ha4nz Elküldve November18, 2012 Megoszt Elküldve November18, 2012 Az alvázszám 11.-k karaktere adja meg a gyártót: 1 Rüsselsheim, Németország 2 Bochum, Németország 3 Azambuja, Portugália 4 Zaragoza, Spanyolország 5 Antwerpen II., Belgium 6 Eisenach, Németország 7 Luton, Anglia 8 Ellesmere Port, Anglia 9 Uusikaupunki, Finnország B Bertone J Bekasi, Indonesia P Warszawa, Lengyelország G Gliwice, Lengyelország S Szentgotthárd, Magyarország Z Torbali-Izmir, Törökország N Norwich, Anglia Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November18, 2012 Megoszt Elküldve November18, 2012 B Bertone, Grugliasco (csak mert onnan hiányzott a helységnév ;)) A portugál gyáregységet (Azambuja) meg amennyire tudom 5 éve bezárták... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve November18, 2012 Megoszt Elküldve November18, 2012 G Gliwice, Lengyelország.Itt gyártották az enyémet.Akkor azért hiányzik belőle ez-az:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
jamies Elküldve November18, 2012 Megoszt Elküldve November18, 2012 G Gliwice, Lengyelország.Itt gyártották az enyémet.Akkor azért hiányzik belőle ez-az:) Csatlakozom :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve November18, 2012 Megoszt Elküldve November18, 2012 Jé, az enyém angol (8). Ebből nem hiányzik semmi. :icon1: Csak a lovak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve November18, 2012 Megoszt Elküldve November18, 2012 Jé, az enyém angol (8). Ebből nem hiányzik semmi. :icon1: Csak a lovak... Akkor nem Rüsselheimbe maradtak azok a pacik,hanem Angliába:) Gliwicébe is maradt bőven:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve November18, 2012 Megoszt Elküldve November18, 2012 Jé, az enyém angol (8). Ebből nem hiányzik semmi. :icon1: Csak a lovak... Akkor már téves az aláírásod :) :) Ezek szerint "a lovak Angliában maradtak" :) :) Az én vasamat Bochum-ban készítették el :) ebben azért volt pár dolog. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve November19, 2012 Megoszt Elküldve November19, 2012 Jé, az enyém angol (8). Ebből nem hiányzik semmi. :icon1: Csak a lovak... Az én lovaim meg Antwerpenben maradtak,de ebből sem hiányzik sok minden! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November19, 2012 Megoszt Elküldve November19, 2012 Csatlakozom :) Dettó. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November19, 2012 Megoszt Elküldve November19, 2012 Akkor már téves az aláírásod :) :) Ezek szerint "a lovak Angliában maradtak" :) :) Az én vasamat Bochum-ban készítették el :) ebben azért volt pár dolog. :) Ne legyél benne biztos... nekem a Bertone ugye Grugliasco-ban készült, de a motor például szentgotthárdi benne... igazi nemzetközi autó, olasz-német-magyar kooperációban készült. ;) (A Bertone-nál ugye csak kasztnit készítettek meg összeszerelés folyt, a futómű-kormánymű-belső-elektromos alkatrészek Németországból utaztak a helyszínre, a motor meg Magyarországról.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve November19, 2012 Megoszt Elküldve November19, 2012 Ne legyél benne biztos... nekem a Bertone ugye Grugliasco-ban készült, de a motor például szentgotthárdi benne... igazi nemzetközi autó, olasz-német-magyar kooperációban készült. ;) (A Bertone-nál ugye csak kasztnit készítettek meg összeszerelés folyt, a futómű-kormánymű-belső-elektromos alkatrészek Németországból utaztak a helyszínre, a motor meg Magyarországról.) Ezeket a dolgokat alvázszám alapján meg Te meg tudod nézni valahol Tgabika76? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
terry13 Elküldve November22, 2012 Megoszt Elküldve November22, 2012 Hello. Hetvegen szetnezunk a hasznalt auto piacon, egy astrat szeretnek venni. Elmodana valaki ,hogy mire figyeljek oda? Mik a tipikus problemak? hogy kezdjem megnezni az autot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Yuri Elküldve November22, 2012 Megoszt Elküldve November22, 2012 Olvass vissza ebben topikban, sok hasznos infót találsz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
terry13 Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 Sziasztok. Voltam egy autopiacon astrakat nezegetni. Valami nem volt tiszta a papiroknal. De erdekes volt ,hogy minden astra g-nel ugyanugy volt. szoval a papirjain azt irta hogy euro 3 und D4. tudnillik romaniaban lakom es nemetorszagbol behozott kocsirol van szo. Ha euro 3-ast akarok beiratni kb1000 eurot fizetek a kornyezetszennyezesi szint miatt, de ha euro 4 akkor csak 200 eurot. Szoval erdekes volt ,hogy a papirokba azt irtak , hogy euro 3 und D4. Es minden elado (kb 6-7 autot neztem meg), mind azt mondta ,hogy euro 4es az auto. Megneztem 1-2 autonal a motorkodot is. z16se volt. szovel e szerint tenleg euro 4. A papiron nem irta a motorszamot csak az alvazszam volt rajta. Azt mondtak , hogy a nemet papirokon ez normalis. Na hat mivel nem volt tiszta a dolog nem ugrodtam bele. Gondoltam hazajovok es tanacsot kerek toletek. szoval mit gondoltok? errol lenne szo es hasonlokrol. http://www.autovit.ro/opel-astra-C26907072.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
rozsav Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 Csatlakozom :) +1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 Sziasztok. Voltam egy autopiacon astrakat nezegetni. Valami nem volt tiszta a papiroknal. De erdekes volt ,hogy minden astra g-nel ugyanugy volt. szoval a papirjain azt irta hogy euro 3 und D4. tudnillik romaniaban lakom es nemetorszagbol behozott kocsirol van szo. Ha euro 3-ast akarok beiratni kb1000 eurot fizetek a kornyezetszennyezesi szint miatt, de ha euro 4 akkor csak 200 eurot. Szoval erdekes volt ,hogy a papirokba azt irtak , hogy euro 3 und D4. Es minden elado (kb 6-7 autot neztem meg), mind azt mondta ,hogy euro 4es az auto. Megneztem 1-2 autonal a motorkodot is. z16se volt. szovel e szerint tenleg euro 4. A papiron nem irta a motorszamot csak az alvazszam volt rajta. Azt mondtak , hogy a nemet papirokon ez normalis. Na hat mivel nem volt tiszta a dolog nem ugrodtam bele. Gondoltam hazajovok es tanacsot kerek toletek. szoval mit gondoltok? errol lenne szo es hasonlokrol. http://www.autovit.r...-C26907072.html Nem, sajnos a Z16SE motor csak Euro3/D4 szintet teljesít, ami valahol az Euro3 és az Euro4 között van. A "D4" egy német szabvány, lényege annyi hogy tudja az Euro3 szinteket, de már közvetlenül az indításkor, hidegen is, míg a standard Euro3 megenged egy kis bemelegedési időt (kb. 20 másodperc ha jól emlékszem), és csak utána kell tudni teljesíteni az értékeket. A németeknél tényleg nincs motorszáma forgalmiban, ott sokkal szabadabban csereberélgetheted az autóban a motorokat mint mondjuk nálunk. Romániában nem tudom hogy van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 jaj :( ezt a Z16SE motort nem erőltetném a helyedben ... eléggé problémás .. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 Ne legyél benne biztos... nekem a Bertone ugye Grugliasco-ban készült, de a motor például szentgotthárdi benne... igazi nemzetközi autó, olasz-német-magyar kooperációban készült. ;) Tegnap kiderült hogy az üléseim meg angolok... Link to comment Megosztás: More sharing options...
terry13 Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 jaj :( ezt a Z16SE motort nem erőltetném a helyedben ... eléggé problémás .. hogy erted, hogy problemas? a z16xe valamivel jobb? es mitol? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 hogy erted, hogy problemas? a z16xe valamivel jobb? es mitol? sokkal jobb a z16xe ... :), de én nem akarlak lebeszélni róla .. csak belelehet nyúlni az opel próbált egy ugyan olyan jó motort csinálni mint a korábbi c14se vagy c16se ... de sajnos nem úgy sikerült és elég sok probléma tud lenni a z16se mocival Link to comment Megosztás: More sharing options...
terry13 Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 sokkal jobb a z16xe ... :), de én nem akarlak lebeszélni róla .. csak belelehet nyúlni az opel próbált egy ugyan olyan jó motort csinálni mint a korábbi c14se vagy c16se ... de sajnos nem úgy sikerült és elég sok probléma tud lenni a z16se mocival Ok. Koszi, legalabb mar ez tiszta. Csak meg azt nem tudom , hogy akkor bemennek ezek a motrok euro 4-be Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 Írtam feljebb hogy nem, olvass vissza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
terry13 Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 Írtam feljebb hogy nem, olvass vissza. De erdekes,hogy motorkod szeriont euro 4es Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 Ilyen az én Z18XE motorom is: szintén Euro3/D4-es, de mivel Magyarországon ilyen környezetvédelmi besorolás nincs, felváltva hol Euro4-nek, hol meg Euro3-nak értelmezik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
terry13 Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 Ilyen az én Z18XE motorom is: szintén Euro3/D4-es, de mivel Magyarországon ilyen környezetvédelmi besorolás nincs, felváltva hol Euro4-nek, hol meg Euro3-nak értelmezik. na meglatjuk. Irtam egy e-mailt az itteni illetekeseknek. remelem megertettekmert gyenge a roman tudasom :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts