Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

Mennyi km-nél?

Nekem 60+nál már el is kopott, kapott egy kormányvédőt, had kopjon az... jah és nem csúszik a kormányon eddig. :)

Érdekes ez a kormány. Én 65e-rel vettem a verdát, hibátlan volt a kormány.

80e körül már kopott volt a bal oldala. Biztos szarul fogom.

Most van benne 95e, de ha el akarnám adni, tuti nem hinnék el!

Link to comment
Megosztás:

Érdekes ez a kormány. Én 65e-rel vettem a verdát, hibátlan volt a kormány.

80e körül már kopott volt a bal oldala. Biztos szarul fogom.

Most van benne 95e, de ha el akarnám adni, tuti nem hinnék el!

Lehet valami kormányvédő volt rajt. Nekem is a bal oldala kopott, mert ott fogom 1 kézzel a kormányt, az ajtón lévő könyöklőre könyökölve. A dudagombom is ott kopottabb, már kissé púpos.

Link to comment
Megosztás:

Nah az a nem jó, mert nem lehet észrevenni rajt, hogy hol van olajfogyás...

Én tavasszal 3 év után mostam meg okosan, de amúgy is áttörölgetem időnként, nem szeretem, ha koszos a motor.

Szebb is az (még ha csak te nézel is bele) mint ha úgy nézne ki,mint amibe belehánytak! :)

Előző autóm eladásánál az volt a problémája a leendő vevőnek hogy túl tiszta az autó!Mondta is a haverjának

rosszallóan hogy "jól lemosta,de még a műszerfal is le van szilikonozva!"Meg is említettem neki,hogy elviszem a város széli disznótelepre egy körre az autót,

mert látom ahhoz vannak szokva,de nem értette a célzást! :D

Link to comment
Megosztás:

Szebb is az (még ha csak te nézel is bele) mint ha úgy nézne ki,mint amibe belehánytak! :)

Előző autóm eladásánál az volt a problémája a leendő vevőnek hogy túl tiszta az autó!Mondta is a haverjának

rosszallóan hogy "jól lemosta,de még a műszerfal is le van szilikonozva!"Meg is említettem neki,hogy elviszem a város széli disznótelepre egy körre az autót,

mert látom ahhoz vannak szokva,de nem értette a célzást! :D

Azért nem sprayzem, de nem szeretem, ha koszos. Tegnap lemostam megint kicsit alulról, ha veszek rá motorvédő burkolatot (de a motort, váltót a só már szépen megcsipkedte), illetve a rozsdásodó részeket a kocsi alján hammerite-val lekentem. Nem volt sok, csak pár szélen, meg pár hegesztés.

Link to comment
Megosztás:

Azért nem sprayzem, de nem szeretem, ha koszos. Tegnap lemostam megint kicsit alulról, ha veszek rá motorvédő burkolatot (de a motort, váltót a só már szépen megcsipkedte), illetve a rozsdásodó részeket a kocsi alján hammerite-val lekentem. Nem volt sok, csak pár szélen, meg pár hegesztés.

A motorteret én sem sprayzem azért!Alúlról meg még soha nem mostam le egy autómat sem,(lehet nem ártana)de gép már télen igen!

Mostanában láttam 2-3 Caravant,aminek nagyon csúnyán elkezdett rozsdásodni a hűtőmaszk körül és a lámpa körüli részeken a fém!

A sok kőfelverődés,törve lehettek vagy számítsak rá hogy pár év múlva megkezdi nekünk is Astra? (10 éves) :)

Link to comment
Megosztás:

Hát megnéztük...láttunk ilyet is...otthagytuk...

NEM a gyári GM akksi, NEM is a képen látható Varta akksi, hanem egy harmadik, valami Jászakku vagymi volt benne.

Persze az is lehet, hogy a GM akksit a pali megtartotta mikor beadta a kereskedésbe, mert még tök jó volt, belerakta a rossz Vartát (ezzel fotózták frissen) és kereskedő meg kénytelen volt rakni bele egy működőt, az lett a harmadik Jászakku. Beindították, 2.-3. próbálkozásra sikerült, szép, egyenletes hangja volt, klíma, minden elektromos cucc működött benne.

Hibakódot nem mutatott, fék-gázzal kivillogtattam , de csak folyamatosan villogott, tehát nincs tárolt nyavalyája.

Karcmentességet hagyjuk , a polírozás ellenére volt rajta rendesen, ami nem akkora gáz, csak akkor minek írják le ugye....?

A 89ekm mire odaértünk 93ekm lett, az 1,6milla meg 1,7 a kiírt papír szerint, bár azt mondták természetesen az olcsóbb, a netes ár a mérvadó. Még jó hogy!

Amúgy nem volt rajta semmi visszataszító, nagyjából egybe volt, törve vagy nem volt, vagy szépen megcsinálták, rétegmérő nem volt nálunk, 5évente 1x veszünk ótót :)

Ami mégis gáz volt nagyon, hogy (és itt az enyémhez hasonlítom, ami csak 3 hónappal fiatalabb és 46ekm van benne) a kormány valami iszonyat módon szét volt kopva és a pedálok is (kuplung, fék, a gáz talán annyira nem) le voltak taposva, mintázat alig maradt és a jobb széle, sarka szarrá kopva, taposva, azt nem is értettem, hogy lehet így vezetni...

Na ennyi kb, köszi a segítséget.

Helló érdekelne, hogy hogy tudom kivillogtatni a hiba kódot. Vásárlás előtt állok, ez is érdekelne. Ha esetleg lenne még hasonló hasznos tanácsod azt megköszönném.

Link to comment
Megosztás:

Helló érdekelne, hogy hogy tudom kivillogtatni a hiba kódot. Vásárlás előtt állok, ez is érdekelne. Ha esetleg lenne még hasonló hasznos tanácsod azt megköszönném.

Gáz + fék, gyújtás ráad. 10 villanás az 0-t jelent. 4-es blokkokban villogja ki.

Link to comment
Megosztás:

A motorteret én sem sprayzem azért!Alúlról meg még soha nem mostam le egy autómat sem,(lehet nem ártana)de gép már télen igen!

Mostanában láttam 2-3 Caravant,aminek nagyon csúnyán elkezdett rozsdásodni a hűtőmaszk körül és a lámpa körüli részeken a fém!

A sok kőfelverődés,törve lehettek vagy számítsak rá hogy pár év múlva megkezdi nekünk is Astra? (10 éves) :D

Én ezért használok javító festéket, ahol leveri, és észreveszem, a jó magyar utakon kapja a sok követ rendessen. Eddig még szélvédömet jól megusztam, csak 1 csinált bele kisebb krátert...javítatni nem kellett eddig. :)

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a válaszokat, kicsit tudatlanul állok ugyan a villogás ténye előtt, mert nem tudom minek a villogását kell nézzem :) 4-es periódusokat mondtál, tehát 2x4-et villog aztán 2 villogás. Ha többet vagy kevesebbet villan akkor mi a helyzet. Bocs a tudatlanságomért még nem volt Opelem. Ja a kiszemelt Astra 2002-es z12xe.

Hallottam illetve olvastam már jót is rosszat is az 1.2-es motorról tapasztalatokról a véleményeket szívesen meghallgatnám, elolvasnám. Köszi előre is.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a válaszokat, kicsit tudatlanul állok ugyan a villogás ténye előtt, mert nem tudom minek a villogását kell nézzem :) 4-es periódusokat mondtál, tehát 2x4-et villog aztán 2 villogás. Ha többet vagy kevesebbet villan akkor mi a helyzet. Bocs a tudatlanságomért még nem volt Opelem. Ja a kiszemelt Astra 2002-es z12xe.

Hallottam illetve olvastam már jót is rosszat is az 1.2-es motorról tapasztalatokról a véleményeket szívesen meghallgatnám, elolvasnám. Köszi előre is.

Általános vélekedés,hogy az 1,2 kevés a G Astrához ,de azért elmegy vele nyugisan. :D

Gázt-féket benyomod utána ráadod a gyújtást és a műszerfal bal oldalán elkezd villogni

egy sárga lámpicsek,annak a villogásait számolod.A kódok 4 számjegyűek,ismétli kétszer egymás után.

Egyes számjegyek között pici szünet van.A 10 villogás a nulla a többi értelemszerű.

Ha nincs tárolt hiba ,akkor csak úgy villog.

Ha eltéveszted a számolást,semmi baj leveszed a gyújtást és kezded előlről!

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a válaszokat, kicsit tudatlanul állok ugyan a villogás ténye előtt, mert nem tudom minek a villogását kell nézzem :) 4-es periódusokat mondtál, tehát 2x4-et villog aztán 2 villogás. Ha többet vagy kevesebbet villan akkor mi a helyzet. Bocs a tudatlanságomért még nem volt Opelem. Ja a kiszemelt Astra 2002-es z12xe.

Hallottam illetve olvastam már jót is rosszat is az 1.2-es motorról tapasztalatokról a véleményeket szívesen meghallgatnám, elolvasnám. Köszi előre is.

A Z12 XE gyenge a 75Le-vel. Szüleim Corsajában már a Z12XEP 80Le van, corsába elég, de astrába a gyengébb 1.2 nagyon gyenge lenne. Corsa Z14XEP-vel olyan 'dinamikát' tud, mint az astra Z14XEP-vel. Én ha most vennék, akkor 1.6-ost, és kombit vennék.

Nem beszélve arról, hogy az 1.2-est a légkondi nagyon megfogja...

Link to comment
Megosztás:

A Z12 XE gyenge a 75Le-vel. Szüleim Corsajában már a Z12XEP 80Le van, corsába elég, de astrába a gyengébb 1.2 nagyon gyenge lenne. Corsa Z14XEP-vel olyan 'dinamikát' tud, mint az astra Z14XEP-vel. Én ha most vennék, akkor 1.6-ost, és kombit vennék.

Nem beszélve arról, hogy az 1.2-est a légkondi nagyon megfogja...

Nekem még az 1.4-et is visszafogja a kondi. Mintha feldobnék egy utánfutót.

Mindenképp 1.6 felé kacsintgatnék.

Link to comment
Megosztás:

Nekem még az 1.4-et is visszafogja a kondi. Mintha feldobnék egy utánfutót.

Mindenképp 1.6 felé kacsintgatnék.

Jah igaz az. Csak az 1.6-os motorral az a gondom, hogy szíjas. Csendesebb, de szervizigényesebb. Én a lánc híve vagyok, de tudom valaki meg inkább szíjas.

Link to comment
Megosztás:

Jah igaz az. Csak az 1.6-os motorral az a gondom, hogy szíjas. Csendesebb, de szervizigényesebb. Én a lánc híve vagyok, de tudom valaki meg inkább szíjas.

Ha lánc, akkor meg hátulkaparós legyen a járgány. Meg a moci hosszában beépítve.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.