Zsolo Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 A Q8-as 5w-40 es olajat használ valaki opelbe? 2005-ös 1,4 -es astrába kellene . Ki mit javasol? előre is kösz a választ Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 T Zsolo! A Kuwait Petroleum-nak (Q8) General Motors (GM) jóváhagyással (Dexos2) rendelkező motorolaja: Q8 Formula Special G Long Life 5W-30 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csalán Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Hello! Fékolajat milyen gyakran cseréltek? Vagy mérés alapján szoktátok? És ha cseréltek milyenre? Original? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 T Csalán! A csereperiódus 2 év. A követelmény DOT 4. Lehet gyári is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Hello! Fékolajat milyen gyakran cseréltek? Vagy mérés alapján szoktátok? És ha cseréltek milyenre? Original? Az enyém is 2.5 éves, és 2 év a csereperiódus.... Kíváncsi lennék, hogy más is cseréli-e.... illetve hogyan? Pumpálós, tartályfeltöltős módszerrel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
árpiope Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Sziasztok, xado Revitalizáló gél használata benzines motorhoz mennyire ajánlott? G astra 1,6 16V 105ezer km kösz Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 T árpiope! Se csoda, se varázslat, se ingyen ebéd nincsen. Még ha ígérik, akkor sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
árpiope Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 T árpiope! Se csoda, se varázslat, se ingyen ebéd nincsen. Még ha ígérik, akkor sem. akkor nem szabad megvenni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 T árpiope! Bizony, nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
árpiope Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 T árpiope! Bizony, nem. használtad, vagy csak rámondod? :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 használtad, vagy csak rámondod? :-) Szerintem nincsenek csodaszerek. Amelyik motor megkopott, oda anyagot már nem lehet pótolni... Hozzáteszem, nem ismerem az általad említett cuccot, de nagy dolgokat azért ne várj... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Nekem a corsába bevált a xado..... Meg mindenkinek a környezetembe aki tett bele..... De lehet ,hogy mi vagyunk az ostobák :D de mantec az olaj doktor ^_^ ,ezt nem bántásként írtam,mert tényleg tudja a tutit az olajakról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Nekem a corsába bevált a xado..... Meg mindenkinek a környezetembe aki tett bele..... De lehet ,hogy mi vagyunk az ostobák :D de mantec az olaj doktor ^_^ ,ezt nem bántásként írtam,mert tényleg tudja a tutit az olajakról. Mire jó amúgy ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Mire jó amúgy ? http://xado.hu/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
árpiope Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Mire jó amúgy ? az egyetlen technológia a világon, amely működés közben képes a kopott, súrlódó fémalkatrészek feljavítására úgy, hogy egy fémkerámia réteget hoz létre azok felületén. Ezen új fémkerámia felület sokkal keményebb, simább és korrózióállóbb, mint az eredeti. Nem alkot külön réteget, beleötvöződik és elválaszthatatlanul kötődik a fémfelületbe. A fémkerámia felületképző anyagokat először a hadiiparban alkalmazták. Alkalmazzák ma is a belsőégésű motorok, hajtóművek, csapágyak kopásállóságának növelésére és a kopott fegyvercsövek felújítására. olajcsalád a világon egyedülállóként tartalmazza ezt a fémkerámia felületképző agyagot, amely lényegesen megkülönbözteti a világ más vezető olajmárkáitól. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 az egyetlen technológia a világon, amely működés közben képes a kopott, súrlódó fémalkatrészek feljavítására úgy, hogy egy fémkerámia réteget hoz létre azok felületén. Ezen új fémkerámia felület sokkal keményebb, simább és korrózióállóbb, mint az eredeti. Nem alkot külön réteget, beleötvöződik és elválaszthatatlanul kötődik a fémfelületbe. A fémkerámia felületképző anyagokat először a hadiiparban alkalmazták. Alkalmazzák ma is a belsőégésű motorok, hajtóművek, csapágyak kopásállóságának növelésére és a kopott fegyvercsövek felújítására. olajcsalád a világon egyedülállóként tartalmazza ezt a fémkerámia felületképző agyagot, amely lényegesen megkülönbözteti a világ más vezető olajmárkáitól. Ezt a szöveget már az utóbbi pár évtizedben számtalan "csodaszernél" elsütötték. Bár egy újszülöttnek (Árpiope 9 éves? ^_^ :D ) minden vicc új. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 http://xado.hu/ Hogy mikkkk vannak, köszi :D És a Korzában mi helyett mi lett a használata utána ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Ezt a szöveget már az utóbbi pár évtizedben számtalan "csodaszernél" elsütötték. Bár egy újszülöttnek (Árpiope 9 éves? ^_^ :D ) minden vicc új. Jaj ne má.. Az a baj,hogy ha senki nem próbálja ki akkor nem tudunk véleményt mondani. Ezért próbáltam ki. Szerintem jó. Másrészt én közvetlen a forex-től vettem,ott dolgozik egy ismerős ,Ők csak ezt rakják a céges és saját autóba is.Mint olaj és adalék. Nekem és a környezetembe lévő 5 autónál bevált. ebbe volt skoda ,seat,renault,opel 2*. Lehet,hogy elfogult vagyok. Szerk:Azért kapta a corsa mert 250ekm volt benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Hogy mikkkk vannak, köszi :D És a Korzában mi helyett mi lett a használata utána ? Kisebb fogyi,nagyobb komppresszió De én nem akarok senkit semmiről meggyőzni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Mellékhatások, mint pl. a hűtőtömítő lötyiknél nincsenek? A fegyvercső az tiszta sor, mert célirányos a kezelés. De a dízelekben a gázolaj a hengereken kívül máshova is eljuttatja. A common-rail pedig igen érzékeny rendszer. Jaj, most nézem, hogy a motorolajhoz adják! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Mellékhatások, mint pl. a hűtőtömítő lötyiknél nincsenek? A fegyvercső az tiszta sor, mert célirányos a kezelés. De a dízelekben a gázolaj a hengereken kívül máshova is eljuttatja. A common-rail pedig igen érzékeny rendszer. 1.5dci-ben is ez van. és az is common rail.és abban is 250e km van. kb 30e km óta van benne. Nem tapasztalt senki negatívumot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 T Mc-elek! Igen, valóban ilyen hozzászólások nincsenek: Én meg akartam spórolni a szerviz, alkatrész költséget. Én beleraktam a "csodaszert". Én elb...m az autómat. Vajon miért? Link to comment Megosztás: More sharing options...
árpiope Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 Jaj ne má.. Az a baj,hogy ha senki nem próbálja ki akkor nem tudunk véleményt mondani. Ezért próbáltam ki. Szerintem jó. Másrészt én közvetlen a forex-től vettem,ott dolgozik egy ismerős ,Ők csak ezt rakják a céges és saját autóba is.Mint olaj és adalék. Nekem és a környezetembe lévő 5 autónál bevált. ebbe volt skoda ,seat,renault,opel 2*. Lehet,hogy elfogult vagyok. Szerk:Azért kapta a corsa mert 250ekm volt benne. Szia, "Bár egy újszülöttnek (Árpiope 9 éves? laugh.gif huh.gif ) minden vicc új." a fiam szülinapja van megadva..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 http://xado.hu/ Engem az alábbi szöveggel meggyőztek, hogy véletlenül se gondolkodjak azon, hogy megvegyem. A honlapjukon írják: "Így szükség volt minden teljesítménynövelési lehetőségre pl. a motor belső súrlódását csökkentő Xado 10W-60 Rally Sport motorolajra, és a sebességváltó valamint a differenciálmű veszteségeit csökkentő fémkerámia géllel ellátott 75W-90 szintetikus hajtóműolajra. A sikerhez hozzájárult, hogy az átalakított hengerfejjel és két dupla Weber karburátorral ellátott 120 lóerő körül teljesítő motor, még könnyített főtengelyt, dugattyúkat és lendkereket kapott, amik a gondos kiegyensúlyozás után akár 8000 f/p-ig történő pörgetést is lehetővé tettek." A legjobban "a sikerhez némileg, kicsit hozzájárult még..." rész tetszik. De ha ez a kicsi átépítés nincs, akkor is nyert volna ha 5 l helyett 7l Xado olajat önt bele. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 Csak hangosan gondolkodom... Ez a Xado-adalék az olajat használja szállítóközegnek, a motor hőjét meg a hatás kifejtéséhez. Egy jól tömített motornál elvileg csak olyan helyekre jut el az adalék, ahová az olaj is, nagy baj nem lehet. De mi van akkor, ha dugattyú vagy gyűrűkopás miatt az égéstérbe is felkerül? Ott ugye elég, és ez az égéstermék már nem biztos, hogy olyan egészséges: felrakódhat a dugattyútetőre, ráéghet a gyertyákra, AGR felé haladva ott is csinálhat bajt, kokszosodást. Régebben én is próbálkoztam MoS2-adalékolt Fuchs olajjal. Bár ez más, de az elve hasonló a Xado-hoz: a súrlódó felületeket simítja a felrakódó molibdén-filmmel. Nos, nekem is eszegette az olajat, úgyhogy szerintem hosszabb távon ez is, meg az elégett adalék is hozzájárult a motoromban elindult kokszosodáshoz, a későbbi dugattyúlyukadásomhoz (meg persze a lusta városi használat is közrejátszhatott)... Mindenesetre én ezóta azt mondom, hogy ha kopás van, azt érdemesebb megszüntetni (gyűrűzés, fúrás, szelepszár szimering, stb.), mint bármilyen adaléktól várni javulást. Nem beszélve arról, hogy pl. a blokk is gyártónként más-más ötvözetből készül-->nem lehet minden motorra jó, univerzális megoldást kihozni. De, csak hangosan gondolkodtam... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts