csicsó Elküldve Augusztus2, 2013 Elküldve Augusztus2, 2013 Sziasztok, még mindig kombi G -t nézegetünk 1,6-os motorral. A kérdés, hogy melyiket érdemes megvenni? Van 75, 84 és 101 lovas (a Z16XEP -t kizárnám, túl fiatal, drága) Köszönöm kombinak a 75Le-s kevés lehet ha megpakolva használod inkább Én a 16V-t választanám,de miért nem dízelt keresel?
scream24 Elküldve Augusztus2, 2013 Elküldve Augusztus2, 2013 Na ja. Ez a rendszám valamikor 2005 környékén lett kiadva, ami azt jelenti hogy onnantól új forgalmija van. Ez benne van a forgalmi B-val jelzett rovatában hogy első nyilvántartásba vétel időpontja: ha ott szintén 2005 szerepel akkor az azt jelenti hogy akkor hozták be Magyarországra, de ha korábbi dátum, akkor csak átrendszámozták valamiért 2005-ben. De mondjuk ezt egy kereskedőnek tudnia kell, valamint sok ész se kell hozzá, csak a forgalmit kell megnézni. Igy, van, sok ész nem kellett volna hozzá. :) De sokkal egyszerűbb volt mondani, hogy nem tudom, fingom nincs meg ilyenek. :) Kérdeztem még pár dolgot, hasonló válaszokat kaptam, gyorsan meg is untam a dolgot. :)
Geopake Elküldve Augusztus2, 2013 Elküldve Augusztus2, 2013 Na meg elég érdekes az a motortér is.Az nem a 8 szelepes motorja? Szerintem kintről hozták be.
scream24 Elküldve Augusztus3, 2013 Elküldve Augusztus3, 2013 Nos erről az autóról beszéltem feljebb: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_caravan_1.6_16v_comfort_friss_muszakival-7117214 Ugyan az árból lehet alkudni, de megsporolok egy utat annak aki megnézné szvsz nem érdemes.
Geopake Elküldve Augusztus3, 2013 Elküldve Augusztus3, 2013 Ilyet én is megnéztem anno amihez nem volt írva km.óra állás.Volt benne 350 ezer km.Azt mondta az ember ha odaírná senki nem jönne el megnézni:)És milyen igaz,én sem mentem volna ha nem ott lett volna dolgom.Valami levedlett céges szar volt az is mint ez.
szürkeastra Elküldve Augusztus3, 2013 Elküldve Augusztus3, 2013 Az mit jelent hogy drága a Z16XEP?Mennyi? A Z16XEP motorosak túl fiatalok, azért drága. Az öcsémnek keresünk, de 2000 -től 2002-es évjáratig férne bele. Kintről szertnénk hozni, Németországból. kombinak a 75Le-s kevés lehet ha megpakolva használod inkább Én a 16V-t választanám,de miért nem dízelt keresel? Dízelt ilyen idősen nem hiszem, hogy érdemes bevállalni. De kiváncsi vagyok a véleményetekre! Na meg elég érdekes az a motortér is.Az nem a 8 szelepes motorja? Szerintem kintről hozták be. Ez szerintem is 8 szelepes.
scream24 Elküldve Augusztus3, 2013 Elküldve Augusztus3, 2013 Ilyet én is megnéztem anno amihez nem volt írva km.óra állás.Volt benne 350 ezer km.Azt mondta az ember ha odaírná senki nem jönne el megnézni:)És milyen igaz,én sem mentem volna ha nem ott lett volna dolgom.Valami levedlett céges szar volt az is mint ez. Itt ugyan elmondta a srác a telefonban is a km óra állást, ami most 170e km mutat, de ennél szinte biztosan több van benne, persze papirok az semmi. :) Ez akkor gáz igazán, ha valakinek nem arra van dolga és odakocsikázik, mivel a képeken természetesen semmi nem látszik. Valahogy jó lenne rendbe tenni a magyar használtautó piacot, de erre belátható időn belül nem sok esélyt látok.
DM101 Elküldve Augusztus3, 2013 Elküldve Augusztus3, 2013 Nem értem hogy miért ilyen öreg autókat nézegettek.Még 300.000Ft-ot hozzáteszel, és veszel egy 2007-es kocsit amiben van 70.000Km.Az enyém is ilyen.Bár még nem adom el.
scream24 Elküldve Augusztus3, 2013 Elküldve Augusztus3, 2013 A Z16XEP motorosak túl fiatalok, azért drága. Az öcsémnek keresünk, de 2000 -től 2002-es évjáratig férne bele. Kintről szertnénk hozni, Németországból. Dízelt ilyen idősen nem hiszem, hogy érdemes bevállalni. De kiváncsi vagyok a véleményetekre! Ez szerintem is 8 szelepes. Én pont most vettem egy g-s astrát. Ugyan nem rajongok a diesel motorokért, sőt...És én a 2003-as évjárattol nézelődtem, megnéztünk jópár dieselt, de pénzt valahogy egyikért sem adtam volna, vagy amelyikért talán igen az meg veszettül túl volt árazva. Persze nem néztem meg mindet és biztos van ami megtette volna, de nem találtam.
csicsó Elküldve Augusztus3, 2013 Elküldve Augusztus3, 2013 Na meg elég érdekes az a motortér is.Az nem a 8 szelepes motorja? Szerintem kintről hozták be. Z16SE
Geopake Elküldve Augusztus3, 2013 Elküldve Augusztus3, 2013 Türelem kell a használtautó vásárláshoz,hogy az ember találjon egy megfelelőt.Én is megnéztem egy jópárat.
Dannert Elküldve Augusztus5, 2013 Elküldve Augusztus5, 2013 Fehér, 1.6, kombi Astra, kereskedésből?! Végülis a remény hal meg utoljára :lipssealed:
Mc-elek Elküldve Augusztus6, 2013 Elküldve Augusztus6, 2013 vegyétek ,vigyétek :http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.6_16v_club_klimas._tempomat-7121460
astra Elküldve Augusztus6, 2013 Elküldve Augusztus6, 2013 A Z16XEP motorosak túl fiatalok, azért drága. Az öcsémnek keresünk, de 2000 -től 2002-es évjáratig férne bele. Kintről szertnénk hozni, Németországból. Dízelt ilyen idősen nem hiszem, hogy érdemes bevállalni. De kiváncsi vagyok a véleményetekre! Ez szerintem is 8 szelepes. én 2001-es y17dt. használok 2007 ota oilt nem eszi m ár megjárta horvát országot és napi használatban átlag 200 km -t megyek vele gond nélkül megpakolva csak azért meglátszik rajta a használat de télen is indul 2-3 fordulatra .
Matenak Elküldve Augusztus13, 2013 Elküldve Augusztus13, 2013 Sziasztok! Segítsetek kérlek, mert még csak készülök Opel tulaj lenni. ;) A célpont egy 2005-ös évjáratú, Z14XEP motoros gépegység, 96.000km-rel, első tulajdonostól, végigvert szervizkönyv, minden, amiről csak a használtautóvásárló csak álmodhat. Városban nem használták és garázsban tartott, még a hátsó dob is a gyári, GM logós, kasztni makulátlan. Természetesen nem is olcsó a portéka, de szándékom szerint nem akarok szart venni... A kérdésem az, hogy hidegindításnál hallatszik a tipikus hidrotőke hang, ami elhallgat rögtön, 1 mp után. Ez nagyon nagy gáz ennél a motornál, vagy mivel elhallgat ezért nem gond? Lehet köze a láncnak is a hanghoz, vagy az nem tipikusan előforduló probléma? Milyen gyakran kell vezérlést cserélni ennél a motornál? Vízpumpa nemrégiben lett cserélve gyárira, azt tudom. A motoron ugyanakkor felül olajpermet található, lefotóztam. Ez mi lehet, valami kartergáz csapató cső az, ami esetleg ereszthet?http://img11.imagesh...1/4924/0y0l.jpg Kérlek segítsetek, mert még nem vagyok nagyon képben a típussal, de mindenképpen hibátlan példányra pályázok. :) Köszönöm! Máté
imy Elküldve Augusztus13, 2013 Elküldve Augusztus13, 2013 Sziasztok! Segítsetek kérlek, mert még csak készülök Opel tulaj lenni. ;) A célpont egy 2005-ös évjáratú, Z14XEP motoros gépegység, 96.000km-rel, első tulajdonostól, végigvert szervizkönyv, minden, amiről csak a használtautóvásárló csak álmodhat. Városban nem használták és garázsban tartott, még a hátsó dob is a gyári, GM logós, kasztni makulátlan. Természetesen nem is olcsó a portéka, de szándékom szerint nem akarok szart venni... A kérdésem az, hogy hidegindításnál hallatszik a tipikus hidrotőke hang, ami elhallgat rögtön, 1 mp után. Ez nagyon nagy gáz ennél a motornál, vagy mivel elhallgat ezért nem gond? Lehet köze a láncnak is a hanghoz, vagy az nem tipikusan előforduló probléma? Milyen gyakran kell vezérlést cserélni ennél a motornál? Vízpumpa nemrégiben lett cserélve gyárira, azt tudom. A motoron ugyanakkor felül olajpermet található, lefotóztam. Ez mi lehet, valami kartergáz csapató cső az, ami esetleg ereszthet?http://img11.imagesh...1/4924/0y0l.jpg Kérlek segítsetek, mert még nem vagyok nagyon képben a típussal, de mindenképpen hibátlan példányra pályázok. :) Köszönöm! Máté Ha elhallgat, akkor jó. Húzd meg a bilincset, mert sztem ott ereszt. 1
kobraCode Elküldve Augusztus13, 2013 Elküldve Augusztus13, 2013 Sziasztok! Segítsetek kérlek, mert még csak készülök Opel tulaj lenni. ;) A célpont egy 2005-ös évjáratú, Z14XEP motoros gépegység, 96.000km-rel, első tulajdonostól, végigvert szervizkönyv, minden, amiről csak a használtautóvásárló csak álmodhat. Városban nem használták és garázsban tartott, még a hátsó dob is a gyári, GM logós, kasztni makulátlan. Természetesen nem is olcsó a portéka, de szándékom szerint nem akarok szart venni... A kérdésem az, hogy hidegindításnál hallatszik a tipikus hidrotőke hang, ami elhallgat rögtön, 1 mp után. Ez nagyon nagy gáz ennél a motornál, vagy mivel elhallgat ezért nem gond? Lehet köze a láncnak is a hanghoz, vagy az nem tipikusan előforduló probléma? Milyen gyakran kell vezérlést cserélni ennél a motornál? Vízpumpa nemrégiben lett cserélve gyárira, azt tudom. A motoron ugyanakkor felül olajpermet található, lefotóztam. Ez mi lehet, valami kartergáz csapató cső az, ami esetleg ereszthet?http://img11.imagesh...1/4924/0y0l.jpg Kérlek segítsetek, mert még nem vagyok nagyon képben a típussal, de mindenképpen hibátlan példányra pályázok. :) Köszönöm! Máté Szia! Én pont így vettem autót ahogy te. Az olajpermet is megvolt, laza volt a bilincs. Ahogy imy írja húzd meg és jó lesz, igaz én azért ki is takarítottam előtte. Egyet viszont nem néztem meg elég alaposan, hiába bújtunk alá az autónak, azt nem vettük észre hogy a szervó csepegtet egy kis olajat, mert ha akkor azt látom akkor a javítási költségeket még lealkudom az árából. 1
wasquez Elküldve Augusztus16, 2013 Elküldve Augusztus16, 2013 Sziasztok! 500-700e ft közt keresgélnék minél kisebb fentartási költséggel G astrát, nyugis családi autónak, 1,2-es A corsát cseréltem le, nekem az is jó volt, csak két gyereküléssel a bevásárlás már necces volt, meg 22 év a kasznit megette. Szóval 1.4 benzinesben gondolkozom, de a diesel sem kizárt. Rövid távokon van használva, gyerekek oviztatása, napi max 10km átlagban, hosszú táv ritkán. Tudom, hogy a km óra nem mérvadó, de az mégis érdekelne, hogy nagyjából, egy nem széttaposott autónál mennyi az a valóságos km, aminél még érdemes lehet a vásárlás? Itt arra gondoltam, hogy mondjuk ezzel érdemes e még foglalkozni ha tényleg 250000 km-et futott, és normálisan volt használva? Hosszútávra gondolkozom, de az előzőbe is 10 év alatt csak 140000 ment bele. Ez nekem már gyanús egy kicsit, de határeset, még el is hihetném: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_comfort-7143070 Érdekes, hogy ahol sok autó van a háttérben, ott mindíg -80000 a km állás a ház előtt állóakhoz képest az ugyanolyan korúakban a futott km. Az első két linken lévő autó mennyivel van a reális ár felett, mi a valós értékük kb?
killermedve Elküldve Augusztus16, 2013 Elküldve Augusztus16, 2013 Sziasztok! 500-700e ft közt keresgélnék minél kisebb fentartási költséggel G astrát, nyugis családi autónak, 1,2-es A corsát cseréltem le, nekem az is jó volt, csak két gyereküléssel a bevásárlás már necces volt, meg 22 év a kasznit megette. Szóval 1.4 benzinesben gondolkozom, de a diesel sem kizárt. Rövid távokon van használva, gyerekek oviztatása, napi max 10km átlagban, hosszú táv ritkán. Tudom, hogy a km óra nem mérvadó, de az mégis érdekelne, hogy nagyjából, egy nem széttaposott autónál mennyi az a valóságos km, aminél még érdemes lehet a vásárlás? Itt arra gondoltam, hogy mondjuk ezzel érdemes e még foglalkozni ha tényleg 250000 km-et futott, és normálisan volt használva? Hosszútávra gondolkozom, de az előzőbe is 10 év alatt csak 140000 ment bele. Ez nekem már gyanús egy kicsit, de határeset, még el is hihetném: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_comfort-7143070 Érdekes, hogy ahol sok autó van a háttérben, ott mindíg -80000 a km állás a ház előtt állóakhoz képest az ugyanolyan korúakban a futott km. Az első két linken lévő autó mennyivel van a reális ár felett, mi a valós értékük kb? Szia az 1.4 ugyananyit eszik mint az 1.6!!de kell a több ló mert nehéz a kaszni!! szerintem ne kilométert kell nézni hanem állapotot ,meg szervizhátért! az enyémbe óra szerint 185000km van de szerintem minimum egy 50-est visszatekertek,! én amikor vettem elvittem független szervizbe, egy kutyacsontot kelett rajt cserélni! esetleg nézz körül a weltautonál: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_sedan_foglalva-7096591
wasquez Elküldve Augusztus16, 2013 Elküldve Augusztus16, 2013 Szia az 1.4 ugyananyit eszik mint az 1.6!!de kell a több ló mert nehéz a kaszni!! szerintem ne kilométert kell nézni hanem állapotot ,meg szervizhátért! az enyémbe óra szerint 185000km van de szerintem minimum egy 50-est visszatekertek,! én amikor vettem elvittem független szervizbe, egy kutyacsontot kelett rajt cserélni! esetleg nézz körül a weltautonál: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_sedan_foglalva-7096591 A fenntartási költségek, biztosítás, meg súlyadó 1.6-nál ugrik, ezért nem szeretném nagyon. Ezt megnéztem, szerintem drága, de elég jónak tűnt egyébként, erről mit gondoltok? http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_comfort-6277386 Az autókereskedők tele vannak jobb, sokkal kevesebbet futottakkal, de nekem gyanúsak! Szerintem a kürt gombja egy nagyon árulkodó szerintem, egy sza-á szakadt gomb előrejelzi, hogy a gázt is úgy nyomták, a vadállatok. A Weltautókat is néztem, de nem teljesen értettem, 350000km-el 890e, G astra, ezért el is engedtem ezt a dolgot, de ránézek majd még egyszer. Átnézetni elviszem a gombosba 15k-ért kb.
kzoli82 Elküldve Augusztus16, 2013 Elküldve Augusztus16, 2013 Sziasztok! G astrámba szeretnék gyári ülésfűtést beépíteni kérdésem a következő: ez vajon jó hozzá? http://www.autoalkatresz.hu/auto-elektromos_alkatreszek/elektromos_futesek/opel_insignia_ulesfutes-787153 válaszotokat előre is köszönőm. zoli
ampervadasz Elküldve Augusztus16, 2013 Elküldve Augusztus16, 2013 A fenntartási költségek, biztosítás, meg súlyadó 1.6-nál ugrik, ezért nem szeretném nagyon. Ezt megnéztem, szerintem drága, de elég jónak tűnt egyébként, erről mit gondoltok? http://www.hasznalta...comfort-6277386 Az autókereskedők tele vannak jobb, sokkal kevesebbet futottakkal, de nekem gyanúsak! Szerintem a kürt gombja egy nagyon árulkodó szerintem, egy sza-á szakadt gomb előrejelzi, hogy a gázt is úgy nyomták, a vadállatok. A Weltautókat is néztem, de nem teljesen értettem, 350000km-el 890e, G astra, ezért el is engedtem ezt a dolgot, de ránézek majd még egyszer. Átnézetni elviszem a gombosba 15k-ért kb. A dudagomb ez esetben (sajnos) nem sokat mond, nem jó anyagból van, sokszor már egész fiatal autókban is kiszakad, és nem kell hozzá ökör módjára folyamatosan a dudán tenyerelni. Egyik gyengepontja ennek a kocsinak. Nálunk van a családban egy 1.4-es és 1.6-os is, én nem tapasztalalom hogy akkora különbség lenne fentartásban. Az adója egyébként sem olyan egetrengető egyik ilyen 10 év körüli meg afölötti astrának sem, nem akarok hülyeséget mondani, nem emlékszem pontosan, de max. 1-2e ft-al fizetek több adót az 1.6-ra, mint tesómék az 1.4-re, a biztosítás meg sok más paramétertől is függ, mi gyakorlatilag ugyan annyit fizetünk a 2 autóra. Vásárlás előtt én is megvizsgáltam a helyzetet ebből az aspektusból is, és úgy döntöttem - azóta is így gondolom -, hogy éves szinten pár ezer forint különbségért kár lett volna kisebbet vennem. A km-óra állással kapcsolatban meg én is csatlakoznék az előttem szólóhoz: állapotot kell venni, nem km-t, az amúgy is erősen csak tájékoztató jellegű adat a magyar piacon. Tesómék 1.4-ese már jóval túl van a 300e km-en, de köszöni szépen jól van, semmi gondja.
adyy Elküldve Augusztus16, 2013 Elküldve Augusztus16, 2013 A második Astránál sok dolgot kicserélhettek, de a hűtővízre már nem jutott idő úgy látszik.
imy Elküldve Augusztus17, 2013 Elküldve Augusztus17, 2013 A második Astránál sok dolgot kicserélhettek, de a hűtővízre már nem jutott idő úgy látszik. Azt miért kellene cserélni? :rolleyes:
adyy Elküldve Augusztus17, 2013 Elküldve Augusztus17, 2013 Azt miért kellene cserélni? :rolleyes: Nem látszik telesen jól a képen a kiegyenlítő, de ami benne van az már nem a tiszta, piros fagyálló. :icon1:
Recommended Posts