Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

  • Hozzászólások 111
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
Elsőkerekeshez F20-ba mennyiért/milyen Sperr-t tudnál összehozni?

Torsent és lamellást is 100e körül gyártanak itthon. FWD-be torsent kellene rakni inkább.

Elküldve
Torsent és lamellást is 100e körül gyártanak itthon. FWD-be torsent kellene rakni inkább.

Sokat jártam utána és a lamellásat találom a legjobbnak, sok mindenki azt mondja az a legjobb, a cég is aki gyártotta, kifejezetten versenyautó alkatrészek gyártására vannak specializálódva és ők is ezt ajánlották.

És szinte minden rally, drift autókban lamellás van.

Elküldve
Torsent és lamellást is 100e körül gyártanak itthon. FWD-be torsent kellene rakni inkább.

Jah bocsi, nem figyeltem, hogy FWD-de ajálottad.

Elküldve
Jah bocsi, nem figyeltem, hogy FWD-de ajálottad.

Szia!

Végigolvastam a teljes műtétet és azon gondolkoztam,nem lett volna kisebb szivás a motort irányba forditani és a megfelelő hátsókerekes váltóval párositani?

Nem kukacoskodásképpen,de ezen a verzión pl. én elmélkedek már régóta.

Elküldve
Szia!

Végigolvastam a teljes műtétet és azon gondolkoztam,nem lett volna kisebb szivás a motort irányba forditani és a megfelelő hátsókerekes váltóval párositani?

Nem kukacoskodásképpen,de ezen a verzión pl. én elmélkedek már régóta.

mondjuk ha az alap 4x4, akkor ez jelentősen olcsóbb megoldás tán :D

amúgy meg....jó kérdés.....te próbáld azt az utat járni : )))))

Elküldve

Na ja, de milyen váltóval?

C20LET gyárilag nem volt hosszában semelyik Opelben, tehát nincsen hozzá való R-es váltó.

De tegyük fel hogy a C20NE-re való (ez a motor ugye volt hosszában, Omegában) váltó a felfogatási pontjait tekintve stimmel a C20LET-re is (mivel a blokk maga egyezik, erre szvsz jó az esély), akkor már csak olyan "apróságok" vannak hátra mint a váltó megerősítése hogy elbírja a némileg megnövekedett nyomatékot, aztán a hosszába fordított erőátvitel miatt kicsit faragni kéne a kardánalagúton ami miatt szükséges volna minimum a műszerfal alatt a fűtésbox áthelyezése (ehhez ugye új csövezés kell akkor), de még az is lehet hogy apedálsor is arrébb kerülne vagy esetleg maga a műszerfal is beljebb jönne az utastér felé, és akkor még nem beszéltünk arról hogy a motortérben a bölcső mehetne a kukába, valamint a jelenlegi kormánymű sem férne el a helyén... és ezek csak azok amik hirtelen eszembe jutottak.

Biztos hogy ez volna az egyszerűbb megoldás?

Elküldve
mondjuk ha az alap 4x4, akkor ez jelentősen olcsóbb megoldás tán :D

amúgy meg....jó kérdés.....te próbáld azt az utat járni : )))))

Az a baj itt eléggé megfogyatkoztak a Calibrák,XE-t alig találni már.Ami meg még jár a saját lábán rohadt drága.

Elküldve
Na ja, de milyen váltóval?

C20LET gyárilag nem volt hosszában semelyik Opelben, tehát nincsen hozzá való R-es váltó.

De tegyük fel hogy a C20NE-re való (ez a motor ugye volt hosszában, Omegában) váltó a felfogatási pontjait tekintve stimmel a C20LET-re is (mivel a blokk maga egyezik, erre szvsz jó az esély), akkor már csak olyan "apróságok" vannak hátra mint a váltó megerősítése hogy elbírja a némileg megnövekedett nyomatékot, aztán a hosszába fordított erőátvitel miatt kicsit faragni kéne a kardánalagúton ami miatt szükséges volna minimum a műszerfal alatt a fűtésbox áthelyezése (ehhez ugye új csövezés kell akkor), de még az is lehet hogy apedálsor is arrébb kerülne vagy esetleg maga a műszerfal is beljebb jönne az utastér felé, és akkor még nem beszéltünk arról hogy a motortérben a bölcső mehetne a kukába, valamint a jelenlegi kormánymű sem férne el a helyén... és ezek csak azok amik hirtelen eszembe jutottak.

Biztos hogy ez volna az egyszerűbb megoldás?

Ha nem is egyszerűbb,de stilusosabb :D

Biztos meg lehet valahogy oldani,láttam itt már focust V8-cal az orrában,hosszában,meg régi minit R1 blokkal a seggében :)

Elküldve
Szia!

Végigolvastam a teljes műtétet és azon gondolkoztam,nem lett volna kisebb szivás a motort irányba forditani és a megfelelő hátsókerekes váltóval párositani?

Nem kukacoskodásképpen,de ezen a verzión pl. én elmélkedek már régóta.

Helló!

Azon is gondolkodtam, de amúgy már én is írtam ezt valamelyik hozzászólásomban.

Amúgy több pénzbe és több vacerával jár ez a megoldás, de viszont stabilabb-erősebb, úgyhogy sokat gondolkodtam rajta, hogy így oldom meg az enyémen, mert ugye már írtam, hogy ezt az osztőmű átalakításos megoldást eddig csak öcsém calibrájára szereltük fel.

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.