Endre06 Elküldve Február23, 2011 Elküldve Február23, 2011 Hellótok! Megszeretnék kérni egy Admint akinek van hozzáférése a GYÍK-hoz és rá is érne. Hétvégén bescanneltem egy kis füzetet Gázüzemanyag-ellátó berendezések, Kezelési karbantartási útmutatóját. PDF-be van ha megtetté, hogy felrakná a Gyíkba akkor elküldeném neki emailbe! Hátha segítene a gázüzemű autósoknak vagy a leendő tagok kis áttekintést kapnának a miként működéséről! Előre is köszönöm! <_< (nem reklám anyag, hanem ami van az autómhoz kiskönyv) :D Nahh veletek is...! :D
Endre06 Elküldve Február23, 2011 Elküldve Február23, 2011 Hellótok! Megszeretnék kérni egy Admint akinek van hozzáférése a GYÍK-hoz és rá is érne. Hétvégén bescanneltem egy kis füzetet Gázüzemanyag-ellátó berendezések, Kezelési karbantartási útmutatóját. PDF-be van ha megtetté, hogy felrakná a Gyíkba akkor elküldeném neki emailbe! Hátha segítene a gázüzemű autósoknak vagy a leendő tagok kis áttekintést kapnának a miként működéséről! Előre is köszönöm! <_< (nem reklám anyag, hanem ami van az autómhoz kiskönyv) :D Bocsánat de csak most tudtam mi az a jelez gomb szóval jelezném! :D
hening Elküldve Február23, 2011 Elküldve Február23, 2011 Bocsánat de csak most tudtam mi az a jelez gomb szóval jelezném! <_< Általában ez nem így műxik. Fogod magad, szépen összeállítod/megírod, és vmelyik modi áthelyezi a GYIK-ba.
Endre06 Elküldve Február24, 2011 Elküldve Február24, 2011 Ennyire nem szerettem volna túl komplikálni a lényeg, hogy ha netán van nekik egy tárhely akkor oda feltolják a PDF-et. Aztán a Gyíkba van olyan hogy Benzin, Diesel, meg lenne egy Gázüzem beszámozva. Egy link pedig mutatna a PDF-re erre gondoltam. Aztán a többi meg le van írva a bescannelt kis füzetbe. <_<
spzoli Elküldve Február24, 2011 Elküldve Február24, 2011 Ennyire nem szerettem volna túl komplikálni a lényeg, hogy ha netán van nekik egy tárhely akkor oda feltolják a PDF-et. Aztán a Gyíkba van olyan hogy Benzin, Diesel, meg lenne egy Gázüzem beszámozva. Egy link pedig mutatna a PDF-re erre gondoltam. Aztán a többi meg le van írva a bescannelt kis füzetbe. <_< Te megcsinálod az egészet, felrakod egy fix tárhelyre, amit nem törölnek. Megszerkeszted a hszt és ezt majd áthelyezi vmelyik mod. Nem bonyolult.
Endre06 Elküldve Február24, 2011 Elküldve Február24, 2011 Te megcsinálod az egészet, felrakod egy fix tárhelyre, amit nem törölnek. Megszerkeszted a hszt és ezt majd áthelyezi vmelyik mod. Nem bonyolult. Na épp itt a gond, nem tudok semmi tárhelyet! <_< Azt hittem az összes Opelos Gyík cucc egy helyen van erre gondoltam, hogy biztos ne töröljék. :D
Endre06 Elküldve Február24, 2011 Elküldve Február24, 2011 További javaslatokat várok 2.2 Diesel 3.1 Gázüzemanyag-ellátó berendezések Kezelési, karbantartási Útmutató <--- ez lenne a link. <_<
zotya975 Elküldve Március11, 2011 Elküldve Március11, 2011 Van igény szoruló ablaktörlő mechanika javítása/beállítása leírásra? :D
daykiller Elküldve Március11, 2011 Elküldve Március11, 2011 Van igény szoruló ablaktörlő mechanika javítása/beállítása leírásra? :D Volt már rá igény, de a jövőben is lehet. :lol:
hening Elküldve Március11, 2011 Elküldve Március11, 2011 Van igény szoruló ablaktörlő mechanika javítása/beállítása leírásra? :D Volt már rá igény, de a jövőben is lehet. :) Helyén. Erősen megszerkesztve. Zotya, a helyesírásod vmi borzalmas. :lol: :D
zotya975 Elküldve Március11, 2011 Elküldve Március11, 2011 Helyén. Erősen megszerkesztve. Zotya, a helyesírásod vmi borzalmas. :D :D Pedig egy csomószor átnéztem. :lol:
daykiller Elküldve Március11, 2011 Elküldve Március11, 2011 Pedig egy csomószor átnéztem. :D Firefox vajon mi.
neodd Elküldve Március11, 2011 Elküldve Március11, 2011 Abban lehet böngészni? :D Lehet hát, le vagy maradva! :D :lol:
mrbis Elküldve Március15, 2011 Elküldve Március15, 2011 Check Control (CC) bekötése fedélzeti számítógép mellé (BC) Figyeli az autóban lévő tompított izzókat, hátsó helyzetjelző izzókat, féklámpa izzókat. Ha valamelyik kiég, akkor jelez a CC, BC-n keresztül. Jelzések (német BC esetén): - bremslicht = féklámpa izzó - abblendlicht rücklicht =tompított, vagy hátsó helyzetjelző izzó 1. Egység rögzítése: A gyári helye a kesztyűtartó mögött és a műszerfal párna alatt van. 2 csavar fogja. Ha utaslégzsákos autód van, akkor máshova kell rögzíteni a CC-t. Én a szivargyújtó mögé raktam. 2. Bekötés A CC-n, a pinek sorrendje meg van jelölve. A bekötést tekintve 3 vezeték megy át a BC-ből a CC-be. 1: fekete-sárga (BC 4. pin ---> CC 12. pinre) 2: fekete-sárga (BC 26. pin ---> CC 2. pinre) 3: fehér-zöld (BC 1. pin ---> CC 1. pinre) A többi pin a CC nél: a) Bal tompított izzó vezetékét (1.5mm2, sárga színű) elvágjuk. Majd a biztosítékos felét (10A, 4-es biztosíték) rákötjük a CC, 6-os pinjére. A elvágott vezeték másik felét a CC, 14-es pinjére kell kötni. :D Jobb tompított izzó vezetékét (1.5mm2, sárga színű) szintén elvágjuk. Biztosítékos felét (10A, 5-ös bizti) ráforrasztjuk a CC, 7-es pinjére. A másikfelét pedig a 15-ös pinre. c) Bal hátsó lámpa vezetékét (0.75mm2, szürke-fekete) elvágjuk. Az előbbiek szerint kötjük be. Bizti felét (10A, 18-as biztosíték) a CC, 11-es pinjére kötjük. A másik felét a 9-es pinre. d) Jobb hátsó lámpa vezetékét (0.75mm2, szürke-piros) szintén elcsípjük. A biztosítékos felét (10A, 19-es hely) a CC, 13-as lábára rakjuk. Az izzós felét pedig a 10-es pinre. e) Féklámpa vezetéke (0.75mm2, fekete-sárga). Elcsípjük, majd az egyik felét (a féklámpa kapcsoló, kapcsolt vezetéke) rákötjük a CC, 12-es pinjére, ahova már előzőleg ráforrasztottuk a BC vezetékét is. A bal oldali féklámpára menő vezeték megy a 8-as pinre. A jobboldali féklámpára menő vezeték pedig a CC, 16-os pinjére kapcsoljuk. f) Test vezeték (0.75mm2, barna színű). Ezt rögzítsük egy biztos testelési pontra. A CC-ben az 5-ös láb. 3. Tesztelés, működés Ha mindent jól csináltunk, akkor ráadjuk a gyújtást. A fedélzeti számítógépen a ?check? felirat világít mindaddig, míg rá nem lépünk a fékpedálra. Utána elalszik, ha nincs hiba. Tesztelni úgy tudjuk a rendszert, hogy kiszedjük gyújtás mellett valamelyik izzót, akkor ki kell írnia a BC-nek a hibát. Ha visszarakjuk az izzót, akkor eltűnik a hibaüzenet.
Krajcso Elküldve Március16, 2011 Elküldve Március16, 2011 Sziasztok! Akinek valahol megvannak lementve a "Váltókulissza szimering csere" leíráshoz a képek, az kérem jelezze nekem, mert nagy szükségem lenne rájuk! Köszönöm! :D
daykiller Elküldve Március16, 2011 Elküldve Március16, 2011 Sziasztok! Akinek valahol megvannak lementve a "Váltókulissza szimering csere" leíráshoz a képek, az kérem jelezze nekem, mert nagy szükségem lenne rájuk! Köszönöm! :lol: Hening tud ebben segíteni. :D
Krajcso Elküldve Március16, 2011 Elküldve Március16, 2011 Hening tud ebben segíteni. :D Már beszéltem vele és sajnos nincs meg neki :lol:
astrásgyerek Elküldve Március16, 2011 Elküldve Március16, 2011 Sziasztok! Akinek valahol megvannak lementve a "Váltókulissza szimering csere" leíráshoz a képek, az kérem jelezze nekem, mert nagy szükségem lenne rájuk! Köszönöm! :lol: Ilyesmi kellene? :D
astrásgyerek Elküldve Március18, 2011 Elküldve Március18, 2011 Nézegettem, de nem találtam még ilyen leírást! Szerintem ezt is jó lenne betenni a GYÍK-ba, sokan kérdezgetik.... Dátumkijelzés nem gyári rádió használata közben! Nem gyári rádió használata közben, ha nem szeretnénk, hogy a TID középső része üresen maradjon (gyári rádiók esetében itt jelenik meg az adó neve, vagy frekvenciája), hanem inkább a dátum jelenjen meg folyamatosan, akkor egy egyszerű műveletet kell csak végrehajtani! Maximum 5 perc a művelet! Szükséges szerszámok: - csillagcsavarhúzó - csípőfogó - szigetelőszalag A munka menete: - a TID előtti kis gumit szőnyegecskét kiszedni, - a 2 db (TID-et tartó) csavart kiszedni ( a két középső csavar fogja), - a TID-et kivenni! Ezután széthúzod a csatit, és félreteszed a TID-et! A csatiban megkeresed a szürke-piros szálat! Két lehetőség van a kiiktatásra: - a könnyebb, és gyorsabb megoldás: elcsíped csípőfogóval a szürke-piros vezetéket, és leszigeteled mind a két végét. - A második megoldás: a csati burkolatát leszedni, és az érintkezőt kiszedni a csatlakozóból, majd ezt is gondosan leszigetelni. (egy tű nem árt, azzal jön ki a csatiból az érintkező). - Ezután visszaszerelés következik, majd gyönyörködünk ügyességünkben! <_< Jó munkát a szereléshez! :angry:
Dark_Errant Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 Nézegettem, de nem találtam még ilyen leírást! Szerintem ezt is jó lenne betenni a GYÍK-ba, sokan kérdezgetik.... Dátumkijelzés nem gyári rádió használata közben! Nem gyári rádió használata közben, ha nem szeretnénk, hogy a TID középső része üresen maradjon (gyári rádiók esetében itt jelenik meg az adó neve, vagy frekvenciája), hanem inkább a dátum jelenjen meg folyamatosan, akkor egy egyszerű műveletet kell csak végrehajtani! Maximum 5 perc a művelet! Szükséges szerszámok: - csillagcsavarhúzó - csípőfogó A munka menete: - a TID előtti kis gumit szőnyegecskét kiszedni, - a 2 db (TID-et tartó) csavart kiszedni ( a két középső csavar fogja), - a TID-et kivenni! Ezután széthúzod a csatit, és félreteszed a TID-et! A csatiban megkeresed a szürke-piros szálat! Két lehetőség van a kiiktatásra: - a könnyebb, és gyorsabb megoldás: elcsíped csípőfogóval a szürke-piros vezetéket, és leszigeteled mind a két végét. - A második megoldás: a csati burkolatát leszedni, és az érintkezőt kiszedni a csatlakozóból, majd ezt is gondosan leszigetelni. (egy tű nem árt, azzal jön ki a csatiból az érintkező). - Ezután visszaszerelés következik, majd gyönyörködünk ügyességünkben! <_< Jó munkát a szereléshez! :angry: Ehhez még hozza fűznék egy dolgot, bár sok rádiót nem láttam. Az én rádiómnál 3 kábel oldható kötéssel ( valamiféle újabb saruval ) volt összerakva. Ha jól rémlik van egy piros szál (+12V), egy sárga (memória táp) és egy kék ( elektromos antenna vezérlés ). Ha kéket széthúztam ugyanúgy visszajött a dátum. Ezt is érdemes megnézni a rádió leírásában, vagy a annak a kábeleire nézni, hátha megoldható így is.
astrásgyerek Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 Ehhez még hozza fűznék egy dolgot, bár sok rádiót nem láttam. Az én rádiómnál 3 kábel oldható kötéssel ( valamiféle újabb saruval ) volt összerakva. Ha jól rémlik van egy piros szál (+12V), egy sárga (memória táp) és egy kék ( elektromos antenna vezérlés ). Ha kéket széthúztam ugyanúgy visszajött a dátum. Ezt is érdemes megnézni a rádió leírásában, vagy a annak a kábeleire nézni, hátha megoldható így is. Köszi a kiegészítést, ezt is bele kellene akkor majd tenni! <_<
Krajcso Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 Ilyesmi kellene? <_< Igen, ez pont jó lesz :angry:
Recommended Posts