Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

ne máááá :)

ne akarjál egykettőt ,nem eszik oly keveset ezzel a vázzal..

de ahogy érzed...

a ferdehátú alatt a 4 vagy 5 ajtósra gondolsz?

5ajtó!

Az a baj hogy 1.2 ből találtam olyat, (ami csak 60kmre van) most amire azt mertem mondani hogy igen ezt érdemes jobban megnézni...

Link to comment
Megosztás:

Én ültem 1.2-es G-be és vezettem is :/ hát mit ne mondjak..tényleg egy hullaszállító..1.4-el tényleg kell minimum..

Nekem volt 1.2-esem, apámnak akkoriban 1.4, ami kicsivel jobban ment, de sokkal többett evett. Az 1.2 es nem vadászgép, de országúton alig fogyaszt klímával is. A 2004-es évjárat... az volt az enyém is, fekete, JBA-980, 98ezer kmmel vitték el 2007-ben. remélem nem azt sózzák rád. (Fekete klímás, bal hátul meghúzva)

A vezérműláncot kellett cserélni nyúlás miatt visszahívás keretében, de sokan nem tették meg. Városban nem jó vele járni, mert lomhán indul.

Link to comment
Megosztás:

Nekem volt már egy z14xe-m, csak szarakodott.

Gyorsan kellett cserélnem, ezért lett ez is egynégy.(ezt találtam)

Ha lett volna időm, mindenképp vadásztam volna egyhatost.

Klímával nem igazán teljesíti ez sem az elvárásaimat.

Oké, hogy nyugisan vezet az ember, de néha kell egy kis power,

ha nem akarsz 100km-t menni egy füstölgő IFA után.

Link to comment
Megosztás:

Nekem volt 1.2-esem, apámnak akkoriban 1.4, ami kicsivel jobban ment, de sokkal többett evett. Az 1.2 es nem vadászgép, de országúton alig fogyaszt klímával is. A 2004-es évjárat... az volt az enyém is, fekete, JBA-980, 98ezer kmmel vitték el 2007-ben. remélem nem azt sózzák rád. (Fekete klímás, bal hátul meghúzva)

A vezérműláncot kellett cserélni nyúlás miatt visszahívás keretében, de sokan nem tették meg. Városban nem jó vele járni, mert lomhán indul.

itt van néhány teszt.

1.2 16V

1.4 16V

a végén van néhány fogyasztási adat, azok szerint is az 1.2-es 0,8l-rel többet fogyaszt mint a kombi 1.4. nekem is ez volt a tapasztalatom.

Link to comment
Megosztás:

Helló mindenkinek.

G Astra vásárlása előtt állok ebben kérnék segítséget.

A kocsit 2002-ben gyártották 65000 Km van benne, ami elméletileg még valós is.

A kocsi első tulajdonostól való garázsban tartott, eredeti gumikkal és aksival, egyedül trafóhidat kellett cserélni rajta.

A kötelezőket szervizben csinálták vezetett szervízkönyvvel.

A motorszám: Z12XE

Többek között a szervízköltségek miatt érdekelne, hogy ez a motor láncos-e vagy szíjas.

Illetve egy ilyen állapotú és korú autónál milyen alkatrészek cseréjére készüljek a megvétel után. /fékek, szűrők, stb./

Ja és klímás, azt milyen időközönként kell feltölteni, tisztítani?

Válaszokat előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Helló mindenkinek.

G Astra vásárlása előtt állok ebben kérnék segítséget.

A kocsit 2002-ben gyártották 65000 Km van benne, ami elméletileg még valós is.

A kocsi első tulajdonostól való garázsban tartott, eredeti gumikkal és aksival, egyedül trafóhidat kellett cserélni rajta.

A kötelezőket szervizben csinálták vezetett szervízkönyvvel.

A motorszám: Z12XE

Többek között a szervízköltségek miatt érdekelne, hogy ez a motor láncos-e vagy szíjas.

Illetve egy ilyen állapotú és korú autónál milyen alkatrészek cseréjére készüljek a megvétel után. /fékek, szűrők, stb./

Ja és klímás, azt milyen időközönként kell feltölteni, tisztítani?

Válaszokat előre is köszönöm.

Szia!

Láncos.Csak akkor kell cserélni,ha megnyúlt,hangja van ,csörög!

Ha nem tudod pontosan mikor volt olajcsere,akkor érdemes lecserélni az olajat,légszűrőt,pollenszűrőt.

A klímához szerintem nem kell nyúlni,ha teszi a dolgát!

Link to comment
Megosztás:

Helló mindenkinek.

G Astra vásárlása előtt állok ebben kérnék segítséget.

A kocsit 2002-ben gyártották 65000 Km van benne, ami elméletileg még valós is.

A kocsi első tulajdonostól való garázsban tartott, eredeti gumikkal és aksival, egyedül trafóhidat kellett cserélni rajta.

A kötelezőket szervizben csinálták vezetett szervízkönyvvel.

A motorszám: Z12XE

Többek között a szervízköltségek miatt érdekelne, hogy ez a motor láncos-e vagy szíjas.

Illetve egy ilyen állapotú és korú autónál milyen alkatrészek cseréjére készüljek a megvétel után. /fékek, szűrők, stb./

Ja és klímás, azt milyen időközönként kell feltölteni, tisztítani?

Válaszokat előre is köszönöm.

Ha valóban valós a km, akkor szinte semmit sem kell vele csinálni.

Kötelező szervízet megcsinálnám szervízkönyvtől függetlenül (olaj, szűrők), kivéve, ha megbízható ismerőstől van.(elvileg 60e-nél volt)

Én a klímával sosem csináltam semmit. Egyszer kellett feltöltetni, mert repedt a hűtőm, de már két éve úgy megy.

Link to comment
Megosztás:

Helló mindenkinek.

G Astra vásárlása előtt állok ebben kérnék segítséget.

A kocsit 2002-ben gyártották 65000 Km van benne, ami elméletileg még valós is.

A kocsi első tulajdonostól való garázsban tartott, eredeti gumikkal és aksival, egyedül trafóhidat kellett cserélni rajta.

A kötelezőket szervizben csinálták vezetett szervízkönyvvel.

A motorszám: Z12XE

Többek között a szervízköltségek miatt érdekelne, hogy ez a motor láncos-e vagy szíjas.

Illetve egy ilyen állapotú és korú autónál milyen alkatrészek cseréjére készüljek a megvétel után. /fékek, szűrők, stb./

Ja és klímás, azt milyen időközönként kell feltölteni, tisztítani?

Válaszokat előre is köszönöm.

Ezekre is figyelj, mert 9 évesek. Az álmoskönyvek szerint cserések lesznek ezek is. :)

Link to comment
Megosztás:

megvetten én is az Z12XE-t. Szerintem nagyon jó kis gép, tényleg gyenge ez a próbaút alatt kiderült, de szvsz el lehet vele járni melózni. indításkor (hideg) kb 2-3 mpig elég hagos a lánc, remélem az olajcserével ez megoldódik. Vagy amugy ez a normál ?

Link to comment
Megosztás:

megvetten én is az Z12XE-t. Szerintem nagyon jó kis gép, tényleg gyenge ez a próbaút alatt kiderült, de szvsz el lehet vele járni melózni. indításkor (hideg) kb 2-3 mpig elég hagos a lánc, remélem az olajcserével ez megoldódik. Vagy amugy ez a normál ?

Elvileg nem lenne normál, de gyakran előfordul.

A GM olajjal nekem mindig így indult.

Link to comment
Megosztás:

megvetten én is az Z12XE-t. Szerintem nagyon jó kis gép, tényleg gyenge ez a próbaút alatt kiderült, de szvsz el lehet vele járni melózni. indításkor (hideg) kb 2-3 mpig elég hagos a lánc, remélem az olajcserével ez megoldódik. Vagy amugy ez a normál ?

Olajban fut a lánc?

Link to comment
Megosztás:

megvetten én is az Z12XE-t. Szerintem nagyon jó kis gép, tényleg gyenge ez a próbaút alatt kiderült, de szvsz el lehet vele járni melózni. indításkor (hideg) kb 2-3 mpig elég hagos a lánc, remélem az olajcserével ez megoldódik. Vagy amugy ez a normál ?

Mennyi km van a kocsiban?

Link to comment
Megosztás:

30000km-es corsában is cseréltünk láncot......

bicikli lánc......

Úh, az eléggé aggasztó.

Még az első motorkerékpáromban is elment 45e km-t (óra szerint, de lehet több volt benne), és az "kicsit" többet forgott /utazótempónál 6-7e-et/ mint a gépkocsimotorok.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.