mrbis Elküldve Január21, 2012 Megoszt Elküldve Január21, 2012 Sziasztok Meg tudná valaki mondani, hogy egy 2006 os astra g (1.4 twinport) hogy lehet kiolvasni a hibakódot? Úgy mint astra f nél? Előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Január21, 2012 Megoszt Elküldve Január21, 2012 Sziasztok Meg tudná valaki mondani, hogy egy 2006 os astra g (1.4 twinport) hogy lehet kiolvasni a hibakódot? Úgy mint astra f nél? Előre is köszi Szia Villogtatni kell - gázpedál+gyújtás. Keress rá itt a fórumon, fent van valahol a kódtáblázat is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január21, 2012 Megoszt Elküldve Január21, 2012 Sziasztok Meg tudná valaki mondani, hogy egy 2006 os astra g (1.4 twinport) hogy lehet kiolvasni a hibakódot? Úgy mint astra f nél? Előre is köszi Röviden: padlófék+padlógáz nyomva tartása közben gyújtást ráadni és figyelni a check lámpa villogását. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fr3ntzen Elküldve Január30, 2012 Megoszt Elküldve Január30, 2012 Sziasztok. A G astra kombi utan szeretnék érdeklodni (2004-2005 ös évjárat) , mert valoszinu a mostani kocsit ilyenre cserélném. Dizel gépet szeretnék, és ahogy eddig ertesultem lehet hogy nem jol, de aztmondtak , hogy az 1,7 CDTI Isuzu motorok elég jók. Nektek mi a véleményetek? Fogyasztása milyen ? 3 Személynek kényelmes a dolog (1 gyerek gyerekulessel) ? Általában milyen hibák jonnek ki a kocsin? Alkatrészek jó árban vannak? És még egy utolsó kérdés... Jol hallottam , hogy a G szerianal ami classic II néven megy az a lengyeleknél raktak ossze? Válaszotokat Köszönöm elöre is ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Január30, 2012 Megoszt Elküldve Január30, 2012 Üdvözlet! Dízelhez hülye vagyok, úgyhogy arról nem nyilatkozok. Kényelmi kérdéssel kapcsolatban: Mi a cégessel bejártuk a fél világot. Hátul is jól utazható, ha az elöl ülőknek nem túl hosszú a lába. Azért nem kell hatalmas tánctérre számítani. Ha olyat akarsz, akkor vectra. Típushibák előfordulnak, de nem egetverő problémák. Pl. a belsőlevegő keringtető csappanytyú, vagy a gyújtáskapcsoló akadása nagy melegben. Ezek pár ezresből javíthatóak. Alkatrészellátás terén megkockáztatom, hogy az egyik legjobb választás. Mivel rengeteg fut a tipusból, van utánpótlás rendesen. Még válogatni is lehet a gyári, gyári-beszállítói, és utángyártott cuccok közt. És akkor még ott vannak a bontók, ahol rengeteg angliából behozott jobbkormányost bontanak. És azt is jól tudod, hogy rengeteg a Lengyelben összerakott classic II. Hogy mindet ott csinálják-e azt nem tudom, de lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fr3ntzen Elküldve Január30, 2012 Megoszt Elküldve Január30, 2012 Ezt eddig koszonom szepen !! Akkor a Classic II az kimarad.... Várom a tovabbi segitseget a dizel verzio dolgairol. Köszi. Üdvözlet! Dízelhez hülye vagyok, úgyhogy arról nem nyilatkozok. Kényelmi kérdéssel kapcsolatban: Mi a cégessel bejártuk a fél világot. Hátul is jól utazható, ha az elöl ülőknek nem túl hosszú a lába. Azért nem kell hatalmas tánctérre számítani. Ha olyat akarsz, akkor vectra. Típushibák előfordulnak, de nem egetverő problémák. Pl. a belsőlevegő keringtető csappanytyú, vagy a gyújtáskapcsoló akadása nagy melegben. Ezek pár ezresből javíthatóak. Alkatrészellátás terén megkockáztatom, hogy az egyik legjobb választás. Mivel rengeteg fut a tipusból, van utánpótlás rendesen. Még válogatni is lehet a gyári, gyári-beszállítói, és utángyártott cuccok közt. És akkor még ott vannak a bontók, ahol rengeteg angliából behozott jobbkormányost bontanak. És azt is jól tudod, hogy rengeteg a Lengyelben összerakott classic II. Hogy mindet ott csinálják-e azt nem tudom, de lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január30, 2012 Megoszt Elküldve Január30, 2012 Ezt eddig koszonom szepen !! Akkor a Classic II az kimarad.... Várom a tovabbi segitseget a dizel verzio dolgairol. Köszi. A Classic II miért vetted le a listáról? Azért mert a lengyelek rakták össze? :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fr3ntzen Elküldve Január30, 2012 Megoszt Elküldve Január30, 2012 A Classic II miért vetted le a listáról? Azért mert a lengyelek rakták össze? :blink: Igyvan. Aztmondtak, hogy a muszerfal kezd zorogni meg ilyenek... Ismerem az érzést amikor csattog recseg a muszerfal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Január30, 2012 Megoszt Elküldve Január30, 2012 Igyvan. Aztmondtak, hogy a muszerfal kezd zorogni meg ilyenek... Ismerem az érzést amikor csattog recseg a muszerfal. Szia! A mienk Lengyel, de nem zörög a műszerfala... (legalább fiatal) Az 1,7 CDTI szerintem Fiat licensz. Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Január30, 2012 Megoszt Elküldve Január30, 2012 Igyvan. Aztmondtak, hogy a muszerfal kezd zorogni meg ilyenek... Ismerem az érzést amikor csattog recseg a muszerfal. Már ne haragudj meg, de ez hülyeség. Az a lengyel melós ugyanolyan géppel húzza meg a csavarokat, mint amilyennel mondjuk németben, csak sokkal kevesebbért. Ezért van ott a gyár. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 Szia! A mienk Lengyel, de nem zörög a műszerfala... (legalább fiatal) Az 1,7 CDTI szerintem Fiat licensz. Üdv. az 1.7 dieselek Isuzu motorok... azmeg japán :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fr3ntzen Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 Már ne haragudj meg, de ez hülyeség. Az a lengyel melós ugyanolyan géppel húzza meg a csavarokat, mint amilyennel mondjuk németben, csak sokkal kevesebbért. Ezért van ott a gyár. Ok. Csak egy sztori.. Volt egy 306os Peugeot nagyonszep francia remekmuvem :) Elmondom , hogy a szerelő igy kezdte.... Mikor keszult a kocsi , mert ha nyáron akkor az rég rossz... Mivel kedves francia munkas barataink nyaron szepen elmentek nyaralni és a helyere megerkeztek a helyi benszulottek és mindent mindennel osszeraktak. Azt mondta ember hogy volt olyan peugeot nala ami 4-5 fajta kocsi alkatreszbol volt osszerakva... Na most ha veszek egy 6 éves kocsit nem akarok vele szenvedni, mivel általaban nalam akkor lesz kocsicsere , ha már szétesik alattam. :) Joltom , hogy a combo-ba is isuzu van igaz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 Igyvan. Aztmondtak, hogy a muszerfal kezd zorogni meg ilyenek... Ismerem az érzést amikor csattog recseg a muszerfal. baromság! Amiben én ülök (még), abban van 291e km (6 éves) és meg sem nyikkan a műszerfal. Mellesleg ugyan olyan jó a cégnél lévő összes többi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fr3ntzen Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 Sziasztok. Visszatértem! Ez milyen gép ? OPEL ASTRA G Caravan 1.7 DIT Njoy CDTI ISUZU ... Igazabol a DIT kifejezes erdekelne, hogy mi... ! Válaszotokat köszi. :smartass: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 DIT nincs, csak valaki nagyon elterjesztette, de igazából azt az adagolós Y17DT re szokták mondani,.... valami fantázianév.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
burns Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 DIT nincs, csak valaki nagyon elterjesztette, de igazából azt az adagolós Y17DT re szokták mondani,.... valami fantázianév.... Hehe. Ezt az opelforumosok terjesztették el, hogy legyen miről beszélniük, ha más nincs. Én már tudom, köszi Uhuhu :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Február6, 2012 Megoszt Elküldve Február6, 2012 Sziasztok! Szerintetek nem túl olcsó ez a gép az évjárathoz képest?Nekem egy kicsit gyanús,bár nem vagyok nagyon tájékozott most az árak terén. http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.7_cdti_classic_ii_optima-5498311 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február6, 2012 Megoszt Elküldve Február6, 2012 Sziasztok! Szerintetek nem túl olcsó ez a gép az évjárathoz képest?Nekem egy kicsit gyanús,bár nem vagyok nagyon tájékozott most az árak terén. http://www.hasznalta..._optima-5498311 Hát van ennél olcsóbb is, de kb ilyen áron mennek... Mosd döbbentem rá, hogy a kocsim 4 év 2 hónap alatt vesztett 1.5 milliót az árából, azaz az eredeti ár 45%-át éri. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Február6, 2012 Megoszt Elküldve Február6, 2012 Hát van ennél olcsóbb is, de kb ilyen áron mennek... Mosd döbbentem rá, hogy a kocsim 4 év 2 hónap alatt vesztett 1.5 milliót az árából, azaz az eredeti ár 45%-át éri. :( Na igen... Pont ezért hülyeség hitelre autót venni, legyen az új, v használt. Ha még a kamatokat is hozzárakod... Pfff... Olcsóbb a taxi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Február7, 2012 Megoszt Elküldve Február7, 2012 Hát van ennél olcsóbb is, de kb ilyen áron mennek... Mosd döbbentem rá, hogy a kocsim 4 év 2 hónap alatt vesztett 1.5 milliót az árából, azaz az eredeti ár 45%-át éri. :( És még akkor örülhetsz is ,hogy egy viszonylag jól eladható ,keresett típusú autód van! Persze nem azért írtam,hogy el kellene adnod,mert újat ugye azért vesz az ember,hogy sok éven át használja! Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Február7, 2012 Megoszt Elküldve Február7, 2012 Hát van ennél olcsóbb is, de kb ilyen áron mennek... Mosd döbbentem rá, hogy a kocsim 4 év 2 hónap alatt vesztett 1.5 milliót az árából, azaz az eredeti ár 45%-át éri. :( Az új autó ilyen téma... Annak idején én is 3,6M-ért vettem, most érhet kb. 900e-t (lehet, annyit se). DE: volt egy új autóm, amit én laktam be, vigyáztam rá, nem kellett a vétel után azon rezegni, hogy az előző tulaj mit vágott gallyra benne. A belseje még most is újszerű, ennyi idő után is jó beleülni. Persze, buktam rajta, de közben élveztem, használtam, nem valami taknyos orrú bojrészer vasát tákolgattam használhatóvá... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Február7, 2012 Megoszt Elküldve Február7, 2012 Az új autó ilyen téma... Annak idején én is 3,6M-ért vettem, most érhet kb. 900e-t (lehet, annyit se). DE: volt egy új autóm, amit én laktam be, vigyáztam rá, nem kellett a vétel után azon rezegni, hogy az előző tulaj mit vágott gallyra benne. A belseje még most is újszerű, ennyi idő után is jó beleülni. Persze, buktam rajta, de közben élveztem, használtam, nem valami taknyos orrú bojrészer vasát tákolgattam használhatóvá... Mintha magamat hallanám, én dettó így vagyok vele! 9. évet húzzuk együtt, de egy percig sem bántam meg, hogy újonnan vettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gtb Elküldve Február7, 2012 Megoszt Elküldve Február7, 2012 Üdv srácok! Tudja valaki, hogy általánosságan mikortól gurulnak az úton EURO4 -es motoral szerelt autók és úgy általánosságban az Astráknál mikortól vezették be? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február7, 2012 Megoszt Elküldve Február7, 2012 Mintha magamat hallanám, én dettó így vagyok vele! 9. évet húzzuk együtt, de egy percig sem bántam meg, hogy újonnan vettem. Az új autó ilyen téma... Annak idején én is 3,6M-ért vettem, most érhet kb. 900e-t (lehet, annyit se). DE: volt egy új autóm, amit én laktam be, vigyáztam rá, nem kellett a vétel után azon rezegni, hogy az előző tulaj mit vágott gallyra benne. A belseje még most is újszerű, ennyi idő után is jó beleülni. Persze, buktam rajta, de közben élveztem, használtam, nem valami taknyos orrú bojrészer vasát tákolgattam használhatóvá... És még akkor örülhetsz is ,hogy egy viszonylag jól eladható ,keresett típusú autód van! Persze nem azért írtam,hogy el kellene adnod,mert újat ugye azért vesz az ember,hogy sok éven át használja! Igazatok van, eddig én sem bántam meg, hogy újat vettem. Eddig semmi nem adta meg magát a kocsiban, kisebb apróságok meg természetesek... Egy használt kocsival sokmindent be lehet szívni, pl csoporttársam egy használt astrával nagyon átvágták... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Trau Elküldve Február15, 2012 Megoszt Elküldve Február15, 2012 Napsugarast! Bogarasként (1303S) keresek csöpp feleségemnek családi autóként (még gyerek nélkül) egy G Astrát a lassan elhull Kadett E helyére. A családban több éve dolgozik egy 1,6 16V-s automata G, megbízható robotos, bár országúton kaland az előzés. ;) Mint veterános, nem karc- és hibamentes járgányt keresek, hanem állapotot: legyen egyben, a kilométeróra úgyis jellemzően népmesei értékeket mutat. Ha sikerül egy normális, négyajtós, nagy csomagtartós példányt Asszonypajtás feneke alá szereznem, végre elkezdődhetne a Bogárállat restaurálása. Tud valaki segíteni egy épkézláb, ár/érték arányban megfelelő, eladó járművet? Én 1,6 16V motorra, kézi sebváltóra és max. másfél millióra lőttem be a keresési paramétereket. Tizenéve partnerként működő szerelő van a közelben (hozzá hordom a Bogarat, megbízható emberke), aki szívesen segít nekem a kiszemelt járműveket átnézni. Az esetleges segítséet, ötleteke előre is köszönöm! Üdv! Trau Ui: megkezdtem a topic olvasását az elejéről, a 32. oldalig és sok hasznos infóig jutottam ma estig, már most megérte... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts