Konkesz Elküldve Október5, 2011 Megoszt Elküldve Október5, 2011 A szervíz4+ jó üzlet az Opelnek, de árban nem olcsóak. Na úristen ez a Szervíz4+! Akkora kabaré.... 10W40 GM olajjal. :D Majd haverom megmondja, vagy inkább a kocsija hamarabb, mert ezt töltögeti a 2006-os Z17DTL motorkódú Astrájába már vagy 90.000 megtett km után és a kocsiban most van 150.000 km. Reggelente akkora traktor hangja szokott lenni, azt hiszem mindig, hogy valaki kultivátorozik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vilmoskörte Elküldve Október6, 2011 Megoszt Elküldve Október6, 2011 Na úristen ez a Szervíz4+! Akkora kabaré.... 10W40 GM olajjal. :P Majd haverom megmondja, vagy inkább a kocsija hamarabb, mert ezt töltögeti a 2006-os Z17DTL motorkódú Astrájába már vagy 90.000 megtett km után és a kocsiban most van 150.000 km. Reggelente akkora traktor hangja szokott lenni, azt hiszem mindig, hogy valaki kultivátorozik. Debreceni szervíz is lazán betöltötte tesóm H Astra verdájába 32e km-nél :D ócsó' vót' ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Október7, 2011 Megoszt Elküldve Október7, 2011 Debreceni szervíz is lazán betöltötte tesóm H Astra verdájába 32e km-nél :D ócsó' vót' ... Szegény Astra te jóisten, ez felért neki egy beöntéssel. :P Pénz nem számít.. minél ó'csóbb legyen. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci-Hun Elküldve Október9, 2011 Megoszt Elküldve Október9, 2011 Szegény Astra te jóisten, ez felért neki egy beöntéssel. :D Pénz nem számít.. minél ó'csóbb legyen. :D van abban valami amit írtál :D :P :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Október19, 2011 Megoszt Elküldve Október19, 2011 Körkérdés mindenkinek, hogy kicsit menjen a topic. ;) Ki hány liter olajat tesz bele a verdájába? Azért kérdezem, mert múltkor benéztem a mennyiséget. ;) Kiderült, hogy a flakon amit benéztem 4 literes, de azt hittem 5, és 3.5 littyónál megálltam a töltéssel. Mentem vele 220 km-t, utána láttam, hogy mi a helyzet, de beletöltöttem a maradék felet is. Viszont: 4.5 liternél ( Z17DTL ) már nagyon a maxnál van, a maradék miatt meg lehet felette is kicsivel. Most majdnem maxon van. Töltsek még bele, vagy elég 4 is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Október19, 2011 Megoszt Elküldve Október19, 2011 Körkérdés mindenkinek, hogy kicsit menjen a topic. ;) Ki hány liter olajat tesz bele a verdájába? Azért kérdezem, mert múltkor benéztem a mennyiséget. ;) Kiderült, hogy a flakon amit benéztem 4 literes, de azt hittem 5, és 3.5 littyónál megálltam a töltéssel. Mentem vele 220 km-t, utána láttam, hogy mi a helyzet, de beletöltöttem a maradék felet is. Viszont: 4.5 liternél ( Z17DTL ) már nagyon a maxnál van, a maradék miatt meg lehet felette is kicsivel. Most majdnem maxon van. Töltsek még bele, vagy elég 4 is? Szia! Asszem én is 4,5 lityit töltöttem bele tavaly Novemberben,és nekem pont a max jelzésnél volt,egy-két millivel feljebb,úgy hogy engedtem is le belőle egy keveset,nehogy problem legyen.Ha jól emlékszem 4,5 litert ír az enyémbe,meg a tiedbe is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Október19, 2011 Megoszt Elküldve Október19, 2011 Szia! Asszem én is 4,5 lityit töltöttem bele tavaly Novemberben,és nekem pont a max jelzésnél volt,egy-két millivel feljebb,úgy hogy engedtem is le belőle egy keveset,nehogy problem legyen.Ha jól emlékszem 4,5 litert ír az enyémbe,meg a tiedbe is. Igen, 4.5 littyó a hivatalos. Csak ugye macerás egy kicsit. Mivel én 10 ezrenként lecserélem, ugye akkor tegyük fel, hogy 4.5 L / csere/alkalom. / Fuchs Titan GT1 4 littyós kiszerelésben van / Tehát egy littyós flakont fel kell tépnem mindig pluszban a négyes mellett. ;) A maradék fél littyó meg nem tudom meddig jó, de azt én már nem tölteném bele következő olajcserekor, ami időben olyan 4 hónap körülbelül ( 2500 km/hó ) Annyit meg nem eszik, hogy utána kelljen tölteni bármennyit is, nemhogy fél litert. Tehát fél liter majdnem mindig kuka. ;) Szumma szummárum: 4 littyó van most benne, remélem nem árt neki, hogy ennyivel kevesebb :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Október19, 2011 Megoszt Elküldve Október19, 2011 Igen, 4.5 littyó a hivatalos. Csak ugye macerás egy kicsit. Mivel én 10 ezrenként lecserélem, ugye akkor tegyük fel, hogy 4.5 L / csere/alkalom. / Fuchs Titan GT1 4 littyós kiszerelésben van / Tehát egy littyós flakont fel kell tépnem mindig pluszban a négyes mellett. ;) A maradék fél littyó meg nem tudom meddig jó, de azt én már nem tölteném bele következő olajcserekor, ami időben olyan 4 hónap körülbelül ( 2500 km/hó ) Annyit meg nem eszik, hogy utána kelljen tölteni bármennyit is, nemhogy fél litert. Tehát fél liter majdnem mindig kuka. ;) Szumma szummárum: 4 littyó van most benne, remélem nem árt neki, hogy ennyivel kevesebb :lol: Végül is ha a minimum-maximum között van akkor no problem. Ui: Te azért használod a gépet rendesen,hogy 4 hónap alatt bele zavarsz 10 000 km-ert. Szerintem 4 hónap alatt nem lesz semmi baja a felbontott olajnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Október19, 2011 Megoszt Elküldve Október19, 2011 Végül is ha a minimum-maximum között van akkor no problem. Ui: Te azért használod a gépet rendesen,hogy 4 hónap alatt bele zavarsz 10 000 km-ert. Szerintem 4 hónap alatt nem lesz semmi baja a felbontott olajnak. Tisztelt Cartárs! Ez nem is olyan sok szvsz., hiszen ez max. 30.000 km/év. Használom és vigyázok rá de megkapja amire szüksége van, nem spórolok a kötelező dolgokon. 2.5 évesen vettem 135.000 km-rel. Mondjuk az öregem munkatársához képest, aki 2010-ben elment 330 km-t a 20 éves verdájával, akkor igen sok ehhez képest. ;) Szumma szummárum: én nem km, hanem állapot után vettem autót. / most járok 181.000-nél: 2007/06 havi / ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Október20, 2011 Megoszt Elküldve Október20, 2011 Tisztelt Cartárs! Ez nem is olyan sok szvsz., hiszen ez max. 30.000 km/év. Használom és vigyázok rá de megkapja amire szüksége van, nem spórolok a kötelező dolgokon. 2.5 évesen vettem 135.000 km-rel. Mondjuk az öregem munkatársához képest, aki 2010-ben elment 330 km-t a 20 éves verdájával, akkor igen sok ehhez képest. ;) Szumma szummárum: én nem km, hanem állapot után vettem autót. / most járok 181.000-nél: 2007/06 havi / :lol: Lehet akkor én megyek keveset a kocsival,mert nekem 10 ezer körül megy bele 1 évben,munkahelyre oda-vissza kb 20 km plusz még esetleg amit hétvégén "elkocsikázok" (intézem a dolgaimat,bevásárlás stb),ámbár ilyen ü.anyag árak mellett próbálom minél kevesebbet használni 7 végén. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október20, 2011 Megoszt Elküldve Október20, 2011 Igen, 4.5 littyó a hivatalos. Csak ugye macerás egy kicsit. Mivel én 10 ezrenként lecserélem, ugye akkor tegyük fel, hogy 4.5 L / csere/alkalom. / Fuchs Titan GT1 4 littyós kiszerelésben van / Tehát egy littyós flakont fel kell tépnem mindig pluszban a négyes mellett. ;) A maradék fél littyó meg nem tudom meddig jó, de azt én már nem tölteném bele következő olajcserekor, ami időben olyan 4 hónap körülbelül ( 2500 km/hó ) Annyit meg nem eszik, hogy utána kelljen tölteni bármennyit is, nemhogy fél litert. Tehát fél liter majdnem mindig kuka. ;) Szumma szummárum: 4 littyó van most benne, remélem nem árt neki, hogy ennyivel kevesebb :lol: Én a Z14XEP-be 3l-t öntök újabban, előtte mindig feltöltöttem maxig, de azért meg felesleges felbontani egy új literes flakont....Így a mi és max között a 2/5-nél van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Október20, 2011 Megoszt Elküldve Október20, 2011 Én a Z14XEP-be 3l-t öntök újabban, előtte mindig feltöltöttem maxig, de azért meg felesleges felbontani egy új literes flakont....Így a mi és max között a 2/5-nél van. Érdekes, ma néztem, majdnem maxon van pedig 4 littyó van benne csak / +ami benne marad mindig is előzőleg / Z14XEP-nek milyen a nívópálcája? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Október20, 2011 Megoszt Elküldve Október20, 2011 Lehet akkor én megyek keveset a kocsival,mert nekem 10 ezer körül megy bele 1 évben,munkahelyre oda-vissza kb 20 km plusz még esetleg amit hétvégén "elkocsikázok" (intézem a dolgaimat,bevásárlás stb),ámbár ilyen ü.anyag árak mellett próbálom minél kevesebbet használni 7 végén. ;) Na igen, az árakat inkább nem kommentálnám, hogy *********. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október20, 2011 Megoszt Elküldve Október20, 2011 Érdekes, ma néztem, majdnem maxon van pedig 4 littyó van benne csak / +ami benne marad mindig is előzőleg / Z14XEP-nek milyen a nívópálcája? Z14XEP-nek a töltési mennyisége könyv szerint 3.5l. 5 osztás van benne, osztásonként ~2dl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Október20, 2011 Megoszt Elküldve Október20, 2011 Annyit meg nem eszik, hogy utána kelljen tölteni bármennyit is, nemhogy fél litert. Tehát fél liter majdnem mindig kuka. ;) Szerintem 2 olajcsere között nem romlik (nem oxidálódik) annyit, hogy ne lehetne felhasználni az előzőből megmaradt bontott flakont. Pláne lezárt kupaknál, meg a Te esetedben a 4 hónapos idővel. Mondjuk érdekelne, hogy van-e erre (mármint a felbontott flakonú olaj tárolási idejére) "hivatalos" ajánlás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Október20, 2011 Megoszt Elküldve Október20, 2011 Szerintem 2 olajcsere között nem romlik (nem oxidálódik) annyit, hogy ne lehetne felhasználni az előzőből megmaradt bontott flakont. Pláne lezárt kupaknál, meg a Te esetedben a 4 hónapos idővel. Mondjuk érdekelne, hogy van-e erre (mármint a felbontott flakonú olaj tárolási idejére) "hivatalos" ajánlás. Igen, ez engem is érdekelne. De szerintem szobahőmérsékleten tárolva fél év a megengedett, ezt valahol olvastam. Talán ITT Igen ez lesz az. "Eltarthatóság: gyártási időtől számított 3-5 év, az ásványi olajok eltarthatósági ideje a legrövidebb, a fullszintetikus olajaké a leghosszabb. A flakon felbontástól számítva viszont csak fél, legfeljebb egy év. " Link to comment Megosztás: More sharing options...
woody1 Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 Sziasztok! Castrol, Mobil 1, Fuchs - Dexos 2-est tudó olajak közül szeretnék választani, de Castrol és Mobil1 megfelelőt nem találok sehol sem... Mobil 1 ESP 0w40 lenne a kiválasztott, de csak Mobil 1 New Life van, ami nem tudja a Dexos 2-t. A végére találtam Fuchs Titan GT1 Pro Flex 5W-30 -ast 8600-ért. Az ár szerintem baráti nagyon, de az a kérdésem, hogy ez a Fuchs márka jó-e, illetve a három márka közül melyik lenne szerintetek a legjobb megoldás? 45.000 km van már a kicsikében. Köszi az infókat. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 Sziasztok! Castrol, Mobil 1, Fuchs - Dexos 2-est tudó olajak közül szeretnék választani, de Castrol és Mobil1 megfelelőt nem találok sehol sem... Mobil 1 ESP 0w40 lenne a kiválasztott, de csak Mobil 1 New Life van, ami nem tudja a Dexos 2-t. A végére találtam Fuchs Titan GT1 Pro Flex 5W-30 -ast 8600-ért. Az ár szerintem baráti nagyon, de az a kérdésem, hogy ez a Fuchs márka jó-e, illetve a három márka közül melyik lenne szerintetek a legjobb megoldás? 45.000 km van már a kicsikében. Köszi az infókat. ;) Ez a Fuchs tökéletes. Vegyed, vigyed, öntsed bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 Ez a Fuchs tökéletes. Vegyed, vigyed, öntsed bele. Jóhogy, már azt töltöm bele 25.000 km óta. Zsír. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
woody1 Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 Köszi a válaszokat, akkor marad a fuchs. De egy láma kérdést nem úsztok meg: Konkesz a kocsid dizel. Ez az olaj ugye nem jó a dizelbe is, ugye van dizel változata is, vagy nem? ;) sorry, ha tényleg alap alatti kérdés... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Október22, 2011 Megoszt Elküldve Október22, 2011 Köszi a válaszokat, akkor marad a fuchs. De egy láma kérdést nem úsztok meg: Konkesz a kocsid dizel. Ez az olaj ugye nem jó a dizelbe is, ugye van dizel változata is, vagy nem? ;) sorry, ha tényleg alap alatti kérdés... Semmi gond, nem alap alatti kérdés ez, mért lenne az. :lol: A Fuchs Titan GT1 Pro Flex benzinesbe és dízelbe egyaránt jó, sőt tökéletes mind a kettőbe. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Október22, 2011 Megoszt Elküldve Október22, 2011 T woody1! GM Dexos 2-vel rendelkező - BP konszern - Castrol márkanevén csomagolt motorolaj: Castrol Magnatec C3 5W-40. Alapolajat tekintve (hidrokrakk) egyenértékű a Mobil Super 3000 XE 5W-30-cal. Mobil 1 ESP 0W-40. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Október22, 2011 Megoszt Elküldve Október22, 2011 T Konkesz! Maradjunk föld közelben! A Fuchs Titan GT1 Pro Flex 5W-30 rendelkezik GM Dexos 2 jóváhagyással. Ahogy - kb 15 - más motorolaj is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve Október22, 2011 Megoszt Elküldve Október22, 2011 GM Dexos 2-t teljesítő motorolajok: Genuine GM Motor Oil 5W-30 dexos2, Mobil Super 3000 Formula G 5W-30, Liqui Moly Top Tec 4600 5W-30, Fuchs Titan Gt1 Pro Flex 5W-30, Q8 Formula Special G Long Life 5W-30. Genuine GM Motor Oil 5W-30 dexos2: 1 literes Opel katalógus szám: 19 42 000. GM Dexos 2-t teljesítő motorolaj: Agip Formula Prestige 5W-30 E' mán lerágott csont. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október22, 2011 Megoszt Elküldve Október22, 2011 látom csak én használok gm dexos 2 ;) nekem jó ez is ,simán bírja a gázüzemet... meg occó ,meg max 15e és kuka ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts