Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Insignia - csevegés


mélykék76

Recommended Posts

  • Hozzászólások 352
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Itt nem is ez a lényeg! :) Superb szerelem volt elsőre :lol: , Insignia nem :lol: ...caravan viszont bejövős <_< ..meg az ópíszí változat is :lol: .. :lol:

OPC Sports Tourer

Formailag még O.K. De hogy lehet egy olyan zajos technikába (PD TDI) beleszeretni, amit az egyetlen tömegméretű gyártója (VW konszern) is leírt 0-ra? :lol:

Talán jó áron beszámítják egy Insigniába? :lol:

Link to comment
Megosztás:

OPC Sports Tourer

Formailag még O.K. De hogy lehet egy olyan zajos technikába (PD TDI) beleszeretni, amit az egyetlen tömegméretű gyártója (VW konszern) is leírt 0-ra? :lol:

Talán jó áron beszámítják egy Insigniába? <_<

Belül nem zajos a moci..keveset fogyaszt..nyomatékos..és pár év múlva többet fog érni használtan, mint a közösnyomócsöves diesel Passat...drágább, igényesebb konstrukció az adagolófúvókás, kétségtelen zajosabb. VW is csak a költségcsökkentés miatt állt át szerintem.. :lol: A jövő a hibrid-dieselben van, a közeli jövő, meg a boxer-deieselé! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Belül nem zajos a moci..keveset fogyaszt..nyomatékos..és pár év múlva többet fog érni használtan, mint a közösnyomócsöves diesel Passat...drágább, igényesebb konstrukció az adagolófúvókás, kétségtelen zajosabb. VW is csak a költségcsökkentés miatt állt át szerintem.. :lol: A jövő a hibrid-dieselben van, a közeli jövő, meg a boxer-deieselé! <_<

Miért fog többet érni használtan egy PD TDI mint egy közös csöves VW TDI?

Link to comment
Megosztás:

Belül nem zajos a moci..keveset fogyaszt..nyomatékos..és pár év múlva többet fog érni használtan, mint a közösnyomócsöves diesel Passat...drágább, igényesebb konstrukció az adagolófúvókás, kétségtelen zajosabb. VW is csak a költségcsökkentés miatt állt át szerintem.. :lol: A jövő a hibrid-dieselben van, a közeli jövő, meg a boxer-deieselé! <_<

Olvasnivaló PDTDI ügyben, avagy mitől más mint a common rail:

http://totalcar.hu/magazin/technika/pdtdi!1

Link to comment
Megosztás:

Miért fog többet érni használtan egy PD TDI mint egy közös csöves VW TDI?

Mert olyan kuriózum lesz, mint a Dutra! Csak azt a 40-50 évet kell kivárni! :lol:

Egyébként még szép, hogy nem belül zajos a Superb & tsai! :lol: Megy is, mint a parancsolat, de sokan sportautónak hiszik, s egy idő után büntetés mögöttük menni, úgy kormolnak.

Megjegyzem pont a napokban volt szerencsétlenségem egy iszonyúan füstölő Astra G 1.7 CDTI után dombot mászni. Én kérek miatta mindenkitől elnézést! <_<

Link to comment
Megosztás:

Megy is, mint a parancsolat, de sokan sportautónak hiszik, s egy idő után büntetés mögöttük menni, úgy kormolnak.

Enyém nem füstöl, részecskeszűrős és Euro 5 a motor. Ha lenne 12 es besorolást kapna :lol: ...csak kicsit le vannak itthon maradva a jogalkotók... :lol:

Off vége

Láttam ma egy német rendszámos kombi Insigniát, szép! :D

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Üdv!

Van szerencsém (csagy épp szerencsétlenségem) egy ilyet hajtani.

- 6100 mérföld van benne

- 1.8 as mint a kis corsám vala.

- 18as felni :rolleyes: meg elegáns kivitel.

- 6os váltó

tények:

- 3 hét és cirka 1500 mérföld alatt nem tudtam egy kényelmes üléspoziciót találni. (170cm 73kilo)

- olyan gyenge a motor a kasznihoz hogy az valami leírhatatlna. fater 1.4es caravánja száguld ehhez képest.

- jó a futómű, bár a felniket ki kellene dobni mert nehezek szélesek nagyok feleslegesek..parasztvakítás az egész

- ahogy elhoztam már remeg a karosszéria több eleme. zizeg rezonál zajos amikor a motor 2000től pörög... borzasztó. a corsám sosem volt ilyen zajos egyik sem.

- 4es 5ös fokozat kuka, mert nem huz nem megy semmit sem csinál..6os ban meg egy kis dombra sem tudok felmenni vele. igaz nem eszik sokat így... vegyesben 8 lityo max orsázgüton 7xMPHnál alig eszik 7et.

- csomagtartó ok de nehezn pakolható.

- hibás az elektronikája battery low és check left position lamp felirattal kezd. a lámpa hol világít hol nem, Kontakt hibás (mondom a 10e km sincs az autoba) az aksik meg hog lehetnek rosszak.. akrá kulcsban akár az autoban (mondjuk minden battery megy elvíleg mert működteti az autót tehát nem tudom mi szarakszik)

az az igazság hogy egy GSI corsa után borzasztó csalódás. Otthon egy octáviát van szerencsém haszálni és siralmassan megveri az octávia a insigniát 8pedig tudjátok opel fun vagyok) nem tudok lerakni 2 pohrat sem. az octávia tele rakodóhelyel itt is ott is. . az insigniát nem lehet pakolni. nincs benne tolatóradar, és semmit nem lehet látni belóle egy ilyen autohoz 2009ben kötelező kellene legyen. stb stb stb.

Link to comment
Megosztás:

Az 1.8 a leggyengébb motor a választékban, ha jól tudom, szóval ne csodálkozz a lomhaságán :rolleyes:

Azon meg csodálkozom hogy zörög, mert az összes tesztben direkt kiemelték, hogy még az első

próbaszériás autóknál is jól illesztettek voltak az alkatrészek, csend volt.

Szerintem ha nem az alapfelszereltségű leggyengébb motorral szerelt változatot hasonlítanád az

otthoni gondolom nem hasonló besorolású octavia-hoz, biztos más lenne a helyzet <_<

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Van szerencsém (csagy épp szerencsétlenségem) egy ilyet hajtani.

- 6100 mérföld van benne

- 1.8 as mint a kis corsám vala.

- 18as felni :rolleyes: meg elegáns kivitel.

- 6os váltó

tények:

- 3 hét és cirka 1500 mérföld alatt nem tudtam egy kényelmes üléspoziciót találni. (170cm 73kilo)

- olyan gyenge a motor a kasznihoz hogy az valami leírhatatlna. fater 1.4es caravánja száguld ehhez képest.

- jó a futómű, bár a felniket ki kellene dobni mert nehezek szélesek nagyok feleslegesek..parasztvakítás az egész

- ahogy elhoztam már remeg a karosszéria több eleme. zizeg rezonál zajos amikor a motor 2000től pörög... borzasztó. a corsám sosem volt ilyen zajos egyik sem.

- 4es 5ös fokozat kuka, mert nem huz nem megy semmit sem csinál..6os ban meg egy kis dombra sem tudok felmenni vele. igaz nem eszik sokat így... vegyesben 8 lityo max orsázgüton 7xMPHnál alig eszik 7et.

- csomagtartó ok de nehezn pakolható.

- hibás az elektronikája battery low és check left position lamp felirattal kezd. a lámpa hol világít hol nem, Kontakt hibás (mondom a 10e km sincs az autoba) az aksik meg hog lehetnek rosszak.. akrá kulcsban akár az autoban (mondjuk minden battery megy elvíleg mert működteti az autót tehát nem tudom mi szarakszik)

az az igazság hogy egy GSI corsa után borzasztó csalódás. Otthon egy octáviát van szerencsém haszálni és siralmassan megveri az octávia a insigniát 8pedig tudjátok opel fun vagyok) nem tudok lerakni 2 pohrat sem. az octávia tele rakodóhelyel itt is ott is. . az insigniát nem lehet pakolni. nincs benne tolatóradar, és semmit nem lehet látni belóle egy ilyen autohoz 2009ben kötelező kellene legyen. stb stb stb.

Miért nem egy Turbót vettél? Azzal nem panaszkodnál, mert megy rendesen...

Ami a tolatóradart illeti, azt is lehet hozzá kapni, csak meg kell(ene)venni !

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.