Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

A tanksapkás elemen nem is stimmelt a rétegvastagság, de akkor ez valószínű, hogy emiatt van.

A húzatópad nyomait hol lehet észrevenni? De nem gondolnék erre, ahhoz nagyon nem láttam semmi törésre utaló komoly nyomot.

Bezzeg ezen:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v-7138044

Az elemek csavarozva vannak, sárvédők, meg elöl a nyúlványokat összekötő mitudoménmi, homloklemez talán!?

A huzatópad nyomai a legkönnyebben az ajtófészkekben lehet észrevenni.

Persze, ha 14 éves makulátlan autot keresel akkor nem lesz egyszerű a dolog.

De azért pár jótanács: Csomagtartóban a szönyeg alá érdemes benézni. Kipufugot megnézni, ha elég jól rohad, máris plusz alku téma. Üvegek gyártási évét ellenőrizni, ha a nagy része nem egyezik az autó gyártási évével, akkor akár nagyobb buliba is lehetett a verda. Gumik mennyire vannak kopva, szintén csak az alku miatt. stb. És még egy hasznos oldal, ha megvan a kiszemelt áldozat, mindössze 1400ft, de segíthet a döntésben: http://www.voltetorve.hu/mennyibe-kerul

tgabika76 Biztos, hogy nem ennyire egyértelmü, de azért eléggé esélyes. :)

kacsa7- Itt azért többnyire nem csak egy elem cseréről szól a történet, senki nem szeretne két kocsiból összetákoltat vásárolni. És szvsz egy javítás már soha nem lesz olyan minőségü, mint a gyári állapot.
Link to comment
Megosztás:

A huzatópad nyomai a legkönnyebben az ajtófészkekben lehet észrevenni.

Persze, ha 14 éves makulátlan autot keresel akkor nem lesz egyszerű a dolog.

De azért pár jótanács: Csomagtartóban a szönyeg alá érdemes benézni. Kipufugot megnézni, ha elég jól rohad, máris plusz alku téma. Üvegek gyártási évét ellenőrizni, ha a nagy része nem egyezik az autó gyártási évével, akkor akár nagyobb buliba is lehetett a verda. Gumik mennyire vannak kopva, szintén csak az alku miatt. stb. És még egy hasznos oldal, ha megvan a kiszemelt áldozat, mindössze 1400ft, de segíthet a döntésben: http://www.voltetorve.hu/mennyibe-kerul

tgabika76 Biztos, hogy nem ennyire egyértelmü, de azért eléggé esélyes. :)

kacsa7- Itt azért többnyire nem csak egy elem cseréről szól a történet, senki nem szeretne két kocsiból összetákoltat vásárolni. És szvsz egy javítás már soha nem lesz olyan minőségü, mint a gyári állapot.

Egy átvizsgáltatást mindenképpen csináltatok, ott azért okosabbak, mint én, egyszer már benéztem, többet nem fogom, remélem.

A húzatópad, az hogyan van rögzítve a karosszériához, ezt nem értem a képek alapján?

Hozzáhegesztenek valamit, vagy vannak valami spéci papucsok a hidraulika végére?

Link to comment
Megosztás:

Nem attól félnek az emberek, hogy új az egyik elem, vagy hogy újra lett fényezve.Attól félnek, hogy ha új az egyik rész, akkor vajon miért?Törve volt?Ha törve volt, akkor a futómű kapott rendesen?Húzatópadon volt?Stb....Mert ha a futómű kapott egy nagyot, vagy a húzatópadot megjárta a kocsi, akkor az már nem olyan mint amilyen kéne hogy legyen a kocsi.Nekem volt egy Kalos kocsim, amivel télen sikerült nekicsúsznom a patkának elég rendesen.Azután vittem én mindenhová. Márkaszervizbe, maszekhoz, de nem tudták beállítani a futóművet.Onnantól kezdve jobbra húzott a kocsi.Nem vészesen, de én aki 0 Km-rel vettem, én tudtam hogy nem jó.Aki megvette (egy kereskedő) annak fel sem tűnt.Legalábbis akkor.

Akkor eladáskor te sem voltál őszinte, akkor miért várnád el ezt mástól, aki el akar adni vmit?

Link to comment
Megosztás:

Biztos én leszek most a csúnya, gonosz bácsi, de szerintem irtózatosan fel van fújva a magyar fejekben az egész elem csere, fényezés probléma kör. Egy törött autót is meglehet igényesen csinálni, hogy azzal később ne legyen gond. Ez nagyjából pénztárca kérdése. Itt a gond inkább a magyar mentalitás, hogy csináljuk meg okosban, olcsóért, mert jó lesz az...

Arról nem is beszélve, hogy kismillió oka lehet annak, hogy mondjuk egy elem újra van fényezve, vagy javítva lett. Hülyegyerekek meghúzták egy kulccsal, valaki nekitolt egy bevásárló kocsit és sorolhatnám. Attól még mert emiatt az elemet javítani, újrafényezni kellett, nem biztos hogy a jövőben bármi gond lenne vele. A festék vastagság nyilván el fog térni a gyáritól, hiszen utólag képtelenség teljesen egyenletes festékréteget készíteni, mint amit a gyárban csinálnak.

Én is ezért jutottam egy szép szekérhez. Az eladó becsületesen leírta a hirdetésben, hogy lámpatestek, szélvédő cserés volt, jobb hátsó újrafényezve. A kutyának se kellett, mert az már az átlagsugarú vevőnek egyenlő a totálkárral. Én elmentem, megnéztem, beszéltünk: lámpák bemattultak, azért cserés. Szélvédő kavicsot kapott, azért cserés. Jobb hátulját meg végighúzták parkolásnál, de az úgy meg volt csinálva, hogy nem gondolkodtam a megvételén. Ha nem említi, sohasem venném észre. A sok sügér meg nem akarta megvenni, vagy csak féláron, mert mennyi minden volt javítva, cserélve.

Ha gazdája volt egy autónak és nem csak használója, akkor inkább egy ilyent vennék, mert később meghálálja.

10-13 éves autót akar mindenki 200 ezerért, valós, szakszervizes pecsétes 46 ezer km-el, idős beteg hegyrejáró nyugdíjas orvostól karcmentesen, aki mókuszőr ecsettel buzerálta a műszert minden vasárnap templomba járás előtt a fűtött garázsban, ahonnan csak nyáron hozta elő.

Link to comment
Megosztás:

Én is ezért jutottam egy szép szekérhez. Az eladó becsületesen leírta a hirdetésben, hogy lámpatestek, szélvédő cserés volt, jobb hátsó újrafényezve. A kutyának se kellett, mert az már az átlagsugarú vevőnek egyenlő a totálkárral. Én elmentem, megnéztem, beszéltünk: lámpák bemattultak, azért cserés. Szélvédő kavicsot kapott, azért cserés. Jobb hátulját meg végighúzták parkolásnál, de az úgy meg volt csinálva, hogy nem gondolkodtam a megvételén. Ha nem említi, sohasem venném észre. A sok sügér meg nem akarta megvenni, vagy csak féláron, mert mennyi minden volt javítva, cserélve.

Ha gazdája volt egy autónak és nem csak használója, akkor inkább egy ilyent vennék, mert később meghálálja.

10-13 éves autót akar mindenki 200 ezerért, valós, szakszervizes pecsétes 46 ezer km-el, idős beteg hegyrejáró nyugdíjas orvostól karcmentesen, aki mókuszőr ecsettel buzerálta a műszert minden vasárnap templomba járás előtt a fűtött garázsban, ahonnan csak nyáron hozta elő.

:icon13:

Link to comment
Megosztás:

Akkor eladáskor te sem voltál őszinte, akkor miért várnád el ezt mástól, aki el akar adni vmit?

Nem várom el.Eleve úgy álok hozzá.Már megtanultam hogy nem lehet megbízni senkiben sem.Vettem egy Matiz hulladékot egyszer.Nemértettem ahhoz, hogy mit kell nézni, csak jól ment, és nekem ennyi elég volt.Hazafelé tankolnom kellett, de már nem indult el az a szar.Aztán szintén az a kereskedő aki a Kalost is megvette világított rá hogy meg volt zúzva a kocsi.Abból a genya AAA-ból vettem.

Szóval én úgy vagyok vele,hogy bárki bármit mond azt osztom kettővel.

Ha meg majd eladom az Astrát, akkor meg aki megveszi viheti bárhová bevizsgáltatni, meg annyi próbakört megy vele amennyit akar, mert ez annyira rendben van ez a kocsi, hogy ezen nem lehet kifogást találni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.