imy Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 T imi! GM-LL-A-025-ről nem olvastál? T. Mantec! Olvastam. De a viszkozitásról volt téma. A megfelelő minősítésű olaj számomra egyértelmű. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 Ez akkor jelentkezik, ha rövid távokon használod. Tegnap ezt a fehér anyagot felfedeztem a nívópálca alján az olajban és a tetején a sárga műanyag alatt is Szerintetek olajcsere? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 Tegnap ezt a fehér anyagot felfedeztem a nívópálca alján az olajban és a tetején a sárga műanyag alatt is Szerintetek olajcsere? Nem melegszik fel az olajad, és a vízgőzzel keveredve ez lesz, használd hosszabb távon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 Nem melegszik fel az olajad, és a vízgőzzel keveredve ez lesz, használd hosszabb távon. Mondjuk 20 km-s kerülővel menjen dolgozni? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 Mondjuk 20 km-s kerülővel menjen dolgozni? :lol: Igen. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 Még ennyi okos embert... :lol: Komolyan sírok! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmlevi Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 Tegnap ezt a fehér anyagot felfedeztem a nívópálca alján az olajban és a tetején a sárga műanyag alatt is Szerintetek olajcsere? Ne használj Castrol Magnatec 10W40 olajat... Gondolom az van benne, nem te vagy az első aki erre panaszkodik, és nálam is annál jött elő... :lol: Lehet helyette ugyanúgy Magnatec de 5W40 vagy vegyél bele Dexos2 GM-t 6ezer egy kanna és tök jó ;) vagy akármit ami teljesíti az előírásokat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 T J0hnny! És ennek az érzelmi állapotnak mi a kapcsolata a motorolaj topickal? Link to comment Megosztás: More sharing options...
prono Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 Ne használj Castrol Magnatec 10W40 olajat... Gondolom az van benne, nem te vagy az első aki erre panaszkodik, és nálam is annál jött elő... :lol: Lehet helyette ugyanúgy Magnatec de 5W40 vagy vegyél bele Dexos2 GM-t 6ezer egy kanna és tök jó ;) vagy akármit ami teljesíti az előírásokat... Én is ebben reménykedtem, hogy a GM olajjal nem fog előjönni, korábban írtam is, hogy de jó :). Viszont tegnap észrevettem én is ugyanezt a jelenséget, mármint a nívópálca felső felén egy kis habosodást. Szóval remélem csak a rövidtávú használat miatt van (max 10 km melóba) :). Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 T ampervadasz! A GM (Opel) 2001-es modellévtől gyártotta a Z jelű motorokat. A 2001-es modellév 2000. szeptemberében kezdődött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 T J0hnny! És ennek az érzelmi állapotnak mi a kapcsolata a motorolaj topickal? Pont az ilyen droid jellegű hozzászólások miatt szórakozom jól. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmlevi Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 "ilyen droid jellegű hozzászólások" :lol: ;):D Nekem pont ezért a kedvencem, (finom szaftos és nagyon omlósz:D)!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 ;):D Nekem pont ezért a kedvencem, (finom szaftos és nagyon omlósz:D)!! Csatt egy füles...omlóS! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 T J0hnny! Sírva szórakozol? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 T J0hnny! Sírva szórakozol? Úgy látom, neked is beszólt... Johnny Mnemonic a jövő szökevénye. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 Plííízzzz!Ez az olajos topik! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 T J0hnny! Sírva szórakozol? Hát rajtad mindenképp! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 T tgabika76! 2000-ben még nem volt Z jelű motor. 2002-ben már nem volt X jelű motor. Abszolút igaz, épp ezért felelőtlenség az Opel Hungary részéről egy eredetileg 2000-ben nyomtatott (tehát X-es motorokhoz való) kézikönyvet lektorálás nélkül utánnyomásra kiadni 2002-ben, amikor már megjelent egy új motorgeneráció ami másfajta olajakat kíván. Főleg hogy ezeket egy esetlegesen autóhoz nem értő felhasználó első kézből származó hiteles információnak fogad el, és szabálykövető valamint autóját szerető ember lévén e szerint is jár el, abban a hitben élve hogy a legjobbat adja meg a 2002-es autójának, hiszen a kezelési utasításban is ez szerepel... Meg kéne nézni egy eredeti német nyelvű kézikönyvet, hogy vajon ott foglalkoztak-e ezzel és csak a magyar fordító volt nemtörődöm, vagy már az eredeti német kiadás is hagy kívánnivalókat maga után. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 Abszolút igaz, épp ezért felelőtlenség az Opel Hungary részéről egy eredetileg 2000-ben nyomtatott (tehát X-es motorokhoz való) kézikönyvet lektorálás nélkül utánnyomásra kiadni 2002-ben, amikor már megjelent egy új motorgeneráció ami másfajta olajakat kíván. Főleg hogy ezeket egy esetlegesen autóhoz nem értő felhasználó első kézből származó hiteles információnak fogad el, és szabálykövető valamint autóját szerető ember lévén e szerint is jár el, abban a hitben élve hogy a legjobbat adja meg a 2002-es autójának, hiszen a kezelési utasításban is ez szerepel... Meg kéne nézni egy eredeti német nyelvű kézikönyvet, hogy vajon ott foglalkoztak-e ezzel és csak a magyar fordító volt nemtörődöm, vagy már az eredeti német kiadás is hagy kívánnivalókat maga után. Ez "csak" áttételesen nemtörődömség, egyszerűen pénzkérdés... Pár eurót meg lehetett spórolni autónként, ha nem járták be mindig a folyamatosan változó kézikönyv honosítási procedúráját... Az én Z14XE-m is 2001-es és természetesen a "régi" kézikönyvet kaptam hozzá. Ha nem jutok el ide a fórumra, eszemben se lett volna kételkedni benne, pláne, hogy az első pár kötelező szervizkor is "sima" 10W40 olajat öntöttek bele a szakszervizekben... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 Ez "csak" áttételesen nemtörődömség, egyszerűen pénzkérdés... Pár eurót meg lehetett spórolni autónként, ha nem járták be mindig a folyamatosan változó kézikönyv honosítási procedúráját... Így van, ebből pedig én két következtetést vonok le: 1., Vagy az Opel hülye hogy vállalja a kockázatot azzal hogy nem megfelelő információkat ad a kézikönyvben és ezáltal esetleg szembe kell néznie az emiatt meghibásodott autók tulajai által indított kártérítési perekkel, 2., Vagy pedig nem is olyan halálos vétek 10W-40-es olajat tölteni 2002 utáni autóba :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 T J0hnny! Sírva szórakozol? Állítólag sírva vigad a magyar... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 Abszolút igaz, épp ezért felelőtlenség az Opel Hungary részéről egy eredetileg 2000-ben nyomtatott (tehát X-es motorokhoz való) kézikönyvet lektorálás nélkül utánnyomásra kiadni 2002-ben, amikor már megjelent egy új motorgeneráció ami másfajta olajakat kíván. Főleg hogy ezeket egy esetlegesen autóhoz nem értő felhasználó első kézből származó hiteles információnak fogad el, és szabálykövető valamint autóját szerető ember lévén e szerint is jár el, abban a hitben élve hogy a legjobbat adja meg a 2002-es autójának, hiszen a kezelési utasításban is ez szerepel... Meg kéne nézni egy eredeti német nyelvű kézikönyvet, hogy vajon ott foglalkoztak-e ezzel és csak a magyar fordító volt nemtörődöm, vagy már az eredeti német kiadás is hagy kívánnivalókat maga után. Az utánnyomott verzióban legalább a motorkódokat frissítették a Z-sre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve December13, 2011 Megoszt Elküldve December13, 2011 Mindez gyakorlatilag akkor azt jelenti, hogy az én X16XEL motoromba még belevaló egy 10W40-es olaj, a Z-sekre meg már más előírás vonatkozik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve December14, 2011 Megoszt Elküldve December14, 2011 Így van, ebből pedig én két következtetést vonok le: 1., Vagy az Opel hülye hogy vállalja a kockázatot azzal hogy nem megfelelő információkat ad a kézikönyvben és ezáltal esetleg szembe kell néznie az emiatt meghibásodott autók tulajai által indított kártérítési perekkel, 2., Vagy pedig nem is olyan halálos vétek 10W-40-es olajat tölteni 2002 utáni autóba ;) A második inkább hamarabb, szerintem nem sok ember vitte vissza az autóját azzal, hogy 10W40-est tettem bele X W Y helyett, a kocsinak ezáltal kapa, perel... szerintem ilyen nincs. Már csak azért sem, mert amit már régebben is említettem: munkatársam a 2006-os Z17DTL-es gépébe 30.000 km-es kora óta 10W40-es GM-et tesz bele, hiába mondom neki, engem néz hülyének, hogy mit akarok én az 5W-30-assal. A kocsijában most 155.000 km-van és a nem megfelelő olaj használata miatti baja még látszólag semmi a kocsinak, az iszonyatos traktor hangon kívül... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve December14, 2011 Megoszt Elküldve December14, 2011 nem megfelelő olaj használata miatti baja még látszólag semmi a kocsinak, :lol: Á! Várja csak ki a végét. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts