Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

Sziasztok!

Két kocsi között kellene döntenem, de nem sikerül.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_classic_ii_klima_abs-7431664

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_classic_ii_family_mo-i.1.tul.gar.km.kituno-7239582

Mindkettő eléggé egybe van, szép állapotúak. Futómű nem kopog.

Az első eleje volt törve, de szépen megcsinálták, szélvédőt cseréltek, új kipufogó van rajta, a motorja jól húz, kuplungja kicsit fent fog.

A második twinport motoros amitől kicsit félek már, de az is jó húz, csendes, km érték kb valós lehet, ez kevésbé füstöl, a szívótoroknál kicsit olajos volt, bár próbálták lemosni, de ha igaz valami öreg bácsi vezette.

Az ár nem döntő, mivel korban nem egyformák, szívem szerint a másodikat venném, de a motorja nekem ismeretlen, illetve több típushiba lehet.

Szerintetek?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Két kocsi között kellene döntenem, de nem sikerül.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_classic_ii_klima_abs-7431664

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_classic_ii_family_mo-i.1.tul.gar.km.kituno-7239582

Mindkettő eléggé egybe van, szép állapotúak. Futómű nem kopog.

Az első eleje volt törve, de szépen megcsinálták, szélvédőt cseréltek, új kipufogó van rajta, a motorja jól húz, kuplungja kicsit fent fog.

A második twinport motoros amitől kicsit félek már, de az is jó húz, csendes, km érték kb valós lehet, ez kevésbé füstöl, a szívótoroknál kicsit olajos volt, bár próbálták lemosni, de ha igaz valami öreg bácsi vezette.

Az ár nem döntő, mivel korban nem egyformák, szívem szerint a másodikat venném, de a motorja nekem ismeretlen, illetve több típushiba lehet.

Szerintetek?

Szerintem mindkettő túlárazott, amellett h. szépen néznek ki. Én direkt twinportosat nézegettem, amikor tavaly vettem az enyémet.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Két kocsi között kellene döntenem, de nem sikerül.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_classic_ii_klima_abs-7431664

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_classic_ii_family_mo-i.1.tul.gar.km.kituno-7239582

Mindkettő eléggé egybe van, szép állapotúak. Futómű nem kopog.

Az első eleje volt törve, de szépen megcsinálták, szélvédőt cseréltek, új kipufogó van rajta, a motorja jól húz, kuplungja kicsit fent fog.

A második twinport motoros amitől kicsit félek már, de az is jó húz, csendes, km érték kb valós lehet, ez kevésbé füstöl, a szívótoroknál kicsit olajos volt, bár próbálták lemosni, de ha igaz valami öreg bácsi vezette.

Az ár nem döntő, mivel korban nem egyformák, szívem szerint a másodikat venném, de a motorja nekem ismeretlen, illetve több típushiba lehet.

Szerintetek?

"...motorja nekem ismeretlen..."

majd megismerkedtek :icon1:

"...több típushiba lehet..."

mire gondolsz konkrétan?

Link to comment
Megosztás:

"...motorja nekem ismeretlen..."

majd megismerkedtek :icon1:

"...több típushiba lehet..."

mire gondolsz konkrétan?

Vezérműtengely lefogató csavar, olajnyomás gomba átszakadás, vízpumpa vízcsőcsonk törés. Ezeket írják legalábbis. Bár tudom ezek mind megelőzhetőek.

Egyenlőre úgy néz ki a másodikat fogjuk átvizsgáltatni és ha nincs komoly baj( pl gyűrűzni kell) akkor annál maradunk.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Két kocsi között kellene döntenem, de nem sikerül.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_classic_ii_klima_abs-7431664

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_classic_ii_family_mo-i.1.tul.gar.km.kituno-7239582

Mindkettő eléggé egybe van, szép állapotúak. Futómű nem kopog.

Az első eleje volt törve, de szépen megcsinálták, szélvédőt cseréltek, új kipufogó van rajta, a motorja jól húz, kuplungja kicsit fent fog.

A második twinport motoros amitől kicsit félek már, de az is jó húz, csendes, km érték kb valós lehet, ez kevésbé füstöl, a szívótoroknál kicsit olajos volt, bár próbálták lemosni, de ha igaz valami öreg bácsi vezette.

Az ár nem döntő, mivel korban nem egyformák, szívem szerint a másodikat venném, de a motorja nekem ismeretlen, illetve több típushiba lehet.

Szerintetek?

Szeva!

A twinport-on a volkswagen dísztárcsa nagyon csácsi! :D

A citycar-os verdán a dudagomb már javítva volt, de mondjuk ez egyáltalán nem gond szerintem.

Viszont a citycar-os srácok korrektek, én is tőlük vettem az én verdámat és semmi rejtett hibája nem volt.

A bal hátulja javítva volt, mert egyszer utólérték, de szépen ki lett javítva és el sem tagadták előlem! :)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Vezérműtengely lefogató csavar, olajnyomás gomba átszakadás, vízpumpa vízcsőcsonk törés. Ezeket írják legalábbis. Bár tudom ezek mind megelőzhetőek.

Egyenlőre úgy néz ki a másodikat fogjuk átvizsgáltatni és ha nincs komoly baj( pl gyűrűzni kell) akkor annál maradunk.

ezek a "hibák" egy óra munkával, s kevés pénzből megelőzhetőek, mint írtad is...ha egyébként egyben van az autó, nem fogod megbánni. főleg, ha nem vársz többet tőle, mint egy 1.4-es motortól...fogyasztása nagyon baráti, de hát tapasztalhattad már...legyen szerencséd vele :icon1:

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Két kocsi között kellene döntenem, de nem sikerül.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_classic_ii_klima_abs-7431664

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_classic_ii_family_mo-i.1.tul.gar.km.kituno-7239582

Mindkettő eléggé egybe van, szép állapotúak. Futómű nem kopog.

Az első eleje volt törve, de szépen megcsinálták, szélvédőt cseréltek, új kipufogó van rajta, a motorja jól húz, kuplungja kicsit fent fog.

A második twinport motoros amitől kicsit félek már, de az is jó húz, csendes, km érték kb valós lehet, ez kevésbé füstöl, a szívótoroknál kicsit olajos volt, bár próbálták lemosni, de ha igaz valami öreg bácsi vezette.

Az ár nem döntő, mivel korban nem egyformák, szívem szerint a másodikat venném, de a motorja nekem ismeretlen, illetve több típushiba lehet.

Szerintetek?

Én nem szaporítanám a szót: második.

Az elsőn nem csak a dudagomb nem gyári. Elvileg ennyi km alatt nem szokott szétmenni annyira hogy cserés legyen...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Az elsőn nem csak a dudagomb nem gyári. Elvileg ennyi km alatt nem szokott szétmenni annyira hogy cserés legyen...

Az attól függ honnan van az autó. Ezen nem látszik a származása, de az enyém pl. olasz volt, és 97e km-rel (volt szervizkönyve, szóval igazoltan ennyi) már javított dudagombbal vettem, bár mondjuk az olaszok szeretnek dudálni...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Két kocsi között kellene döntenem, de nem sikerül.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_classic_ii_klima_abs-7431664

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_classic_ii_family_mo-i.1.tul.gar.km.kituno-7239582

Mindkettő eléggé egybe van, szép állapotúak. Futómű nem kopog.

Az első eleje volt törve, de szépen megcsinálták, szélvédőt cseréltek, új kipufogó van rajta, a motorja jól húz, kuplungja kicsit fent fog.

A második twinport motoros amitől kicsit félek már, de az is jó húz, csendes, km érték kb valós lehet, ez kevésbé füstöl, a szívótoroknál kicsit olajos volt, bár próbálták lemosni, de ha igaz valami öreg bácsi vezette.

Az ár nem döntő, mivel korban nem egyformák, szívem szerint a másodikat venném, de a motorja nekem ismeretlen, illetve több típushiba lehet.

Szerintetek?

Mindkettő túl drága, ráadásul az újabb vagy nem twinport motoros, vagy elírták a hengerűrtartalmat. 1388 köbcenti a Z14XE motorkódú változat, ami nem rossz, csak többet eszik átlag kb. 1 literrel, és szíjas motor. A twinport Z14XEP motorkódú változat láncos motor, és 1364 köbcenti a hengerűrtartalma - felirat könnyedén rakható a nem twinportra is, egyes kereskedőkből simán kinézem... A kép alapján viszont lehet Z14XEP, másképp néz ki, mint az enyém. :icon1:

Ha mindenképp ennél maradsz, akkor azért csekkold le alaposan, illetve alkudj szemtelenül (legalább 2 kilót), mert ezektől jóval olcsóbban is találhatsz még jobbat is.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Mindkettő túl drága, ráadásul az újabb vagy nem twinport motoros, vagy elírták a hengerűrtartalmat. 1388 köbcenti a Z14XE motorkódú változat, ami nem rossz, csak többet eszik átlag kb. 1 literrel, és szíjas motor. A twinport Z14XEP motorkódú változat láncos motor, és 1364 köbcenti a hengerűrtartalma - felirat könnyedén rakható a nem twinportra is, egyes kereskedőkből simán kinézem... A kép alapján viszont lehet Z14XEP, másképp néz ki, mint az enyém. :icon1:

Ha mindenképp ennél maradsz, akkor azért csekkold le alaposan, illetve alkudj szemtelenül (legalább 2 kilót), mert ezektől jóval olcsóbban is találhatsz még jobbat is.

Köszönöm mindenkinek a tanácsokat és véleményeket. Valóban elírták a hirdetésben. Ma visszük a másodikat átnézetni, ha nincs huncutság akkor marad. Sajnos az áron eddig csak 50-et sikerült alkudni, de nem is tudtunk eddig mibe belekötni igazán. Meglátjuk! :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Szeva!

A twinport-on a volkswagen dísztárcsa nagyon csácsi! :D

A citycar-os verdán a dudagomb már javítva volt, de mondjuk ez egyáltalán nem gond szerintem.

Viszont a citycar-os srácok korrektek, én is tőlük vettem az én verdámat és semmi rejtett hibája nem volt.

A bal hátulja javítva volt, mert egyszer utólérték, de szépen ki lett javítva és el sem tagadták előlem! :)

Tényleg normálisak, biztosan nem csalódnánk azzal sem.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm mindenkinek a tanácsokat és véleményeket. Valóban elírták a hirdetésben. Ma visszük a másodikat átnézetni, ha nincs huncutság akkor marad. Sajnos az áron eddig csak 50-et sikerült alkudni, de nem is tudtunk eddig mibe belekötni igazán. Meglátjuk! :icon1:

Sok sikert, jó szerencsét!

Azért halkan megjegyezném, ha nem szerelemből nézegetsz G-t, akkor 1,3 millióért már H generáció is akad azért. Én F-ből ültem át G-be (igazi szerelem volt az F, 13 évig használtam), és bár elégedett voltam az F-el, de lássuk be egy más világ a G. Ha min. ekkora a differencia a G és H széria közt, akkor az már egy más dimenzió. Én mindenképpen ott keresgélnék... De ez persze csak az én személyes véleményem/meglátásom...

Link to comment
Megosztás:

Sok sikert, jó szerencsét!

Azért halkan megjegyezném, ha nem szerelemből nézegetsz G-t, akkor 1,3 millióért már H generáció is akad azért. Én F-ből ültem át G-be (igazi szerelem volt az F, 13 évig használtam), és bár elégedett voltam az F-el, de lássuk be egy más világ a G. Ha min. ekkora a differencia a G és H széria közt, akkor az már egy más dimenzió. Én mindenképpen ott keresgélnék... De ez persze csak az én személyes véleményem/meglátásom...

A G-nek szebb a műszerfala, mint a H-nak. Szerintem. :icon1: A H-nak sok a sima, kopogós műanyag, pl a középkonzol. A külseje viszont a H-nak szebb.

Link to comment
Megosztás:

üdv nektek.

Valaki tud nekem adni egy használható adásvételi mintát? Tudom hogy a net tele van, de mivel nem értek hozzá, kellene valaki megbízható embertől olyan ami tuti jó.

Köszönöm előre is

http://mf.index.hu//totalcar/szerzodesek/adasveteli.pdf

Ezt elfogadják minden okmányirodában. Ha zavar a logó, keress egy ugyanilyen tartalmú szerződést. Ajánlott 4 példányban. 1 eladónak, 1 vevőnek, 1-1 az okmányirodának az eladó és a vevő részéről is.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

A G-nek szebb a műszerfala, mint a H-nak. Szerintem. :icon1: A H-nak sok a sima, kopogós műanyag, pl a középkonzol. A külseje viszont a H-nak szebb.

Szerintem nagyon relatív az esztétikai megítélés, kinek mi tetszik jobban... :icon1:

Szerintem a H nagyon is rendben van, ráadásul lényegesen újabb konstrukció/műszaki tartalom. Nagy a különbség a két modell közt, nincs sok értelme összevetni. Olyan lenne mintha a J-t a H-val akarnánk összevetni. A J is egy más univerzum és ez így is van rendben, ez lenne elvégre a cél, ez a fejlődés. A H komolyabb autó azért... Véleményem szerint... ;)

üdv nektek.

Valaki tud nekem adni egy használható adásvételi mintát? Tudom hogy a net tele van, de mivel nem értek hozzá, kellene valaki megbízható embertől olyan ami tuti jó.

Köszönöm előre is

A totalcar.hu oldaláról letölthető egy több oldalas példány, október közepén elfogadták tőlem/tőlünk gond nélkül (két különböző/más megyéjű ocsmányirodában)...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

üdv nektek.

Valaki tud nekem adni egy használható adásvételi mintát? Tudom hogy a net tele van, de mivel nem értek hozzá, kellene valaki megbízható embertől olyan ami tuti jó.

Köszönöm előre is

Nekem csak az indígós 4 vagy 5 példányosat (pontosan nem tudom mennyi volt alatta) fogatdták el az ocsmányirodában. A többier azt mondták hogy nem jó.

Link to comment
Megosztás:

Sok sikert, jó szerencsét!

Azért halkan megjegyezném, ha nem szerelemből nézegetsz G-t, akkor 1,3 millióért már H generáció is akad azért. Én F-ből ültem át G-be (igazi szerelem volt az F, 13 évig használtam), és bár elégedett voltam az F-el, de lássuk be egy más világ a G. Ha min. ekkora a differencia a G és H széria közt, akkor az már egy más dimenzió. Én mindenképpen ott keresgélnék... De ez persze csak az én személyes véleményem/meglátásom...

Nekem is jobban tetszik a H, de nehéz találni belőle normálisat 1,3-1,5 környékén. Itt még lehet nem meséltem, de röviden elmondom hogy kb. másfél hónapja pórul jártunk egy kombi H-val, az ország másik végéig mentünk érte és sajnos kiderült mikor hazahoztuk hogy a motort generálozni kellett volna. Ment vissza az eladónak. Nem szerettünk volna megint messzire menni egy autóért, arra a célra amire nekünk kell a G is tökéletes és ezt tudtunk találni Nyíregy-en. Amúgy megvettük a másodikat végül. Átvizsgáltattuk, gyakorlatilag nem tudtunk belekötni semmibe. Úgyhogy ismét G Astra tulajdonos lettem. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Sok sikert, jó szerencsét!

Azért halkan megjegyezném, ha nem szerelemből nézegetsz G-t, akkor 1,3 millióért már H generáció is akad azért. Én F-ből ültem át G-be (igazi szerelem volt az F, 13 évig használtam), és bár elégedett voltam az F-el, de lássuk be egy más világ a G. Ha min. ekkora a differencia a G és H széria közt, akkor az már egy más dimenzió. Én mindenképpen ott keresgélnék... De ez persze csak az én személyes véleményem/meglátásom...

Nekem erről az a véleményem, hogy érdemesebb a kifutó szériából a jobbakat megnézni, mint a köv. generációból a legolcsóbbakat.

Link to comment
Megosztás:

Itt még lehet nem meséltem, de röviden elmondom hogy kb. másfél hónapja pórul jártunk egy kombi H-val, az ország másik végéig mentünk érte és sajnos kiderült mikor hazahoztuk hogy a motort generálozni kellett volna.

Ilyesmibe sajnos bele lehet futni a használt autó piacon, bármelyik márka, típus esetében.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nagyon relatív az esztétikai megítélés, kinek mi tetszik jobban... :icon1:

Szerintem a H nagyon is rendben van, ráadásul lényegesen újabb konstrukció/műszaki tartalom. Nagy a különbség a két modell közt, nincs sok értelme összevetni. Olyan lenne mintha a J-t a H-val akarnánk összevetni. A J is egy más univerzum és ez így is van rendben, ez lenne elvégre a cél, ez a fejlődés. A H komolyabb autó azért... Véleményem szerint... ;)

A totalcar.hu oldaláról letölthető egy több oldalas példány, október közepén elfogadták tőlem/tőlünk gond nélkül (két különböző/más megyéjű ocsmányirodában)...

Hát ízlés kérdése. Nekem személy szerint az összes kopogós műanyagos autó, legyen az H Astra, Mondeo, Golf, egy csomó Skoda műszerfala visszataszító. G Astránál ha nem is bőr, legalább olyan hatású. Amellett, hogy az autó műszerfala amúgy szintén ódivatú. Másrészt azért a H-ra azt mondani, hogy sokkal újabb konstrukció, számomra merészen hangzik. Pl. az 1.4-es twinportos motor kb. pont ugyanaz mint a G-ben.

Link to comment
Megosztás:

Hát ízlés kérdése. Nekem személy szerint az összes kopogós műanyagos autó, legyen az H Astra, Mondeo, Golf, egy csomó Skoda műszerfala visszataszító. G Astránál ha nem is bőr, legalább olyan hatású. Amellett, hogy az autó műszerfala amúgy szintén ódivatú. Másrészt azért a H-ra azt mondani, hogy sokkal újabb konstrukció, számomra merészen hangzik. Pl. az 1.4-es twinportos motor kb. pont ugyanaz mint a G-ben.

Ezzel én is hasonlóképpen vagyok. Ki nem állhatom azt a műszerfalat, ami törölgetéskor szabályosan lereszeli a viledámat, a H Astráé pedig ilyen. És olyan plüsskárpitot sem láttam még a H-ban, ami 220 ezer km. után újszerű állapotú. Az enyém ilyen.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.