mélykék76 Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 Hát a 4x4-hez kapcsolódó elektronikát ki kell iktatni. már HA VAN :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tyson05 Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 Elsőkerekeshez F20-ba mennyiért/milyen Sperr-t tudnál összehozni? A speer-t nem én csináltam, azt egy céggel csináltattam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tyson05 Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 óóójeeeee állat :D mennyi ? :) :) :D :P pénz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tyson05 Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 már HA VAN :D Egyértelmű! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 pénz? hát ha milkában is lehet fizetni, akkor modd azt :D :) :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tyson05 Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 hát ha milkában is lehet fizetni, akkor modd azt :D :) :) :D 100 rugóba kerűlt Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 100 rugóba kerűlt rugóméret mondanál ? :DDDDD telszámot majd írhatnál, vagy küldhetnél nekem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 Elsőkerekeshez F20-ba mennyiért/milyen Sperr-t tudnál összehozni? Torsent és lamellást is 100e körül gyártanak itthon. FWD-be torsent kellene rakni inkább. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tyson05 Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 rugóméret mondanál ? :DDDDD telszámot majd írhatnál, vagy küldhetnél nekem :D Mármint a cég telszámát aki csinálta? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tyson05 Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 Torsent és lamellást is 100e körül gyártanak itthon. FWD-be torsent kellene rakni inkább. Sokat jártam utána és a lamellásat találom a legjobbnak, sok mindenki azt mondja az a legjobb, a cég is aki gyártotta, kifejezetten versenyautó alkatrészek gyártására vannak specializálódva és ők is ezt ajánlották. És szinte minden rally, drift autókban lamellás van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tyson05 Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 Torsent és lamellást is 100e körül gyártanak itthon. FWD-be torsent kellene rakni inkább. Jah bocsi, nem figyeltem, hogy FWD-de ajálottad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 Mármint a cég telszámát aki csinálta? nájn, a sajátodat pls :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 Jah bocsi, nem figyeltem, hogy FWD-de ajálottad. Szia! Végigolvastam a teljes műtétet és azon gondolkoztam,nem lett volna kisebb szivás a motort irányba forditani és a megfelelő hátsókerekes váltóval párositani? Nem kukacoskodásképpen,de ezen a verzión pl. én elmélkedek már régóta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 Szia! Végigolvastam a teljes műtétet és azon gondolkoztam,nem lett volna kisebb szivás a motort irányba forditani és a megfelelő hátsókerekes váltóval párositani? Nem kukacoskodásképpen,de ezen a verzión pl. én elmélkedek már régóta. mondjuk ha az alap 4x4, akkor ez jelentősen olcsóbb megoldás tán :D amúgy meg....jó kérdés.....te próbáld azt az utat járni : ))))) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 Na ja, de milyen váltóval? C20LET gyárilag nem volt hosszában semelyik Opelben, tehát nincsen hozzá való R-es váltó. De tegyük fel hogy a C20NE-re való (ez a motor ugye volt hosszában, Omegában) váltó a felfogatási pontjait tekintve stimmel a C20LET-re is (mivel a blokk maga egyezik, erre szvsz jó az esély), akkor már csak olyan "apróságok" vannak hátra mint a váltó megerősítése hogy elbírja a némileg megnövekedett nyomatékot, aztán a hosszába fordított erőátvitel miatt kicsit faragni kéne a kardánalagúton ami miatt szükséges volna minimum a műszerfal alatt a fűtésbox áthelyezése (ehhez ugye új csövezés kell akkor), de még az is lehet hogy apedálsor is arrébb kerülne vagy esetleg maga a műszerfal is beljebb jönne az utastér felé, és akkor még nem beszéltünk arról hogy a motortérben a bölcső mehetne a kukába, valamint a jelenlegi kormánymű sem férne el a helyén... és ezek csak azok amik hirtelen eszembe jutottak. Biztos hogy ez volna az egyszerűbb megoldás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 :D turbo + fék/szervo olaj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 :P baromi jóóóóóó :D :) :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 turbo + fék/szervo olaj? Ennyi... kicsit meleg lett a turbó, aztán adta az ívet...még jól megúszták... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 mondjuk ha az alap 4x4, akkor ez jelentősen olcsóbb megoldás tán :D amúgy meg....jó kérdés.....te próbáld azt az utat járni : ))))) Az a baj itt eléggé megfogyatkoztak a Calibrák,XE-t alig találni már.Ami meg még jár a saját lábán rohadt drága. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 Na ja, de milyen váltóval? C20LET gyárilag nem volt hosszában semelyik Opelben, tehát nincsen hozzá való R-es váltó. De tegyük fel hogy a C20NE-re való (ez a motor ugye volt hosszában, Omegában) váltó a felfogatási pontjait tekintve stimmel a C20LET-re is (mivel a blokk maga egyezik, erre szvsz jó az esély), akkor már csak olyan "apróságok" vannak hátra mint a váltó megerősítése hogy elbírja a némileg megnövekedett nyomatékot, aztán a hosszába fordított erőátvitel miatt kicsit faragni kéne a kardánalagúton ami miatt szükséges volna minimum a műszerfal alatt a fűtésbox áthelyezése (ehhez ugye új csövezés kell akkor), de még az is lehet hogy apedálsor is arrébb kerülne vagy esetleg maga a műszerfal is beljebb jönne az utastér felé, és akkor még nem beszéltünk arról hogy a motortérben a bölcső mehetne a kukába, valamint a jelenlegi kormánymű sem férne el a helyén... és ezek csak azok amik hirtelen eszembe jutottak. Biztos hogy ez volna az egyszerűbb megoldás? Ha nem is egyszerűbb,de stilusosabb :D Biztos meg lehet valahogy oldani,láttam itt már focust V8-cal az orrában,hosszában,meg régi minit R1 blokkal a seggében :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tyson05 Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 Szia! Végigolvastam a teljes műtétet és azon gondolkoztam,nem lett volna kisebb szivás a motort irányba forditani és a megfelelő hátsókerekes váltóval párositani? Nem kukacoskodásképpen,de ezen a verzión pl. én elmélkedek már régóta. Helló! Azon is gondolkodtam, de amúgy már én is írtam ezt valamelyik hozzászólásomban. Amúgy több pénzbe és több vacerával jár ez a megoldás, de viszont stabilabb-erősebb, úgyhogy sokat gondolkodtam rajta, hogy így oldom meg az enyémen, mert ugye már írtam, hogy ezt az osztőmű átalakításos megoldást eddig csak öcsém calibrájára szereltük fel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tyson05 Elküldve Január11, 2011 Megoszt Elküldve Január11, 2011 Sziasztok! Frissítettem a weboldalamon a szöveget és képeket is töltök fel a napokban az RWD átalakításról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január11, 2011 Megoszt Elküldve Január11, 2011 Sziasztok! Frissítettem a weboldalamon a szöveget és képeket is töltök fel a napokban az RWD átalakításról. szuper :D ás hol van az az oldal ? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január11, 2011 Megoszt Elküldve Január11, 2011 szuper :D ás hol van az az oldal ? :) http://rzindividualtuningcalibra.ewk.hu/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts