Speed Elküldve Február16, 2010 Elküldve Február16, 2010 Már hívni akartalak, hogy milyen volt az új géppel az első túra, de így már nem is. Hogy tetszett a futómű, stabilitás miegymás dolgok? Vissza lapoztam ma délután 1-2 oldalt... és olvastam a fikázásokat. Hát őszintén mondom, hogy irígylem azt, akinek ez az autó egy szar! :lol: Volt már jó néhány autóm... és volt már szerencsém egészen komoly autókat is vezetni... persze, egy A8-ashoz nem hasonlítható... de a kategóriájában nagyon is megállja a helyét. Ha mellé teszi az ember a konkurenseket, ahova szánták --> Audi A4, BMW 3... bizony, igenis is labdába rughat! Soha egy zörejt, zajt, csörgést nem hallottam még az autótól... igaz még csak 2 hetes múlt, de több mint 5000 kmt csaptam már bele. Nagyon jól hangolt a futómű - persze pl. a szerpentíneken, vagy tempósabb kanyarokban elférne rá egy 18-19-es kerék... a 225/55R17 nem túl feszes. A futómű kényelmes, nagyon szépen egyenlíti ki az úthibákat és a kanyarokban is jó a tartása. A menetzajról már írtam... nem hiszem, hogy lehetne ennél jobb ebben a kategóriában. Nyilván egy A8, egy Phaeton, egy Lexus LS sokkal csendesebb... de a konkurensek mellett igen erős ezen a téren az Insignia. De ami mindent ver... ami különösen überf@ca az Adaptív Xenon amit kapott az autó. A 9 féle világítási profil talán picit túlzás... de igenis jól elhatárolható 6-7 különböző világítási stílus. Hogy feltűnik-e, hogy az autó folyamatosan játszik a fénycsóvával? Nem különösebben... inkább csak az tűnik fel, hogy mindig, mindig látsz! Olyat világít az autópályán, vagy nagyobb tempónál közúton, hogy nem akarsz reflektort kapcsolni. A kanyarokban szinte nem is látsz be olyan ívet, amit ő bevilágít... és nem utolsó sorban rohadtul jól néz ki vele az autó! :lol: Hogy nincs radar? Nincs kroma-tükör? Ezek mind extrák. Viszont a Vezető csomagban (amit beleraktattam) minden benne van. AFL Xenon, radarok, kroma-tükör, automata ablaktörlő, stb. ca. 330e pénzért. A radar nagyon kell, hisz tényleg elég rosszul belátható az autó. Viszont az 5 csillagos (94%-os) töréstesztet érzésben is adja. Körülölel... és biztonságban érzed magad. Lehet, hogy félre értettem, de mintha az angol srác a légzsákok hiányát is feldobta volna... nem értem. Szériában 8 légzsákot kapott. Egyetlen egyet nem gyárt az opel, amit lehetne, az a térdlégzsák, de ezt a pedálsor leoldásával helyettesíti, ami szerintük jobb. Most így hirtelen ennyi... ha eszembe jut még valami, ha jön még ihlet írok. :( (Képeket pedig lövök majd fel. Most még csak olyan van, ami a kereskedésben készült)
J0hnny Elküldve Február16, 2010 Elküldve Február16, 2010 (Képeket pedig lövök majd fel. Most még csak olyan van, ami a kereskedésben készült) Lőj róla ott képet,ahol régen a coupe-ról! :lol:
Speed Elküldve Február16, 2010 Elküldve Február16, 2010 Lőj róla ott képet,ahol régen a coupe-ról! :(Áááá... nem lehet. :lol: Bekerítette a tulaj és oda rakott egy kaput. Nem régen láttam :lol: A többi jó fotót pedig a tiszai gáton lőttem... az meg elég dzsuvás ilyenkor... no majd valamikor körbe-lövöm a gépet... valahol.
Speed Elküldve Február18, 2010 Elküldve Február18, 2010 De, hogy ne csak pozitívumokat írjak... leírom az eddigi hibaüzeneteket: 1. Visit service soon +tiltás 3000 rpm-nél - ca. 1070km az autóban, M7, ca. 150 km/h, tempomattal először csak nem gyorsult, majd lassult az autó... aztán megállás, 2-3 újra indítás és minden rendben. ok: szerintem a Tesco-Shell benzinkúton tankolt gázolaj okádott be a hidegben. 2. Park assist error - ráfagyott a dzsuva a hidegben... (egyszer volt) 3. ESP/ABS error - egy idő után nem bírta a kézifékes csúszkálást :-) (egy-két újra indítás után törölte) 4. Check oil level - ez ugye nem hiba, hanem figyelmeztetés... és rendben is lenne az első 5000km után némi olajfogyás és utántöltés... csakhogy, amikor este megnéztem az olajszintet (ezt reggel jelezte) 100%-on volt az nívó... pedig reggel 3-szor is bejelzett. 5. Visit service soon + tiltás 3000 rpm-nél. autópálya ca. 150km/h tempomat. Fékezés egy lehajtónál... majd mégis tovább haladás, vissza 4 + gáz... de tiltott 3000 rpm-nél félre állás, motor újraindít... aztán minden okés. most látom, hogy más a szöveg... "Service vehicle soon" Szóval most így végig nézve azért nem túl jó. 5555km-en áll most pontosan az óra. A fenti hibákból a 2. és 3. normális, jelentéktelen dolog... a másik 3 (1,4,5) ami inkább karcos... De ettől függetlenül továbbra is imádom! :lol:
ENDYKA Elküldve Február18, 2010 Elküldve Február18, 2010 imádom! :lol: Gratulálok az új gépedhez, kívánok neked sok örömöt benne! :lol:
Speed Elküldve Február18, 2010 Elküldve Február18, 2010 Hát most ennyivel tudok szolgálni... sajnos jobb képem nincs még.
Speed Elküldve Február18, 2010 Elküldve Február18, 2010 Gratulálok az új gépedhez, kívánok neked sok örömöt benne! :lol:köszi Endy :lol:
warwolf Elküldve Február18, 2010 Elküldve Február18, 2010 Szóval most így végig nézve azért nem túl jó. 5555km-en áll most pontosan az óra. A fenti hibákból a 2. és 3. normális, jelentéktelen dolog... a másik 3 (1,4,5) ami inkább karcos... De ettől függetlenül továbbra is imádom! :( Miért nem v.mi normális benzines motorral vetted?? :lol: :lol:
ENDYKA Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Miért nem v.mi normális benzines motorral vetted?? :lol: :lol: A kibicnek semmi se drága! :D Persze 1 Ó Pí Szí-t megnéznék... :(
Speed Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 De az enyém OPC optikás!!! --> OPC színű! :D --> fehér :D :P Mellesleg ma reggel a Maxabo-ban indult a napom! Pestre jövet épp 3-szor tiltott le az autó 150-es tempónál. :lol: Nem olyan gáz ám, hogy mész a belsősávban... xenonnal arcoskodva túrod le a népet... aztán miután végre elenged 5 autó... egyszercsak hopp... vészvillogó... leállósáv... újra indítás... újra indítás... újra indítás... majd újra a korábbi autókonvoly után! :lol: :lol: :P Mindez 3-szor. Egyszer csak elkezd ilyenkor lassulni a gép... "Service Vehicle Soon"... és lassulunk... üresben max 3000-es fordulat... de sebességben még annyit sem enged. :D :( :D :D
Stefan Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 ... Pestre jövet épp 3-szor tiltott le az autó 150-es tempónál. :lol: ... Ki kell baxni belőle azt a sok kütyüt és rárakni két Weber-t had szóljon! :lol:
Speed Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Ki kell baxni belőle azt a sok kütyüt és rárakni két Weber-t had szóljon! :lol:Meglehet :( :D :D (kis hazugság a sebességről, a saját se..em védelmében belefér, ugye? :lol: Ki tudja, kik olvassák a fórumot... :D)
Zachi Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 De az enyém OPC optikás!!! --> OPC színű! :D --> fehér :D :P Mellesleg ma reggel a Maxabo-ban indult a napom! Pestre jövet épp 3-szor tiltott le az autó 150-es tempónál. :lol: Nem olyan gáz ám, hogy mész a belsősávban... xenonnal arcoskodva túrod le a népet... aztán miután végre elenged 5 autó... egyszercsak hopp... vészvillogó... leállósáv... újra indítás... újra indítás... újra indítás... majd újra a korábbi autókonvoly után! :lol: :lol: :P Mindez 3-szor. Egyszer csak elkezd ilyenkor lassulni a gép... "Service Vehicle Soon"... és lassulunk... üresben max 3000-es fordulat... de sebességben még annyit sem enged. :D :( :D :D És a szervizben mit szóltak rá? Én biztos bepipulnék! Azért ez mégsem készletkisöprésen szerzett filléres, leharcolt autó.
Speed Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 És a szervizben mit szóltak rá? Én biztos bepipulnék! Azért ez mégsem készletkisöprésen szerzett filléres, leharcolt autó. Hm... valóban több, mint 2 hónapot vártam az autóra és egyedileg gyártották... szóval egy biztos --> nem készletsöpréses vas. :( Nem mondtak rá semmit... megnézik. Nyilván a kereskedő erről nem tehet... Azt már itt le sem írtam, hogy nagy tempóról intenzív fékezésnél rezek a kormány és enyhén (talán) jobbra húz... legalábbis picit mozdul a kasztni. :lol: De délután okosabb leszek. Addigra csak kiizzadnak valami értelmes magyarázatot... és remélem, hogy egy megoldást is. :D Mellesleg azután, hogy én is láttam már új 7-es BMW-t (nem a brand-new), ahogy ment előttem közúton, aztán hirtelen vészvillogó, félre áll... (megelőzöm) xenon kialszik (leállította az autót), majd indítás, lámpa vissza és jött utánam! :lol: No és egy olyanért pedig 2-3 Insignia árát is simán le kell tenni. :D
Zachi Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Nem mondtak rá semmit... megnézik. Nyilván a kereskedő erről nem tehet... ... Mellesleg azután, hogy én is láttam már új 7-es BMW-t (nem a brand-new), ahogy ment előttem közúton, aztán hirtelen vészvillogó, félre áll... (megelőzöm) xenon kialszik (leállította az autót), majd indítás, lámpa vissza és jött utánam! :lol: No és egy olyanért pedig 2-3 Insignia árát is simán le kell tenni. :( Mindjárt elsírom magam! Szegény kereskedő! :lol: Tényleg nem a kereskedő tehet arról, hogy kehes a paripa. De rajta keresztül kötöttél üzletet a generálimportőrrel, ő képviseli az importőrt a garanciát illetően, rendelkezésére áll/biztosítják neki a kellő felszereltséget és szakmai hátteret és képviseli úgy zusammen a GM-et ill. az Opelt. Nincs az az autó (értéktől függetlenül), melynek hasonló problémája bármi nemű vigaszt nyújthatna bárki számára vagy menthetné az Opelt, BMW-t, TATA-t, Mahindrát, stb. A fennálló hiba szvsz nem az egyedi felszereltségből adódik.
Stefan Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Meglehet :( :D :D (kis hazugság a sebességről, a saját se..em védelmében belefér, ugye? :lol: Ki tudja, kik olvassák a fórumot... :D) (ismerős a szitu) AliG indaház :lol:
Speed Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 No... közben megjött - egy kolléganőmön keresztül közvetve - a Maxabotól a válasz - így a pontossága azért nem 100%... De állítólag a baj, hogy valami relé beokádott a Turbo-nál, így ez cserés. Megrendelték Németországból a cuccot... konklúzióként jövő hét szerda-csütörtökig nincs autóm. :( (addig a cégnél kell túrni valamit, talán a régi céges autómat) "Zupe'kúl" (ahogy a művelt német mondaná...) Feltételezem, hogy gyári hibás a cucc, mert hogy már 1000km-nél is produkált egy ilyet a gép... habár utána 4500km-t várt a következő jelentkezéssel. :lol: :lol:
Speed Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 (ismerős a szitu) AliG indaház :lol: Egy régebbi videó - a haverommal gurultunk a pályán (2 Astra QP) :lol:
Speed Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Pontosítás --> a turbónyomás kapcsoló halt meg
edy Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 sziasztok,most találtam rátok :lol: nos akkor csatlakozok az Insignia táborhoz Gép:Insignia Cosmo 2.8 V6Full+Április végére van visszaigazolva az OPC. Ha valaki tudna segíteni abba,hogy hogyan tudok galériát csinálni,azt megköszönném,mert akkor tudnék felrakni 1 pár képet. Eddig semmi baja,most van benne 13.000km,most fog majd kapni hátra új tárcsákat,illetve betéteket,mert rosszul koptak be(gyári visszahívás).kb ennyi a hibalistáról
warwolf Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 sziasztok,most találtam rátok :lol: nos akkor csatlakozok az Insignia táborhoz Gép:Insignia Cosmo 2.8 V6Full Nnna, vvégre egy rendes benzines motorral szerelt verzió! :D Eddig semmi baja,most van benne 13.000km, Erről beszéltem! :lol: :(
Speed Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 sziasztok,most találtam rátok :lol: nos akkor csatlakozok az Insignia táborhoz Gép:Insignia Cosmo 2.8 V6Full+Április végére van visszaigazolva az OPC. Ha valaki tudna segíteni abba,hogy hogyan tudok galériát csinálni,azt megköszönném,mert akkor tudnék felrakni 1 pár képet. Eddig semmi baja,most van benne 13.000km,most fog majd kapni hátra új tárcsákat,illetve betéteket,mert rosszul koptak be(gyári visszahívás).kb ennyi a hibalistárólNo ez szép. :-) Az OPC igazán zsivány lesz biztosan! :lol: De a mostani is elég vad lehet. Neked ezek szerint eddig szerencséd volt az autóval. Remélem, nekem sem lesz több nyűgöm. (én mondjuk havi 5e km-t belerakok)
edy Elküldve Február20, 2010 Elküldve Február20, 2010 No ez szép. :-) Az OPC igazán zsivány lesz biztosan! :lol: De a mostani is elég vad lehet. Neked ezek szerint eddig szerencséd volt az autóval. Remélem, nekem sem lesz több nyűgöm. (én mondjuk havi 5e km-t belerakok) az biztos hogy zsivány lessz...a mostani kap,1 chip-et,370 LÓ lessz benne,az OPC meg a Steinmetz chip-et,amivel világrekordot döntöttek,az lessz 410 LÓ....akkor már tényleg brutál lessz.... ha majd lessz ilyen tali,akkor majd mind-2vel megyünk,hiszen Opel-esek vagyunk,és csak most találtuk meg ezt a KLUB-ot......Azt viszont elmondom,hogy nem az enyém lez mind2-ő,hanem a Családba jön...(Barátnőm Fiának) amúgy szerintem neked is el fognak mulni a problémaák......igazábol az a baj,hogy még eléggé friss modell,és most javítják a gyerekbetegségeket,ezért amikor a szervizbe gépre tettték,volt rá vagy 10 visszahívás,de csomó apró szarság miatt,ami nem befojásolya az autót......
Speed Elküldve Február20, 2010 Elküldve Február20, 2010 Én is gondolkozom a chipen, de szerintem nem chip, hanem P-box lesz belőle. Ha bármi gond van és a szervízben kiszúrják, ugrik a gari, mert ráfogják. A P-BOX-ot pedig csak lehúzom és vihetik... nincs nyoma. nekem egy p-box / chip kb. 30 lovat adna rá... úgy lenne 160LE a cdti. :lol:
Recommended Posts