jól tudom azt méri) és azt hiszi, hogy el van dugulva a szűrő és regenerálni kell.

De a regeneraciot megcsinalja, vagyis egy parszor mecsinalja majd egyszer csak nem, es kiirja h tobbszori probalkozas ellenere sem siekrult es emiatt letilt! Ez persze tobb szaz vagy akar ezer kilometer utan...

Elküldve

De a regeneraciot megcsinalja, vagyis egy parszor mecsinalja majd egyszer csak nem, es kiirja h tobbszori probalkozas ellenere sem siekrult es emiatt letilt! Ez persze tobb szaz vagy akar ezer kilometer utan...

Van bent valami nyomásszenzor azt hiszem, talán ott kellene keresni a hibát, lehet nem tűnik fel neki, hogy leesett a nyomás.

Bár pontosan nem tudom...

  • 3 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

Kezd már elegem lenni az 1,7-es dízel kiforrott motorból... (lásd korábbi beírásaimat)

Mitől lehet az, hogy alapjáraton nem egyenletes a motor járása. A fordulatszámmérő is jelzi + a hangja is változik. Mindegy, hogy hideg, vagy meleg a motor.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.