Alex0403 Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 az olajhoz tudom, hogy kikötés volt a márkamentesség...de az megemlíthető lenne, hogy a 10W40es opel olaj kerülendő :) 10W40es opel olaj kerülendő?? :huh: Miért?? Szerk: Bocs ezt nem ide kell írni.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Március9, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március9, 2009 10W40es opel olaj kerülendő?? :huh: Miért?? Szerk: Bocs ezt nem ide kell írni.... Vélemények változók, az olajos topicban többet írnak róla, mint Tolszoj a Háborúról és a békéről... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 Vélemények változók, az olajos topicban többet írnak róla, mint Tolszoj a Háborúról és a békéről... Köszi :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 Nah. Frissítettem a rádiós részt, csak még a két típusú kijelzős dolog hiányzik még. Remélem eddig minden rendben az írásommal. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 Sanyi! Ezt írd hozzá légyszíves: Új autórádió beszerelése a gyári helyett A CAR300 autórádió lábkiosztása nem egyezik meg teljesen a szabvánnyal. Egyik ilyen probléma a memória tápvezeték és az üzemi tápvezeték felcserélése. Az alsó 8 érintkezőhelyes csatlakozóban találunk 6 érintkezést. Itt található az üzemi- és memóriatáp. A piros és fekete vezetéket fel kell cserélni, így elkerüljük azt a problémát, hogy állandóan feszültség alatt van a rádió és elfelejti a beállításainkat. Ehhez a művelethez ki kell venni a beépítőkeretet, ahol könnyedén felcserélhetjük a két vezetéket. Köszi. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Március9, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március9, 2009 Okés, vacsizok és beleírom. Köszi. :) Vacsiztál már? Mert feltettem... Sanyi! Ezt írd hozzá légyszíves: Aha, vacsiztál. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 Vacsiztál már? Mert feltettem... Aha, vacsiztál. :) Nadekéremszépen moderátor Úr! Ne offoljon! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 Tetszik a gyík, szépen összehoztátok! Gratula mindenkinek aki tett hozzá akár egy sornyit is!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 Sanyíííí :huh: 7.3.2 Elől nagyobb tárcsák (miért jó ez, mi kell hozzá, hogy kell csinálni, mekkora tárcsára melyik a minimális kerékméret) 236x12,7 tömör tárcsa: 14NV, C14NZ, X14NZ, 16LZ2, C14SE, C16NZ, X16SZ, X16SZR 16LZ2, C16NZ, X16SZ, X16SZR FERDEHÁTÚ, LÉPCSŐSHÁTÚ 236x20 hűtött tárcsa: 14SE, C14SE, X14XE, 16LZ2, C16NZ, C16NZ, C16SE, X16SZ, X16SZR, 17D, 17DR, 17TD, X17DTL 16LZ2,C16NZ, X16SZ, X16SZR FERDEHÁTÚ, LÉPCSŐSHÁTÚ 16LZ2, C16NZ, X16SZ, X16SZR CARAVAN, KISÁRUSZÁLLÍTÓ 256x24 hűtött tárcsa: C14SE, 16LZ2, 16NZ2, 16NZR, X16XEL, 17D, 17DR, 17TD, X17DTL, C18XE, X18XE, 18SE, C18SEL, C18XE, X18XE, C18XEL, C20NE, C20XE, X20XEV 14SE, C14SE FERDEHÁTÚ X16NE LÉPCSŐSHÁTÚ X17DTL LÉPCSŐSHÁTÚ 236os tárcsánál a legkisebb felszerelhető kerékméret 13? 256os tárcsánál a legkisebb felszerelhető kerékméret 14? Mind a három féknyereg másmilyen, tehát kell a tárcsához való nyereg is. Csere: kerék le, nyerget kiszabadítjuk, (2 csavar fogja asszem), kicsavarjuk a tárcsát tartó csavart, régi tárcsát elrakjuk/kidobjuk kinek rendelkezése szerint. Aztán fordított sorrendben összeszereljük. Légtelenítés!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Március9, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március9, 2009 Tetszik a gyík, szépen összehoztátok! Gratula mindenkinek aki tett hozzá akár egy sornyit is!!! Kösz a teljes csapat nevében! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Március9, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március9, 2009 Sanyíííí :huh: Combit javítottam Caravanra, mert Rigó Tomi lendületből harapja át a torkod. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 Combit javítottam Caravanra, mert Rigó Tomi lendületből harapja át a torkod. :D omg, nem is figyeltem :) pedig Macival mamár volt ezzel kapcs beszélgetés :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Március9, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március9, 2009 A leíráshoz igazítottam a fejezet címét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 256os tárcsánál a legkisebb felszerelhető kerékméret 14? Igen. De a 256-os tárcsához van kétféle féknyereg is, méretben különböző betétekkel. Illetve nekem hátul 260-as tárcsa van fenn, arra is csak a 14-es felni megy rá, vagy nagyobb. Igaz ez már vectra tárcsa. X14XE motorban volt automata váltós gép is, amit szintén tárcsával szereltek, és ABS is volt benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 Igen. De a 256-os tárcsához van kétféle féknyereg is, méretben különböző betétekkel. Illetve nekem hátul 260-as tárcsa van fenn, arra is csak a 14-es felni megy rá, vagy nagyobb. Igaz ez már vectra tárcsa. X14XE motorban volt automata váltós gép is, amit szintén tárcsával szereltek, és ABS is volt benne. bármilyen kiegészítést,javítást elfogadok :) igen, de gyárilag nem raktak hátra tárcsát kismotoros autóhoz. a hátsó féket külön fejezet tárgyalja, és asszem oda le is írtam h 260as és 14es felni :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 ... Külön köszönet Tiu-nak a felajánlásért még ha nem is kérdeztem meg Tőle, de remélem nem haragszik. :huh: Örülök, hogy segíthettem. :) Annyi kiegészítés még, hogy az AS gomb nyomva tart, gyújtást ráad ... história ismételve, feloldja a kódkérést. :D Tulajdonképpen ez a kódkérés funkció ki-be kapcsolása is. Még ebből jól jöhet a digitek állítása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 hát nagy izgalomba voltam, hogy én is tegyek már hozzá vmi ténylegesen idevalót, kész a gyertya kat xlsbe is meg egy képben is, aminek a mérete már nem fog gondot okozni: KAT Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Március9, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március9, 2009 Ez ám a villám tempó! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 Ez ám a villám tempó! :huh: őőő lassan gépeltem be? vagy tényleg gyors voltam, mivel holnapra ígértem? :D átnéztem kétszer is soronként szóval 98% hogy jónak kell lennie :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 igen, de gyárilag nem raktak hátra tárcsát kismotoros autóhoz. a hátsó féket külön fejezet tárgyalja, és asszem oda le is írtam h 260as és 14es felni :huh: Akkor én is megerősítettem a leírást. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Március9, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március9, 2009 őőő lassan gépeltem be? vagy tényleg gyors voltam, mivel holnapra ígértem? :huh: A 2. válasz a helyes. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 A 2. válasz a helyes. :) udejo udejo :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 Remélem Johny nem veszi zokon, hogy egy oldalon, egy lapon, sőt egy hozzászólásba vagyok vele említve :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Március9, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március9, 2009 Itt a cél szentesíti az eszközt. :huh: Ez a kettő itt összepasszol szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 őőő lassan gépeltem be? vagy tényleg gyors voltam, mivel holnapra ígértem? :lol: átnéztem kétszer is soronként szóval 98% hogy jónak kell lennie :D A D-betűs motoroknál kimaradt a gyertyahézag ! :huh: :D :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts