Highstore Elküldve Augusztus24, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2012 Sziasztok Öcsémnek autót keresünk, mivel hellyel közzel bevált ez a típus. Esetleg ismeri valaki ezt az autót ? http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_caravan_1.7_dit_comfort-6098778 Link to comment Megosztás: More sharing options...
vgergo Elküldve Augusztus24, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2012 Sziasztok! Autóvásrlás előtt állok és lett a láthatáron egy 2000-es évjáratu G astra 1.6 16V ecotec. A szomszédunknál áll vagy 4 éve, mert a fia lerakta és nem foglalkozott vele. Elég jutányos áron adná oda, de természetesen van baja. Elmondása szerint a gyújtás rosszalkodik, illetve mivel sokat állt a fékeket kell kicserélni plusz kell bele egy akksi. Gondolom ezen kívül kellenek a kötelezők, olaj,szűrő, gumi stb. Ezekkel nincs semmi gond, még nem jutottam el odáig, hogy megnézzem az autót, mert külföldön vagyok. 2 kérdésem van: Mire kell odafigyelni amikor megnézem a kocsit, illetve a gyújtás probléma mi lehet? olvasgattam a fórumon, trafo,egr szelep? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus24, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2012 Sziasztok! Autóvásrlás előtt állok és lett a láthatáron egy 2000-es évjáratu G astra 1.6 16V ecotec. A szomszédunknál áll vagy 4 éve, mert a fia lerakta és nem foglalkozott vele. Elég jutányos áron adná oda, de természetesen van baja. Elmondása szerint a gyújtás rosszalkodik, illetve mivel sokat állt a fékeket kell kicserélni plusz kell bele egy akksi. Gondolom ezen kívül kellenek a kötelezők, olaj,szűrő, gumi stb. Ezekkel nincs semmi gond, még nem jutottam el odáig, hogy megnézzem az autót, mert külföldön vagyok. 2 kérdésem van: Mire kell odafigyelni amikor megnézem a kocsit, illetve a gyújtás probléma mi lehet? olvasgattam a fórumon, trafo,egr szelep? Olaj, olajszűrő, fékolaj, levegőszűrő, pollenszűrő csere mindenképp. Gyújtás: meg kellene nézni, hogy dob-e hibakódot. Lehet gyertya, trafó, ECU Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Augusztus24, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2012 (edited) On 2012. 08. 24. at 20:22, vgergo írta: Módosítva Április6, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Augusztus24, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2012 Sziasztok Öcsémnek autót keresünk, mivel hellyel közzel bevált ez a típus. Esetleg ismeri valaki ezt az autót ? http://www.hasznalta...comfort-6098778 Ik ben Nederlands holland a gépjármű Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Augusztus27, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2012 köszi mindenkinek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Szeptember7, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2012 . Link to comment Megosztás: More sharing options...
rhu Elküldve Október19, 2012 Megoszt Elküldve Október19, 2012 Sziasztok, frissen regisztráltként rögtön a kérdések :) Szóval szeretnék astrát venni G astrát, 1.6 vagy 1.8 as motorral de lehetőleg normális összeszereléssel, ha jól tudom talán lengyel vagy milyen összeszerelésű astrákat nem annyira érdemes megvenni... Na meg kifejezetten elektromos gázpedálost szeretnék venni, úgy olvastam hogy azokba a tempomat beszerelése viszonylag olcsóbb, mint a sima bovdenesekbe. Megtudnátok mondani milyen évjárat vagy milyen jelekből lehet rájönni hogy hol szerelték össze, már ha ez számít, meg esetlegesen, hogy melyik évjárat amitől már elektromos gázpedálos a járgány? Segítségeteket előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Október19, 2012 Megoszt Elküldve Október19, 2012 Sziasztok, frissen regisztráltként rögtön a kérdések :) Szóval szeretnék astrát venni G astrát, 1.6 vagy 1.8 as motorral de lehetőleg normális összeszereléssel, ha jól tudom talán lengyel vagy milyen összeszerelésű astrákat nem annyira érdemes megvenni... Na meg kifejezetten elektromos gázpedálost szeretnék venni, úgy olvastam hogy azokba a tempomat beszerelése viszonylag olcsóbb, mint a sima bovdenesekbe. Megtudnátok mondani milyen évjárat vagy milyen jelekből lehet rájönni hogy hol szerelték össze, már ha ez számít, meg esetlegesen, hogy melyik évjárat amitől már elektromos gázpedálos a járgány? Segítségeteket előre is köszönöm! Szia! 2005-től amelyikek már Classic II néven jöttek ki, azokat szerelték lengyelországban, de az erős túlzás, hogy nem érdemes megvenni. Valóban kelet-európai piacra készültek, ezért kispóroltak belőle mindent, amit ki lehetett, de soha nem hallottam, vagy olvastam itt senkitől, hogy bármi baj lenne velük összeszerelés, vagy minőség terén, inkább a kisebb jelentőségű dolgokon spóroltak, se a karosszériával, se motorikusan nincs velük gond. Előnyük viszont, hogy ezeket már twinport motorral szerelték, amit a H Astrákba is raktak, fogyasztásban jobbak, és elvileg valamivel nyomatékosabb is. Na meg fiatalabbak is, ha ez szempont. Bovdenes gázpedál csak az első egy-két évben volt, az X-el kezdődő motorkódú autók ilyenek, az összes többi elektromos gázpedálos, de azért ezek között is van olyan motortipus, amibe nincs gyári tempomat, vagyis nem nagyon lehet olcsón megúszni, pl. a Z14XEP, ami a Classic II 1.4-es motorja, meg talán korábbi 1.2-esek, de mivel te nagyobbakban gondolkozol, ez téged nem érint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rhu Elküldve Október19, 2012 Megoszt Elküldve Október19, 2012 Szia! 2005-től amelyikek már Classic II néven jöttek ki, azokat szerelték lengyelországban, de az erős túlzás, hogy nem érdemes megvenni. Valóban kelet-európai piacra készültek, ezért kispóroltak belőle mindent, amit ki lehetett, de soha nem hallottam, vagy olvastam itt senkitől, hogy bármi baj lenne velük összeszerelés, vagy minőség terén, inkább a kisebb jelentőségű dolgokon spóroltak, se a karosszériával, se motorikusan nincs velük gond. Előnyük viszont, hogy ezeket már twinport motorral szerelték, amit a H Astrákba is raktak, fogyasztásban jobbak, és elvileg valamivel nyomatékosabb is. Na meg fiatalabbak is, ha ez szempont. Bovdenes gázpedál csak az első egy-két évben volt, az X-el kezdődő motorkódú autók ilyenek, az összes többi elektromos gázpedálos, de azért ezek között is van olyan motortipus, amibe nincs gyári tempomat, vagyis nem nagyon lehet olcsón megúszni, pl. a Z14XEP, ami a Classic II 1.4-es motorja, meg talán korábbi 1.2-esek, de mivel te nagyobbakban gondolkozol, ez téged nem érint. Köszönöm, akkor nyugodtabban nézelődök, remélem mihamarabb astra g tulajként köszönhetek be :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október19, 2012 Megoszt Elküldve Október19, 2012 Szia! 2005-től amelyikek már Classic II néven jöttek ki, azokat szerelték lengyelországban, de az erős túlzás, hogy nem érdemes megvenni. Valóban kelet-európai piacra készültek, ezért kispóroltak belőle mindent, amit ki lehetett, de soha nem hallottam, vagy olvastam itt senkitől, hogy bármi baj lenne velük összeszerelés, vagy minőség terén, inkább a kisebb jelentőségű dolgokon spóroltak, se a karosszériával, se motorikusan nincs velük gond. Előnyük viszont, hogy ezeket már twinport motorral szerelték, amit a H Astrákba is raktak, fogyasztásban jobbak, és elvileg valamivel nyomatékosabb is. Na meg fiatalabbak is, ha ez szempont. Bovdenes gázpedál csak az első egy-két évben volt, az X-el kezdődő motorkódú autók ilyenek, az összes többi elektromos gázpedálos, de azért ezek között is van olyan motortipus, amibe nincs gyári tempomat, vagyis nem nagyon lehet olcsón megúszni, pl. a Z14XEP, ami a Classic II 1.4-es motorja, meg talán korábbi 1.2-esek, de mivel te nagyobbakban gondolkozol, ez téged nem érint. Az XEP-s motorokba nehezebb, de pl az 1.2-es itt nem játszik, mivel a G-be csak Z12XE motorok kerültek, XEP már nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október19, 2012 Megoszt Elküldve Október19, 2012 ...remélem mihamarabb astra g tulajként köszönhetek be :) Összefoglalva: 2001 és 2005 közötti 1.6-ost vagy 1.8-ast keress (Z16XE illetve Z18XE motorkódal), a korábbiak bowdenes gázpedálosak voltak ami némileg megnehezíti a tempomat beszerelését (de nem lehetetlen!), 2005 után meg jött a lengyel Classic II, amitől ugyan nem kell félni, viszont nem volt belőle 1.8-as, az 1.6-osban (Z16XEP) meg nem tudom hogy megoldható-e a tempomat viszonylag egyszerűen, vagy csak úgy mint a Z14XEP-ben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rhu Elküldve Október19, 2012 Megoszt Elküldve Október19, 2012 Összefoglalva: 2001 és 2005 közötti 1.6-ost vagy 1.8-ast keress (Z16XE illetve Z18XE motorkódal), a korábbiak bowdenes gázpedálosak voltak ami némileg megnehezíti a tempomat beszerelését (de nem lehetetlen!), 2005 után meg jött a lengyel Classic II, amitől ugyan nem kell félni, viszont nem volt belőle 1.8-as, az 1.6-osban (Z16XEP) meg nem tudom hogy megoldható-e a tempomat viszonylag egyszerűen, vagy csak úgy mint a Z14XEP-ben. Köszönöm, pont ez jutott eszembe, hogy viszont nem kérdeztem rá az 1.6 és 1.8 as mocikkal mi a helyzet de már meg is kaptam rá a választ, köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október19, 2012 Megoszt Elküldve Október19, 2012 , az 1.6-osban (Z16XEP) meg nem tudom hogy megoldható-e a tempomat viszonylag egyszerűen igen megoldható :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Október19, 2012 Megoszt Elküldve Október19, 2012 Összefoglalva: 2001 és 2005 közötti 1.6-ost vagy 1.8-ast keress (Z16XE illetve Z18XE motorkódal), a korábbiak bowdenes gázpedálosak voltak ami némileg megnehezíti a tempomat beszerelését (de nem lehetetlen!), 2005 után meg jött a lengyel Classic II, amitől ugyan nem kell félni, viszont nem volt belőle 1.8-as, az 1.6-osban (Z16XEP) meg nem tudom hogy megoldható-e a tempomat viszonylag egyszerűen, vagy csak úgy mint a Z14XEP-ben. Z16XEP igen megoldható! (kuplunk kapcsoló, indexkar és persze vezetélelés) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Október19, 2012 Megoszt Elküldve Október19, 2012 Köszönöm, pont ez jutott eszembe, hogy viszont nem kérdeztem rá az 1.6 és 1.8 as mocikkal mi a helyzet de már meg is kaptam rá a választ, köszönöm! Én biztos 1.8-t vagy netán 2.0-t néznék! (több extra, nagyobb fék, meg lehet, hogy már benne is van a tempomat <_< ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október19, 2012 Megoszt Elküldve Október19, 2012 szerintem 2.0T :) annyit eszik mint egy 1.6 os :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opi_ka Elküldve Október20, 2012 Megoszt Elküldve Október20, 2012 Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni, kinéztem ezt a kocsit magamnak, már meg is néztem. A kocsi: http://www.hasznalta....000_km-6267086 Szerviz könyves (az szerint tényleg rendszeresen szervizelt) tudom ez még nem jelent semmit, de az eladó, mindenre hajlandó volt, hogy bármelyik szervizbe bevihetem és leinformálhatom, bevizsgáltathatom az autót. Opelnél mondták, hogy most már párhónapja minden kocsit le tudnak kérni a központi nyilvántartásból, de csak ha tulaj is ott van (mindezt ingyen) és beleegyezik. Állítólag a kocsin gyári a hátsó szárny, alu felni, és cd táras philips magnó, kartámasz van, mert kiállított darab volt (nem próba autó) és ezért volt belepakolva több minden. Ami zavar, hogy nem tudom látszik-e, de nincs a tükör színre fújva, ez létezhet, hogy gyárilag ilyen? Azt mondják végig garázsban tartott volt, de nagyon koszos a motortér, (attól még lehet?) szerintetek? Viszont a gumira rávágta, hogy még a gyári és ez alapján is valósnak tűnik a 62e Km. Természetesen túl vagyok több száz hozzászólás olvasásán a fórumban. Segítsetek légy szíves, azért nektek nagyobb a tapasztalatok. :icon1: Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október20, 2012 Megoszt Elküldve Október20, 2012 igen létezik hogy nincs színre fújva a tükör ugyan úgy mint a kilincs ,vagy az a műanyag csík az ajtón jónak tűnik ;) az árat kissé sokkalom... ha azt nézem hogy az enyém 1.2M ment el, és az 2008.03 volt és volt benne LPG...(72eKM) és sok más olyan dolog ami gyárilag CL2 -be nem létezik ,de abba én beleraktam :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
camaron Elküldve Október20, 2012 Megoszt Elküldve Október20, 2012 Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni, kinéztem ezt a kocsit magamnak, már meg is néztem. A kocsi: http://www.hasznalta....000_km-6267086 Szerviz könyves (az szerint tényleg rendszeresen szervizelt) tudom ez még nem jelent semmit, de az eladó, mindenre hajlandó volt, hogy bármelyik szervizbe bevihetem és leinformálhatom, bevizsgáltathatom az autót. Opelnél mondták, hogy most már párhónapja minden kocsit le tudnak kérni a központi nyilvántartásból, de csak ha tulaj is ott van (mindezt ingyen) és beleegyezik. Állítólag a kocsin gyári a hátsó szárny, alu felni, és cd táras philips magnó, kartámasz van, mert kiállított darab volt (nem próba autó) és ezért volt belepakolva több minden. Ami zavar, hogy nem tudom látszik-e, de nincs a tükör színre fújva, ez létezhet, hogy gyárilag ilyen? Azt mondják végig garázsban tartott volt, de nagyon koszos a motortér, (attól még lehet?) szerintetek? Viszont a gumira rávágta, hogy még a gyári és ez alapján is valósnak tűnik a 62e Km. Természetesen túl vagyok több száz hozzászólás olvasásán a fórumban. Segítsetek légy szíves, azért nektek nagyobb a tapasztalatok. :icon1: Előre is köszi. Pár hozzászólással előrébb írta vki, hogy a classic II-nél már nem sokmindent pakoltak gyárilag az autóba. Ugyan nekem is az volt, de egyszerűen nem emlékszem arra, hogy milyen csomagok voltak. Az biztos, hogy ködlámpát külön kellett kérni bele, de sztem amiben van már elektromos tükör és ablak, az már vmi olyan felszereltségi kategória volt, aminél a színre fújt tükör járt. De nagyon haloványak az emlékeim. Link to comment Megosztás: More sharing options...
camaron Elküldve Október20, 2012 Megoszt Elküldve Október20, 2012 igen létezik hogy nincs színre fújva a tükör ugyan úgy mint a kilincs ,vagy az a műanyag csík az ajtón jónak tűnik ;) az árat kissé sokkalom... ha azt nézem hogy az enyém 1.2M ment el, és az 2008.03 volt és volt benne LPG...(72eKM) és sok más olyan dolog ami gyárilag CL2 -be nem létezik ,de abba én beleraktam :) Volt classic II-ben színre fújt kilincs meg oldalsó díszléc? én úgy akartam kérni 2005ben de azt mondták nem lehet, nincs olyan csomag. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október20, 2012 Megoszt Elküldve Október20, 2012 Volt classic II-ben színre fújt kilincs meg oldalsó díszléc? én úgy akartam kérni 2005ben de azt mondták nem lehet, nincs olyan csomag. ezt nemtom :)... nekem fújva volt .... valszeg nem gyári volt :) de jól mutatott Link to comment Megosztás: More sharing options...
camaron Elküldve Október20, 2012 Megoszt Elküldve Október20, 2012 ezt nemtom :)... nekem fújva volt .... valszeg nem gyári volt :) de jól mutatott Az nem kérdés hogy jól mutatott. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Október20, 2012 Megoszt Elküldve Október20, 2012 Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni, kinéztem ezt a kocsit magamnak, már meg is néztem. A kocsi: http://www.hasznalta....000_km-6267086 Szerviz könyves (az szerint tényleg rendszeresen szervizelt) tudom ez még nem jelent semmit, de az eladó, mindenre hajlandó volt, hogy bármelyik szervizbe bevihetem és leinformálhatom, bevizsgáltathatom az autót. Opelnél mondták, hogy most már párhónapja minden kocsit le tudnak kérni a központi nyilvántartásból, de csak ha tulaj is ott van (mindezt ingyen) és beleegyezik. Állítólag a kocsin gyári a hátsó szárny, alu felni, és cd táras philips magnó, kartámasz van, mert kiállított darab volt (nem próba autó) és ezért volt belepakolva több minden. Ami zavar, hogy nem tudom látszik-e, de nincs a tükör színre fújva, ez létezhet, hogy gyárilag ilyen? Azt mondják végig garázsban tartott volt, de nagyon koszos a motortér, (attól még lehet?) szerintetek? Viszont a gumira rávágta, hogy még a gyári és ez alapján is valósnak tűnik a 62e Km. Természetesen túl vagyok több száz hozzászólás olvasásán a fórumban. Segítsetek légy szíves, azért nektek nagyobb a tapasztalatok. :icon1: Előre is köszi. Szerintem a motortér inkább menet közben tud koszolódni, ebből nem lehet arra következtetni, hogy valóban garázsos-e. Viszont ha csak koszos, és nem olajos, az még akár pozitívan is értékelhető, mert arra utalhat, hogy nem kellett az eladás előtt bütykölgetni, meg lemosni sem, hogy a mindenhova kicsapódott olajfoltokat eltüntessék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opi_ka Elküldve Október20, 2012 Megoszt Elküldve Október20, 2012 Egyébként az árat lenyomtam 1,3-ra, de szerintem korrekt jó ár, mert augusztus óta követem a piacot. Ami még érdekes lehet, hogy több ilyen Astráról lecsúsztam, mert (nem viccelek) párnapon belül elvitek. Főleg magánszemélyek voltak és szerintem a megtett Km is nagyban hozzájárult. Volt, aki azt mondta, hogy a vevő nem is próbált alkudni. Kisebb karcok vannak rajta, de idővel szépen kijavíttatom. Összességében szép autó és nekem tetszik, engem inkább a műszaki állapota érdekel, az meg úgy tűnik, rendben van. A motortér tisztaságáról lehet, hogy a sok kiglancolt autókereskedéses kép tévesztett meg. :icon1: Ha sikerül megvennem szerintem, még találkozunk itt a fórumom, vagy esetleg klubtag is lehetek még. :icon1: Tud valaki Classic II-hőz Javítási Kézikönyvet, mert amit találtam pl: Így Csináld az csak 1999 évtől van? Nem 2004-től. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts