spzoli Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 (Tejes hozzászólás) Srácok, akkor ez most hogy van? Hátul 260-as, elől 256-os? Nem elől szokott nagyobb lenni? Csak kérdezem... Vagy a GSi hátsója alapból 260-as, a mezei F első tárcsái pedig gyárilag 256-osok, és ezt kell nagyobbra cserélni? 260as a hátsó tárcsa.. a mezei astrakon 236 tömör, ill 236 hűtött van elöl, de a nagyobb motorosokhoz 256os van :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Március9, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március9, 2009 Értem. Tehát akkor gyakorlatilag hátul nagyobb van mint elől. Akkor egy perc, és ez is a helyén lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 (Tejes hozzászólás) Srácok, akkor ez most hogy van? Hátul 260-as, elől 256-os? Nem elől szokott nagyobb lenni? Csak kérdezem... Vagy a GSi hátsója alapból 260-as, a mezei F első tárcsái pedig gyárilag 256-osok, és ezt kell nagyobbra cserélni? Nem vagyok benne biztos, de ha lesz időm megnézem.. szal ez úgy van,hogy a gyári gsi elöl 256-ez tuti.. Hátul meg elképzelhető, hogy 260as, de síma, hütettlen, és a fékpofák is kissebbek! Igen.. így van! Szerk:megelőztek :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 Nem vagyok benne biztos, de ha lesz időm megnézem.. szal ez úgy van,hogy a gyári gsi elöl 256-ez tuti.. Hátul meg elképzelhető, hogy 260as, de síma, hütettlen, és a fékpofák is kissebbek! Igen.. így van! Szerk:megelőztek :) :D azt kihagytam a leírásból h a kézifék nem a tárcsát harapja hanem egy kis dobfék van a kerékagyba...asszem így van. Laci erősíts meg benne pls...ja ma láttalak körúton :D :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Március9, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március9, 2009 Beltérnél az összevont kapcsolós témát szétszedtem, így Laci4 Index kapcsolós írása már fel is került. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 A gyári rádió (CAR300) kiszerelésének művelete. Kitekerjük a négy darab imbuszfejű hernyócsavart, majd a rádióhoz kapott kettő darab kiszedőpálcákat behelyezzük a lyukakba, kattanásig, utána oldalra feszítve húzzuk meg és emeljük ki a rádiót. Amennyiben a rádió régen volt kiszedve, esetleg még egyszer sem, akkor elképzelhető, hogy nehezen jön ki. A rádiót kivétel előtt ajánlatos tenyérrel enyhén megütögetni befelé, hogy az esetleg beragadt fülek kicsit megmozduljanak. Három lehetséges megoldás van a szoruló magnó kiszedésére: 1, a rádió feletti kijelzőt kiszedjük és rövid nyelű csavarhúzóval, vagy egyéb erős anyagú szerszámmal erőt fejtünk ki a rádió és a beéptőkeret közé. 2, leszereljük a kesztyűtartót, onnan hosszabb nyelű csavarhúzóval is odaférhetünk és a hosszabb nyél előnye a nagyobb erőkifejthetőség. 3, előlről óvatosan aláfeszítünk a rádiónak, vastag laposfejű csavarhúzóval, mégpedig úgy, hogy a csavarhúzóval nagyon óvatosan megfeszítjük és a kiszedőt húzzuk magunkfelé, amint éreztük hogy mozdult, akkor a másik szélén hajtjuk végre ugyanezt a műveletet és addig ismételjük, amíg ki nem jön a rádió. Mielőtt a másik szélét akarjuk feszíteni, ügyeljünk rá, hogy ne csússzon vissza az előzőekben kijebb csúsztatott széle. Erre jó módszer, hogy a kazettanyíláson benyúlva tartjuk a pozícióját. Visszaszerelésnél csak vissza kell csúsztatni amíg nem kattan, majd beírhatjuk a rádió kódját. Amennyiben nincsen/nem kaptunk kiszedőkampókat a rádióhoz, a következőképpen járjunk el (by Tiu): Kivevő szerszám: 3mm-es köracélból készíthető, célszerű először meghajlítani és a végét utána méretre vágni, így nagyobb az esély rá, hogy egyforma hosszú lesz. Ezután kicsit széthajlítva a végek kalapáccsal ellapíthatóak, majd köszörűvel, háromszögű reszelővel a vég formája kialakítható. 1.kép A vég kialakításánál fő szempont, hogy használatkor a rádió elejétől 30mm-re levő kis kihajlított részbe biztonsággal beakadjon. 2.kép (ez csak egy lehetőség, profiknak szabadon választott) A rádiót a keretben, mindkét oldalon két fül tartja 3.kép, a szerszámot a fülek között levő kis kihajlított részig kell bedugni 4.kép, majd a rádió közepétől kifelé feszíteni, hogy a két fül kiakadjon a keretből 5.kép. A szétfeszítéssel együtt a rádió kihúzható 6.kép. A gyári rádió (CAR300) kódjának bevitele. Vegyük le a gyújtást, ha esetleg bekapcsolva maradt a rádió (facelift-es gyártmányoknál már a kulcsot kell kiszedni a lekapcsoláshoz, nem elég a gyújtás levétele), kapcsoljuk ki. Nyomjuk az "AS" gombot, majd a másik kezünkkel kapcsoljuk be a rádiót a hangerőszabályzóval. Közben az "AS" gombot ne engedjük el, nyomjuk addig amíg csippanó hangot nem hallunk a hangszórókon, ezután jelenik meg négy vonal a kijelzőn. A kód számait az 1-es,2-es,3-as és 4-es gombok nyomogatásával vihetjük be a készülékbe. Addig kell nyomogatni, amíg a megfelelő szám meg nem jelenik az adott helyi értéken. Amint beírtuk a helyes kódot, ellenőrizzük át még egyszer. Ha helyesnek véljük a kódot, az "AS" gomb megnyomásával érvényesíthetjük a kódunkat, addig nyomjuk, amíg nem csippannak a hangszórók. Hibás kód esetén a rádió letilt, pár percig. Akárhányszor rossz kódot ütöttünk be, úgy hosszabbodik az idő, míg beírhajtük a kódot ismét. Összesen 10 lehetőségünk van a kód megadására, ha egyszer sem sikerül, az eszköz teljesen letiltja magát. Aki esetleg szétszedi a rádiót, azoknak leírok pár tanácsot, mint karbantartás. Először is, akinek olyan hibája van (mint például nekem volt), hogy hidegben berakott egy kazettát/adaptert és ugrált az eszköz a rádió és kazetta üzemmód között, akkor a kazettás rész végén egy érzékelő lett kontakt hibás , amit egy csúszó mechanika kapcsol, mikor beindul a kazettás rész. Ki kell pattintani óvatosan, majd egy leheletnyi kontakt spray-t adni neki és visszapattintani a helyére. Ha kell a mechanikát mozgatva megnézhetjük, hogy a helyén van-e, koppanásig nyomva egy kis fém pöcöknek meg kell mozdítania. Érzékelő. A másik lehetséges probléma, hogy a kazettát nehezen adja ki, ne adj isten ki sem dobja. Akkor ezt a rugót cserélni kell a mechanika tetején. Új autórádió beszerelése a gyári helyett A CAR300 autórádió lábkiosztása nem egyezik meg teljesen a szabvánnyal. Egyik ilyen probléma a memória tápvezeték és az üzemi tápvezeték felcserélése. Az alsó 8 érintkezőhelyes csatlakozóban találunk 6 érintkezést. Itt található az üzemi- és memóriatáp. A piros és fekete vezetéket fel kell cserélni, így elkerüljük azt a problémát, hogy állandóan feszültség alatt van a rádió és elfelejti a beállításainkat. Ehhez a művelethez ki kell venni a beépítőkeretet, ahol könnyedén felcserélhetjük a két vezetéket. Szerző: dayKilleR, Képek: Tiu, dayKilleR Külön köszönet Tiu-nak a felajánlásért még ha nem is kérdeztem meg Tőle, de remélem nem haragszik. :huh: Nna. A memóriás, tápos felcserélést nem vágom. Azt legyen szíves valaki pótolja, esetleg linket adjon és hozzáírom, meg amit esetleg kihagytam, nem egyértelmű. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 A gyári rádió (CAR300) kiszerelésének művelete. Kitekerjük a négy darab imbuszfejű hernyócsavart, majd a rádióhoz kapott kettő darab kiszedőpálcákat behelyezzük a lyukakba, kattanásig, utána oldalra feszítve húzzuk meg és emeljük ki a rádiót. Amennyiben a rádió régen volt kiszedve, esetleg még egyszer sem, akkor elképzelhető, hogy nehezen jön ki. A rádiót kivétel előtt ajánlatos tenyérrel enyhén megütögetni befelé, hogy az esetleg beragadt fülek kicsit megmozduljanak. Három lehetséges megoldás van a szoruló magnó kiszedésére: 1, a rádió feletti kijelzőt kiszedjük és rövid nyelű csavarhúzóval, vagy egyéb erős anyagú szerszámmal erőt fejtünk ki a rádió és a beéptőkeret közé. 2, leszereljük a kesztyűtartót, onnan hosszabb nyelű csavarhúzóval is odaférhetünk és a hosszabb nyél előnye a nagyobb erőkifejthetőség. 3, előlről óvatosan aláfeszítünk a rádiónak, vastag laposfejű csavarhúzóval, mégpedig úgy, hogy a csavarhúzóval nagyon óvatosan megfeszítjük és a kiszedőt húzzuk magunkfelé, amint éreztük hogy mozdult, akkor a másik szélén hajtjuk végre ugyanezt a műveletet és addig ismételjük, amíg ki nem jön a rádió. Mielőtt a másik szélét akarjuk feszíteni, ügyeljünk rá, hogy ne csússzon vissza az előzőekben kijebb csúsztatott széle. Erre jó módszer, hogy a kazettanyíláson benyúlva tartjuk a pozícióját. Visszaszerelésnél csak vissza kell csúsztatni amíg nem kattan, majd beírhatjuk a rádió kódját. Amennyiben nincsen/nem kaptunk kiszedőkampókat a rádióhoz, a következőképpen járjunk el (by Tiu): Kivevő szerszám: 3mm-es köracélból készíthető, célszerű először meghajlítani és a végét utána méretre vágni, így nagyobb az esély rá, hogy egyforma hosszú lesz. Ezután kicsit széthajlítva a végek kalapáccsal ellapíthatóak, majd köszörűvel, háromszögű reszelővel a vég formája kialakítható. 1.kép A vég kialakításánál fő szempont, hogy használatkor a rádió elejétől 30mm-re levő kis kihajlított részbe biztonsággal beakadjon. 2.kép (ez csak egy lehetőség, profiknak szabadon választott) A rádiót a keretben, mindkét oldalon két fül tartja 3.kép, a szerszámot a fülek között levő kis kihajlított részig kell bedugni 4.kép, majd a rádió közepétől kifelé feszíteni, hogy a két fül kiakadjon a keretből 5.kép. A szétfeszítéssel együtt a rádió kihúzható 6.kép. A gyári rádió (CAR300) kódjának bevitele. Vegyük le a gyújtást, ha esetleg bekapcsolva maradt a rádió (facelift-es gyártmányoknál már a kulcsot kell kiszedni a lekapcsoláshoz, nem elég a gyújtás levétele), kapcsoljuk ki. Nyomjuk az "AS" gombot, majd a másik kezünkkel kapcsoljuk be a rádiót a hangerőszabályzóval. Közben az "AS" gombot ne engedjük el, nyomjuk addig amíg csippanó hangot nem hallunk a hangszórókon, ezután jelenik meg négy vonal a kijelzőn. A kód számait az 1-es,2-es,3-as és 4-es gombok nyomogatásával vihetjük be a készülékbe. Addig kell nyomogatni, amíg a megfelelő szám meg nem jelenik az adott helyi értéken. Amint beírtuk a helyes kódot, ellenőrizzük át még egyszer. Ha helyesnek véljük a kódot, az "AS" gomb megnyomásával érvényesíthetjük a kódunkat, addig nyomjuk, amíg nem csippannak a hangszórók. Hibás kód esetén a rádió letilt, pár percig. Akárhányszor rossz kódot ütöttünk be, úgy hosszabbodik az idő, míg beírhajtük a kódot ismét. Összesen 10 lehetőségünk van a kód megadására, ha egyszer sem sikerül, az eszköz teljesen letiltja magát. Aki esetleg szétszedi a rádiót, azoknak leírok pár tanácsot, mint karbantartás. Először is, akinek olyan hibája van (mint például nekem volt), hogy hidegben berakott egy kazettát/adaptert és ugrált az eszköz a rádió és kazetta üzemmód között, akkor a kazettás rész végén egy érzékelő lett kontakt hibás , amit egy csúszó mechanika kapcsol, mikor beindul a kazettás rész. Ki kell pattintani óvatosan, majd egy leheletnyi kontakt spray-t adni neki és visszapattintani a helyére. Ha kell a mechanikát mozgatva megnézhetjük, hogy a helyén van-e, koppanásig nyomva egy kis fém pöcöknek meg kell mozdítania. Érzékelő. A másik lehetséges probléma, hogy a kazettát nehezen adja ki, ne adj isten ki sem dobja. Akkor ezt a rugót cserélni kell a mechanika tetején. Szerző: dayKilleR, Képek: Tiu, dayKilleR Külön köszönet Tiu-nak a felajánlásért még ha nem is kérdeztem meg Tőle, de remélem nem haragszik. :huh: Nna. A memóriás, tápos felcserélést nem vágom. Azt legyen szíves valaki pótolja, esetleg linket adjon és hozzáírom, meg amit esetleg kihagytam, nem egyértelmű. :) Azt úgy lehet megoldani, hogy a rádió tápcsatlakozójában (alsó, 8 érintkező helyes, de csak 6 pin van benne) fel kell cserélni a piros, és a fekete vezetéket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 Azt úgy lehet megoldani, hogy a rádió tápcsatlakozójában (alsó, 8 érintkező helyes, de csak 6 pin van benne) fel kell cserélni a piros, és a fekete vezetéket. Jóó. csak azt nem vágom, hogy mi célból kell. Másik rádió esetén? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 Jóó. csak azt nem vágom, hogy mi célból kell. Másik rádió esetén? Igen, mert annak más a lábkiosztása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 Igen, mert annak más a lábkiosztása. Okés, vacsizok és beleírom. Köszi. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 2.1.1 Olaj (melyik motorba melyik ajánlott (nem márka, hanem tulajdonságok szerinti besorolás alapján (pl 10W40)) Olajcserénél mire kell odafigyelni, mit kell vele cserélni? Talán a legfontosabb karbantartási teendő egy gépkocsinál az olajcsere periódus betartása és megfelelő minőségű és fajtájú olaj betöltése a motorba. Sokan ezen próbálnak spórolni,de hosszú távon ez megbosszulja magát. Az F astra benzines motorjaiba ajánlott olajakról általánoságban elmondható,hogy leginkább a 10w40-es viszkozítású olaj használatos. 100000 futott km alatt,amíg nagyobb mérvű olajfogyás nem tapasztalható,5w40-es olaj is használható,de kopottabb(100Ekm felett)már csakis a nagyobb viszkozítású olaj ajánlott. Ennél nagyobb,15w40 használata hosszútávon károsodáshoz vezethet,ezen olajok csakis a szívódízel motorokban használatosak. Az olajcserét 10000 futott km-ként kell megejteni,ekkor cserélendő az olajszűrő és a leeresztő csavar réz tömítése,valamint a levegőszűrő és pollenszűrő cseréjét is érdemes megejetni. A csere a következő képpen zajlik: - melegítsük fel a motorolajat(járassuk a motort pár percig) - tekerjük le a betöltő kupakot a motor tetején - lazítsuk meg és tekerjük ki óvatosan a leeresztő csavart(régebbi motoroknál ez hatlapfejű,újaknál inbusz csavar),majd hagyjuk kb.10-15 percig lecsepegni - a leeresztett,használt motorolajat gyűjtsük össze és megfelelő helyen adjuk le - tekerjük le a régi olajszűrőt,ha kell használjunk láncos fogót - az új olajszűrő gumi tömítését vékonyan kenjük meg olajjal és tekerjük fel a helyére,kézzel elég meghúzni szorosan - cseréljük ki a leeresztő csavar réz tömítését és tekerjük be a helyére - ezután a betöltő nyíláson keresztül töltsük a friss olajat a motorba,folyamatosan ellenőrzive a nívópálcán a mennyiséget Soha ne töltsük az olajat a nívópálcán lévő MAX felirat fölé,a legoptimálisabb a MIN és MAX között félig tölteni. Az olajszint ellenőrzése 1-2 hetente ajánlott,téli időben,városi használat mellett sűrűbben az erős hígulás miatt. A fogyás mértéke maximuma 1l/1000Km lehet,ennél nagyobb olajfogyás esetén a motor mechanikai épségét kell megvizsgálni. A mennyiség különbség a nívópálca MIN és MAX jelőlése között 1liter,így a fogyás mérétke jól nyomon követhető rendszeres ellenőrzéssel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 johny motorjaihoz a gyertyakatalógusom is mehetne nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 Esetleg a Kadett Klub extrái közül is ki lehetne bogarászni pár érdemleges dolgot. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Március9, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március9, 2009 johny motorjaihoz a gyertyakatalógusom is mehetne nem? Dede, már figyeltem, át akartam nyomni Excelbe, csak nem tudom értelmezni a jeleket és a leírásokat a lap alján. Megnézem Sarah Connort, aztán folytatom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 Dede, már figyeltem, át akartam nyomni Excelbe, csak nem tudom értelmezni a jeleket és a leírásokat a lap alján. Megnézem Sarah Connort, aztán folytatom. és ha csak úgy a képet belinkeled hozzá? vagy nagyon gáz hogy kép? ha annyira gáz, akkor holnap átpötyögöm excelbe Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Március9, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március9, 2009 Nem gáz, csak amúgy stílusosabb. De igazad van, egyelőre legyen minden meg, aztán csicsásíthatunk. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 Nem gáz, csak amúgy stílusosabb. De igazad van, egyelőre legyen minden meg, aztán csicsásíthatunk. :huh: holnap átírom nem olyan sok és egyszer kell vele csak dolgozni neked is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 Ha kell holnap elküldöm a táblázatom xls formában. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 Ha kell holnap elküldöm a táblázatom xls formában. sztem külön táblázatba csináljuk meg ha vki gyorsan meg akarja tudni hogy milyen gyertya kell neki nemlesz hajlandó végigolvasni, hogy ennyi henger ennyi lóerős ennyi nyomaték...de ahol a dolgozó lány gyertyaaaaa :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Március9, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március9, 2009 holnap átírom nem olyan sok és egyszer kell vele csak dolgozni neked is :) Akkor megvárom. Sajnos a kép nagy, ekkorát nem szeretnék feltenni a szerverre (3152X2104), ha meg kicsinyítem, akkor bolhaf@sznyi a betű. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 Akkor megvárom. Sajnos a kép nagy, ekkorát nem szeretnék feltenni a szerverre (3152X2104), ha meg kicsinyítem, akkor bolhaf@sznyi a betű. :) jaja ugyhogy én is lefogom cserélni majd az oldalamon is :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 2.1.1 Olaj (melyik motorba melyik ajánlott (nem márka, hanem tulajdonságok szerinti besorolás alapján (pl 10W40)). Olajcserénél mire kell odafigyelni, mit kell vele cserélni? Talán a legfontosabb karbantartási teendő egy gépkocsinál az olajcsereperiódus betartása, és megfelelő minőségű és fajtájú olaj betöltése a motorba. Sokan ezen próbálnak spórolni, de hosszútávon ez megbosszulja magát. Az F-Astra benzines motorjaiba ajánlott olajakról általánosságban elmondható, hogy leginkább a 10W40-es viszkozítású olaj használatos. 100000 futott km alatt, amíg nagyobb mérvű olajfogyás nem tapasztalható, 5W40-es olaj is használható, de kopottabb motorba (100Ekm felett) már csakis a nagyobb viszkozítású olaj ajánlott. Ennél nagyobb, 15W40 viszkozitású olaj használata hosszútávon károsodáshoz vezethet, ezen olajok csakis a szívódízel motorokban használatosak! Az olajcserét 10000 futott km-enként kell megejteni, ekkor cserélendő az olajszűrő és a leeresztő csavar réz tömítése, valamint a levegőszűrő és a pollenszűrő cseréjét is érdemes megejteni. A csere a következőképpen zajlik: - melegítsük fel a motorolajat (járassuk a motort pár percig) - tekerjük le a betöltőkupakot a motor tetején - lazítsuk meg, és tekerjük ki óvatosan a leeresztőcsavart (régebbi motoroknál ez hatlapfejű, újaknál imbusz vagy torx fejű csavar), majd hagyjuk kb. 10-15 percig lecsepegni - a leeresztett, használt motorolajat gyűjtsük össze, és megfelelő helyen adjuk le (némelyik benzinkúton átveszik) - tekerjük le a régi olajszűrőt, ha kell használjunk láncos fogót - az új olajszűrő gumi tömítését vékonyan kenjük meg olajjal, és tekerjük fel a helyére, kézzel elég meghúzni szorosan - cseréljük ki a leeresztőcsavar réz tömítését, és tekerjük be a helyére - ezután a betöltőnyíláson keresztül töltsük a friss olajat a motorba, folyamatosan ellenőrzive a nívópálcán a mennyiséget Soha ne töltsük az olajat a nívópálcán lévő MAX felirat fölé, a legoptimálisabb a MIN és MAX között félig tölteni. Az olajszint ellenőrzése 1-2 hetente ajánlott, téli időben, ill. városi használat mellett sűrűbben az erős hígulás miatt. A fogyás maximális mértéke 1L/1000Km lehet, ennél nagyobb olajfogyás esetén a motor mechanikai épségét kell megvizsgálni. A mennyiségkülönbség a nívópálca MIN és MAX jelölése között 1liter, így a fogyás mértéke jól nyomonkövethető rendszeres ellenőrzéssel. Jó lett, javítottam benne pár helyesírási hibát, utólagos engedelmeddel. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Március9, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március9, 2009 Ha kell holnap elküldöm a táblázatom xls formában. Az majd inkább a programozó srácoknak lesz segítségükre, ide szerintem elég a JPG is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 Jó lett, javítottam benne pár helyesírási hibát, utólagos engedelmeddel. :) Bocs,már fáradt vagyok,reggel 5 messze van már. Kösz! Sanyi! A táblázatot ne hagyd le a végéről!!! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 az olajhoz tudom, hogy kikötés volt a márkamentesség...de az megemlíthető lenne, hogy a 10W40es opel olaj kerülendő :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts