Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

Egyébként az árat lenyomtam 1,3-ra, de szerintem korrekt jó ár, mert augusztus óta követem a piacot. Ami még érdekes lehet, hogy több ilyen Astráról lecsúsztam, mert (nem viccelek) párnapon belül elvitek. Főleg magánszemélyek voltak és szerintem a megtett Km is nagyban hozzájárult. Volt, aki azt mondta, hogy a vevő nem is próbált alkudni. Kisebb karcok vannak rajta, de idővel szépen kijavíttatom. Összességében szép autó és nekem tetszik, engem inkább a műszaki állapota érdekel, az meg úgy tűnik, rendben van. A motortér tisztaságáról lehet, hogy a sok kiglancolt autókereskedéses kép tévesztett meg. :icon1:

Ha sikerül megvennem szerintem, még találkozunk itt a fórumom, vagy esetleg klubtag is lehetek még. :icon1:

Tud valaki Classic II-hőz Javítási Kézikönyvet, mert amit találtam pl: Így Csináld az csak 1999 évtől van?

Nem 2004-től.

A motortér tisztasága önmagában semmit nem jelent, ezt jól látod. Sőt, ha kínosan rendben van, azzal általában inkább szeretnének elfedni valamit...

Link to comment
Megosztás:

Köszi, Geopake!

Szerintetek...

Ha a Nyári gumi méret: 185/65 R 15

Lehet a Téli gumi 175/65 R 15

Mert szerintem jobb, ha téli keskenyebb, csak lehet-e? :icon1:

Köszi

Szia!

A gyári méret 185/65 R 15, 195/60 R 15. (én ezt használom)

"A váltóméret számolás lényege, hogy úgy változtatjuk a gumiabroncs szélesség, oldalfalmagasság arányát, hogy a gumiabroncs átmérőjében +-2,5% -nál nagyobb eltérés nem ajánlott!"

Ez alapján belefér. http://www.sinaopt.hu/valtomeret-kalkulator

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Köszi, Geopake!

Szerintetek...

Ha a Nyári gumi méret: 185/65 R 15

Lehet a Téli gumi 175/65 R 15

Mert szerintem jobb, ha téli keskenyebb, csak lehet-e? :icon1:

Köszi

A 175/65 R15 határeset, még használható gond nélkül (ha netán ilyen méretet hozzád vágnak), de ha már 175-ös és venned kell, akkor inkább 175/70 R15, így még kisebb az eltérés. Én eddig télen-nyáron 195/60 R15-öt használtam, idén télre váltok 185/65 R15-re.

Link to comment
Megosztás:

Köszi, Geopake!

Szerintetek...

Ha a Nyári gumi méret: 185/65 R 15

Lehet a Téli gumi 175/65 R 15

Mert szerintem jobb, ha téli keskenyebb, csak lehet-e? :icon1:

Köszi

Szerintem ennyivel keskenyebb méretet nem indokolja semmi, meg ez a méret talán árban is húzosabb a gyári méreteknél
Link to comment
Megosztás:

Értem, de Én eddig azt hittem, hogy a gyári méret 185/65 R 15 (nyári)

ezért gondoltam, hogy egy mérettel keskenyebb jó lesz. De ha inkább téliben is 185/65 R 15 javasoltok, akkor olyat veszek. Bár úgy tudtam télen minél keskenyebb annál jobb a tapadás, mert kisebb felületen érintkezik a talajjal.

Link to comment
Megosztás:

Értem, de Én eddig azt hittem, hogy a gyári méret 185/65 R 15 (nyári)

ezért gondoltam, hogy egy mérettel keskenyebb jó lesz. De ha inkább téliben is 185/65 R 15 javasoltok, akkor olyat veszek. Bár úgy tudtam télen minél keskenyebb annál jobb a tapadás, mert kisebb felületen érintkezik a talajjal.

Az is gyári, és a 195/60-15 is...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Frissen regisztráltam hozzátok, mert erőteljes ASTRA G keresésbe fogtam.

Néhány OPEL-t már használtam, de azok Kadettek, illetve F Astra volt és már nem most.

Kiszemeltem két példányt.

EGY SZÉP PÉLDÁNY KAPOSVÁRON és egy REMEK SZÍNŰ PESTEN vagy netalán EGY EZÜST HALÁSZTELKEN

Elsődleges szempontom az 1.6os motor és a 4 ajtó volt.

Az, hogy a fehér a kedvenc színem még nem segít a döntésben :)

. Persze klíma és e.ablak sem hátrány...ezért az NJOY felszereltség az, amit még favorizálok :)

A lényeg, hogy ezt a kocsim is (mint az összes többit is) LPG üzemben fogom használni. (már olvasom a helyi LPG fórumot :) )

Így a nagy csomagtartó fontos.

Utazóautónak használom majd, havi szinten 2-2500 km-t megyek.

Jelenleg egy Suzuki Ignis van alattam, de ez a fenti tényezőnek nem igazán felel meg.

Nektek, akiknek hozzáértő szeme van kérném a véleményt a kocsikról. Esetleg nem ismerős e valakinek valamelyik :)

A kék színe számomra nem ismert...élőben még nem láttam ilyent. a HD képeken gyanús a kormány bőrözése, illetve a hamutartó kopottsága... a kilométer így kérdőjeles.

A kaposvári nagyon tetszik, de ott nem számítanák be a jelenlegi kocsim.

Az ezüst erősen bronzérmes, így azzal még nem foglalkoztam :)

Ha nem nagy nyűg rájuk nézhetnétek.

Köszi előre is!

Zsolt

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Frissen regisztráltam hozzátok, mert erőteljes ASTRA G keresésbe fogtam.

Néhány OPEL-t már használtam, de azok Kadettek, illetve F Astra volt és már nem most.

Kiszemeltem két példányt.

EGY SZÉP PÉLDÁNY KAPOSVÁRON és egy REMEK SZÍNŰ PESTEN vagy netalán EGY EZÜST HALÁSZTELKEN

Elsődleges szempontom az 1.6os motor és a 4 ajtó volt.

Az, hogy a fehér a kedvenc színem még nem segít a döntésben :)

. Persze klíma és e.ablak sem hátrány...ezért az NJOY felszereltség az, amit még favorizálok :)

A lényeg, hogy ezt a kocsim is (mint az összes többit is) LPG üzemben fogom használni. (már olvasom a helyi LPG fórumot :) )

Így a nagy csomagtartó fontos.

Utazóautónak használom majd, havi szinten 2-2500 km-t megyek.

Jelenleg egy Suzuki Ignis van alattam, de ez a fenti tényezőnek nem igazán felel meg.

Nektek, akiknek hozzáértő szeme van kérném a véleményt a kocsikról. Esetleg nem ismerős e valakinek valamelyik :)

A kék színe számomra nem ismert...élőben még nem láttam ilyent. a HD képeken gyanús a kormány bőrözése, illetve a hamutartó kopottsága... a kilométer így kérdőjeles.

A kaposvári nagyon tetszik, de ott nem számítanák be a jelenlegi kocsim.

Az ezüst erősen bronzérmes, így azzal még nem foglalkoztam :)

Ha nem nagy nyűg rájuk nézhetnétek.

Köszi előre is!

Zsolt

A kék kormány tényleg lehet újrabőrözött, DE!

Az enyim új kora óta nálam van, és 70e-nél a kormány egy helyen erőteljesen nekiállt kopni, kapott egy kormányvédőt, és kész. (jobb is a fogása, nem olyan vékony)

Link to comment
Megosztás:

nyomjad a linket miket néztél idáig ;)

Személyesen még egyet sem :)

De ott van 3 is, ami nagyon elnyerte a tetszésem :)

Imy!

A kormány csak egy apró jelnek tűnik, hogy a futásteljesítmény nem biztos, h fedi a valóságot.

Ha vannak fortélyok az alap dolgokon kívül, amit érdemes élőben megnézni, megmozgatni azt szívesen venném.

Masszív kocsik ezek, de sosem árt az óvatosság.

Link to comment
Megosztás:

Személyesen még egyet sem :)

De ott van 3 is, ami nagyon elnyerte a tetszésem :)

Imy!

A kormány csak egy apró jelnek tűnik, hogy a futásteljesítmény nem biztos, h fedi a valóságot.

Ha vannak fortélyok az alap dolgokon kívül, amit érdemes élőben megnézni, megmozgatni azt szívesen venném.

Masszív kocsik ezek, de sosem árt az óvatosság.

Váltó, váltóbőr, pedálok... De ezek ilyen 150e+-nál és ennyi idős kocsiknál már kopottak lehetnek.

Ahogy Elek is írta, miért nem 5 ajtó, és pl CL2, azokból is lesz ilyen árban szerintem, és az 5 ajtós gyakoribb, ha pl megtörnéd...

Link to comment
Megosztás:

Ahogy Elek is írta, miért nem 5 ajtó, és pl CL2, azokból is lesz ilyen árban szerintem, és az 5 ajtós gyakoribb, ha pl megtörnéd...

Ez abszolút ízlés kérdése, lehet neki a négyajtós tetszik... úgy meg nem veszünk autót hogy "mi lesz ha összetörik és nincs hozzá alkatrész", ilyen pesszimista felfogás csak árt. Ha így álltam volna hozzá, sose lett volna Bertone Coupém. :D Nem törik össze és kész!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.