Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Ez az, hogy amik az eBay-en vannak PBOX-ok, azokat én is néztem, vagy vmi gánynak néz ki, vagy 150e forint... És egészen hihetlen, hogy ez a sok tuningos majom cég nem ajánl ehhez semmit...

ahogy az angol mondaná: "who the f... cares?" :-)

Jól megy, biztonságos, csendes, kényelmes. ;-)

Oszt jó' van...

Biztos, hogy ugyanarról az autóról beszélünk?!? :D :rolleyes: :D

Jól megy, az igaz, ha egyszer fel bírt gyorsulni. 1500(!)+ kiló, és a mi 130LE-sünk pont úgy gyorsul 100-ra, mint a régi 1.4-es Fabiánk anno 8 évesen... Siralmasan gyorsul és borzasztó lomha egy turbós autóhoz képest. De ha egyszer eléri mondjuk a 170-et, akkor ott tényleg iszonyatosan jó! 170 abban az autóban olyan, mint más autóban a 90! (nagyon felső kategóriásban még nem ültem ilyen tempónál, de ez bárminél jobb, mint amiben eddig ültem.) Az is igaz, hogy 130-nál egészen rugalmas, de ez természetes egy turbós autónál.

CSENDES?!?!? Beindítottad már??? ;) :D

Egy zetornak szebb hangja van, főleg mikor hideg. A Subaru dieselén kívül minden dieselnek borzasztó a hangja, de ez kiemelkedik... (kedvencem: ha az udvaron van a kocsi, az ablakból kiszólva nem lehet semmit se hallani. Le kell állítani a motort. :D ) Persze az igazsághoz hozzátartozik az is, hogy belül iszonyat kuss van (persze csak ha meleg a motor. Mikor hideg, akkor idegesítően kerreg)! Azt igényesen megcsinálták.

Kényelmesnek kényelmes, de azért egy kicsit többet vártam tőle. Vezetőülés nagyon kényelmes, ülésfűtés gyors, kormány jó tapintású, végre olyan váltó van benne, ami használható. (utóbbi 15 évben csak sz.r váltókat csinált az opel... Vectra, Signum, Meriva mindhez izommunka kellett.) Talán ez az egyik legjobb dolog benne, hogy a váltó csak úgy siklik. Az csillagos ötöst érdemel! Áttét jó, ha 130-al akarsz menni. Ekkor kb. 2000 felett van asszem egy kicsivel. De városi közlekedésre alkalmatalan, állandóan a megfelelő sebességet kell keresni, váltogatni folyamatosan. Szerintem csak automatával lenne szabad csinálni. A fordulóköre viszont meglepően pincurka!

De a hátsó üléssor... hát hagy nem kevés kívánni valót. Kevés a lábhely és fejtér pedig úgy unblokk nem létezik... (a Civic-ünkben sokkal több a hely)

Fogyasztás:

Ez még a motor gyengeségénél is idegesítőbb! 7.9 felett van az átlag fogyasztás, hogy 80%-ban 140-es tempót megy az autópályán és nagyon kímélve van kezelve, nincs gyorsulgatás, semmi. A pillanatnyi fogyasztása is 7 L felett van ilyenkor. Ez rendben lenne, ha lenne teljesítmény. Egy 5 éves 2L-es diesel fogyaszt mondjuk 5.5L-t stabilan 130-nál... A 2L-es, 160LE-s 5 éves és benzines Civic-ünk fogyaszt átlagban 8.1L-t, úgy hogy annak legalább fele város és nem kevés lámpás gyorsulás van benne min. 6500-as fordulatig. (persze ha állandóan gyorsulok és mint az eszement nyomom, akkor 10L, csak úgy, mint 180-as tempónál)

Szóval szerintem irreálisan sokat fogyaszt, főleg, hogy csak 130LE és vadonat új...

Mindent összevetve nagyon nagyon jó autó, a motort és a hátsó helyeket leszámítva. Ez leginkább arra való, hogy beleülsz, és legközelebb stuttgartban szálsz ki és addig nyomod. Városba egyáltalán nem.

  • 1 month later...
  • Hozzászólások 352
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve

...vagy csak bepróbálkozott vele és nem jött be neki. Domainnevek regisztrációja vagy vásárlása befektetési szándékkal elég elterjedt dolog a világ boldogabbik felén, nemrég például leleményes emberek a sex.com-ot adták el potom 16millió dollárért...

(Anno még az ezredforduló előtt a Microsoftot is csőbe húzta valaki amikor idejekorán lefoglalta a windows2000.com-ot még az érintett operációs rendszer megjelenése előtt, aztán később kemény pénzeket húzott le az MS-től a domainnévért. Azóta a Microsoft jóval előrelátóbb, és már jóelőre lefoglalja/lefoglalta az összes lehetséges variációt ami érintheti őket a domainneveket illetően. Sztem már a windows3000.com-ot is megvették. :rolleyes:

A linken szereplő emberke gondolom azt hitte hogy az Opel majd fizet neki ezért az insignia.hu-ért, de ezekszerint nem jött be a számítása.

Elküldve

@oth: szeretnél hozzá pbox-ot? :rolleyes: keressed osi papát az astra-coupe.hu fórumon -_-

egyébként nekem a 160 pacis 6,5...6,8-as átlagot teljesít, úgy hogy, 70% város, rengeteg dugóval, a többi 140-170 autópálya. 8 litert is fogyasztott már, de akkor 180-nal kellett ledöngetni meg vissza debrecenbe. én ültem szpidi 130 pacisában, és egyáltalán nem gyenge az sem szerintem. egyébként nem tudom, hogy csinálod, nekem nem jön össze sehogy sem a 8 liter, meg felette, akárhogy nyomom.

a hangja meg kerregős hidegen, oszt "who the f... cares?" <_<

vannak hibái, ez tény. a váltóját meg signumba is építették (f40-es, és a 3 literes dízel signum-ban volt).

Elküldve

Ma kipróbáltam az OPC insigniát, 2.8V6 túrós, 325LE, fullextra, kéziváltóval :D

Tetszik nagyon, csak nehezen jönnek meg a pacik padlógázra. De ha már megjöttek,

akkor igazi hátbaverős élmény :wacko:

  • 2 weeks later...
Elküldve
Ma kipróbáltam az OPC insigniát, 2.8V6 túrós, 325LE, fullextra, kéziváltóval :wacko:

Tetszik nagyon, csak nehezen jönnek meg a pacik padlógázra. De ha már megjöttek,

akkor igazi hátbaverős élmény :wacko:

Túrós, mi? :D :wacko:

Ma a szántódi oldalon, a kompról lejövet ezt sikerült lekapni (telóval):K_p0387_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Gyönyörűen nézett ki oldalról is, sajna több képet nem sikerült csinálni.

Elküldve

Az általam kipróbált autót meg lehet majd tekinteni szombaton (10:30tól) a sport1-en a sportverdában.

Ismétlések lesznek vasárnap meg utána héten is.

  • 3 weeks later...
Elküldve
Az általam kipróbált autót meg lehet majd tekinteni szombaton (10:30tól) a sport1-en a sportverdában.

Ismétlések lesznek vasárnap meg utána héten is.

Szép volt az a piros OPC! :D

Gratula a szerepléshez a műsorban! ^_^

Elküldve
Szép volt az a piros OPC! :D

Gratula a szerepléshez a műsorban! :D

Kényelmes is volt, hazahoztam volna szívesen :D

Mondjuk inkább egy kombira hajazok majd a jövőben ^_^

  • 2 months later...
Elküldve

Szép napot mindenkinek! Lenne egy olyan problémám. Az insigniában a külső hőmérő 2 hete folyamatosan 6 fokot mutat. Persze mikor bemegyek vele a szervízbe akkor minden okés. Az idegeimre megy. Beázás vagy mi lehet az oka?

  • 4 months later...
Elküldve

Sziasztok!

Lenne egy kérésem/kérdésem azokhoz, akiknek 1.8-as 6 sebességes Insigniájuk van.

Írjátok meg nekem légyszi, hogy 110km/h és 130 km/h esetén mennyi a fordulat 5.ben illetve 6.ban

Valamint ha lehetne, még azt, hogy a 80-120as gyorsulás 5.ben illetve 6.ban kb mennyi idő.

Előre is köszi!

Jani

  • 7 months later...
Elküldve

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem hogy volt valakinek problémája a fékkel?

Nekem 40000km van a kocsiban és első hátsó tárcsacserés a kocsi. Ez nem valami gyárihiba?

  • 3 months later...
  • 4 months later...
Elküldve

Opel Insignia 2010' Navi DVD 800 lejátszóegység miért felejti el, hogy melyik MP3számot játszotta és hol tartott? Minden autó indításkor újra ki kell keresni, hogy hol tartottam. Ez egy órás mixnél kicsit fárasztó. Vagy ez teljessen normális?

  • 1 year later...
Elküldve

Sziasztok

Szeretném a véleményeteket kérni megválok hőn szeretett b vectrámtól és gondolkodtam jópár cserelehetőségben. vectra c 1.8 caravan h astra car és most lehet behoznak leadásra egy 2008-as insignia 1.6 base 116Le ótót.

Igaz ez nem az a felszerelés amit szeretnék mert fapad de ha ocsó lenne lehet megvenném a 4 ajtósat és lemondanék a kombikról :D

Van valakinek esetleg ilyen 1.6 116 le ? hiba fogyasztás stb érdekelne igazából.

köszi előre is

Elküldve

116 lóeővel 1,6 tonna? Én biztos nem venném meg, még a 130 lóerős Diesellel is lomha a népítélet szerint. Én is majd Insigniát szeretnék venni. De leginkább a 160 lovas Diesellel. Arról ha valakinek van tapasztalata, szívesen meghallgatom!

  • 1 month later...
Elküldve

Én insigniából csak tourert vennék, mivel hátra beszállni gyakorlatilag kínlódás a tetővonal miatt. Csak a tourernek megfelelő a hátsó ajtó fejtere. A nem túl modern motorok miatt egyik sem kellene, mivel sokat fogyaszt bármelyik ezekkel a korszerűtlen motorokkal. Inkább valami japán, hybrid. Vagy megvárnám még a modern motorokkal kihozott, új modellek kb három-négy éves korukra, számomra elérhető árszintre kerülnek.

  • 3 weeks later...
Elküldve

Én egy Sportstourert elfogadnék 2,8-as V6-os turbós motorral. Az sem érdekelne ha sokat eszik. Azért ajánlom figyelmetekbe a TotalcarTV 5. évfolyam 8. adását. Winkler tesztelte az 1,6 turbo 170 lovas insigniát, és egy kis kergetés után azonnal felment a fogyasztása 13,5 körülre. Szóval a modern turbóbenzintől sem kell csodát várni. Akkor inkább egy nagy szívómotor.

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.