imy Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 kormánykopásról meg annyit, hogy nekem is a teteje már tükörsima :(pedig tuti a km-ek száma Mennyi km-nél? Nekem 60+nál már el is kopott, kapott egy kormányvédőt, had kopjon az... jah és nem csúszik a kormányon eddig. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 Mennyi km-nél? Nekem 60+nál már el is kopott, kapott egy kormányvédőt, had kopjon az... jah és nem csúszik a kormányon eddig. :) Érdekes ez a kormány. Én 65e-rel vettem a verdát, hibátlan volt a kormány. 80e körül már kopott volt a bal oldala. Biztos szarul fogom. Most van benne 95e, de ha el akarnám adni, tuti nem hinnék el! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 Érdekes ez a kormány. Én 65e-rel vettem a verdát, hibátlan volt a kormány. 80e körül már kopott volt a bal oldala. Biztos szarul fogom. Most van benne 95e, de ha el akarnám adni, tuti nem hinnék el! Lehet valami kormányvédő volt rajt. Nekem is a bal oldala kopott, mert ott fogom 1 kézzel a kormányt, az ajtón lévő könyöklőre könyökölve. A dudagombom is ott kopottabb, már kissé púpos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 majdnem vettem egy otomata x16xel-t ... pont olyat mint a korzié :) :D felhívom és egy robogót akart eladni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 majdnem vettem egy otomata x16xel-t ... pont olyat mint a korzié :D :D felhívom és egy robogót akart eladni :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Ez egy képrejtvény akar lenni? Akkor megfejteném: piros rózsa. :) (felteszem az úriember Rózsa Sándor akar lenni.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Ez egy képrejtvény akar lenni? Akkor megfejteném: piros rózsa. :D (felteszem az úriember Rózsa Sándor akar lenni.) Aki annak idején nagy telefonbetyár volt? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 csak korzit vicceltem meg egy kicsit :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 csak korzit vicceltem meg egy kicsit :) És a használt disznóperzselőt nem akarta adni? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Nah az a nem jó, mert nem lehet észrevenni rajt, hogy hol van olajfogyás... Én tavasszal 3 év után mostam meg okosan, de amúgy is áttörölgetem időnként, nem szeretem, ha koszos a motor. Szebb is az (még ha csak te nézel is bele) mint ha úgy nézne ki,mint amibe belehánytak! :) Előző autóm eladásánál az volt a problémája a leendő vevőnek hogy túl tiszta az autó!Mondta is a haverjának rosszallóan hogy "jól lemosta,de még a műszerfal is le van szilikonozva!"Meg is említettem neki,hogy elviszem a város széli disznótelepre egy körre az autót, mert látom ahhoz vannak szokva,de nem értette a célzást! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Szebb is az (még ha csak te nézel is bele) mint ha úgy nézne ki,mint amibe belehánytak! :) Előző autóm eladásánál az volt a problémája a leendő vevőnek hogy túl tiszta az autó!Mondta is a haverjának rosszallóan hogy "jól lemosta,de még a műszerfal is le van szilikonozva!"Meg is említettem neki,hogy elviszem a város széli disznótelepre egy körre az autót, mert látom ahhoz vannak szokva,de nem értette a célzást! :D Azért nem sprayzem, de nem szeretem, ha koszos. Tegnap lemostam megint kicsit alulról, ha veszek rá motorvédő burkolatot (de a motort, váltót a só már szépen megcsipkedte), illetve a rozsdásodó részeket a kocsi alján hammerite-val lekentem. Nem volt sok, csak pár szélen, meg pár hegesztés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Azért nem sprayzem, de nem szeretem, ha koszos. Tegnap lemostam megint kicsit alulról, ha veszek rá motorvédő burkolatot (de a motort, váltót a só már szépen megcsipkedte), illetve a rozsdásodó részeket a kocsi alján hammerite-val lekentem. Nem volt sok, csak pár szélen, meg pár hegesztés. A motorteret én sem sprayzem azért!Alúlról meg még soha nem mostam le egy autómat sem,(lehet nem ártana)de gép már télen igen! Mostanában láttam 2-3 Caravant,aminek nagyon csúnyán elkezdett rozsdásodni a hűtőmaszk körül és a lámpa körüli részeken a fém! A sok kőfelverődés,törve lehettek vagy számítsak rá hogy pár év múlva megkezdi nekünk is Astra? (10 éves) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Takker Elküldve Augusztus21, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2011 Hát megnéztük...láttunk ilyet is...otthagytuk... NEM a gyári GM akksi, NEM is a képen látható Varta akksi, hanem egy harmadik, valami Jászakku vagymi volt benne. Persze az is lehet, hogy a GM akksit a pali megtartotta mikor beadta a kereskedésbe, mert még tök jó volt, belerakta a rossz Vartát (ezzel fotózták frissen) és kereskedő meg kénytelen volt rakni bele egy működőt, az lett a harmadik Jászakku. Beindították, 2.-3. próbálkozásra sikerült, szép, egyenletes hangja volt, klíma, minden elektromos cucc működött benne. Hibakódot nem mutatott, fék-gázzal kivillogtattam , de csak folyamatosan villogott, tehát nincs tárolt nyavalyája. Karcmentességet hagyjuk , a polírozás ellenére volt rajta rendesen, ami nem akkora gáz, csak akkor minek írják le ugye....? A 89ekm mire odaértünk 93ekm lett, az 1,6milla meg 1,7 a kiírt papír szerint, bár azt mondták természetesen az olcsóbb, a netes ár a mérvadó. Még jó hogy! Amúgy nem volt rajta semmi visszataszító, nagyjából egybe volt, törve vagy nem volt, vagy szépen megcsinálták, rétegmérő nem volt nálunk, 5évente 1x veszünk ótót :) Ami mégis gáz volt nagyon, hogy (és itt az enyémhez hasonlítom, ami csak 3 hónappal fiatalabb és 46ekm van benne) a kormány valami iszonyat módon szét volt kopva és a pedálok is (kuplung, fék, a gáz talán annyira nem) le voltak taposva, mintázat alig maradt és a jobb széle, sarka szarrá kopva, taposva, azt nem is értettem, hogy lehet így vezetni... Na ennyi kb, köszi a segítséget. Helló érdekelne, hogy hogy tudom kivillogtatni a hiba kódot. Vásárlás előtt állok, ez is érdekelne. Ha esetleg lenne még hasonló hasznos tanácsod azt megköszönném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus21, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2011 Helló érdekelne, hogy hogy tudom kivillogtatni a hiba kódot. Vásárlás előtt állok, ez is érdekelne. Ha esetleg lenne még hasonló hasznos tanácsod azt megköszönném. Gáz + fék, gyújtás ráad. 10 villanás az 0-t jelent. 4-es blokkokban villogja ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus21, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2011 A motorteret én sem sprayzem azért!Alúlról meg még soha nem mostam le egy autómat sem,(lehet nem ártana)de gép már télen igen! Mostanában láttam 2-3 Caravant,aminek nagyon csúnyán elkezdett rozsdásodni a hűtőmaszk körül és a lámpa körüli részeken a fém! A sok kőfelverődés,törve lehettek vagy számítsak rá hogy pár év múlva megkezdi nekünk is Astra? (10 éves) :D Én ezért használok javító festéket, ahol leveri, és észreveszem, a jó magyar utakon kapja a sok követ rendessen. Eddig még szélvédömet jól megusztam, csak 1 csinált bele kisebb krátert...javítatni nem kellett eddig. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Augusztus21, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2011 Ez csak az elektromos gázpedálosra igaz. Asszem 2001-től. (kb) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus21, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2011 Ez csak az elektromos gázpedálosra igaz. Asszem 2001-től. (kb) Ez igaz, amúgy másnam akkor az 5-6os lábat kell összekötni, és ráadnia gyújtást, s kivillogja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Takker Elküldve Augusztus21, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2011 Köszönöm a válaszokat, kicsit tudatlanul állok ugyan a villogás ténye előtt, mert nem tudom minek a villogását kell nézzem :) 4-es periódusokat mondtál, tehát 2x4-et villog aztán 2 villogás. Ha többet vagy kevesebbet villan akkor mi a helyzet. Bocs a tudatlanságomért még nem volt Opelem. Ja a kiszemelt Astra 2002-es z12xe. Hallottam illetve olvastam már jót is rosszat is az 1.2-es motorról tapasztalatokról a véleményeket szívesen meghallgatnám, elolvasnám. Köszi előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Augusztus21, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2011 Köszönöm a válaszokat, kicsit tudatlanul állok ugyan a villogás ténye előtt, mert nem tudom minek a villogását kell nézzem :) 4-es periódusokat mondtál, tehát 2x4-et villog aztán 2 villogás. Ha többet vagy kevesebbet villan akkor mi a helyzet. Bocs a tudatlanságomért még nem volt Opelem. Ja a kiszemelt Astra 2002-es z12xe. Hallottam illetve olvastam már jót is rosszat is az 1.2-es motorról tapasztalatokról a véleményeket szívesen meghallgatnám, elolvasnám. Köszi előre is. Általános vélekedés,hogy az 1,2 kevés a G Astrához ,de azért elmegy vele nyugisan. :D Gázt-féket benyomod utána ráadod a gyújtást és a műszerfal bal oldalán elkezd villogni egy sárga lámpicsek,annak a villogásait számolod.A kódok 4 számjegyűek,ismétli kétszer egymás után. Egyes számjegyek között pici szünet van.A 10 villogás a nulla a többi értelemszerű. Ha nincs tárolt hiba ,akkor csak úgy villog. Ha eltéveszted a számolást,semmi baj leveszed a gyújtást és kezded előlről! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 Köszönöm a válaszokat, kicsit tudatlanul állok ugyan a villogás ténye előtt, mert nem tudom minek a villogását kell nézzem :) 4-es periódusokat mondtál, tehát 2x4-et villog aztán 2 villogás. Ha többet vagy kevesebbet villan akkor mi a helyzet. Bocs a tudatlanságomért még nem volt Opelem. Ja a kiszemelt Astra 2002-es z12xe. Hallottam illetve olvastam már jót is rosszat is az 1.2-es motorról tapasztalatokról a véleményeket szívesen meghallgatnám, elolvasnám. Köszi előre is. A Z12 XE gyenge a 75Le-vel. Szüleim Corsajában már a Z12XEP 80Le van, corsába elég, de astrába a gyengébb 1.2 nagyon gyenge lenne. Corsa Z14XEP-vel olyan 'dinamikát' tud, mint az astra Z14XEP-vel. Én ha most vennék, akkor 1.6-ost, és kombit vennék. Nem beszélve arról, hogy az 1.2-est a légkondi nagyon megfogja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 A Z12 XE gyenge a 75Le-vel. Szüleim Corsajában már a Z12XEP 80Le van, corsába elég, de astrába a gyengébb 1.2 nagyon gyenge lenne. Corsa Z14XEP-vel olyan 'dinamikát' tud, mint az astra Z14XEP-vel. Én ha most vennék, akkor 1.6-ost, és kombit vennék. Nem beszélve arról, hogy az 1.2-est a légkondi nagyon megfogja... Nekem még az 1.4-et is visszafogja a kondi. Mintha feldobnék egy utánfutót. Mindenképp 1.6 felé kacsintgatnék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 Nekem még az 1.4-et is visszafogja a kondi. Mintha feldobnék egy utánfutót. Mindenképp 1.6 felé kacsintgatnék. Jah igaz az. Csak az 1.6-os motorral az a gondom, hogy szíjas. Csendesebb, de szervizigényesebb. Én a lánc híve vagyok, de tudom valaki meg inkább szíjas. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 Jah igaz az. Csak az 1.6-os motorral az a gondom, hogy szíjas. Csendesebb, de szervizigényesebb. Én a lánc híve vagyok, de tudom valaki meg inkább szíjas. Már Petőfi is megírta:"fényesebb a láncnál a szíj" :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 Jah igaz az. Csak az 1.6-os motorral az a gondom, hogy szíjas. Csendesebb, de szervizigényesebb. Én a lánc híve vagyok, de tudom valaki meg inkább szíjas. Ez igaz, de asszem a szíj csereintervalluma 90e km. 3-4 évente belefér. Ennyit nekem megérne az a pár plussz paci. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 Jah igaz az. Csak az 1.6-os motorral az a gondom, hogy szíjas. Csendesebb, de szervizigényesebb. Én a lánc híve vagyok, de tudom valaki meg inkább szíjas. Ha lánc, akkor meg hátulkaparós legyen a járgány. Meg a moci hosszában beépítve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts