Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Váltó beállitása cimszó alatt szerepelhetne ez is a Gyik-ban, esetleg, hm? Zotya biztosan beleegyezik ha egyszer már úgyis közzé tette. :huh: Ez is hasznos dolog lehet. Aztán ehhez kapcsolódhatna a váltóolaj cseréje illetve a váltórúd simmering cseréje. Ez utóbbi Hening-nek meg van képekben is. :D Elnézést, hogy én érdemben nem tudok hozzá tenni! :lol: Remélem, azért egy-két javaslatom jól jön! :) :D
Elküldve
Váltó beállitása cimszó alatt szerepelhetne ez is a Gyik-ban, esetleg, hm? Zotya biztosan beleegyezik ha egyszer már úgyis közzé tette. :huh: Ez is hasznos dolog lehet. Aztán ehhez kapcsolódhatna a váltóolaj cseréje illetve a váltórúd simmering cseréje. Ez utóbbi Hening-nek meg van képekben is. :D Elnézést, hogy én érdemben nem tudok hozzá tenni! :lol: Remélem, azért egy-két javaslatom jól jön! :) :D

Tényleg a váltóbeállítás! Már ki is ment a fejemből. Tényleg össze lehetne kötni a szimering-cserével, meg a váltóólaj-leeresztéssel, feltöltéssel. csak kéne vmi normális bevezető szöveg, mert én elég hülyén kezdtem el. Pölö.: Amegyiben kapcsolási, váltási nehézségeket tapasztalunk, egyes sebességek nem, vagy nehezen kapcsolhatók, érdemes elvégezni a váltórudazat-beállítást. Ennek folyamata a következő.: Na és itt jöhetne a leírásom.

Elküldve
Felkerült. Nem sokat variáltam rajta, Nézd át, aztán mondd, hogy jó-e? :huh:

Jó, csak azon tűnödöm, nem kelene-e odaírni az elejére, hogyan kell felhúzni a váltószoknyát, hogy hozzáférjen a pozícionálló furathoz. Tehát hogy hátul egy hazározott mozdulattal felhúzom, elöl meg kiakasztom. Vagy ez annyira evidens, hogy mindenki ismeri?

Elküldve
Felkerült. Nem sokat variáltam rajta, Nézd át, aztán mondd, hogy jó-e? :huh:

A stift lehet ilyen is a régebbi fajtákban:

32452488.jpg

Ennek a gyári cikkszámát még keresse meg valaki (mert a boltokban általában nem tudják mit keresel) és akkor tökéletes lesz!

Elküldve
Cikkszámban Berlina Zoli az Isten.

Nana... :huh:

A csapszeg cikkszáma: 07 58 915.

A váltórúdon van egy gumigyűrű, aminek a kopása a váltókar lötyögését okozza, annak a cikkszáma: 07 38 789. :)

Elküldve
Nana... :huh:

A csapszeg cikkszáma: 07 58 915.

A váltórúdon van egy gumigyűrű, aminek a kopása a váltókar lötyögését okozza, annak a cikkszáma: 07 38 789. :)

Esetleg még kellene annak a műanyag összekötőnek is a cikkszáma amit beixeltem, az is cserés lehet, mert műanyag, elég jól kopik.

Elküldve
De ebbe nem ugyanolyan stift kell, mint az enyémben, csak kettő? :huh:

De igen. Csak annak a fehér műanyag betétnek a számát nem tudom, azt még az EPC se írja külön. Johnny cserélte, Ő talán tudja.

Elküldve
Cikkszámban Berlina Zoli az Isten.

jó sárcc Tokajba ott voltunk :huh:

majdnem melóztam is neki, csak lekésten egy héttel a jelentkezést :S

Elküldve
De igen. Csak annak a fehér műanyag betétnek a számát nem tudom, azt még az EPC se írja külön. Johnny cserélte, Ő talán tudja.

Sajnos nem tudom már,de az EPC-ben nincs benne...

Elküldve

Srácok arra gondoltam, hogy ne vegyük 100%-nak a listát. Én nem értek az F Astrához, csak találomra összeállítottam. Arra gondoltam, hogy amit írtok, annak én találok helyet, úgy módosítom a listát, hogy jó legyen. :) (Amúgy nem ide tartozik, és tudom, hogy itt én vagyok az off felelős, és szigorú haragommal sújtok le mindenkire, de akkor is el kell mondjam, hogy ki van javítva a Senatoron az első lökhárító, lakatosnál a kasztni és most rohadt boldog vagyok! :huh:)

Elküldve
Srácok arra gondoltam, hogy ne vegyük 100%-nak a listát. Én nem értek az F Astrához, csak találomra összeállítottam. Arra gondoltam, hogy amit írtok, annak én találok helyet, úgy módosítom a listát, hogy jó legyen. :) (Amúgy nem ide tartozik, és tudom, hogy itt én vagyok az off felelős, és szigorú haragommal sújtok le mindenkire, de akkor is el kell mondjam, hogy ki van javítva a Senatoron az első lökhárító, lakatosnál a kasztni és most rohadt boldog vagyok! :huh:)

Majd kialakul a lista, nem kell három nap alatt pontos, hibátlan listát alkotni. :D

Elküldve

szerintem is bővülni fog folyamatosan

meg ha megvannak az alapok, amint már ezt beszéltük is

mehetnek fel a saját "tuningok"

:huh:

Elküldve
...

Amúgy nem ide tartozik, és tudom, hogy itt én vagyok az off felelős, és szigorú haragommal sújtok le mindenkire, de akkor is el kell mondjam, hogy ki van javítva a Senatoron az első lökhárító, lakatosnál a kasztni és most rohadt boldog vagyok! :)

Akkor most kicsit én is offolok: és a Manta projekt hogy áll? :huh:

Elküldve
Áll. Családi okok miatt ez halad most. Node ennyi az öröm, mostmár csitt. :)

Aztán majd szeretném látni, ha elkészül.

Írtam cikkszámokat, ha figyelted, bár nem vagyok Berlina :huh: Beteheted a váltórudazatos leírásba.

Elküldve
Jó, csak azon tűnödöm, nem kelene-e odaírni az elejére, hogyan kell felhúzni a váltószoknyát, hogy hozzáférjen a pozícionálló furathoz. Tehát hogy hátul egy hazározott mozdulattal felhúzom, elöl meg kiakasztom. Vagy ez annyira evidens, hogy mindenki ismeri?

:) Látod, például én ezt nem tudtam! Nézegettem bűvöltem egy kicsit, megmozgattam hogy lássam hogy hol hogyan mozdul, de nem tudtam rájönni. Erőltetni meg nem akartam nehogy eltépjem, kiszakitsam. :huh:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.