Morgó Medve Elküldve December8, 2014 Megoszt Elküldve December8, 2014 Ti melyiket preferáljátok az alábbi olajszűrők közül? Mahle/Knecht, Bosch, Purflux, Mann, Champion? Gyári GM. Csak én nem látom a felsoroltak közt a GM-et??? Szerintem bármelyik jó megoldás lehet, bár a Purfluxról nem nagyon hallottam még semmit. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve December8, 2014 Megoszt Elküldve December8, 2014 Gyári GM. Egyre több üzlet nem tart a polcán gyári GM-et (ma körbe kérdeztem gyorsan 3 nagynevű helyet, és láss csodát, most pont nincs), max Hengst-et (legutóbb is így jártam, Unix/Bárdi polcán nem volt gyári, akkor Knecht-et vettem, de a helyi Cromax is csak másnapra tudott volna adni anno). Pl. ahonnan épp ma készülök rendelni kenőanyagot, ott sincs készleten és nem is tud rendelni, helyette a felsoroltakból tud adni. Továbbá nem hinném, hogy az autónak egy gyári minőségűnek vagy prémiumnak kategorizált alig drágább (olcsóbb?) olajszűrő árthatna. Elvégre olajból sem a GM jelzésűt részesítem (részesítjük) előnyben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve December8, 2014 Megoszt Elküldve December8, 2014 Ti melyiket preferáljátok az alábbi olajszűrők közül? Mahle/Knecht, Bosch, Purflux, Mann, Champion? Én most Hengst-et vettem 650Ft-ért... http://alkatreszek.hu 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve December8, 2014 Megoszt Elküldve December8, 2014 Csak én nem látom a felsoroltak közt a GM-et??? Szerintem bármelyik jó megoldás lehet, bár a Purfluxról nem nagyon hallottam még semmit. Valaki mondta nemrég, hogy a gyári GM levegőszűrője Purflux volt. Nekem is azt tett bele a szerelő a múltkor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vsz Elküldve December8, 2014 Megoszt Elküldve December8, 2014 Mann. A championt kivéve viszont bármelyiket beletenném, ha csak azt lehetne kapni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve December9, 2014 Megoszt Elküldve December9, 2014 Csak én nem látom a felsoroltak közt a GM-et??? Szerintem bármelyik jó megoldás lehet, bár a Purfluxról nem nagyon hallottam még semmit. Én sem láttam ezek szerint mind a ketten tudunk olvasni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve December9, 2014 Megoszt Elküldve December9, 2014 Egyre több üzlet nem tart a polcán gyári GM-et (ma körbe kérdeztem gyorsan 3 nagynevű helyet, és láss csodát, most pont nincs), max Hengst-et (legutóbb is így jártam, Unix/Bárdi polcán nem volt gyári, akkor Knecht-et vettem, de a helyi Cromax is csak másnapra tudott volna adni anno). Pl. ahonnan épp ma készülök rendelni kenőanyagot, ott sincs készleten és nem is tud rendelni, helyette a felsoroltakból tud adni. Továbbá nem hinném, hogy az autónak egy gyári minőségűnek vagy prémiumnak kategorizált alig drágább (olcsóbb?) olajszűrő árthatna. Elvégre olajból sem a GM jelzésűt részesítem (részesítjük) előnyben. Én Cromaxból veszem, és mivel drága az olajcsere móka, így 2 havi fizuból kell összerakni. így biztos lesz amikorra lesz pénzem megvenni az olajat meg a szűrőket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve December9, 2014 Megoszt Elküldve December9, 2014 Én Cromaxból veszem, és mivel drága az olajcsere móka, így 2 havi fizuból kell összerakni. így biztos lesz amikorra lesz pénzem megvenni az olajat meg a szűrőket. Én meg úgy vagyok vele, hogy feltérképezem hogy hol kapok jó feltételekkel alkatrészeket, megtaláltam az ideális shop-ot. Ingyen posta, hétfő este rendeltem, a futár jelezte hogy holnap az irodámnál a kezembe adja számlásan a termékeket. A szűrő szinte mind olcsóbb mint a cromax-ba a gyári (vagy szinte bármelyik), a kenőanyag meg szintén nagyon jutányos (a cromax/bárdi/unix vonalhoz viszonyítva pláne). Én is a gyárit választanám ha lenne, de talán a Mann-al sem lövök mellé... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve December9, 2014 Megoszt Elküldve December9, 2014 Én meg úgy vagyok vele, hogy feltérképezem hogy hol kapok jó feltételekkel alkatrészeket, megtaláltam az ideális shop-ot. Ingyen posta, hétfő este rendeltem, a futár jelezte hogy holnap az irodámnál a kezembe adja számlásan a termékeket. A szűrő szinte mind olcsóbb mint a cromax-ba a gyári (vagy szinte bármelyik), a kenőanyag meg szintén nagyon jutányos (a cromax/bárdi/unix vonalhoz viszonyítva pláne). Én is a gyárit választanám ha lenne, de talán a Mann-al sem lövök mellé... S melyik ez a bolt lehet tudni? Mindig ingyen szállítanak vagy csak most van akció? Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve December9, 2014 Megoszt Elküldve December9, 2014 Nekem is most jöttek meg a cuccok! :) Így ránézésre eredetinek tűnik. Castrol logos kupak, beleértve a "zárócsíkot". Lakatos, hologramos címke. Vagy nagyon jó hamisítvány. Ezek alapján csak ajánlani tudom az alábbi boltot, ahonnan 10E Ft-tól szintén ingyen van a posta. https://filterabc.hu/ A többi cuccot itt vettem, ez is korrekt bolt, bár kissé döcögős a kommunikáció, 860 Ft volt a posta. Az sem gáz, több termék esetén eloszlik. Az alkatrészek többnyire jó áron vannak, és a Cromaxszal ellentétben feltüntetik az alkatrész gyártói cikkszámokat is. https://alkatreszek.hu/ Kérdés: Z14XE-hez ilyen leeresztőcsavar való? Az ecat alvázszám alapján nem hoz fel a listában semmit :P A boltok honlapjai meg kétfélét is felhoznak. A fenti holnap speciel a hatlapú leeresztőcsavart az X14Xe-hez hozza, Z-s motorhoz a kerek torxosat... De más honlapok mindkettőt felhozzák. Rendeltem tömítést is, de valami réz gyűrűt küldtek. Az hova való?? Mondjuk mindegy, mert a csavarhoz is van :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve December9, 2014 Megoszt Elküldve December9, 2014 S melyik ez a bolt lehet tudni? Mindig ingyen szállítanak vagy csak most van akció? Nem tudom hogy ez most akció vagy állandó jelleggel van így... https://the-filtershop.com/ Nekem is most jöttek meg a cuccok! :) Így ránézésre eredetinek tűnik. Castrol logos kupak, beleértve a "zárócsíkot". Lakatos, hologramos címke. Vagy nagyon jó hamisítvány. Ezek alapján csak ajánlani tudom az alábbi boltot, ahonnan 10E Ft-tól szintén ingyen van a posta. https://filterabc.hu/ A többi cuccot itt vettem, ez is korrekt bolt, bár kissé döcögős a kommunikáció, 860 Ft volt a posta. Az sem gáz, több termék esetén eloszlik. Az alkatrészek többnyire jó áron vannak, és a Cromaxszal ellentétben feltüntetik az alkatrész gyártói cikkszámokat is. https://alkatreszek.hu/ Kérdés: Z14XE-hez ilyen leeresztőcsavar való? Az ecat alvázszám alapján nem hoz fel a listában semmit :P A boltok honlapjai meg kétfélét is felhoznak. A fenti holnap speciel a hatlapú leeresztőcsavart az X14Xe-hez hozza, Z-s motorhoz a kerek torxosat... De más honlapok mindkettőt felhozzák. Rendeltem tömítést is, de valami réz gyűrűt küldtek. Az hova való?? Mondjuk mindegy, mert a csavarhoz is van :P Szerintem az a réz gyűrű lenne az alátét. Egyszer használatosan tuti a tömítése (bár én még nem cseréltettem sosem a csavart). Én ua olajban gondolkodtam csak 5w40-ben, de végül Mobil Super 3000 XE 5w30-at választottam. 7-8 éve mindegyik autómba Castrol-t tettem, de mintha ebben a kocsiba a Magnatec C3 5w40 nem úgy muzsikálna... Most kipróbálok mást (max a köv csere lesz titanium), én 8-10 havonta cserélem az olajat, ez alatt jó ha 8k km belemegy). 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve December9, 2014 Megoszt Elküldve December9, 2014 Nem tudom hogy ez most akció vagy állandó jelleggel van így...https://the-filtershop.com/ Szerintem az a réz gyűrű lenne az alátét. Egyszer használatosan tuti a tömítése (bár én még nem cseréltettem sosem a csavart). Én ua olajban gondolkodtam csak 5w40-ben, de végül Mobil Super 3000 XE 5w30-at választottam. 7-8 éve mindegyik autómba Castrol-t tettem, de mintha ebben a kocsiba a Magnatec C3 5w40 nem úgy muzsikálna... Most kipróbálok mást (max a köv csere lesz titanium), én 8-10 havonta cserélem az olajat, ez alatt jó ha 8k km belemegy). Azt azért vedd figyelembe, hogy a magnatec a castrol 'legalja', nem mellesleg a hamisítók legkedveltebb terméke. Nekem sem muzsikál szépen, és valószínű hogy nem is eredeti. Mondjuk már ment utána 2 liter eredeti is :D Nem félsz 40-esről 30-asra váltani? Bennem lenne egy kis félsz :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
vsz Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 Kérdés: Z14XE-hez ilyen leeresztőcsavar való? Az ecat alvázszám alapján nem hoz fel a listában semmit :P A boltok honlapjai meg kétfélét is felhoznak. A fenti holnap speciel a hatlapú leeresztőcsavart az X14Xe-hez hozza, Z-s motorhoz a kerek torxosat... De más honlapok mindkettőt felhozzák. Rendeltem tömítést is, de valami réz gyűrűt küldtek. Az hova való?? Mondjuk mindegy, mert a csavarhoz is van :P Igen, a kerek torx való hozzá. Nekem is adtak réz gyűrűt, de nem raktam rá, a csavaron van gumitömítés is (azt cseréltem), az ellátja a dolgát. Vasárnap cseréltem az olajat és nem szivárog. Ha belerakod a rézgyűrűt, akkor nem fog úgy zárni, mert túl vastag - szerintem, szóval az lehet nem Z14XE-hez van. De próbáld ki. :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 Azt azért vedd figyelembe, hogy a magnatec a castrol 'legalja', nem mellesleg a hamisítók legkedveltebb terméke. Nekem sem muzsikál szépen, és valószínű hogy nem is eredeti. Mondjuk már ment utána 2 liter eredeti is :D Nem félsz 40-esről 30-asra váltani? Bennem lenne egy kis félsz :) Tudom hogy az egyik legjobban hamisított márka, de ezen elvileg minden azonosító rendben volt és -bár nem szokásom- a Tesco-ban vettem mert anno épp "jóárasították". Kellene valamiért tartanom a 30-astól? Tudomásom szerint gyárilag Fuchs 5w30 megy bele a motorba első feltöltésnek... Vagy valami elkerülte a figyelmem amiért gond lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 T Janó32! "... Tudom hogy az egyik legjobban hamisított márka ..." Honnan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 T Janó32! "... Tudom hogy az egyik legjobban hamisított márka ..." Honnan? T mantec! "Honnan?" A világhálón némi kereséssel található néhány cikk amelyek ezen témakört boncolgatják, kendőzetlenül nyilatkozik a Castrol forgalmazója. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 T Janó32! ".... világhálón ..." Valami konkrétum? Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 Igen, a kerek torx való hozzá. Nekem is adtak réz gyűrűt, de nem raktam rá, a csavaron van gumitömítés is (azt cseréltem), az ellátja a dolgát. Vasárnap cseréltem az olajat és nem szivárog. Ha belerakod a rézgyűrűt, akkor nem fog úgy zárni, mert túl vastag - szerintem, szóval az lehet nem Z14XE-hez van. De próbáld ki. :) Köszi. Majd meglátom, ha cserélem. Tudom hogy az egyik legjobban hamisított márka, de ezen elvileg minden azonosító rendben volt és -bár nem szokásom- a Tesco-ban vettem mert anno épp "jóárasították". Kellene valamiért tartanom a 30-astól? Tudomásom szerint gyárilag Fuchs 5w30 megy bele a motorba első feltöltésnek... Vagy valami elkerülte a figyelmem amiért gond lehet? Nem feltétlenül maga a márka, hanem maga ez a típus a leggyakoribb célpont. Mivel ez a legnépszerűbb (legkommerszebb, de mégis) márkás olaj. Az emberek azt nézik, hogy "olcsó", de legalább Castrol... Azért a 30-as olaj "vékonyabb" mint a 40-es. De ha nem eszi, akkor öröm van. Meg neked végül is "generálos" a motorod, olyan mintha új lenne :) Lehet neked annyira nem kell félned ilyen szempontból. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 T Janó32! ".... világhálón ..." Valami konkrétum? ITT ;) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 T Janó32! ".... világhálón ..." Valami konkrétum? T mantec! Már megtette helyettem outsider. Köszi. Majd meglátom, ha cserélem. Nem feltétlenül maga a márka, hanem maga ez a típus a leggyakoribb célpont. Mivel ez a legnépszerűbb (legkommerszebb, de mégis) márkás olaj. Az emberek azt nézik, hogy "olcsó", de legalább Castrol... Azért a 30-as olaj "vékonyabb" mint a 40-es. De ha nem eszi, akkor öröm van. Meg neked végül is "generálos" a motorod, olyan mintha új lenne :) Lehet neked annyira nem kell félned ilyen szempontból. Hát, azért én nem nevezném olcsónak a Magnatec C3 5w40-et, bőven van alatta kedvezőbb árú és szintén ismert márkanevű kenőanyag. Sajnos azért az újtól messze van, olajlehúzó gyűrű és szelepszár szimering cserétől még nem lesz új... Eszegeti, kb 7000km-re ment el kb 4dl (ami maradt a kannában az lett után-töltögetve, most nagyjából a max alatti első jelölésnél jár, de jövő héten csere). továbbá kalkulálok is ezzel, azért is választottam 5l-es kiszerelést. A köv. 1 évre várható 7-8-9k km-re csak elég lesz (remélem)... Ha meg nem leszek elégedett, akkor legfeljebb ezt is cserélem 8-9 hónap után mint mosta a Magnatec-et. A kérdés az, hogy mitől nem vagyok elégedett most??? :icon1: Meglátjuk mi lesz a tapasztalat... (Egyébként a másik amit még nagyon nézegettem az Edge Titanium mellett, az a Fuchs Titan GT1 Proflex 5w30 lett volna... Nálam most ez a három kenőanyag játszott, valamiért az Eneos-t megint menesztettem pedig lehet h megérne egy próbát. Szüleim autójába csak az kerül, de az egy Sx4.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 (edited) T outsider, Janó32! A hivatkozáson egy 2013. szeptemberi és egy októberi Totalcar cikk említésre méltó. Ez tizennégy (14) hónapja volt. A Castrol forgalmazója egyikben sem nyilatkozik, se kendőzve, se anélkül. Valami aktuális konkrétum? Módosítva December10, 2014 : mantec 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zig Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 Sajnos azért az újtól messze van, olajlehúzó gyűrű és szelepszár szimering cserétől még nem lesz új... Szabad megtudni ez mennyibe fájt neked? Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 Igen, a kerek torx való hozzá. Nekem is adtak réz gyűrűt, de nem raktam rá, a csavaron van gumitömítés is (azt cseréltem), az ellátja a dolgát. Vasárnap cseréltem az olajat és nem szivárog. Ha belerakod a rézgyűrűt, akkor nem fog úgy zárni, mert túl vastag - szerintem, szóval az lehet nem Z14XE-hez van. De próbáld ki. :) Az utángyártott leeresztőcsavarokkal vigyázzatok. Tavaly, olyat vettem és a gumitömítés nem hőálló benne. Olajcserekor rendesen visszacsavartam, meghúztam.. Ciklus végén, következő olajcserekor kézzel szinte ki lehetett csavarni. A gumitömítés a hőtől ellapult. Még jó, hogy menet közben nem fojt el az olajam. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morgó Medve Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 T outsider, Janó32! A hivatkozáson egy 2013. szeptemberi és egy októberi Totalcar cikk említésre méltó. Ez tizennégy (14) hónapja volt. A Castrol forgalmazója egyikben sem nyilatkozik, se kendőzve, se anélkül. Valami aktuális konkrétum? T Mantec, szerintem azért felesleges ezen ennyit rágódni, mert feltételezem te sem tudsz olyan linket beilleszteni ide, ami azt egyértelműen bizonyítaná hogy az elmúlt 14 hónapban érdemi változás történt volna (valós eredmény) az olajhamisítás visszaszorítása terén (akár a Castrol oldaláról). Biztosan nem csupán a puszta véletlennek köszönhető az, hogy egy ilyen cikk (és számos cikk) kapcsán a Castrol neve az elsők közt tűnik fel. Attól még mert hologramok és egyéb jelölések születnek, az csak ideig-óráig ha megoldás, a fekete oldalon tevékenykedők általában nagyon hamar utolérik a változtatásokat. Ha esetleg te tudsz konkrétumot az ellenkezőjéről, akkor ne tartsd magadban, szerintem mindenki szívesen fogadná. 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve December10, 2014 Megoszt Elküldve December10, 2014 Szabad megtudni ez mennyibe fájt neked? Nekem igazából semennyibe (egy kis utánajárás, némi benzinköltség, plusz két nap pihenő), mivel garanciában (szavatossági időn belül) a márkaszervizben javítottak akinek a márkakereskedéséből vásároltuk. A munkalapon 163 szerepel ha jól emlékszem. T Mantec, szerintem azért felesleges ezen ennyit rágódni, mert feltételezem te sem tudsz olyan linket beilleszteni ide, ami azt egyértelműen bizonyítaná hogy az elmúlt 14 hónapban érdemi változás történt volna (valós eredmény) az olajhamisítás visszaszorítása terén (akár a Castrol oldaláról). Biztosan nem csupán a puszta véletlennek köszönhető az, hogy egy ilyen cikk (és számos cikk) kapcsán a Castrol neve az elsők közt tűnik fel. Attól még mert hologramok és egyéb jelölések születnek, az csak ideig-óráig ha megoldás, a fekete oldalon tevékenykedők általában nagyon hamar utolérik a változtatásokat. Ha esetleg te tudsz konkrétumot az ellenkezőjéről, akkor ne tartsd magadban, szerintem mindenki szívesen fogadná. ... Azért a 30-as olaj "vékonyabb" mint a 40-es. De ha nem eszi, akkor öröm van. Meg neked végül is "generálos" a motorod, olyan mintha új lenne :) Lehet neked annyira nem kell félned ilyen szempontból. Megérkezett a rendelésem, lubexpert-es címkével is rendelkezik, a flakon elején is rajta van a dexos2 logo pedig a képeken nem látszott. Meglátjuk majd, remélhetőleg jövő hét elején beférek a szervi napirendjébe. http://app.digitalisalbum.hu/shared.image?imageid=V1QnhmRoFvvevD2o8VODw2lnco3BwFsTULAq09YSqxx16dX05HS48I9wJ5u1Au272ky83pfTIWaphYH3S66N6e64heI3GECC251x&bid=1 Az üzlettel, ill. a szolgáltatás minőségével maximálisan elégedett vagyok. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts