Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

Megnéztem a közelben lévő kb összes 2005 utáni sedant, őt találtam a leginkább szimpatikusnak:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_classic_ii-7453961

Mi a véleményetek róla? A futásteljesítmény valós (utánanéztem a hárombetűs felügyeletnél is:)), a tulajdonos korrektnek tűnik, kérdés nélkül mutatta a tudnivalókat. (két sérülés volt rajta, márkaszervízben javították) Az ára szerintetek reális?

Link to comment
Megosztás:

Megnéztem a közelben lévő kb összes 2005 utáni sedant, őt találtam a leginkább szimpatikusnak:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_classic_ii-7453961

Mi a véleményetek róla? A futásteljesítmény valós (utánanéztem a hárombetűs felügyeletnél is:)), a tulajdonos korrektnek tűnik, kérdés nélkül mutatta a tudnivalókat. (két sérülés volt rajta, márkaszervízben javították) Az ára szerintetek reális?

Én caravant vettem az is 2005-ös.Egy kicsivel több km volt benne.960 ezerért adta a Schiller 1050 helyett.Nagyjából ilyen áron mennek,de szerintem azt a 100 ast a végéről letudod alkudni simán.

Link to comment
Megosztás:

Megnéztem a közelben lévő kb összes 2005 utáni sedant, őt találtam a leginkább szimpatikusnak:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_classic_ii-7453961

Mi a véleményetek róla? A futásteljesítmény valós (utánanéztem a hárombetűs felügyeletnél is:)), a tulajdonos korrektnek tűnik, kérdés nélkül mutatta a tudnivalókat. (két sérülés volt rajta, márkaszervízben javították) Az ára szerintetek reális?

Én caravant vettem az is 2005-ös.Egy kicsivel több km volt benne.960 ezerért adta a Schiller 1050 helyett.Nagyjából ilyen áron mennek,de szerintem azt a 100 ast a végéről letudod alkudni simán.

Az a váltószoknya gyári? Csak mert mintha... A pedálgumin látszik hogy sok városi használat volt. Nekem is 80-90% város, de ennyire nem fényesedett ki 11 év és -elvileg- 125k km alatt... Amúgy a képek alapján egyben van, de ezt csak látva és próbálva szabad bármiről is kijelenteni.

Link to comment
Megosztás:

Megnéztem a közelben lévő kb összes 2005 utáni sedant, őt találtam a leginkább szimpatikusnak:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_classic_ii-7453961

Mi a véleményetek róla? A futásteljesítmény valós (utánanéztem a hárombetűs felügyeletnél is:)), a tulajdonos korrektnek tűnik, kérdés nélkül mutatta a tudnivalókat. (két sérülés volt rajta, márkaszervízben javították) Az ára szerintetek reális?

Nekem az nem tetszik leginkább, hogy ennyi féle színárnyalatban "pompázik" az autó jobb oldala...

A km-hez képest a kormány bal oldala is egészen kopott, bizonyára városi autó lehetett. A dísztárcsa meg no comment.

Link to comment
Megosztás:

Nekem az nem tetszik leginkább, hogy ennyi féle színárnyalatban "pompázik" az autó jobb oldala...

A km-hez képest a kormány bal oldala is egészen kopott, bizonyára városi autó lehetett. A dísztárcsa meg no comment.

Ezért is írtam én is, hogy élőben kell látni, meg kell "tapogatni" és csak utána lehet valamiről mondani valamit. :icon1: Az az eltérés simán lehet a fény-árnyék játéka.

Link to comment
Megosztás:

Megnéztem a közelben lévő kb összes 2005 utáni sedant, őt találtam a leginkább szimpatikusnak:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_classic_ii-7453961

Mi a véleményetek róla? A futásteljesítmény valós (utánanéztem a hárombetűs felügyeletnél is:)), a tulajdonos korrektnek tűnik, kérdés nélkül mutatta a tudnivalókat. (két sérülés volt rajta, márkaszervízben javították) Az ára szerintetek reális?

Azt megkérdezhetem, hogy miért ragaszkodsz a szedánhoz? Persze nyilván teljesen szubjektív, hogy kinek mi tetszik, de én példul a mostani ötajtósom után soha többet nem akarok szedánt, szerintem ezerszer praktikusabb, és a választék is sokkal nagyobb belőle.

Link to comment
Megosztás:

Azt megkérdezhetem, hogy miért ragaszkodsz a szedánhoz? Persze nyilván teljesen szubjektív, hogy kinek mi tetszik, de én példul a mostani ötajtósom után soha többet nem akarok szedánt, szerintem ezerszer praktikusabb, és a választék is sokkal nagyobb belőle.

Én megértem. Nekem is szedán van. Ez olyan dolog, hogy kinek a szőke, kinek a barna. Nem, nem praktikus a csomagtartó lőrésén betetriszezni a nagyobb cuccokat. De akkor is újból ezt választanám az ötajtós helyett. A forma miatt.
Link to comment
Megosztás:

Megnéztem a közelben lévő kb összes 2005 utáni sedant, őt találtam a leginkább szimpatikusnak:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_classic_ii-7453961

Mi a véleményetek róla? A futásteljesítmény valós (utánanéztem a hárombetűs felügyeletnél is:)), a tulajdonos korrektnek tűnik, kérdés nélkül mutatta a tudnivalókat. (két sérülés volt rajta, márkaszervízben javították) Az ára szerintetek reális?

Hogy lehet utánakérdezni a hárombetűs felügyeletnél a valós km-ek ?

Ez a dolog érdekelne.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a válaszokat!

Én caravant vettem az is 2005-ös.Egy kicsivel több km volt benne.960 ezerért adta a Schiller 1050 helyett.Nagyjából ilyen áron mennek,de szerintem azt a 100 ast a végéről letudod alkudni simán.

Én is kb a kerek számra gondoltam, köszönöm!

Az a váltószoknya gyári? Csak mert mintha... A pedálgumin látszik hogy sok városi használat volt. Nekem is 80-90% város, de ennyire nem fényesedett ki 11 év és -elvileg- 125k km alatt... Amúgy a képek alapján egyben van, de ezt csak látva és próbálva szabad bármiről is kijelenteni.

Nekem az nem tetszik leginkább, hogy ennyi féle színárnyalatban "pompázik" az autó jobb oldala...

A km-hez képest a kormány bal oldala is egészen kopott, bizonyára városi autó lehetett. A dísztárcsa meg no comment.

A pedálgumikon én is csodálkoztam, kicsit túl van kopva a futáshoz képest. Pesti az autó, gondolom sokat ment városban.

Élőben nem vettem észre bármilyen színkülönbséget. Az autó jobb hátulja és jobb eleje koccantak, márkaszervíz javította.

A dísztárcsa a tulaj elmondása szerint 3ezer forintos a Lidlből:)

Azt megkérdezhetem, hogy miért ragaszkodsz a szedánhoz?

Ez a karosszéria tetszik. Az ötajtóssal valahogy nem tudok kibékülni, pedig tényleg jóval több van.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a válaszokat!

Én is kb a kerek számra gondoltam, köszönöm!

A pedálgumikon én is csodálkoztam, kicsit túl van kopva a futáshoz képest. Pesti az autó, gondolom sokat ment városban.

Élőben nem vettem észre bármilyen színkülönbséget. Az autó jobb hátulja és jobb eleje koccantak, márkaszervíz javította.

A dísztárcsa a tulaj elmondása szerint 3ezer forintos a Lidlből:)

Ez a karosszéria tetszik. Az ötajtóssal valahogy nem tudok kibékülni, pedig tényleg jóval több van.

Mi pedig a párommal kizárólagosan ferdehátút szerettünk volna (12 évig ferdehátú F Astra volt amit használtunk). Aztán megnéztünk egy-egy sedan-t, de mi pont azt zártuk ki, hogy azt ne (néha-néha cuccolunk nagyobb méretű dolgokat, üléslehajtással a ferdehátúval ment a dolog). Kombit egyet sem néztünk, mert az nem tetszik a páromnak formára és hosszabb is (nagy városba gyakran hátrányos a plusz 1-2 cm) és stb. Aztán miután megnéztünk vagy 10 Astra-t mindenféle benzinessel (1.2, 1.4, 1.6) és felszereltségben (és évjáratban), elmentünk kíváncsiságból egy a képek alapján szépnek tűnő kombit kipróbálni. Élőben is szép volt állapotra kívül-belül, jó volt a motorizáltsága plusz a felszereltsége is nagyon megfelelt és stb, így habozás nélkül lett egy kombink.

Hétköznapokban nincs szükségünk ekkora csomagtartóra, de sokszor jött már jól. Főként a havi egy rokonlátogatás, amikor több napra utazunk pár száz km-re, no akkor klassz. Most már nem tud asszonykám annyi cuccot odarakni, hogy ne férjen be minden, sőt visszafelé még az anyós által összekészített több szatyornyi túlélőpakk is simán befér, nem kell a hátsó ülésre/utastérbe pakolni. Vásároltam pár gumipókot, így ha tele van pakolva ha nem, sosem szabadul el benne semmi. Egyszóval mi sem azt vettük amit feltétlenül kerestünk, de magát a kombi formát nem bántuk meg, sőt szeretjük immáron. Jó eséllyel ezentúl már csak kombi lesz, pláne ha gyarapodik a kis családunk. Igaz, használt autónál mindig is az állapot lesz az elsődleges szempont...

Link to comment
Megosztás:

Mi pedig a párommal kizárólagosan ferdehátút szerettünk volna (12 évig ferdehátú F Astra volt amit használtunk). Aztán megnéztünk egy-egy sedan-t, de mi pont azt zártuk ki, hogy azt ne (néha-néha cuccolunk nagyobb méretű dolgokat, üléslehajtással a ferdehátúval ment a dolog). Kombit egyet sem néztünk, mert az nem tetszik a páromnak formára és hosszabb is (nagy városba gyakran hátrányos a plusz 1-2 cm) és stb. Aztán miután megnéztünk vagy 10 Astra-t mindenféle benzinessel (1.2, 1.4, 1.6) és felszereltségben (és évjáratban), elmentünk kíváncsiságból egy a képek alapján szépnek tűnő kombit kipróbálni. Élőben is szép volt állapotra kívül-belül, jó volt a motorizáltsága plusz a felszereltsége is nagyon megfelelt és stb, így habozás nélkül lett egy kombink.

Hétköznapokban nincs szükségünk ekkora csomagtartóra, de sokszor jött már jól. Főként a havi egy rokonlátogatás, amikor több napra utazunk pár száz km-re, no akkor klassz. Most már nem tud asszonykám annyi cuccot odarakni, hogy ne férjen be minden, sőt visszafelé még az anyós által összekészített több szatyornyi túlélőpakk is simán befér, nem kell a hátsó ülésre/utastérbe pakolni. Vásároltam pár gumipókot, így ha tele van pakolva ha nem, sosem szabadul el benne semmi. Egyszóval mi sem azt vettük amit feltétlenül kerestünk, de magát a kombi formát nem bántuk meg, sőt szeretjük immáron. Jó eséllyel ezentúl már csak kombi lesz, pláne ha gyarapodik a kis családunk. Igaz, használt autónál mindig is az állapot lesz az elsődleges szempont...

Hát, megmondom őszintén, nekem a sedan pakolhatósága pont kapóra jön. Nyaraláshoz igen sok cuccot el tud nyelni, azon kívül nem ragaszkodom hozzá, hogy a fél haveri társaság velem akarjon sütőt, hűtőszekrényt és mosógépet elvitetni:)

Saját célú teherautózásokra pedig van egy Fiat Doblo a családban:)

Link to comment
Megosztás:

Hát, megmondom őszintén, nekem a sedan pakolhatósága pont kapóra jön. Nyaraláshoz igen sok cuccot el tud nyelni, azon kívül nem ragaszkodom hozzá, hogy a fél haveri társaság velem akarjon sütőt, hűtőszekrényt és mosógépet elvitetni:)

Saját célú teherautózásokra pedig van egy Fiat Doblo a családban:)

No ez az, a nyári és egyéb utazásos cuccoláshoz van a kombi kitalálva (többek közt). Azért másként pakolható mint egy ferdehátú vagy sedan... Azért az érdekes hogy veled senki ne akarjon cuccoltatni, de ha neked kell nagyobb tárgyat mozgatni akkor van egy Doblo a családban... :icon10:

Link to comment
Megosztás:

Én is caravant vettem,pedig van a cégnél Transit,Ducato,egy pár darab Jumpy,Scudo meg egyéb apróbb jószágok.Csak utálok bemenni azért a telephelyre,ha valamit kell vinnem.Inkább elmegyek saját kocsival,abból nem lehet baj:) A haverok meg elvitethetik akkor ennyi erővel a Doblóval is a cuccokat:)

Link to comment
Megosztás:

Azért az érdekes hogy veled senki ne akarjon cuccoltatni, de ha neked kell nagyobb tárgyat mozgatni akkor van egy Doblo a családban... :icon10:

A haverok meg elvitethetik akkor ennyi erővel a Doblóval is a cuccokat:)

Azért ezt nem kell komolyan venni:)

Eredetileg én is kombiban gondolkodtam, végül az ízlés döntött a sedan mellett. Sok pénz ez, fontos, hogy jól érezzem magamat benne:)

Nem tudtok Pest környékén egy tisztességes szervízt/szerelőt akivel át lehetne nézetni az autót megvásárlás előtt? A neten nem sok jót hallok az Opel szervizekről.

Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Mi pedig a párommal kizárólagosan ferdehátút szerettünk volna (12 évig ferdehátú F Astra volt amit használtunk). Aztán megnéztünk egy-egy sedan-t, de mi pont azt zártuk ki, hogy azt ne (néha-néha cuccolunk nagyobb méretű dolgokat, üléslehajtással a ferdehátúval ment a dolog). Kombit egyet sem néztünk, mert az nem tetszik a páromnak formára és hosszabb is (nagy városba gyakran hátrányos a plusz 1-2 cm) és stb. Aztán miután megnéztünk vagy 10 Astra-t mindenféle benzinessel (1.2, 1.4, 1.6) és felszereltségben (és évjáratban), elmentünk kíváncsiságból egy a képek alapján szépnek tűnő kombit kipróbálni. Élőben is szép volt állapotra kívül-belül, jó volt a motorizáltsága plusz a felszereltsége is nagyon megfelelt és stb, így habozás nélkül lett egy kombink.

Hétköznapokban nincs szükségünk ekkora csomagtartóra, de sokszor jött már jól. Főként a havi egy rokonlátogatás, amikor több napra utazunk pár száz km-re, no akkor klassz. Most már nem tud asszonykám annyi cuccot odarakni, hogy ne férjen be minden, sőt visszafelé még az anyós által összekészített több szatyornyi túlélőpakk is simán befér, nem kell a hátsó ülésre/utastérbe pakolni. Vásároltam pár gumipókot, így ha tele van pakolva ha nem, sosem szabadul el benne semmi. Egyszóval mi sem azt vettük amit feltétlenül kerestünk, de magát a kombi formát nem bántuk meg, sőt szeretjük immáron. Jó eséllyel ezentúl már csak kombi lesz, pláne ha gyarapodik a kis családunk. Igaz, használt autónál mindig is az állapot lesz az elsődleges szempont...

Én meg kombit akartam venni, de akkor nem találtam olyat ami megérte volna az árát igy ferdehátú lett. 10 éves astra f ferdehátú tapasztalattal azért megoldható a pakolás. Bár néha jól jönne a kombi, de ez van. Ekkor jön az utánfutó. :D

Bár kombit szigorúan csak nagyobb motorral vennék most már, a ferdehátúhoz is éppen csak elég az 1.4 moci. Én meg hülye fejjel 1.4 mocival még kombit is nézegettem. És ugyan lett volna pár sedan de az meg sem fordult a fejemben, nem is tetszik, nem is praktikus...

Bár ahol most dolgozom, ott egy srác kb két hónapja a 2001-es g-s sedant amin még volt egy év műszaki, leadta a bontóba kemény 50 ezresért. Na azt megvettem volna. Persze csak befektetésnek.

Link to comment
Megosztás:

Én meg kombit akartam venni, de akkor nem találtam olyat ami megérte volna az árát igy ferdehátú lett. 10 éves astra f ferdehátú tapasztalattal azért megoldható a pakolás. Bár néha jól jönne a kombi, de ez van. Ekkor jön az utánfutó. :D

Bár kombit szigorúan csak nagyobb motorral vennék most már, a ferdehátúhoz is éppen csak elég az 1.4 moci. Én meg hülye fejjel 1.4 mocival még kombit is nézegettem. És ugyan lett volna pár sedan de az meg sem fordult a fejemben, nem is tetszik, nem is praktikus...

Bár ahol most dolgozom, ott egy srác kb két hónapja a 2001-es g-s sedant amin még volt egy év műszaki, leadta a bontóba kemény 50 ezresért. Na azt megvettem volna. Persze csak befektetésnek.

Ne haragudj,nem akarok senkit sem megbántani,de akkor ott csúszik az ékszíj rendesen....és nem az autóra gondoltam.

Szerintem ha alkatrészként kiárulja,többet is kihozhatott volna belőle.

Link to comment
Megosztás:

Ne haragudj,nem akarok senkit sem megbántani,de akkor ott csúszik az ékszíj rendesen....és nem az autóra gondoltam.

Szerintem ha alkatrészként kiárulja,többet is kihozhatott volna belőle.

Nekem mondod, majdnem agyvérzést kaptam mikor meghallottam. Nos biztosan rendelkezik sárga lappal, ez nem vitás. Mikor rákérdeztem,hogy miként is volt ez, büszkén ki is húzta magát, hogy azért rendesen kirámolta a verdát. Ami mint kiderült annyiból állt, hogy kikapta a magnoó, lecserélte az alufelniket illetve kiszedte a pótkereket.

Igazi üzletember. :D

Link to comment
Megosztás:

Én is 50 ezerért vettem egy Vectrát bontásra + az enyémbe is raktam át egy pár cuccot.Akitől vettem az sem volt egy nagy észlény.Simán levágta a BBS alufelniről a gumikat flexszel,és elvitte a méhbe a kerekeket.Egy darabig számolgattam mennyit árultam ki belőle,olyan 120 ezer körül volt a vége,de még mindig van 1-2 apróság belőle.Szerintem egy G astrából sokkal többet is kilehetett volna hozni.

Link to comment
Megosztás:

Én is 50 ezerért vettem egy Vectrát bontásra + az enyémbe is raktam át egy pár cuccot.Akitől vettem az sem volt egy nagy észlény.Simán levágta a BBS alufelniről a gumikat flexszel,és elvitte a méhbe a kerekeket.Egy darabig számolgattam mennyit árultam ki belőle,olyan 120 ezer körül volt a vége,de még mindig van 1-2 apróság belőle.Szerintem egy G astrából sokkal többet is kilehetett volna hozni.

Bőven. :)

Lehet jobban megérné eladni alkatrészenként, s többet kapna érte az ember, mintha egybe adná el. :D

Link to comment
Megosztás:

Calibrát akarok venni. Sajnos két autót nem tarthatok, pedig jó lenne!

Sajnálom hogy el kell adnod... Tudom mit érzel, én is szívem szerint megtartottam volna az "Öreget" (előd autót), de nekem is az anyagiak szabtak határt, így ésszerűségből -de nem szívesen- eladtuk. Egy hétig tényleg nehéz volt, a 12 év mégis csak 12 év együtt töltött idő, szép idő (még ha néha-néha átkoztam is).

A Calibra egy más világ, formailag kortalan (és szép), de technikában, korszerűségben szerintem visszalépés egy G-hez képest. De persze ez csak az én véleményem. Remélem megtalálod amit keresel és nem bánod meg a cserét.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.