brezsó Elküldve Március11, 2009 Elküldve Március11, 2009 Váltó beállitása cimszó alatt szerepelhetne ez is a Gyik-ban, esetleg, hm? Zotya biztosan beleegyezik ha egyszer már úgyis közzé tette. :huh: Ez is hasznos dolog lehet. Aztán ehhez kapcsolódhatna a váltóolaj cseréje illetve a váltórúd simmering cseréje. Ez utóbbi Hening-nek meg van képekben is. :D Elnézést, hogy én érdemben nem tudok hozzá tenni! :lol: Remélem, azért egy-két javaslatom jól jön! :) :D
zotya975 Elküldve Március11, 2009 Elküldve Március11, 2009 Váltó beállitása cimszó alatt szerepelhetne ez is a Gyik-ban, esetleg, hm? Zotya biztosan beleegyezik ha egyszer már úgyis közzé tette. :huh: Ez is hasznos dolog lehet. Aztán ehhez kapcsolódhatna a váltóolaj cseréje illetve a váltórúd simmering cseréje. Ez utóbbi Hening-nek meg van képekben is. :D Elnézést, hogy én érdemben nem tudok hozzá tenni! :lol: Remélem, azért egy-két javaslatom jól jön! :) :D Tényleg a váltóbeállítás! Már ki is ment a fejemből. Tényleg össze lehetne kötni a szimering-cserével, meg a váltóólaj-leeresztéssel, feltöltéssel. csak kéne vmi normális bevezető szöveg, mert én elég hülyén kezdtem el. Pölö.: Amegyiben kapcsolási, váltási nehézségeket tapasztalunk, egyes sebességek nem, vagy nehezen kapcsolhatók, érdemes elvégezni a váltórudazat-beállítást. Ennek folyamata a következő.: Na és itt jöhetne a leírásom.
Sörös Sanyi Elküldve Március11, 2009 Szerző Elküldve Március11, 2009 Felkerült. Nem sokat variáltam rajta, Nézd át, aztán mondd, hogy jó-e? :huh:
zotya975 Elküldve Március11, 2009 Elküldve Március11, 2009 Felkerült. Nem sokat variáltam rajta, Nézd át, aztán mondd, hogy jó-e? :huh: Jó, csak azon tűnödöm, nem kelene-e odaírni az elejére, hogyan kell felhúzni a váltószoknyát, hogy hozzáférjen a pozícionálló furathoz. Tehát hogy hátul egy hazározott mozdulattal felhúzom, elöl meg kiakasztom. Vagy ez annyira evidens, hogy mindenki ismeri?
J0hnny Elküldve Március11, 2009 Elküldve Március11, 2009 Felkerült. Nem sokat variáltam rajta, Nézd át, aztán mondd, hogy jó-e? :huh: A stift lehet ilyen is a régebbi fajtákban: Ennek a gyári cikkszámát még keresse meg valaki (mert a boltokban általában nem tudják mit keresel) és akkor tökéletes lesz!
Sörös Sanyi Elküldve Március11, 2009 Szerző Elküldve Március11, 2009 Cikkszámban Berlina Zoli az Isten.
zotya975 Elküldve Március11, 2009 Elküldve Március11, 2009 A stift lehet ilyen is a régebbi fajtákban: http://img3.tar.hu/j0hnny/size2/32452488.jpg Ennek a gyári cikkszámát még keresse meg valaki (mert a boltokban általában nem tudják mit keresel) és akkor tökéletes lesz! De ebbe nem ugyanolyan stift kell, mint az enyémben, csak kettő? :huh:
FPepe Elküldve Március11, 2009 Elküldve Március11, 2009 Cikkszámban Berlina Zoli az Isten. Nana... :huh: A csapszeg cikkszáma: 07 58 915. A váltórúdon van egy gumigyűrű, aminek a kopása a váltókar lötyögését okozza, annak a cikkszáma: 07 38 789. :)
zotya975 Elküldve Március11, 2009 Elküldve Március11, 2009 Nana... :huh: A csapszeg cikkszáma: 07 58 915. A váltórúdon van egy gumigyűrű, aminek a kopása a váltókar lötyögését okozza, annak a cikkszáma: 07 38 789. :) Esetleg még kellene annak a műanyag összekötőnek is a cikkszáma amit beixeltem, az is cserés lehet, mert műanyag, elég jól kopik.
FPepe Elküldve Március11, 2009 Elküldve Március11, 2009 De ebbe nem ugyanolyan stift kell, mint az enyémben, csak kettő? :huh: De igen. Csak annak a fehér műanyag betétnek a számát nem tudom, azt még az EPC se írja külön. Johnny cserélte, Ő talán tudja.
Novy Elküldve Március11, 2009 Elküldve Március11, 2009 Cikkszámban Berlina Zoli az Isten. jó sárcc Tokajba ott voltunk :huh: majdnem melóztam is neki, csak lekésten egy héttel a jelentkezést :S
Sörös Sanyi Elküldve Március11, 2009 Szerző Elküldve Március11, 2009 Ööööö.... Én egy másik Berlina Zolira gondoltam. :huh: Nem a Kadettos, hanem az Asconás.
J0hnny Elküldve Március11, 2009 Elküldve Március11, 2009 De ebbe nem ugyanolyan stift kell, mint az enyémben, csak kettő? :huh: Igaz,de attól még más a felépítése! :)
J0hnny Elküldve Március11, 2009 Elküldve Március11, 2009 De igen. Csak annak a fehér műanyag betétnek a számát nem tudom, azt még az EPC se írja külön. Johnny cserélte, Ő talán tudja. Sajnos nem tudom már,de az EPC-ben nincs benne...
Novy Elküldve Március11, 2009 Elküldve Március11, 2009 Ööööö.... Én egy másik Berlina Zolira gondoltam. :huh: Nem a Kadettos, hanem az Asconás. jah akkor bocsesz :)
Sörös Sanyi Elküldve Március11, 2009 Szerző Elküldve Március11, 2009 Srácok arra gondoltam, hogy ne vegyük 100%-nak a listát. Én nem értek az F Astrához, csak találomra összeállítottam. Arra gondoltam, hogy amit írtok, annak én találok helyet, úgy módosítom a listát, hogy jó legyen. :) (Amúgy nem ide tartozik, és tudom, hogy itt én vagyok az off felelős, és szigorú haragommal sújtok le mindenkire, de akkor is el kell mondjam, hogy ki van javítva a Senatoron az első lökhárító, lakatosnál a kasztni és most rohadt boldog vagyok! :huh:)
daykiller Elküldve Március11, 2009 Elküldve Március11, 2009 Srácok arra gondoltam, hogy ne vegyük 100%-nak a listát. Én nem értek az F Astrához, csak találomra összeállítottam. Arra gondoltam, hogy amit írtok, annak én találok helyet, úgy módosítom a listát, hogy jó legyen. :) (Amúgy nem ide tartozik, és tudom, hogy itt én vagyok az off felelős, és szigorú haragommal sújtok le mindenkire, de akkor is el kell mondjam, hogy ki van javítva a Senatoron az első lökhárító, lakatosnál a kasztni és most rohadt boldog vagyok! :huh:) Majd kialakul a lista, nem kell három nap alatt pontos, hibátlan listát alkotni. :D
Novy Elküldve Március11, 2009 Elküldve Március11, 2009 szerintem is bővülni fog folyamatosan meg ha megvannak az alapok, amint már ezt beszéltük is mehetnek fel a saját "tuningok" :huh:
FPepe Elküldve Március11, 2009 Elküldve Március11, 2009 ... Amúgy nem ide tartozik, és tudom, hogy itt én vagyok az off felelős, és szigorú haragommal sújtok le mindenkire, de akkor is el kell mondjam, hogy ki van javítva a Senatoron az első lökhárító, lakatosnál a kasztni és most rohadt boldog vagyok! :) Akkor most kicsit én is offolok: és a Manta projekt hogy áll? :huh:
Sörös Sanyi Elküldve Március11, 2009 Szerző Elküldve Március11, 2009 Áll. Családi okok miatt ez halad most. Node ennyi az öröm, mostmár csitt. :huh:
FPepe Elküldve Március11, 2009 Elküldve Március11, 2009 Áll. Családi okok miatt ez halad most. Node ennyi az öröm, mostmár csitt. :) Aztán majd szeretném látni, ha elkészül. Írtam cikkszámokat, ha figyelted, bár nem vagyok Berlina :huh: Beteheted a váltórudazatos leírásba.
brezsó Elküldve Március11, 2009 Elküldve Március11, 2009 Jó, csak azon tűnödöm, nem kelene-e odaírni az elejére, hogyan kell felhúzni a váltószoknyát, hogy hozzáférjen a pozícionálló furathoz. Tehát hogy hátul egy hazározott mozdulattal felhúzom, elöl meg kiakasztom. Vagy ez annyira evidens, hogy mindenki ismeri? :) Látod, például én ezt nem tudtam! Nézegettem bűvöltem egy kicsit, megmozgattam hogy lássam hogy hol hogyan mozdul, de nem tudtam rájönni. Erőltetni meg nem akartam nehogy eltépjem, kiszakitsam. :huh:
Recommended Posts