Alex0403 Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 az olajhoz tudom, hogy kikötés volt a márkamentesség...de az megemlíthető lenne, hogy a 10W40es opel olaj kerülendő :) 10W40es opel olaj kerülendő?? :huh: Miért?? Szerk: Bocs ezt nem ide kell írni....
Sörös Sanyi Elküldve Március9, 2009 Szerző Elküldve Március9, 2009 10W40es opel olaj kerülendő?? :huh: Miért?? Szerk: Bocs ezt nem ide kell írni.... Vélemények változók, az olajos topicban többet írnak róla, mint Tolszoj a Háborúról és a békéről...
Alex0403 Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 Vélemények változók, az olajos topicban többet írnak róla, mint Tolszoj a Háborúról és a békéről... Köszi :huh:
daykiller Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 Nah. Frissítettem a rádiós részt, csak még a két típusú kijelzős dolog hiányzik még. Remélem eddig minden rendben az írásommal. :huh:
daykiller Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 Sanyi! Ezt írd hozzá légyszíves: Új autórádió beszerelése a gyári helyett A CAR300 autórádió lábkiosztása nem egyezik meg teljesen a szabvánnyal. Egyik ilyen probléma a memória tápvezeték és az üzemi tápvezeték felcserélése. Az alsó 8 érintkezőhelyes csatlakozóban találunk 6 érintkezést. Itt található az üzemi- és memóriatáp. A piros és fekete vezetéket fel kell cserélni, így elkerüljük azt a problémát, hogy állandóan feszültség alatt van a rádió és elfelejti a beállításainkat. Ehhez a művelethez ki kell venni a beépítőkeretet, ahol könnyedén felcserélhetjük a két vezetéket. Köszi. :huh:
Sörös Sanyi Elküldve Március9, 2009 Szerző Elküldve Március9, 2009 Okés, vacsizok és beleírom. Köszi. :) Vacsiztál már? Mert feltettem... Sanyi! Ezt írd hozzá légyszíves: Aha, vacsiztál. :huh:
daykiller Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 Vacsiztál már? Mert feltettem... Aha, vacsiztál. :) Nadekéremszépen moderátor Úr! Ne offoljon! :huh:
Gepard Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 Tetszik a gyík, szépen összehoztátok! Gratula mindenkinek aki tett hozzá akár egy sornyit is!!!
spzoli Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 Sanyíííí :huh: 7.3.2 Elől nagyobb tárcsák (miért jó ez, mi kell hozzá, hogy kell csinálni, mekkora tárcsára melyik a minimális kerékméret) 236x12,7 tömör tárcsa: 14NV, C14NZ, X14NZ, 16LZ2, C14SE, C16NZ, X16SZ, X16SZR 16LZ2, C16NZ, X16SZ, X16SZR FERDEHÁTÚ, LÉPCSŐSHÁTÚ 236x20 hűtött tárcsa: 14SE, C14SE, X14XE, 16LZ2, C16NZ, C16NZ, C16SE, X16SZ, X16SZR, 17D, 17DR, 17TD, X17DTL 16LZ2,C16NZ, X16SZ, X16SZR FERDEHÁTÚ, LÉPCSŐSHÁTÚ 16LZ2, C16NZ, X16SZ, X16SZR CARAVAN, KISÁRUSZÁLLÍTÓ 256x24 hűtött tárcsa: C14SE, 16LZ2, 16NZ2, 16NZR, X16XEL, 17D, 17DR, 17TD, X17DTL, C18XE, X18XE, 18SE, C18SEL, C18XE, X18XE, C18XEL, C20NE, C20XE, X20XEV 14SE, C14SE FERDEHÁTÚ X16NE LÉPCSŐSHÁTÚ X17DTL LÉPCSŐSHÁTÚ 236os tárcsánál a legkisebb felszerelhető kerékméret 13? 256os tárcsánál a legkisebb felszerelhető kerékméret 14? Mind a három féknyereg másmilyen, tehát kell a tárcsához való nyereg is. Csere: kerék le, nyerget kiszabadítjuk, (2 csavar fogja asszem), kicsavarjuk a tárcsát tartó csavart, régi tárcsát elrakjuk/kidobjuk kinek rendelkezése szerint. Aztán fordított sorrendben összeszereljük. Légtelenítés!!
Sörös Sanyi Elküldve Március9, 2009 Szerző Elküldve Március9, 2009 Tetszik a gyík, szépen összehoztátok! Gratula mindenkinek aki tett hozzá akár egy sornyit is!!! Kösz a teljes csapat nevében!
Sörös Sanyi Elküldve Március9, 2009 Szerző Elküldve Március9, 2009 Sanyíííí :huh: Combit javítottam Caravanra, mert Rigó Tomi lendületből harapja át a torkod. :)
spzoli Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 Combit javítottam Caravanra, mert Rigó Tomi lendületből harapja át a torkod. :D omg, nem is figyeltem :) pedig Macival mamár volt ezzel kapcs beszélgetés :huh:
Sörös Sanyi Elküldve Március9, 2009 Szerző Elküldve Március9, 2009 A leíráshoz igazítottam a fejezet címét.
Gepard Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 256os tárcsánál a legkisebb felszerelhető kerékméret 14? Igen. De a 256-os tárcsához van kétféle féknyereg is, méretben különböző betétekkel. Illetve nekem hátul 260-as tárcsa van fenn, arra is csak a 14-es felni megy rá, vagy nagyobb. Igaz ez már vectra tárcsa. X14XE motorban volt automata váltós gép is, amit szintén tárcsával szereltek, és ABS is volt benne.
spzoli Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 Igen. De a 256-os tárcsához van kétféle féknyereg is, méretben különböző betétekkel. Illetve nekem hátul 260-as tárcsa van fenn, arra is csak a 14-es felni megy rá, vagy nagyobb. Igaz ez már vectra tárcsa. X14XE motorban volt automata váltós gép is, amit szintén tárcsával szereltek, és ABS is volt benne. bármilyen kiegészítést,javítást elfogadok :) igen, de gyárilag nem raktak hátra tárcsát kismotoros autóhoz. a hátsó féket külön fejezet tárgyalja, és asszem oda le is írtam h 260as és 14es felni :huh:
Tiu Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 ... Külön köszönet Tiu-nak a felajánlásért még ha nem is kérdeztem meg Tőle, de remélem nem haragszik. :huh: Örülök, hogy segíthettem. :) Annyi kiegészítés még, hogy az AS gomb nyomva tart, gyújtást ráad ... história ismételve, feloldja a kódkérést. :D Tulajdonképpen ez a kódkérés funkció ki-be kapcsolása is. Még ebből jól jöhet a digitek állítása.
Novy Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 hát nagy izgalomba voltam, hogy én is tegyek már hozzá vmi ténylegesen idevalót, kész a gyertya kat xlsbe is meg egy képben is, aminek a mérete már nem fog gondot okozni: KAT
Novy Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 Ez ám a villám tempó! :huh: őőő lassan gépeltem be? vagy tényleg gyors voltam, mivel holnapra ígértem? :D átnéztem kétszer is soronként szóval 98% hogy jónak kell lennie :)
Gepard Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 igen, de gyárilag nem raktak hátra tárcsát kismotoros autóhoz. a hátsó féket külön fejezet tárgyalja, és asszem oda le is írtam h 260as és 14es felni :huh: Akkor én is megerősítettem a leírást. :)
Sörös Sanyi Elküldve Március9, 2009 Szerző Elküldve Március9, 2009 őőő lassan gépeltem be? vagy tényleg gyors voltam, mivel holnapra ígértem? :huh: A 2. válasz a helyes. :)
Novy Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 Remélem Johny nem veszi zokon, hogy egy oldalon, egy lapon, sőt egy hozzászólásba vagyok vele említve :huh:
Sörös Sanyi Elküldve Március9, 2009 Szerző Elküldve Március9, 2009 Itt a cél szentesíti az eszközt. :huh: Ez a kettő itt összepasszol szerintem.
Tiu Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 őőő lassan gépeltem be? vagy tényleg gyors voltam, mivel holnapra ígértem? :lol: átnéztem kétszer is soronként szóval 98% hogy jónak kell lennie :D A D-betűs motoroknál kimaradt a gyertyahézag ! :huh: :D :) :D
Recommended Posts