DM101 Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 Azt mondjátok meg nekem, hogy ha az ember az év nagy részében városban közlekedik, akkor miért nem szabad dízelt venni? Annyi dízel kocsi van, nem hiszem hogy mindenki 100Km autózik a munkába.Vagy mi van a taxisokkal? Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 Azt mondjátok meg nekem, hogy ha az ember az év nagy részében városban közlekedik, akkor miért nem szabad dízelt venni? Annyi dízel kocsi van, nem hiszem hogy mindenki 100Km autózik a munkába.Vagy mi van a taxisokkal? Nem az számít, hogy hol közlekedsz vele, hanem hogy mennyit. Városba is lehet dízelt venni, ha pl. futárkodsz (vagy taxi) és napi 100 km-t mész csak városba, de napi 3-4 km-re munkába járni nem éri meg a dízel, Ennyi idő alatt még a benzines se melegszik be rendesen, hát még a dízel (télről nem is beszélve). Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 Azt mondjátok meg nekem, hogy ha az ember az év nagy részében városban közlekedik, akkor miért nem szabad dízelt venni? Annyi dízel kocsi van, nem hiszem hogy mindenki 100Km autózik a munkába.Vagy mi van a taxisokkal? A nálam okosabbak azt szokták mondani, hogy a jelenlegi benzin-dízel motorok árkülönbözete és a benzin-dízel üzemanyag árkülönbözete miatt ha évi 25-30e km alatt közlekedik valaki, nem éri meg hosszú távon a dízel. Másrészről a szervizköltsége is magasabb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 Csak azért kérdezem, mert dízelbe van egy csomó használt kocsi amik jó paraméterekkel rendelkeznek, viszont benzinesben elég gyenge a felhozatal. Néztem Ford Focust, Octaviát, és Opel Astra H-t.Mondjuk Opelt nem igen akarok még1x. Szóval min a két márkánál sokkal több a dízel mint a benzin. Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 Csak azért kérdezem, mert dízelbe van egy csomó használt kocsi amik jó paraméterekkel rendelkeznek, viszont benzinesben elég gyenge a felhozatal. Néztem Ford Focust, Octaviát, és Opel Astra H-t.Mondjuk Opelt nem igen akarok még1x. Szóval min a két márkánál sokkal több a dízel mint a benzin. Nem tudom milyen évjáratokat néztél, de ha az elmúlt 5-8 évet nézzük, akkor azért a válság elég erősen rátette a kezét az új autó értékesítésre, jelentősen csökkentek az új autó eladások az elmúlt években, ezért is kisebb a felhozatal. A dízel pedig azért lehet több, mert az új autókat többnyire cégek vették nagy futásteljesítményre, benzinest inkább csak magánszemélyek. A cégek jobban megtehetik, hogy új autót vegyenek, mint egy átlagos magánszemély. Arányaiban mondjuk 10 évvel ezelőtt több magánszemély engedhette meg (vagy legalábbis gondolta azt, hogy megengedheti) magának, hogy új autót vegyen, mint manapság, ezért is csökkenhetett a benzines autók aránya. Köze lehet még persze annak is, hogy ahogy haladunk előre az időben, egyre kifinomultabbak a dízelautók karakterisztikája, egyre kevésbé lehet megkülönböztetni működésüket a benzinesekétől (az utastérben), ez is befolyásolhat bizonyos rétegeket abba az irányba, hogy inkább dízelt vegyen benzines helyett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 Nem tudom milyen évjáratokat néztél, de ha az elmúlt 5-8 évet nézzük, akkor azért a válság elég erősen rátette a kezét az új autó értékesítésre, jelentősen csökkentek az új autó eladások az elmúlt években, ezért is kisebb a felhozatal. A dízel pedig azért lehet több, mert az új autókat többnyire cégek vették nagy futásteljesítményre, benzinest inkább csak magánszemélyek. A cégek jobban megtehetik, hogy új autót vegyenek, mint egy átlagos magánszemély. Arányaiban mondjuk 10 évvel ezelőtt több magánszemély engedhette meg (vagy legalábbis gondolta azt, hogy megengedheti) magának, hogy új autót vegyen, mint manapság, ezért is csökkenhetett a benzines autók aránya. Köze lehet még persze annak is, hogy ahogy haladunk előre az időben, egyre kifinomultabbak a dízelautók karakterisztikája, egyre kevésbé lehet megkülönböztetni működésüket a benzinesekétől (az utastérben), ez is befolyásolhat bizonyos rétegeket abba az irányba, hogy inkább dízelt vegyen benzines helyett. Így van, tökéletes a meglátásod. Igaz, halkan megjegyezném, hogy bizony a benzinesek jelentős része is céges. Nálunk minden 10. Focus-ra jut 1 dízel a cégnél (de így van ez a VW, Skoda, Suzuki vonalon is). Valamiért ezt preferálja a cég (pedig hatalmas multi, hatalmas járműparkkal). Szóval még pár év, és magánszemélyes autót szinte lehetelne lesz venni (pláne nem lerúgottat). Én is lízingből vettem az autóm (állami autó volt 10 évig, most járt le a szerződés róla) márkakereskedéstől, hááát, tudnék mesélni... Pedig papír szerint minden a tökéletes használt autó képét mutatta/mutatja. Eddig sem volt egyszerű mutatvány használt autót venni (relatíve jót), de ezek után jön majd az igazi lutri korszak, pláne a dízelek terén bár egy benzinest is ki lehet készíteni hamar ha úgy használják... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 Lehet venni kevés használatra is dízelt.Apám is Tdi Golfot vett és nem is megy sehová csak ritkán.Igaz hogy nem új,így nem nagy különbség van a dízel,benzines ára között.Na meg a Komatsuból kitudott néha esni egy kis gázolaj :) Szerintem ez már nem is ebbe a topikba való téma :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 Sziasztok! Előre is bocsi, Astrát nem akarok venni(már van), de pörög a fórum, sok az okos ember itt..:) Combo C DTI-t (nem cédétéit, hanem Combo C-t, értitek) -75 ps- akarok venni, 2002eset. Ez a motor volt a G Astrában is, ha jól vágom. A kiszemelt egy minimum 200at futott kisáruszállító, az lenne a kérdés, hogy van e valakinek ezzel saját tapasztalata (vagy a 65 lovas DI-vel). 1) NASA technika v. egyszerüen, olcsón fenntartható? 2) Mik a típushibák? 3) 2 gyanús dolog volt (persze majd szaki is átnézi): 1) 'zsíros' korom a kipuffban, gondolom ez olajevést jelent.... 2) kinyomott kupplungra megváltozik a motorhang. Amúgy a kocsi ment, húzott ahogy kell, érzésre jó volt vezetni, igazából nagyon nem szeretnék Berlingot/Partnert venni...:)) Szóval segítsetek ha tudtok. köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Augusztus28, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2013 Sziasztok! Előre is bocsi, Astrát nem akarok venni(már van), de pörög a fórum, sok az okos ember itt.. :) Combo C DTI-t (nem cédétéit, hanem Combo C-t, értitek) -75 ps- akarok venni, 2002eset. Ez a motor volt a G Astrában is, ha jól vágom. A kiszemelt egy minimum 200at futott kisáruszállító, az lenne a kérdés, hogy van e valakinek ezzel saját tapasztalata (vagy a 65 lovas DI-vel). 1) NASA technika v. egyszerüen, olcsón fenntartható? 2) Mik a típushibák? 3) 2 gyanús dolog volt (persze majd szaki is átnézi): 1) 'zsíros' korom a kipuffban, gondolom ez olajevést jelent.... 2) kinyomott kupplungra megváltozik a motorhang. Amúgy a kocsi ment, húzott ahogy kell, érzésre jó volt vezetni, igazából nagyon nem szeretnék Berlingot/Partnert venni... :)) Szóval segítsetek ha tudtok. köszi 1)Isuzu motor,Denso ECD V5 adagolóval,egyszerű,megbízható szerkezet :icon13: Itt csináltuk Szfváron a Densóba, akkor még végellenőrként minősítettem őket tehát biztos ok :D 2)elhallgat vagy akkor kezd el szólni? ha elhallgat akkor nyelestengely csapágy ha akkor szól kinyomócsapágy <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus31, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2013 na valaki bevállalja:http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra/opel_astra_2.0_16v_opc_sport-7172448 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacsa7 Elküldve Augusztus31, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2013 na valaki bevállalja:http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra/opel_astra_2.0_16v_opc_sport-7172448 Csak nekem tűnik túl olcsónak? Névre írva is megáll 750e körül a dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus31, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2013 na valaki bevállalja:http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra/opel_astra_2.0_16v_opc_sport-7172448 Ilyen nekem is van. Kek mar nincs, de van egy fekete meg egy ezust ha kell vkinek. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus31, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2013 Ilyen nekem is van. Kek mar nincs, de van egy fekete meg egy ezust ha kell vkinek. :) tudod én vonzódok a piroshoz :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_kos Elküldve Szeptember3, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2013 (edited) Sziasztok, Egy Astra G Caravan 2.2 DTI (16V)-t (2003, Fresh, 2172 cm³, Y22DTR, 92kw, 125 lóerő) vásárolok nagy valószínûséggel. Az autó hátulja sérült, méghozzá a csomagtérajtó, a lökhárító és a jobb hátsó sárvédõ. Ezeket mindenféleképpen cserélnem kell. A kérdésem, hogy a G Caravan karosszériaelemein történt-e változás, ráncfelvarrás 1998-2004 között? Például egy '98-as csomagtérajtó teljesen kompatibilis a '03-assal? Azért kérdezem, mert a német wikipedia-n látható Caravan-os kép alatt az 1998-2002 felirat látható. Bár még az autón nincs vonóhorog, de szereltetnék rá. A másik kérdésem ezzel kapcsolatos, azaz mekkora tömeget lehet egy ilyen karosszériával és motorral vontatni? Ugyanis néha trélert is szeretnék majd utána kötni, amire egy átlagos személygépkocsi kerülne (pl. Astra, Golf). Köszönöm a válaszaitokat előre is! Update: Találtam ilyeneket, hogy: Empty (dry) weight: 1295 kg Full (loaded) weight: 1870 kg Payload: 575 kg Max weigth of trailer w/o brakes: 675 kg Max weigth of trailer with brakes: 1250 kg Max load on towing hook: 75 kg Max load on roof: 100 kg forrás: http://www.topcarguide.com/modification/20467/opel-astra-caravan-22-dti-16v A 75kg-os max terhelés a vonóhorgon mit jelent, hogy kell érteni? Módosítva Szeptember3, 2013 : a_kos Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve Szeptember3, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2013 Max load on towing hook: 75 kg Amennyire én tudom, ez a vonószemre vonatkozik. A horog terhelése attól függ, milyet veszel, és hogy tudják rögzíteni. (és mi kerül majd bele a forgalmiba) Egetverő változás nincs az elemek közt, de majd valaki, aki már látott közelről lakatost, pontosít. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember3, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2013 Sziasztok,Egy Astra G Caravan 2.2 DTI (16V)-t (2003, Fresh, 2172 cm³, Y22DTR, 92kw, 125 lóerő) vásárolok nagy valószínûséggel.Az autó hátulja sérült, méghozzá a csomagtérajtó, a lökhárító és a jobb hátsó sárvédõ. Ezeket mindenféleképpen cserélnem kell. A kérdésem, hogy a G Caravan karosszériaelemein történt-e változás, ráncfelvarrás 1998-2004 között? Például egy '98-as csomagtérajtó teljesen kompatibilis a '03-assal? Azért kérdezem, mert a német wikipedia-n látható Caravan-os kép alatt az 1998-2002 felirat látható.Bár még az autón nincs vonóhorog, de szereltetnék rá. A másik kérdésem ezzel kapcsolatos, azaz mekkora tömeget lehet egy ilyen karosszériával és motorral vontatni? Ugyanis néha trélert is szeretnék majd utána kötni, amire egy átlagos személygépkocsi kerülne (pl. Astra, Golf).Köszönöm a válaszaitokat előre is! Update: Találtam ilyeneket, hogy: Empty (dry) weight: 1295 kg Full (loaded) weight: 1870 kg Payload: 575 kg Max weigth of trailer w/o brakes: 675 kg Max weigth of trailer with brakes: 1250 kg Max load on towing hook: 75 kg Max load on roof: 100 kg forrás: http://www.topcarguide.com/modification/20467/opel-astra-caravan-22-dti-16v A 75kg-os max terhelés a vonóhorgon mit jelent, hogy kell érteni?A sárvédő ugyanaz. Csomagtérajtó annyiban tér el, hogy egy idő után elhagyták az alsó díszlécet, de ez csak látványban különbözik, méretileg minden stimmel. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMiki Elküldve Szeptember3, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2013 "... Az autó hátulja sérült, méghozzá a csomagtérajtó, a lökhárító és a jobb hátsó sárvédõ. Ezeket mindenféleképpen cserélnem kell. A kérdésem, hogy a G Caravan karosszériaelemein történt-e változás, ráncfelvarrás 1998-2004 között? Például egy '98-as csomagtérajtó teljesen kompatibilis a '03-assal? Azért kérdezem, mert a német wikipedia-n látható Caravan-os kép alatt az 1998-2002 felirat látható..." Szia, Ammenyire nekem sikerült utánajárnom, a 1998-2001között gyártott G Astra caravanoknál a csomagtartó ajtó alján van egy díszcsík, aminek a műanyag rögzítő idomjai az ajtó külső burkolatára hegesztett tartócsapokon vannak rögzítve. A 2002-től kiadott modelleken ezt valamiért elhagyták. Ezeket elég nehéz korrektül felrakni (hegesztés helyett szegecselni vagy csvarozni? :blink: ), ha olyan ajtót raksz fel amin nincsen és pótolni szeretnéd. Tehát ha évjárat helyesen akarod javítani, akkor mindenképpen olyan csomagtér ajtót kell keresned, amilyen eredetileg is volt. Nézd meg a hahu-n a különbséget. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve Szeptember3, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2013 Sziasztok, Egy Astra G Caravan 2.2 DTI (16V)-t (2003, Fresh, 2172 cm³, Y22DTR, 92kw, 125 lóerő) vásárolok nagy valószínûséggel. Az autó hátulja sérült, méghozzá a csomagtérajtó, a lökhárító és a jobb hátsó sárvédõ. Ezeket mindenféleképpen cserélnem kell. A kérdésem, hogy a G Caravan karosszériaelemein történt-e változás, ráncfelvarrás 1998-2004 között? Például egy '98-as csomagtérajtó teljesen kompatibilis a '03-assal? Azért kérdezem, mert a német wikipedia-n látható Caravan-os kép alatt az 1998-2002 felirat látható. Bár még az autón nincs vonóhorog, de szereltetnék rá. A másik kérdésem ezzel kapcsolatos, azaz mekkora tömeget lehet egy ilyen karosszériával és motorral vontatni? Ugyanis néha trélert is szeretnék majd utána kötni, amire egy átlagos személygépkocsi kerülne (pl. Astra, Golf). Köszönöm a válaszaitokat előre is! Update: Találtam ilyeneket, hogy: Empty (dry) weight: 1295 kg Full (loaded) weight: 1870 kg Payload: 575 kg Max weigth of trailer w/o brakes: 675 kg Max weigth of trailer with brakes: 1250 kg Max load on towing hook: 75 kg Max load on roof: 100 kg forrás: http://www.topcarguide.com/modification/20467/opel-astra-caravan-22-dti-16v A 75kg-os max terhelés a vonóhorgon mit jelent, hogy kell érteni? Szia! A tréler vontatással kapcsolatban szerintem kicsi lesz neked ez az autó. Mivel ráfutó fékkel max a vontató jármű önsúlyát húzhatod. 1295 kg. Ebből leveszed a térler önsúlyát ami nem tudom mennyi de 3-400kg biztos van. Így már csak 800kg-os autót szállíthatsz vele, ami valljuk be nem sűrű manapság. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_kos Elküldve Szeptember3, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2013 Köszi srácok, de sajnos nem jött össze a projekt. A német eladó nem túl korrekt módon visszalépett az eladástól egy kamu indok miatt. De legalább szereztem egy kis tapasztalatot és egy picit okosabb is lettem. Köszönöm mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
viktorvill Elküldve Szeptember11, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2013 Üdv! Astra G van-t szeretnék venni, és az lenne a kérdésem, hogy melyik a legmegbízhatobb motorú? Az 1.6 benzines, az 1.7 DTi, vagy a 2.0 DTI ? Diesel autóm még nem volt, de vezetni már vezettem dieselt. Tanácsot szeretnék kérni, hogy eből a tipusból, ha megnéznék egyett akkor mit érdemes megnézni, hol vannak esetleg az eldugott rohadási pontok meg ilyenek. Én éppen ezt néztem ki http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/opel/astra_g/opel_astra_g_2.0_dti_klima.abs-5270463 Előre is köszönöm a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wasquez Elküldve Szeptember23, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2013 Üdv! Astra G van-t szeretnék venni, és az lenne a kérdésem, hogy melyik a legmegbízhatobb motorú? Az 1.6 benzines, az 1.7 DTi, vagy a 2.0 DTI ? Diesel autóm még nem volt, de vezetni már vezettem dieselt. Tanácsot szeretnék kérni, hogy eből a tipusból, ha megnéznék egyett akkor mit érdemes megnézni, hol vannak esetleg az eldugott rohadási pontok meg ilyenek. Én éppen ezt néztem ki http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/opel/astra_g/opel_astra_g_2.0_dti_klima.abs-5270463 Előre is köszönöm a válaszokat. Sose egyet nézzél meg, és mindig menj haza, ha egyet azonnal megvennél, és aludjál egyet rá, nézz meg még egyet-kettőt, és aztán ha nincs jobb, akkor menj vissza és ha akkor is tetszik még, akkor az a te választásod! Ne szaladj bele abba a hibába, amibe én is beleestem egyszer! Vigyél magaddal egy elemlámpát, meg egy kis tükröt, a karosszéria vizitnél jól jön, festékréteg vastagság mérő 3-4 e a gagyi, de ide jó, vagy kölcsönözz. Csinálj egy listát magadnak, amihez itt összegyűjtheted a pontokat, hogy miket kell megnézned, a vásárlás hevében sok dolog kimaradhat. -Meleg motornál olajsapkánál kartergáz? -Füstöl a kipufogó? -Fagyálló zavaros? -Karosszéria hézagok egyenletesek e? -Fényszóró fülek sérültek e, esetleg műanyag hegesztés látszik rajtuk? -Ülések árulkodó besüppedése? -Kezelőszervek feliratai kopottak? -Kormány, pedálok mennyire kopottak? -Szoknyák mennyire kopottak, szakadtak? és még ezer olyan dolog van, ami árulkodó, ha nincs összhangban! Nekem komoly pofáraesés volt, hogy nem így csináltam! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Amusing Elküldve Szeptember23, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2013 ha nincs ismerős autószerelő, akkor ez sem rossz: http://m.cdn.blog.hu/be/belsoseg/file/tc-checklist.pdf?utm_source=cimlap&utm_medium=link&utm_content=2013_09_23&utm_campaign=totalcar Ha ez megvan, én azért tuti elvinném egy szakszervizbe, hogy nézzék át, max egy 10-es, de legalább látja szaki is Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Szeptember23, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2013 Üdv! Astra G van-t szeretnék venni, és az lenne a kérdésem, hogy melyik a legmegbízhatobb motorú? Az 1.6 benzines, az 1.7 DTi, vagy a 2.0 DTI ? Diesel autóm még nem volt, de vezetni már vezettem dieselt. Tanácsot szeretnék kérni, hogy eből a tipusból, ha megnéznék egyett akkor mit érdemes megnézni, hol vannak esetleg az eldugott rohadási pontok meg ilyenek. Én éppen ezt néztem ki http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/opel/astra_g/opel_astra_g_2.0_dti_klima.abs-5270463 Előre is köszönöm a válaszokat. Azt a 160-ezer km-t azért ne vedd ám komolyan! Vicces! Kifejezetten furgont keresel? Kombi nem jó? Abból sokkal nagyobb a választék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Szeptember23, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2013 Hát, szóval, lehet sokat menni autónézőbe (én kb 10-et kipróbáltam, ráadásul 2x is elmentem oda-vissza 250km-re lévő autót megnézni), lehet alaposkodni, de a rejtett hiba csak használat közben jön elő (ezért rejtett hiba és ezért lutri a használt autóvásárlás). Ezért is fontos, hogy honnan veszed az autót. Én is belenyúltam egy kissé sajnos, de mivel Opel márkakereskedésből van, így azért nem hajtanak el, foglalkoznak a problémával valamilyen szinten (de ez közvetve is pénzbe kerül)... Egy ilyen bajos eset egy magánember esetében vagy murvás neppernél már problémás lehet, ott jogilag kevésbé védett a vásárló fél... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wasquez Elküldve Szeptember23, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2013 Pár hasznos tanács, az én szívásom alapján! Elkapkodott F astra vásárlás átverős hazudós eladótól. Peres ügylet lett a vége! -A vásárlásnál az eladó köteles minden hibáról tájékoztatni a vevőt, amiről tudomása van, ezért a szerződésre rá kell írni minden olyan hibát, ami fel lett fedve, a kilométer óra állást szintén rá kell írni az adásvételire, és megjegyzésként oda kell írni, hogy az eladó szerint mennyire felel meg a valóságnak. Ha beüt a baj, mondjuk kiderül, hogy gyűrű törés van, vagy bármi olyan, amiről az eladó tudhatott, de elhallgatta, akkor máris bajban van, mert a perben a bizonyítási kötelezettség az övé, neki kell bizonyítani, hogy tájékoztatta a vevőt az adott hibáról. Mivel az adásvételin igazolta a feltárt hibákat tételesen, ezért itt bukta van. Ha perre kerül a sor, akkor az igazságügyi szakértő elég jól meg tudja állapítani, hogy mennyi volt a valós futásteljesítmény. Célszerű videó vagy hangfelvételt készíteni az adásvételről, ha valaki elég rámenős, akkor kérjen beleegyezést az eladótól. Ha nem egyezik bele, akkor viszont látásra. Ha nem tud róla, akkor is nagy valószínűséggel elfogadja a bíróság bizonyíték ként! A legfontosabb, ha nagyon átvertek, akkor ne nyelje be senki, az eladó a rejtett hibákért felelősséggel tartozik, nem kifogás, hogy nem tudtam róla. Ez nem a "Ha megvette, had vigye!" esete, mint ahogyan ezt sokan gondolják az eladáskor. Hazudoznak össze vissza, lényegi információkat hallgatnak el a jármű állapotáról, és azt hiszik, hogy ez rendjén van, a szerencsétlen vevő meg benyeli, mert ő meg azt hiszi, hogy nem tehet ellene semmit! Esetemben egy fél milliós autóból mára másfél milliós követelés lett, és a hülye eladó saját magát keveri egyre nagyobb szarba, mert hazudik, és mivel nem elég okos, ezért egyre több ellentmondásba keveredik önmagával. Én csak azt mondom minden alkalommal, ami volt, nem kell emlékeznem, mit hazudoztam már össze eddig! 90% az esélye szerintem, hogy veszíteni fog! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts