Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Insignia - csevegés


mélykék76

Recommended Posts

  • Hozzászólások 352
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Ki kell próbálni egy 2.0 CDTI ECOTEC® ecoFlex , 96 kW / 130 LE motorral szerelt vasat. Volt szerencsém kipróbálni és bár a büszkeségemnek jót tett, hogy nem ment jobban mint az 1.9 H Astrám, azért lépeget rendesen mind2.

Az ecoflex 160lovas.Persze,hogy nem megy jobban,kicsit dagibb is meg a kis fogyasztás érdekében hosszú áttételű váltót kapott :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...

Insignia teszt első kézből... folytatás tovább

Na most már ójabb 3ezer mérföldet sikerült beletolni a bérleménybe, és a következők történtek.

1. A hátsó ülést lehajtottam 1x hátul én balga, mivel 4 db felnit gumistól akartam szállítani benne, és ezzel "tönkretettem" pár dolgot. mégpedig a csomagtartó és a ülés közt levő filc úgy ahogy van felvált attól hogy lehjtottam az ülést. Ez a filc ilyen formáranyomott puha bizbasz, ami persze már nem megy vissza helyére. Aztán meg a kalptartó alján van egy szép élvédő csík. No ez valamitőé félig levált.

2. A battery low felirat minden indításkor maradt, és hozzájött hogy jobb hátul már se a fék se a helyzetjelző nem ég. Namost nekiálltam kicserélni az izzókat. Ennek művelete a következő és itt kellett minden mérnöki tudásom használati utasítás stb.. azután hogy Corsa B C tulaj és apám Astrái (f g1 g2) őre voltam 1. lebontod a hátsó műanyagüfilc burkolatot. ott tiszta izomból a lámpatestet belülről rögzítő csavarokat kézzel szétcsavarod, majd ha lepattintod a lámpatestet lehúzod a sarukat, majd csillagcsavarhuzoval szétcsavarozod a lámpatestet, és ezek után hozzáférsz az izzóhoz... Na itt kezdtem megint NAGYON kiakadni. és a non plusz ultra, az izzók hibátlanok. nem az a baj. Akkor ugye bizti.. konyv elő és ha hiszitek ha nem 3 bitosítéktábláát végignyálazva 1 db hátsó fék illetve helyzetjelző biztit sem találtunk. Ekkor már 2 kollegával akik angolok néztük az használati utasítást. Ekkro feladtuk be a kölcsönzőbe. szétszedték, biztosítékot kerestek.. ők sem találtak. át a vauxhall szervizbe ahol feladták, és elektronikai hibával visszavették a kocsit. Kaptam 1 csereautot..

3. Ez egyenlőre müxik. Valaki kérdezte milyen a hifije.. szar. ennyi pénzért szar. megnéztem hogy az én insigniám itthon mennyi lehet.. kicsit kromos minden belul, 18as nagyfelni meg kölámpa ülésállítás motorosan stb.. valami cosmo vagy sport lehet 1.8as motorral ami ugy simán 7 misi feltt van itthon. és nicns benne radar, esőérzékelős ablaktörlő, fényre sötétedő tükrük sok légzsák. Ez mind egy 200 LE feletti benzinmotoral egy skoda octávia RSben ujjonnan 7,5 millio.. nos mindenki dönthet maga. én eddig opel fan voltam tudjátok jól, de ez az insignia megdöbbentett.

Link to comment
Megosztás:

egy skoda octávia RSben ujjonnan 7,5 millio.. nos mindenki dönthet maga. én eddig opel fan voltam tudjátok jól, de ez az insignia megdöbbentett.

Superb rulez(off vége)... :) nem gúnyolódni akartam :D bár nekem nagyon bejövős az Insignia formaterve, sajnos nagyon kicsi a hely hátul, kb akkora: mint menyasszonyom Cliojában.. :) ezektől eltekintve a nemzetközi sajtó nagyon meg van elégedve vele..az új Astrával kapcsolatban is nagy a megelégedés! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Superb rulez(off vége)... :) nem gúnyolódni akartam :D bár nekem nagyon bejövős az Insignia formaterve, sajnos nagyon kicsi a hely hátul, kb akkora: mint menyasszonyom Cliojában.. :) ezektől eltekintve a nemzetközi sajtó nagyon meg van elégedve vele..az új Astrával kapcsolatban is nagy a megelégedés! ;)

Hát egy superb után ránézve el is hiszem! B)

Azért vannak megelégedve, mert kicsi pozitív dolog is kell, ha már aki meg akarta venni az opelt az is levonult. Biztos insigniában vitték. :lol:

Úgyhogy az opel nem kell senkinek. :lol:

Link to comment
Megosztás:

...aki meg akarta venni az opelt az is levonult. Biztos insigniában vitték. :)

Úgyhogy az opel nem kell senkinek. :)

Nem úgy van hogy a GM meggondolta magát és mégsem adja el?

Rájött hogy az Insignia és talán az új Astra bevezetésével az Opel most újra felszállóágba került, és tulajdonképpen ha eladná, akkor az aranytojást tojó tyúkjától szabadulna meg, t.i. a GM összes márkája közül (beleértva az amerikaiakat is), jelenleg egyedül az Opel tűnik nyereségesnek, legalábbis ennek sikerült legelőbb kilábalnia a válságból. Az Opel nélkül szvsz a GM menthetetlenül elsüllyedne.

Link to comment
Megosztás:

A német kormány is besegített rendesen! Merkelnek most főhet a feje az amerikai partnerek miatt, pláne ha beindul a leépítés a német gyárakban is! (a Magna garanciában vállalta, hogy nem lesznek elbocsátások; a munkavállalók, hogy lemondanak a bérük egy részéről) szal a gondok csak most kezdődnek igazán! Mi lett volna, ha nincs roncsprémium németben....

Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...
A német kormány is besegített rendesen! Merkelnek most főhet a feje az amerikai partnerek miatt, pláne ha beindul a leépítés a német gyárakban is! (a Magna garanciában vállalta, hogy nem lesznek elbocsátások; a munkavállalók, hogy lemondanak a bérük egy részéről) szal a gondok csak most kezdődnek igazán! Mi lett volna, ha nincs roncsprémium németben....

Elszerencsétlenkedték ezt a németek rendesen, addig addig tököltek amíg nem kellett volna.

A fekete elves még részben hátra van mivel a kifutott roncsprogik után most a piac nem tud és nem is akar annyi autót felvenni amennyire szükség lenne a boldogsághoz. (de ne legyen igazam.)

üdv.Sumi

Link to comment
Megosztás:

És mi lesz jövőre, mikor már nem lesz nyugat európában roncsprémium, csináltak egy csomó előre hozott vásárlást...késleltették a kilábalást..remélem az új Astra és Insignia fent tudja majd tartani az érdeklődést és nem lesz hatalmas zuhanás a következő évben...

Link to comment
Megosztás:

Elszerencsétlenkedték ezt a németek rendesen, addig addig tököltek amíg nem kellett volna.

A fekete elves még részben hátra van mivel a kifutott roncsprogik után most a piac nem tud és nem is akar annyi autót felvenni amennyire szükség lenne a boldogsághoz. (de ne legyen igazam.)

üdv.Sumi

Nem szerencsétlenkedtek el semmit a németek, mivel a legkevésbé sem az Ő kezükben volt a döntés.

A boltot a GM és a Magna ütötte volna nyélbe...egyik sem német! :lol:

Az Insignia nyugaton jól fogy és a most bemutatott új Astrára is igen nagy az érdeklődés, tehát nem kell az Opelt temetni!

Kicsit amúgy is elkalandoztatok a témától, mert ez nem a gazdasági fórum, hanem az Insignia topic!

Akkor Back to Basic! :huh:

Nem olyan rég sikerült kipróbálnom egy 1.6-os Turbós Insigniát. Kár volt...innéttől kezdve minden más motorral halvány a számomra.

A felszereltségi szint meg a többi " vakítás " most nem volt mérvadó, a próbaút alatt a lényeg a teljesítményleadáson, a rugalmasságon és a stabilitáson volt.

Az igazat megvallva alacsony fordulatszám tartományban vérszegény, de nem is csoda, mert a nyomaték 1800-nál jelentkezik - pontosan 235Nm, amit " lepadlózva " az over boost 250Nm-re emel pár pillanatig - ha azonban efölött tartjuk a motort, akkor megy mint a mozdony. Gázra gyorsul, de ha a hat gangos váltón visszaakasztunk kettőt, akkor még intenzívebben tol az erőforrás. Az embernek nehéz megállnia, hogy ne forgassa a motort.

Azt azért had tegyem hozzá, hogy ezen élvezeteknek meg is kéri az árát, mert 11-13 litert is képes a rendszer beadagolni a hengerekbe 100 kilométerenként. Normál használat mellett is 9 liter körül áll meg, a tulajdonos szerint.

A futóműve nekem bejött, a 19"-os felnik jól kisimítják az egyre romló útjainkon megjelenő kátyúkat..., bár ezek felgumizása ( téli /nyári szett ) is egy kisebb használt kocsi árával apassza le a költségvetést.

Az ára ( über 9M ) azért hamar visszahúzott a jelenbe, hogy ne álmodozzak róla!

De jó élmény volt az a fél óra, amit vele töltöttem ! :lol:

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Akkor az aláírásod írd át! De tüstént :lol: Amúgy grat, és várjuk a tapasztalatokat, illetve, hogy milyen motor van a gépben?

Észre is vettem... és már át is írtam! :(

2.0 CDTI 130LE, fehér

Edition felszereltség

+ vezetőcsomag (AFL xenon, első-hátsó radar, kroma-tükör, automata ablaktörl., stb)

+ gyári bluetoothos kihangosító (a legkirályabb, amit valaha láttam!)

+ CD400

+ 230V csatlakozó a hátsó ülések előtt

Azt hiszem ezek a legfontosabb jellemzők.

Eddig beletettem 5000km-t és... azt hiszem, hogy nem kívánhatnék magamnak ennél jobb autót!

Csendes, kényelmes, csendes, komfortos... azt írtam már, hogy alacsony a menetzaj? :lol:

A motortól habár féltem, hogy kevés lesz, de teljesen megfelelő. Nyilván nem egy gőzmozdony, de teljesen jól mozgatja az autót. Én maximálisan elégedett vagyok vele.

(azért egy szolíd P-Box még beugorhat...)

Autópályán, utazóban, tempomattal 155-160-nál olyan a menetzaj, hogy ugyanúgy beszélgetek a mellettem ülővel, mintha állnánk... a rádió csendesen is jól hallható...

Ráadásul a kihangosító is tökéletesen használható ennél a tempónál is (ami az eddigi nokia blútúszokról nem volt elmondható... még országúton sem nagyon).

A barátaim elmondása szerint olyan, mintha a kezembe tartanám a telefont.

(ezen a ponton szeretném leszögezni, hogy mindezt természetesen Németországban teszteltem, illetve itthon kizárólag zárt pályán, ellenőrzött körülmények között, kaszkadőrök közreműködésével)

Link to comment
Megosztás:

Észre is vettem... és már át is írtam! :(

2.0 CDTI 130LE, fehér

Edition felszereltség

+ vezetőcsomag (AFL xenon, első-hátsó radar, kroma-tükör, automata ablaktörl., stb)

+ gyári bluetoothos kihangosító (a legkirályabb, amit valaha láttam!)

+ CD400

+ 230V csatlakozó a hátsó ülések előtt

Azt hiszem ezek a legfontosabb jellemzők.

Eddig beletettem 5000km-t és... azt hiszem, hogy nem kívánhatnék magamnak ennél jobb autót!

Csendes, kényelmes, csendes, komfortos... azt írtam már, hogy alacsony a menetzaj? :lol:

A motortól habár féltem, hogy kevés lesz, de teljesen megfelelő. Nyilván nem egy gőzmozdony, de teljesen jól mozgatja az autót. Én maximálisan elégedett vagyok vele.

(azért egy szolíd P-Box még beugorhat...)

Autópályán, utazóban, tempomattal 155-160-nál olyan a menetzaj, hogy ugyanúgy beszélgetek a mellettem ülővel, mintha állnánk... a rádió csendesen is jól hallható...

Ráadásul a kihangosító is tökéletesen használható ennél a tempónál is (ami az eddigi nokia blútúszokról nem volt elmondható... még országúton sem nagyon).

A barátaim elmondása szerint olyan, mintha a kezembe tartanám a telefont.

(ezen a ponton szeretném leszögezni, hogy mindezt természetesen Németországban teszteltem, illetve itthon kizárólag zárt pályán, ellenőrzött körülmények között, kaszkadőrök közreműködésével)

Milyen a balaton télen? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.