Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  On 2013. 02. 08. at 0:17, mantec írta:

T Lion!

Az említett motorolaj nem része az ExxonMobil konszern Mobil 1 terméksorának.

T Mantec

Gondoltam, hogy az ára tükrözi a minőségét, maradok a jó öreg GM-nél, ami 6500 ft+üm-és olaj szűrő 3000 pénz a légszűrőm meg kimosom gőzborotvával :)

Ti mit használtok Castrolt? Az én kicsimbe 280 000 Km-van, még 300-at el kell menjen, azt mondták az okosok :)

Elküldve
  On 2013. 02. 08. at 9:24, Lion írta:

Gondoltam, hogy az ára tükrözi a minőségét, maradok a jó öreg GM-nél, ami 6500 ft+üm-és olaj szűrő 3000 pénz a légszűrőm meg kimosom gőzborotvával :)

Nálam is GM 5w-30, de a légszűrőt veszem :D

Elküldve
  On 2013. 02. 08. at 9:24, Lion írta:

T Mantec

Gondoltam, hogy az ára tükrözi a minőségét, maradok a jó öreg GM-nél, ami 6500 ft+üm-és olaj szűrő 3000 pénz a légszűrőm meg kimosom gőzborotvával :)

Légszűrőt kimosod? Az új 1500-2000Ft (Én armafiltet veszek bele, 20e km-enként kidobom)

Elküldve
  On 2013. 02. 12. at 15:25, terry13 írta:

Sziasztok ma olajcsere volt. CAstrol magnatec 10w-40 A3/B4 ment bele. Ezis volt. Remelem jo lesz

De ugye tudod, hogy nincs GM-es minősítése az olajnak? http://www.castrol.com/castrol/sectionbodycopy.do?categoryId=9045545&contentId=7079013

Ha elárulnád, hogy milyen motorba tetted? Mert még lehet a viszkozitásba is melléfogtál... A gépkocsi adatokat az adatlapon ki kellene tölteni....

Elküldve

T terry13!

Az említett motorolaj semmilyen GM (Opel) gyártóművi jóváhagyással nem rendelkezik. Ezért GM (Opel) motorba nem való.

A Z-vel kezdődő benzines (Otto) motorkódú motorok gyártáskori követelménye a GM-LL-A-025. Aktuális követelménye a GM Dexos 2.

Elküldve
  On 2013. 02. 17. at 15:01, imy írta:

Ma először kapott a kocsi 5W30-as Dexos2 opel olajat. Kíváncsi leszek rá. :)

Indításkor majd hangosan felnyerítenek örömükben a lovak a motorban. :)

Változást nemigen fogsz észrevenni, de a belevaló olaj használatának nem is ez a célja.

Elküldve
  On 2013. 02. 17. at 15:49, PGA írta:

Indításkor majd hangosan felnyerítenek örömükben a lovak a motorban. :)

Változást nemigen fogsz észrevenni, de a belevaló olaj használatának nem is ez a célja.

Eddig is belevaló volt, Castol edge 0W-30.

Elküldve
  On 2013. 02. 17. at 16:37, imy írta:

Eddig is belevaló volt, Castol edge 0W-30.

Komolyan érdekelni fog a véleményed úgy 4-5e km után. Mit tapasztalsz, van-e egyáltalán vmi hallható, érezhető változás. Nekem most is gm 5w-30 van benne, a hamarosan következő csere is ezzel lesz.

Update: a Castrol honlapja szerint ennek az olajnak nincs gm, dexos2 jóváhagyása, pedig emlékeim szerint régen volt.

Elküldve
  On 2013. 02. 17. at 18:09, Vilmoskörte írta:

Komolyan érdekelni fog a véleményed úgy 4-5e km után. Mit tapasztalsz, van-e egyáltalán vmi hallható, érezhető változás. Nekem most is gm 5w-30 van benne, a hamarosan következő csere is ezzel lesz.

Update: a Castrol honlapja szerint ennek az olajnak nincs gm, dexos2 jóváhagyása, pedig emlékeim szerint régen volt.

Elvileg nem lehet köztük különbség, de én ezzel nem merek annyit menni, mint a castrol edge-vel. Azt 15-20e között szoktam cserélni. Ezt 12-15e közé lövöm majd be.

Nekem még a régiből volt, akkor bolt GM-es jóváhagyása, de a GM-LL-A-025-nek akkor megfelelt.

Elküldve
  On 2013. 02. 17. at 18:25, Mc-elek írta:

GM 5W30 Dexos 2

Astra G Z14XEP : 40ekm (4 olaj csere) probléma :0

Vectra C Z28NET :5ekm (1 olajcsere (még megyek 5ekm vele )) probléma:0

Keveset mentél az astrával ;)

Ahogy látom nem használod hosszú távokon.

Én elsősorban a tejfölösödés megszűnését várom a GM olajtól. Valahol olvastam, hogy nem tejfölösödik.

Elküldve
  On 2013. 02. 17. at 18:38, imy írta:

Én elsősorban a tejfölösödés megszűnését várom a GM olajtól. Valahol olvastam, hogy nem tejfölösödik.

a G-be volt tejföl

a vekibe nincs tejfől

Elküldve
  On 2013. 02. 17. at 18:42, Mc-elek írta:

a G-be volt tejföl

a vekibe nincs tejfől

Akkor lehet V6-ra kellene váltan, nem dexos2-re. :)

Elküldve
  On 2013. 02. 17. at 18:38, imy írta:

Keveset mentél az astrával ;)

Ahogy látom nem használod hosszú távokon.

Én elsősorban a tejfölösödés megszűnését várom a GM olajtól. Valahol olvastam, hogy nem tejfölösödik.

A gázüzemed miatt, lehet, hogy erősebb a tejfölösödés. Régebben mantec linkelt itt a topikon kifejezetten gázüzemhez való olajat. Vagy az utólagos LPG inkább hibrid üzemnek számít és nem kell hozzá spec. olaj?

Zömében rövid utakat járok (10-12 km) és benzinüzemmel, de nálam nincs tejföl. Néha a nívópálca tövén látszik egy kis "próbálkozás", de semmi komoly. Fuchs Titan GT1 Pro Flexet kap most, de régebben a Liqui Moly Leichtlauf Special LL-el se volt ilyen gond. Még régebben, a megtérésem előtt járt benne GM 10W40, azzal erősebb volt a habosodás.

De a dexos-os anyag várhatóan azért jó lesz Nálad. ;)

Elküldve
  On 2013. 02. 17. at 20:09, PGA írta:

A gázüzemed miatt, lehet, hogy erősebb a tejfölösödés. Régebben mantec linkelt itt a topikon kifejezetten gázüzemhez való olajat. Vagy az utólagos LPG inkább hibrid üzemnek számít és nem kell hozzá spec. olaj?

Zömében rövid utakat járok (10-12 km) és benzinüzemmel, de nálam nincs tejföl. Néha a nívópálca tövén látszik egy kis "próbálkozás", de semmi komoly. Fuchs Titan GT1 Pro Flexet kap most, de régebben a Liqui Moly Leichtlauf Special LL-el se volt ilyen gond. Még régebben, a megtérésem előtt járt benne GM 10W40, azzal erősebb volt a habosodás.

De a dexos-os anyag várhatóan azért jó lesz Nálad. ;)

Amikor benzinnel használtam, akkor is hasonló volt. Remélem csillapodik. Aztán nem zavar, nem kell a sapkát nézegetni. :)

Ha fém lenne a szelepfedél, akkor nem lenne ilyen gond, jobban átmelegedne mint a műanyag, s nem csapódna ki rajt az olaj-víz.

Elküldve
  On 2013. 02. 17. at 20:09, PGA írta:

A gázüzemed miatt, lehet, hogy erősebb a tejfölösödés. Régebben mantec linkelt itt a topikon kifejezetten gázüzemhez való olajat. Vagy az utólagos LPG inkább hibrid üzemnek számít és nem kell hozzá spec. olaj?

Zömében rövid utakat járok (10-12 km) és benzinüzemmel, de nálam nincs tejföl. Néha a nívópálca tövén látszik egy kis "próbálkozás", de semmi komoly. Fuchs Titan GT1 Pro Flexet kap most, de régebben a Liqui Moly Leichtlauf Special LL-el se volt ilyen gond. Még régebben, a megtérésem előtt járt benne GM 10W40, azzal erősebb volt a habosodás.

De a dexos-os anyag várhatóan azért jó lesz Nálad. ;)

Nálam ez a tejfölösödés az olajváltással nem szűnt meg,Castrol Magnatec-ről váltottam Shell helix-re

Mondjuk sokat megy hidegen a motor,így nem is csodálkozom rajta,víz,olaj nem fogy így nem is parázok rajta már

Elküldve
  On 2013. 02. 18. at 18:32, Meggyi írta:

hello

1.7 DTI Gs astrámba milyen olajat vegyek?

köszi előre is

T meggyi!

Nem vagyok hajlandó leírni! Legyen kedves visszaolvasni!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.