Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

Az alvázszám 11.-k karaktere adja meg a gyártót:

1 Rüsselsheim, Németország

2 Bochum, Németország

3 Azambuja, Portugália

4 Zaragoza, Spanyolország

5 Antwerpen II., Belgium

6 Eisenach, Németország

7 Luton, Anglia

8 Ellesmere Port, Anglia

9 Uusikaupunki, Finnország

B Bertone

J Bekasi, Indonesia

P Warszawa, Lengyelország

G Gliwice, Lengyelország

S Szentgotthárd, Magyarország

Z Torbali-Izmir, Törökország

N Norwich, Anglia

Link to comment
Megosztás:

Akkor már téves az aláírásod :) :)

Ezek szerint "a lovak Angliában maradtak" :) :)

Az én vasamat Bochum-ban készítették el :) ebben azért volt pár dolog. :)

Ne legyél benne biztos... nekem a Bertone ugye Grugliasco-ban készült, de a motor például szentgotthárdi benne... igazi nemzetközi autó, olasz-német-magyar kooperációban készült. ;)

(A Bertone-nál ugye csak kasztnit készítettek meg összeszerelés folyt, a futómű-kormánymű-belső-elektromos alkatrészek Németországból utaztak a helyszínre, a motor meg Magyarországról.)

Link to comment
Megosztás:

Ne legyél benne biztos... nekem a Bertone ugye Grugliasco-ban készült, de a motor például szentgotthárdi benne... igazi nemzetközi autó, olasz-német-magyar kooperációban készült. ;)

(A Bertone-nál ugye csak kasztnit készítettek meg összeszerelés folyt, a futómű-kormánymű-belső-elektromos alkatrészek Németországból utaztak a helyszínre, a motor meg Magyarországról.)

Ezeket a dolgokat alvázszám alapján meg Te meg tudod nézni valahol Tgabika76? :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Voltam egy autopiacon astrakat nezegetni. Valami nem volt tiszta a papiroknal. De erdekes volt ,hogy minden astra g-nel ugyanugy volt. szoval a papirjain azt irta hogy euro 3 und D4. tudnillik romaniaban lakom es nemetorszagbol behozott kocsirol van szo. Ha euro 3-ast akarok beiratni kb1000 eurot fizetek a kornyezetszennyezesi szint miatt, de ha euro 4 akkor csak 200 eurot. Szoval erdekes volt ,hogy a papirokba azt irtak , hogy euro 3 und D4. Es minden elado (kb 6-7 autot neztem meg), mind azt mondta ,hogy euro 4es az auto. Megneztem 1-2 autonal a motorkodot is. z16se volt. szovel e szerint tenleg euro 4. A papiron nem irta a motorszamot csak az alvazszam volt rajta. Azt mondtak , hogy a nemet papirokon ez normalis. Na hat mivel nem volt tiszta a dolog nem ugrodtam bele. Gondoltam hazajovok es tanacsot kerek toletek. szoval mit gondoltok? errol lenne szo es hasonlokrol.

http://www.autovit.ro/opel-astra-C26907072.html

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Voltam egy autopiacon astrakat nezegetni. Valami nem volt tiszta a papiroknal. De erdekes volt ,hogy minden astra g-nel ugyanugy volt. szoval a papirjain azt irta hogy euro 3 und D4. tudnillik romaniaban lakom es nemetorszagbol behozott kocsirol van szo. Ha euro 3-ast akarok beiratni kb1000 eurot fizetek a kornyezetszennyezesi szint miatt, de ha euro 4 akkor csak 200 eurot. Szoval erdekes volt ,hogy a papirokba azt irtak , hogy euro 3 und D4. Es minden elado (kb 6-7 autot neztem meg), mind azt mondta ,hogy euro 4es az auto. Megneztem 1-2 autonal a motorkodot is. z16se volt. szovel e szerint tenleg euro 4. A papiron nem irta a motorszamot csak az alvazszam volt rajta. Azt mondtak , hogy a nemet papirokon ez normalis. Na hat mivel nem volt tiszta a dolog nem ugrodtam bele. Gondoltam hazajovok es tanacsot kerek toletek. szoval mit gondoltok? errol lenne szo es hasonlokrol.

http://www.autovit.r...-C26907072.html

Nem, sajnos a Z16SE motor csak Euro3/D4 szintet teljesít, ami valahol az Euro3 és az Euro4 között van. A "D4" egy német szabvány, lényege annyi hogy tudja az Euro3 szinteket, de már közvetlenül az indításkor, hidegen is, míg a standard Euro3 megenged egy kis bemelegedési időt (kb. 20 másodperc ha jól emlékszem), és csak utána kell tudni teljesíteni az értékeket.

A németeknél tényleg nincs motorszáma forgalmiban, ott sokkal szabadabban csereberélgetheted az autóban a motorokat mint mondjuk nálunk. Romániában nem tudom hogy van.

Link to comment
Megosztás:

hogy erted, hogy problemas?

a z16xe valamivel jobb? es mitol?

sokkal jobb a z16xe ... :), de én nem akarlak lebeszélni róla .. csak belelehet nyúlni

az opel próbált egy ugyan olyan jó motort csinálni mint a korábbi c14se vagy c16se ... de sajnos nem úgy sikerült és elég sok probléma tud lenni a z16se mocival

Link to comment
Megosztás:

sokkal jobb a z16xe ... :), de én nem akarlak lebeszélni róla .. csak belelehet nyúlni

az opel próbált egy ugyan olyan jó motort csinálni mint a korábbi c14se vagy c16se ... de sajnos nem úgy sikerült és elég sok probléma tud lenni a z16se mocival

Ok. Koszi, legalabb mar ez tiszta. Csak meg azt nem tudom , hogy akkor bemennek ezek a motrok euro 4-be

Link to comment
Megosztás:

Ilyen az én Z18XE motorom is: szintén Euro3/D4-es, de mivel Magyarországon ilyen környezetvédelmi besorolás nincs, felváltva hol Euro4-nek, hol meg Euro3-nak értelmezik.

na meglatjuk. Irtam egy e-mailt az itteni illetekeseknek. remelem megertettekmert gyenge a roman tudasom :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.