imy Elküldve Augusztus18, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2012 A napokban voltam az egyik bp-i Cromaxban, az ott készleten lévő GM olajok közül csak a dpf-es 5w30-on volt hologramos matrica. A sima 5w30on, 5w40-en, 10w40-en nem volt. Ettől függetlenül lehetnek eredetiek, ráadásul már nem a cirill betűs kannában adják. Mi az a 'dpf-es 5w30'? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus18, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2012 Mi az a 'dpf-es 5w30'? DPF szűrös autóba való :)(ettől függetlenül jó a miénkbe is ;) ) , a GM 5w30 dexos 2 az DPF szűrővel rendelkező autókba is tölthető Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Augusztus19, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2012 GM Supreme Plus 5W40 olajat próbálta már valaki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus19, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2012 DPF szűrös autóba való :)(ettől függetlenül jó a miénkbe is ;) ) , a GM 5w30 dexos 2 az DPF szűrővel rendelkező autókba is tölthető A Dexos2 szabványnál már nincs megkülönböztetve a diesel és a benzines specifikáció között (úgymint a korábbi GM LLA és LLB szabványnál)? Csak mert a DPF ugye Diesel Particle Filter-t jelent, tehát akkor ez diesel autóba való olaj, és őszintén szólva nehezen tudom elhinni hogy egyforma olaj kéne egy dízelbe meg egy benzinesbe.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus19, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2012 A Dexos2 szabványnál már nincs megkülönböztetve a diesel és a benzines specifikáció (úgymint a korábbi GM LLA és LLB szabványnál)? Csak mert a DPF ugye Diesel Particle Filter-t jelent, tehát akkor ez diesel autóba való olaj, és őszintén szólva nehezen tudom elhinni hogy egyforma olaj kéne egy dízelbe meg egy benzinesbe.... :) :) a gm szerint jó az :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Augusztus20, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2012 A Dexos2 szabványnál már nincs megkülönböztetve a diesel és a benzines specifikáció (úgymint a korábbi GM LLA és LLB szabványnál)? Csak mert a DPF ugye Diesel Particle Filter-t jelent, tehát akkor ez diesel autóba való olaj, és őszintén szólva nehezen tudom elhinni hogy egyforma olaj kéne egy dízelbe meg egy benzinesbe.... Ez ugyanolyan mint pl. az API SL/CF es olajok. SL a benzines minősítés CF meg a dízel. Ez már a modern korszak :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Augusztus20, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2012 T érdekeltek! A DPF megjelölés a kiskereskedő önnön kreativitásának eredménye, az értékesíteni kívánt termékkel nincs kapcsolata.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus20, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2012 Oké, tehát akkor nincs külön DPF-es Dexos2 olaj. De az idióta kereskedő minek reklámozza így ha én történetesen benzinesbe akarom venni? Még elriasztja a vevőit, de ha ez így jó neki... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Augusztus20, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2012 Üdv. Gyári olajszűrőben van visszacsapó szelep? (Astra G Z14XE) Mert Mann referenciát néztem és ott nincsen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus20, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2012 Oké, tehát akkor nincs külön DPF-es Dexos2 olaj. De az idióta kereskedő minek reklámozza így ha én történetesen benzinesbe akarom venni? Még elriasztja a vevőit, de ha ez így jó neki... :D a gm.nek nincs a kínálatában,kimondottan dpf-es olaja :) a hozzá értő eladó megkérdezheti hogy dpf-es a kocsi vagy sem mert még mindig lehet kapni gm 5w30 olajat ami még nem dexos 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
pupak78 Elküldve Augusztus22, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2012 GRRRR...nem tudom lelazítani az olaj leeresztő csavart,neki készültem,40-es torxal,szürő fogó is van,az olaj is megjött ma,erre kifog rajtam a csavar.....a végén el kell vinnem még is szerelőhöz amit nem akartam.:( Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus22, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2012 GRRRR...nem tudom lelazítani az olaj leeresztő csavart,neki készültem,40-es torxal,szürő fogó is van,az olaj is megjött ma,erre kifog rajtam a csavar.....a végén el kell vinnem még is szerelőhöz amit nem akartam. :( Hosszabb erőkar? Vigyázz vele, mert ha elcseszed a fejét, akkor azt nehéz lesz kiszedni. Az enyém sem tökéletes már, 1-2 csere után majd veszek bele egy másikat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Augusztus22, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2012 Nekem is úgy rá volt húzva,hogy a nyomatékkulcsba raktam bele a torxfejet.Úgy már lelazult.Nem értem,hogy minek azt megtépni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus23, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2012 Nekem is úgy rá volt húzva,hogy a nyomatékkulcsba raktam bele a torxfejet.Úgy már lelazult.Nem értem,hogy minek azt megtépni. Én meg nyomaték kulccsal is szoktam meghúzni, már nem emlékszek, de olyan 40Nm-es körülivel kell... mennyi is pontosan? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Augusztus23, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2012 Nem tudom mennyi pontosan.Én érzésre húzom a nyomatékot:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Augusztus23, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2012 Azt írja a kisokos,hogy a belső kulcsnyílású torx csavart 1.2-es motornál 10Nm.Az 1.6, 1.8-asnál 14 Nm-rel kell meghúzni.Hatlapfejű csavarnál 45 Nm.Az én nyomatékkulcsom 28-nál kezdődik:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus23, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2012 Azt írja a kisokos,hogy a belső kulcsnyílású torx csavart 1.2-es motornál 10Nm.Az 1.6, 1.8-asnál 14 Nm-rel kell meghúzni.Hatlapfejű csavarnál 45 Nm.Az én nyomatékkulcsom 28-nál kezdődik:) Jó lenne tudni, hogy mennyivel kell Z14XEP-nél. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus23, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2012 Jó lenne tudni, hogy mennyivel kell Z14XEP-nél. :) 10Nm Link to comment Megosztás: More sharing options...
pupak78 Elküldve Augusztus24, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2012 Ma megpróbáltuk légkúlcsal,azzal sem jött össze,nagyon ráhúzhatta az előző barom...vettem új csavart és viszem holnap szerelőhöz kínlódjon ő...leszedtem volna valahogy,de így már megbeszéltem vele a csavar vétel előtt :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus24, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2012 Ma megpróbáltuk légkúlcsal,azzal sem jött össze,nagyon ráhúzhatta az előző barom...vettem új csavart és viszem holnap szerelőhöz kínlódjon ő...leszedtem volna valahogy,de így már megbeszéltem vele a csavar vétel előtt :) Csak az olajteknőbe maradjon meg a menet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Augusztus24, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2012 Csak nem ragasztották bele menetrögzítővel.Nem ez lenne az első eset. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
pupak78 Elküldve Augusztus25, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2012 Sikerült az olajcsere hagyományos vagy 40cm-es erőkarral :),de amikor a szerelő egyébként ismerős szakinak mondtam hogy már próbálkoztunk,hát nem volt túl lelkes azt hitte már szét van nyírva a csavar.Lecserélte és fel lett használva a kemény 600ft-os új csavar.Átnézte a szerelő,főtengely szimeringes lehet.Vezérműszíj cserekor cserélve lesz az is....A pollen szűröt már én cseréltem,közben elgondolkoztam a hűtött kesztyűtarton nem is lenne olyan nagy munka kivitelezni:)Jah közben orvosoltam egy hibát,az egyik tartó rudacska vagy hogy hívjam,a kesztyűtartón,ráadásul a bal oldali ami a világítás érintkezőt kapcsolgatja le van törve.Nem most tört le már,de ezek szerint az non stop ment nekem.....most lekötöttem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Augusztus25, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2012 Átnézte a szerelő,főtengely szimeringes lehet.Vezérműszíj cserekor cserélve lesz az is.... Nálam is arra tippeltem, végül lebontva a vezérlést vezérmű tengely szimering lett a ludas. Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Augusztus25, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2012 Sikerült az olajcsere hagyományos vagy 40cm-es erőkarral :),de amikor a szerelő egyébként ismerős szakinak mondtam hogy már próbálkoztunk,hát nem volt túl lelkes azt hitte már szét van nyírva a csavar.Lecserélte és fel lett használva a kemény 600ft-os új csavar.Átnézte a szerelő,főtengely szimeringes lehet.Vezérműszíj cserekor cserélve lesz az is....A pollen szűröt már én cseréltem,közben elgondolkoztam a hűtött kesztyűtarton nem is lenne olyan nagy munka kivitelezni:)Jah közben orvosoltam egy hibát,az egyik tartó rudacska vagy hogy hívjam,a kesztyűtartón,ráadásul a bal oldali ami a világítás érintkezőt kapcsolgatja le van törve.Nem most tört le már,de ezek szerint az non stop ment nekem.....most lekötöttem. Akkor jó munkát http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=622&st=4880#entry675740 Link to comment Megosztás: More sharing options...
pupak78 Elküldve Augusztus26, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2012 Akkor jó munkát http://www.opelforum...880#entry675740 köszi ez sokat segített nekem!!!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts