pszilaj Elküldve Október28, 2009 Elküldve Október28, 2009 Én még régebben szereztem ilyen döntött szélvédőre való, leárnyékolt, E jeles hella pótféklámpát. Azzal csak nem b@sznak meg. :D Én egy hasonlót(noname) szedtem le, mert zavart a hátrakilátásban... pont benne volt a belső tükör képében... Ezért raktam kívülre...ott nincs tükröződés...jelenleg piros "búrás" LEDek vannak, de azt hiszem pénteken cserélem ki víztiszta LEDekre... :)
invictus Elküldve Október28, 2009 Elküldve Október28, 2009 Én egy hasonlót(noname) szedtem le, mert zavart a hátrakilátásban... pont benne volt a belső tükör képében... Ezért raktam kívülre...ott nincs tükröződés...jelenleg piros "búrás" LEDek vannak, de azt hiszem pénteken cserélem ki víztiszta LEDekre... :D Úgy tettem fel, hogy ne zavarjon. :)
pszilaj Elküldve Október28, 2009 Elküldve Október28, 2009 Úgy tettem fel, hogy ne zavarjon. :D Mostmár engem sem zavar...a szekrényben... :D :)
HellTomy Elküldve November1, 2009 Elküldve November1, 2009 Sziasztok! Remélem jó helyre írom ha nem akkor előre is elnézést kérek! Először is a tervemről: Van egy Astra F-em Sedan 1.6Si, szeretnék belerakni egy 2.5 V6-os mocit X25XE meg egy turbós calibra váltót a 6 sebességeset. Ezekkel nem is lenne semmi gond, csak a papírozással. Hogy körülbelül mennyibe kerül az új motorral levizsgáztatni az autót, mert ha jól tudom akkor meg kell terveztetni, szigorított KPM vizsga stb. stb. Vlki csinált már hasonlót? és a menetét leírná ide nekem? Ha esetleg nem vizsgáztatom le csak megvárom még műszakis lesz a kocsi akkor még levizsgázik az 1.6-al és utána kicserélem a blokkot és 2 évig használom abból lehet bármilyen gond? Velem még nem történt olyan h a rendőr kinyittatta volna velem a motorháztető h mi is van ott. Várom az építő és romboló kritikákat! Köszönöm. Üdv. HellTomy
zotya975 Elküldve November1, 2009 Elküldve November1, 2009 Sziasztok! Remélem jó helyre írom ha nem akkor előre is elnézést kérek! Először is a tervemről: Van egy Astra F-em Sedan 1.6Si, szeretnék belerakni egy 2.5 V6-os mocit X25XE meg egy turbós calibra váltót a 6 sebességeset. Ezekkel nem is lenne semmi gond, csak a papírozással. Hogy körülbelül mennyibe kerül az új motorral levizsgáztatni az autót, mert ha jól tudom akkor meg kell terveztetni, szigorított KPM vizsga stb. stb. Vlki csinált már hasonlót? és a menetét leírná ide nekem? Ha esetleg nem vizsgáztatom le csak megvárom még műszakis lesz a kocsi akkor még levizsgázik az 1.6-al és utána kicserélem a blokkot és 2 évig használom abból lehet bármilyen gond? Velem még nem történt olyan h a rendőr kinyittatta volna velem a motorháztető h mi is van ott. Várom az építő és romboló kritikákat! Köszönöm. Üdv. HellTomy Hivatalosan annyiba kerül, hogy nem éri meg ahogy írtad terveztetni kell meg persze amit hoz maga után fékek, stb csere. Az egy megoldás, hogy 2 évente kiveszed műszakira, általában nem jellemző, hogy a rendőrök a motort nézegetik, de még ha nem is ismerik fel melyik-melyik, a motorszám sem fog egyezni. Ha meg belekeveredsz egy balesetbe, mégha vétlen vagy is, nem hiszem, hogy megdícsérnek ha benéznek a mociháztető alá. Itt Győrben a kórháznál szokott lenni autós összeröffenés péntekenként, állítólag a multkor a rendőrök meglepték a parkolót, egypár rendszámot leszedtek. Ha szerencséd van sose derül ki, ha nem, az első héten lebuksz. Vannak olyan trükkök, hogy a motorszámot olvashatatlanná teszik, mitha természetes elhasználódás miatt nem lehetne olvasni, és kapnak egy olyan számot amit nem lehet az adott motorhoz kötni. Ez jó lehet olyankor ha olyan mocitakarsz belerakni amivel ezt a típust gyárthatták. Ha pölö én váltanák így 1.4-ről 1-6-ra, szerintem még nem lenne olyan feltűnő. De mondjuk egy V6-ot nem tudom elhisznekee az f astrába.
Zsoltee Elküldve November1, 2009 Elküldve November1, 2009 A másik meg hogy jövőre állítólag évente lesz műszaki és zöldkártya szal évente kéne kivenni a motort. :)
zotya975 Elküldve November1, 2009 Elküldve November1, 2009 A másik meg hogy jövőre állítólag évente lesz műszaki és zöldkártya szal évente kéne kivenni a motort. :) De asszem csak egy bizonyos kor felett nem?
HellTomy Elküldve November1, 2009 Elküldve November1, 2009 Hivatalosan annyiba kerül, hogy nem éri meg ahogy írtad terveztetni kell meg persze amit hoz maga után fékek, stb csere. Az egy megoldás, hogy 2 évente kiveszed műszakira, általában nem jellemző, hogy a rendőrök a motort nézegetik, de még ha nem is ismerik fel melyik-melyik, a motorszám sem fog egyezni. Ha meg belekeveredsz egy balesetbe, mégha vétlen vagy is, nem hiszem, hogy megdícsérnek ha benéznek a mociháztető alá. Itt Győrben a kórháznál szokott lenni autós összeröffenés péntekenként, állítólag a multkor a rendőrök meglepték a parkolót, egypár rendszámot leszedtek. Ha szerencséd van sose derül ki, ha nem, az első héten lebuksz. Vannak olyan trükkök, hogy a motorszámot olvashatatlanná teszik, mitha természetes elhasználódás miatt nem lehetne olvasni, és kapnak egy olyan számot amit nem lehet az adott motorhoz kötni. Ez jó lehet olyankor ha olyan mocitakarsz belerakni amivel ezt a típust gyárthatták. Ha pölö én váltanák így 1.4-ről 1-6-ra, szerintem még nem lenne olyan feltűnő. De mondjuk egy V6-ot nem tudom elhisznekee az f astrába. Értem.Hát nagyon köszönöm a válaszokat! A fékek és a futómű cseréje már megvolt.... Calibra 256-os fékeket kapott előre, hátra pedig a vectra 2000 futóművet. De akkor a motor ezek szerint marad benne.... :) Akkor majd veszek egy B Vectrát 2.5 V6-al egyszercsak. Mégegyszer köszönöm a gyors választ! Üdv.!
zotya975 Elküldve November1, 2009 Elküldve November1, 2009 Értem.Hát nagyon köszönöm a válaszokat! A fékek és a futómű cseréje már megvolt.... Calibra 256-os fékeket kapott előre, hátra pedig a vectra 2000 futóművet. De akkor a motor ezek szerint marad benne.... :) Akkor majd veszek egy B Vectrát 2.5 V6-al egyszercsak. Mégegyszer köszönöm a gyors választ! Üdv.! Nincs mit. :)
invictus Elküldve November1, 2009 Elküldve November1, 2009 Hivatalosan annyiba kerül, hogy nem éri meg ahogy írtad terveztetni kell meg persze amit hoz maga után fékek, stb csere. Az egy megoldás, hogy 2 évente kiveszed műszakira, általában nem jellemző, hogy a rendőrök a motort nézegetik, de még ha nem is ismerik fel melyik-melyik, a motorszám sem fog egyezni. Ha meg belekeveredsz egy balesetbe, mégha vétlen vagy is, nem hiszem, hogy megdícsérnek ha benéznek a mociháztető alá. Itt Győrben a kórháznál szokott lenni autós összeröffenés péntekenként, állítólag a multkor a rendőrök meglepték a parkolót, egypár rendszámot leszedtek. Ha szerencséd van sose derül ki, ha nem, az első héten lebuksz. Vannak olyan trükkök, hogy a motorszámot olvashatatlanná teszik, mitha természetes elhasználódás miatt nem lehetne olvasni, és kapnak egy olyan számot amit nem lehet az adott motorhoz kötni. Ez jó lehet olyankor ha olyan mocitakarsz belerakni amivel ezt a típust gyárthatták. Ha pölö én váltanák így 1.4-ről 1-6-ra, szerintem még nem lenne olyan feltűnő. De mondjuk egy V6-ot nem tudom elhisznekee az f astrába. Most pénteken is vagy 3x ment el a parkolóban lassan rendőrautó. És sokkal jobb érzés, ha nincs mi miatt izgulni. :)
zotya975 Elküldve November1, 2009 Elküldve November1, 2009 Most pénteken is vagy 3x ment el a parkolóban lassan rendőrautó. És sokkal jobb érzés, ha nincs mi miatt izgulni. :) Aha de a multkor láttad vona, jött egy villogós állati lassan, mindenki zárta a kocsikat, meg mentek arrébb, aztán kiderült, hogy mentő volt. :)
hening Elküldve November1, 2009 Elküldve November1, 2009 Aha de a multkor láttad vona, jött egy villogós állati lassan, mindenki zárta a kocsikat, meg mentek arrébb, aztán kiderült, hogy mentő volt. :) Én ugyan nem. Nálam minden OK.
zotya975 Elküldve November1, 2009 Elküldve November1, 2009 Én ugyan nem. Nálam minden OK. Én sem , mi csak röhögtünk. :)
kojakarettenetes Elküldve November1, 2009 Elküldve November1, 2009 Én meg úgy tudom jelen szabályok szerint, hogy mindenképpen új forgalmi kell, amiben már csak a motorkód fog szerepelni, és egy műszaki vizsga is kötelező a motor cseréje után (ahol a zöldkártya értékeket is mérik). Ez a szabályos menete, aztán hogy ki mennyire tér el tőle, helyi adottság :) Az eredetiségvizsgát csak felvetettem, arról nincs infóm, de nem lepődnék meg rajta, ha még lehúzásból ezt is kérnék. Most lehet, hogy már így van, de ismerős csináltatott régebben ,akkor nem volt műszaki.
kojakarettenetes Elküldve November1, 2009 Elküldve November1, 2009 H Itt Győrben a kórháznál szokott lenni autós összeröffenés péntekenként, állítólag a multkor a rendőrök meglepték a parkolót, egypár rendszámot leszedtek. Milyen címen veheti el a rendőr a rendszámot?? Én úgy tudom, hogy semmi joga nincs rá.
invictus Elküldve November1, 2009 Elküldve November1, 2009 Milyen címen veheti el a rendőr a rendszámot?? Én úgy tudom, hogy semmi joga nincs rá. Amíg nem kondisbmw-s vagy addig azt csinál veled amit akar. :)
conquistador Elküldve November1, 2009 Elküldve November1, 2009 Milyen címen veheti el a rendőr a rendszámot?? Én úgy tudom, hogy semmi joga nincs rá. Nekem anno egy hamisítás miatt vette le.
zotya975 Elküldve November1, 2009 Elküldve November1, 2009 Milyen címen veheti el a rendőr a rendszámot?? Én úgy tudom, hogy semmi joga nincs rá. Hát nem tudom, nekem ezt mondták. De ha úgy találja jónak a forgalmit csak elveheti, a lényeg, hogy nem mehetsz vele.
tgabika76 Elküldve November2, 2009 Elküldve November2, 2009 Forgalmit valóban elveheti, a rendszámot nem, mivel az a te tulajdonod, viszont lekaparja róla hátul a műszaki érvényesítő matricát. Tudtommal hamisítás miatt (amennyiben egyedi azonosítójel meghamisítására gondolsz) sem veheti le, nekem a matricarendszámomat viszont lefoglalta bizonyítékként. Illetve abban az esetben mégiscsak elveheti, ha maga a rendszám bizonyíték a bűncselekmény elkövetésére, mondjuk mert 3 darabból hegeszettél össze magadnak egy új rendszámtáblát. :)
zocsa Elküldve November2, 2009 Elküldve November2, 2009 Most pénteken is vagy 3x ment el a parkolóban lassan rendőrautó. És sokkal jobb érzés, ha nincs mi miatt izgulni. :) Miért,eddig mi miatt izgultál? :)
zotya975 Elküldve November2, 2009 Elküldve November2, 2009 Miért,eddig mi miatt izgultál? :) Turbó-martica volt a hátsó ablakban. :)
egooon Elküldve November27, 2009 Elküldve November27, 2009 Hali! Egy ilyen külső át alakításhoz a hátsó sárvédőt talán nem ennyire kiszélesítéséhez valamilyen engedély kellene, meg a szín maradna gyári (bordó metál) :lol: :huh: Előre is kösz a nagy mestereknek :D :lol:
Zsoltee Elküldve November27, 2009 Elküldve November27, 2009 Hali! Egy ilyen külső át alakításhoz a hátsó sárvédőt talán nem ennyire kiszélesítéséhez valamilyen engedély kellene, meg a szín maradna gyári (bordó metál) :D :huh: Előre is kösz a nagy mestereknek ;) :lol: Szerintem ehhez semmilyen engedély nem szükséges. A lényeg hogy a szélesítés után ne lógjon ki a felni a kasztniból és ha lehet úgy csináljátok meg hogy ne lehessen észrevenni. Szal Zima erre pont a legrosszabb példa. :lol:
Helga Elküldve November27, 2009 Elküldve November27, 2009 Szerintem ehhez semmilyen engedély nem szükséges. A lényeg hogy a szélesítés után ne lógjon ki a felni a kasztniból és ha lehet úgy csináljátok meg hogy ne lehessen észrevenni. Szal Zima erre pont a legrosszabb példa. :D :lol: :huh: :lol:
Stefan Elküldve Január4, 2010 Elküldve Január4, 2010 Találtam egy oldalt, ahol egész szépen ki lehet bogarászni, hogy mi változik a KRESZ-ben.
Recommended Posts