Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

A régi szerelem... Hát igen, egy calibra karakteresebb élményesebb, mint az astra. De lehet meg kiheréletlent találni? A sok kis bojrészer már majdhogynem elintézte ezt a típust...

Néha azért akad gyári. Pont ez a lényeg, hogy veszek egyet, rendbe rakom, és nagyon ritka autó lesz néhány év múlva. Német oldalakon már most sem ritka, hogy 10000 euró fölött árulják őket.

Link to comment
Megosztás:

A Calibra egy más világ, formailag kortalan (és szép), de technikában, korszerűségben szerintem visszalépés egy G-hez képest. De persze ez csak az én véleményem. Remélem megtalálod amit keresel és nem bánod meg a cserét.

Visszalépés lenne? Az elektromos gázpedál nem fog hiányozni, EGR már van azon is 95-től (sajnos), ezen kívül volt gyárilag hűthető kesztyűtartó, elektromos tetőablak, tükörvilágítás a napellenzőben, stb. Annyi hogy a motor nem euro 4-es. Vagyis hiába gondolkodom, nem találok olyasmit, amiben a G Astra többet tud.

Link to comment
Megosztás:

Visszalépés lenne? Az elektromos gázpedál nem fog hiányozni, EGR már van azon is 95-től (sajnos), ezen kívül volt gyárilag hűthető kesztyűtartó, elektromos tetőablak, tükörvilágítás a napellenzőben, stb. Annyi hogy a motor nem euro 4-es. Vagyis hiába gondolkodom, nem találok olyasmit, amiben a G Astra többet tud.

Tedd hozzá, hogy a saját gastrad nem tud többet. Napellenző világítás minek? Szoktál sminkelni? :) Tetőablak van gben is. A hűthető kesztyűtartó sok mindenre nem jó, mert ami belefér sem tudja lehűteni, a papírokat meg nem kell hűteni.

Formailag sokkal jobb a calibra, de itt vége is.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem a G Astra előnye a kora. A mindennapokra stabilabb és biztonságosabb autó.

A Calibra felett eljárt már az idő. Régen tetszettek is, ma már nem fognak meg, nem hinném, hogy nagy cultautó lesz egy szép köntösbe bújtatott A Vectrából... Ettől függetlenül hajrá, ha ez a szerelem. :icon13:

Általában a G Astrák nem tudnak többet. Szerintem ezt így nyugodtan kijelenthetjük.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem a G Astra előnye a kora. A mindennapokra stabilabb és biztonságosabb autó.

Ezt itt nem akarom már folytatni, mert OFF. De hogy nem az Astra a stabilabb, abban biztos vagyok. A futóműve sokkal érzékenyebb. A kaszni sem tűnik merevebbnek.

Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem szeretem, mert ez nem igaz, és nem is fogom odaadni minden áron. Van egy minimum, amiért ha nem megy el, akkor marad.

Link to comment
Megosztás:

A két autó nem összehasonlítható, más célra készültek. A Calibrának igényesebb a hátsó felfüggesztése ez tény (független, szemben az Astra merev tengelyével), az extrákról meg annyit hogy a sminktükör világítás egész biztosan nem volt széria a Calibrában (tudom mert az én napellenzőim is egy A Vectrából származtak), a hűthető kesztyűtartót nem tudom, de mindkettő megoldható G Astrában is, nekem pl. van mindegyik. ;)

Link to comment
Megosztás:

Ezt itt nem akarom már folytatni, mert OFF. De hogy nem az Astra a stabilabb, abban biztos vagyok. A futóműve sokkal érzékenyebb. A kaszni sem tűnik merevebbnek.

Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem szeretem, mert ez nem igaz, és nem is fogom odaadni minden áron. Van egy minimum, amiért ha nem megy el, akkor marad.

Azért a G műszaki megoldásiban egy más univerzum. Nem szabad elfelejteni, hogy az A Vectra egy 80-as évek közepi fejlesztésű/tervezésű autó, sok mindene még Ascona volt (az pedig már tényleg nem mostani vas). A G már egy másik korszak szülötte (az A Vectra-tól cirka másfél generációval ifjabb), egészen más anyagokat tudtak már akkor alkalmazni (beletervezni) és a gyártástechnológiák is már máshol jártak. A karosszéria merevség és a valós biztonságosság közt pedig nem szabad sok párhuzamot vonni... De tényleg kár ezt feszegetni, Te most a szíved alapján készülsz váltani szekeret. Olyankor sok minden képes másnak tűnni a rajongó szemében mint amiről valóban szó van. Nincs ezzel baj, csak reálisan a helyén kell kezelni a dolgot. (Egyébként, a galvanizálatlan Calibra karosszéria tud csúnya -F-nél is csúnyább- hervadásokat produkálni, de egy "szerelem" esetében ez sem annyira szempont, tudom én jól...) Sok sikert márkatárs! :D

Azért Calibra-s betyárként is halljunk ám Rólad! (Milyen a V6 duruzsolása...)

Link to comment
Megosztás:

Én is bánom már,hogy eladtam a Vectrát,főleg úgy hogy a kollégám fél év alatt lepusztította.Nálam volt 10 évig vigyáztam rá.50 ezerért vissza vehettem volna,na de addigra már annyit sem ért.Megvette egy Turai brazil.Nem tudom van-e még olyan Calibra ami nincs szétrohadva,meg széthajtva.

Link to comment
Megosztás:

V6okon nincs EGR, még az X25XE-ken sincs. :)

Visszalépés lenne? Az elektromos gázpedál nem fog hiányozni, EGR már van azon is 95-től (sajnos), ezen kívül volt gyárilag hűthető kesztyűtartó, elektromos tetőablak, tükörvilágítás a napellenzőben, stb. Annyi hogy a motor nem euro 4-es. Vagyis hiába gondolkodom, nem találok olyasmit, amiben a G Astra többet tud.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretnék venni 2. autónak egy kombit 500-1M között.

Most egy 1.6os H astrám van gázosra alakítva.

Lényeg,hogy megbízható legyen és alacsony legyen a szervízköltség.

Már néztem kb minden létezőt.

Elvileg dízelt akartam,de a sok CR csoda kizárva.

Pár napja még úgy voltam vele,hogy csak a 90lovas TDI,de ilyen árban passatokból csak leharcolt van,3as golf rohad 4es meg megint csak szétgyalázott zsákbamacska.

Mindenki azt mondja,hogy benzinesekkel amúgy is kevesebb a baj.

Ma nézegettem 1.2-1.4es benzines G astrákat.

Az lenne a kérdés,hogy melyik motor a jobb?

Vannak gyári hibák amire oda kell figyelni vagy akármi más?

Tudom,hogy az lesz az első,hogy kevés a kombihoz a motor,de a mostani 105lovas H astra sem egy idegbeteg gép,főleg,hogy nem is szoktam forgatni csórit,nem arra való.

Vagy még a 1.6os b vectra kombit is néztem.

Az is rohad,mint a 3as golf?

Esetleg amit még az elején néztem 1.7es isuzu dízel?

Bár abból is nehéz kifogni jó állapotút.

Szal a 4 motor közül melyik a legjobb-legmegbízhatóbb?

Nem igazán tudom mi lenne a jó:s

Előre is köszi
Üdv

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretnék venni 2. autónak egy kombit 500-1M között.

Most egy 1.6os H astrám van gázosra alakítva.

Lényeg,hogy megbízható legyen és alacsony legyen a szervízköltség.

Már néztem kb minden létezőt.

Elvileg dízelt akartam,de a sok CR csoda kizárva.

Pár napja még úgy voltam vele,hogy csak a 90lovas TDI,de ilyen árban passatokból csak leharcolt van,3as golf rohad 4es meg megint csak szétgyalázott zsákbamacska.

Mindenki azt mondja,hogy benzinesekkel amúgy is kevesebb a baj.

Ma nézegettem 1.2-1.4es benzines G astrákat.

Az lenne a kérdés,hogy melyik motor a jobb?

Vannak gyári hibák amire oda kell figyelni vagy akármi más?

Tudom,hogy az lesz az első,hogy kevés a kombihoz a motor,de a mostani 105lovas H astra sem egy idegbeteg gép,főleg,hogy nem is szoktam forgatni csórit,nem arra való.

Vagy még a 1.6os b vectra kombit is néztem.

Az is rohad,mint a 3as golf?

Esetleg amit még az elején néztem 1.7es isuzu dízel?

Bár abból is nehéz kifogni jó állapotút.

Szal a 4 motor közül melyik a legjobb-legmegbízhatóbb?

Nem igazán tudom mi lenne a jó:s

Előre is köszi

Üdv

Kombihoz ha ki is használod.tehát pakolsz bele akkor csakis 1.6 16V,ha sokat is jársz vele(évi 20 ezer vagy több)akkor dízel,de hogy melyik azt majd megmondják a dízelesek :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Kombihoz ha ki is használod.tehát pakolsz bele akkor csakis 1.6 16V,ha sokat is jársz vele(évi 20 ezer vagy több)akkor dízel,de hogy melyik azt majd megmondják a dízelesek :icon1:

Kombi kell mindenképp,mert sokat pokolászok mindig :)

Évi 30 is simán belemegy,nem véletlen néztem dízeleket.

Csak félek,hogy belefutok valami agyonhajtott szarba :S

Így voltam vele,hogy kis benzines és abba is beletetetem a gázt,mint a mostani H astrámba.

Dízelből tudom,hogy 1.7es isuzu kellene mindenképp vagy sima adagolós 90lovas tdi.

Szóval akkor az 1.2-1.4-es benzines kombiba halott ügy?

1.7es dízelnél van valami kehe,amire oda kell figyelni?

Abban még nincs kettős tömegű ugye?

Link to comment
Megosztás:

Kombihoz ha ki is használod.tehát pakolsz bele akkor csakis 1.6 16V,ha sokat is jársz vele(évi 20 ezer vagy több)akkor dízel,de hogy melyik azt majd megmondják a dízelesek :icon1:

Kombi kell mindenképp,mert sokat pokolászok mindig :)

Évi 30 is simán belemegy,nem véletlen néztem dízeleket.

Csak félek,hogy belefutok valami agyonhajtott szarba :S

Így voltam vele,hogy kis benzines és abba is beletetetem a gázt,mint a mostani H astrámba.

Dízelből tudom,hogy 1.7es isuzu kellene mindenképp vagy sima adagolós 90lovas tdi.

Szóval akkor az 1.2-1.4-es benzines kombiba halott ügy?

1.7es dízelnél van valami kehe,amire oda kell figyelni?

Abban még nincs kettős tömegű ugye?

Link to comment
Megosztás:

Kombi kell mindenképp,mert sokat pokolászok mindig :)

Évi 30 is simán belemegy,nem véletlen néztem dízeleket.

Csak félek,hogy belefutok valami agyonhajtott szarba :S

Így voltam vele,hogy kis benzines és abba is beletetetem a gázt,mint a mostani H astrámba.

Dízelből tudom,hogy 1.7es isuzu kellene mindenképp vagy sima adagolós 90lovas tdi.

Szóval akkor az 1.2-1.4-es benzines kombiba halott ügy?

1.7es dízelnél van valami kehe,amire oda kell figyelni?

Abban még nincs kettős tömegű ugye?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.