here Elküldve Július28, 2011 Megoszt Elküldve Július28, 2011 ne máááá :) ne akarjál egykettőt ,nem eszik oly keveset ezzel a vázzal.. de ahogy érzed... a ferdehátú alatt a 4 vagy 5 ajtósra gondolsz? 5ajtó! Az a baj hogy 1.2 ből találtam olyat, (ami csak 60kmre van) most amire azt mertem mondani hogy igen ezt érdemes jobban megnézni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs777 Elküldve Július28, 2011 Megoszt Elküldve Július28, 2011 5ajtó! Az a baj hogy 1.2 ből találtam olyat, (ami csak 60kmre van) most amire azt mertem mondani hogy igen ezt érdemes jobban megnézni... túl nagy a súlya, az 14xep kevesebbet eszik. ez az én tapasztalatom és véleményem, de a te döntésed. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Egykettes Elküldve Július28, 2011 Megoszt Elküldve Július28, 2011 Én ültem 1.2-es G-be és vezettem is :/ hát mit ne mondjak..tényleg egy hullaszállító..1.4-el tényleg kell minimum.. Nekem volt 1.2-esem, apámnak akkoriban 1.4, ami kicsivel jobban ment, de sokkal többett evett. Az 1.2 es nem vadászgép, de országúton alig fogyaszt klímával is. A 2004-es évjárat... az volt az enyém is, fekete, JBA-980, 98ezer kmmel vitték el 2007-ben. remélem nem azt sózzák rád. (Fekete klímás, bal hátul meghúzva) A vezérműláncot kellett cserélni nyúlás miatt visszahívás keretében, de sokan nem tették meg. Városban nem jó vele járni, mert lomhán indul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Július28, 2011 Megoszt Elküldve Július28, 2011 Nekem volt már egy z14xe-m, csak szarakodott. Gyorsan kellett cserélnem, ezért lett ez is egynégy.(ezt találtam) Ha lett volna időm, mindenképp vadásztam volna egyhatost. Klímával nem igazán teljesíti ez sem az elvárásaimat. Oké, hogy nyugisan vezet az ember, de néha kell egy kis power, ha nem akarsz 100km-t menni egy füstölgő IFA után. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs777 Elküldve Július28, 2011 Megoszt Elküldve Július28, 2011 Nekem volt 1.2-esem, apámnak akkoriban 1.4, ami kicsivel jobban ment, de sokkal többett evett. Az 1.2 es nem vadászgép, de országúton alig fogyaszt klímával is. A 2004-es évjárat... az volt az enyém is, fekete, JBA-980, 98ezer kmmel vitték el 2007-ben. remélem nem azt sózzák rád. (Fekete klímás, bal hátul meghúzva) A vezérműláncot kellett cserélni nyúlás miatt visszahívás keretében, de sokan nem tették meg. Városban nem jó vele járni, mert lomhán indul. itt van néhány teszt. 1.2 16V 1.4 16V a végén van néhány fogyasztási adat, azok szerint is az 1.2-es 0,8l-rel többet fogyaszt mint a kombi 1.4. nekem is ez volt a tapasztalatom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Livi Elküldve Július28, 2011 Megoszt Elküldve Július28, 2011 Én is az 1.4-est ajánlom nekem is az van és elég jó kis autó.És tud menni ha akar csak óda kell neki lépni .Egyébként mennyi a G astra Caravan gyári üres tömege? Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs777 Elküldve Július28, 2011 Megoszt Elküldve Július28, 2011 Én is az 1.4-est ajánlom nekem is az van és elég jó kis autó.És tud menni ha akar csak óda kell neki lépni .Egyébként mennyi a G astra Caravan gyári üres tömege? Opel Astra G Z14XE Caravan légkondival 1265 kg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Július29, 2011 Megoszt Elküldve Július29, 2011 Én is az 1.4-est ajánlom nekem is az van és elég jó kis autó.És tud menni ha akar csak óda kell neki lépni .Egyébként mennyi a G astra Caravan gyári üres tömege? Opel Astra G 1.6 Z16XEP Caravan légkondival 1170 kg. (classic II) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Takker Elküldve Július29, 2011 Megoszt Elküldve Július29, 2011 Helló mindenkinek. G Astra vásárlása előtt állok ebben kérnék segítséget. A kocsit 2002-ben gyártották 65000 Km van benne, ami elméletileg még valós is. A kocsi első tulajdonostól való garázsban tartott, eredeti gumikkal és aksival, egyedül trafóhidat kellett cserélni rajta. A kötelezőket szervizben csinálták vezetett szervízkönyvvel. A motorszám: Z12XE Többek között a szervízköltségek miatt érdekelne, hogy ez a motor láncos-e vagy szíjas. Illetve egy ilyen állapotú és korú autónál milyen alkatrészek cseréjére készüljek a megvétel után. /fékek, szűrők, stb./ Ja és klímás, azt milyen időközönként kell feltölteni, tisztítani? Válaszokat előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Július29, 2011 Megoszt Elküldve Július29, 2011 Helló mindenkinek. G Astra vásárlása előtt állok ebben kérnék segítséget. A kocsit 2002-ben gyártották 65000 Km van benne, ami elméletileg még valós is. A kocsi első tulajdonostól való garázsban tartott, eredeti gumikkal és aksival, egyedül trafóhidat kellett cserélni rajta. A kötelezőket szervizben csinálták vezetett szervízkönyvvel. A motorszám: Z12XE Többek között a szervízköltségek miatt érdekelne, hogy ez a motor láncos-e vagy szíjas. Illetve egy ilyen állapotú és korú autónál milyen alkatrészek cseréjére készüljek a megvétel után. /fékek, szűrők, stb./ Ja és klímás, azt milyen időközönként kell feltölteni, tisztítani? Válaszokat előre is köszönöm. Szia! Láncos.Csak akkor kell cserélni,ha megnyúlt,hangja van ,csörög! Ha nem tudod pontosan mikor volt olajcsere,akkor érdemes lecserélni az olajat,légszűrőt,pollenszűrőt. A klímához szerintem nem kell nyúlni,ha teszi a dolgát! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Július29, 2011 Megoszt Elküldve Július29, 2011 Helló mindenkinek. G Astra vásárlása előtt állok ebben kérnék segítséget. A kocsit 2002-ben gyártották 65000 Km van benne, ami elméletileg még valós is. A kocsi első tulajdonostól való garázsban tartott, eredeti gumikkal és aksival, egyedül trafóhidat kellett cserélni rajta. A kötelezőket szervizben csinálták vezetett szervízkönyvvel. A motorszám: Z12XE Többek között a szervízköltségek miatt érdekelne, hogy ez a motor láncos-e vagy szíjas. Illetve egy ilyen állapotú és korú autónál milyen alkatrészek cseréjére készüljek a megvétel után. /fékek, szűrők, stb./ Ja és klímás, azt milyen időközönként kell feltölteni, tisztítani? Válaszokat előre is köszönöm. Ha valóban valós a km, akkor szinte semmit sem kell vele csinálni. Kötelező szervízet megcsinálnám szervízkönyvtől függetlenül (olaj, szűrők), kivéve, ha megbízható ismerőstől van.(elvileg 60e-nél volt) Én a klímával sosem csináltam semmit. Egyszer kellett feltöltetni, mert repedt a hűtőm, de már két éve úgy megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nundee Elküldve Július29, 2011 Megoszt Elküldve Július29, 2011 Helló mindenkinek. G Astra vásárlása előtt állok ebben kérnék segítséget. A kocsit 2002-ben gyártották 65000 Km van benne, ami elméletileg még valós is. A kocsi első tulajdonostól való garázsban tartott, eredeti gumikkal és aksival, egyedül trafóhidat kellett cserélni rajta. A kötelezőket szervizben csinálták vezetett szervízkönyvvel. A motorszám: Z12XE Többek között a szervízköltségek miatt érdekelne, hogy ez a motor láncos-e vagy szíjas. Illetve egy ilyen állapotú és korú autónál milyen alkatrészek cseréjére készüljek a megvétel után. /fékek, szűrők, stb./ Ja és klímás, azt milyen időközönként kell feltölteni, tisztítani? Válaszokat előre is köszönöm. Ezekre is figyelj, mert 9 évesek. Az álmoskönyvek szerint cserések lesznek ezek is. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
here Elküldve Július30, 2011 Megoszt Elküldve Július30, 2011 megvetten én is az Z12XE-t. Szerintem nagyon jó kis gép, tényleg gyenge ez a próbaút alatt kiderült, de szvsz el lehet vele járni melózni. indításkor (hideg) kb 2-3 mpig elég hagos a lánc, remélem az olajcserével ez megoldódik. Vagy amugy ez a normál ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Július30, 2011 Megoszt Elküldve Július30, 2011 megvetten én is az Z12XE-t. Szerintem nagyon jó kis gép, tényleg gyenge ez a próbaút alatt kiderült, de szvsz el lehet vele járni melózni. indításkor (hideg) kb 2-3 mpig elég hagos a lánc, remélem az olajcserével ez megoldódik. Vagy amugy ez a normál ? Elvileg nem lenne normál, de gyakran előfordul. A GM olajjal nekem mindig így indult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Takker Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Mindenkinek köszönöm az 1.2-es Astrára adott válaszát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 megvetten én is az Z12XE-t. Szerintem nagyon jó kis gép, tényleg gyenge ez a próbaút alatt kiderült, de szvsz el lehet vele járni melózni. indításkor (hideg) kb 2-3 mpig elég hagos a lánc, remélem az olajcserével ez megoldódik. Vagy amugy ez a normál ? Olajban fut a lánc? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Olajban fut a lánc? láncosnál igen... aminek baja lehet az a feszítő :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 láncosnál igen... aminek baja lehet az a feszítő :) A láncnak is van egy feszítője? Mi a pontos neve? Lánccal együtt kell cserélni, v gyakrabban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 A láncnak is van egy feszítője? Mi a pontos neve? Lánccal együtt kell cserélni, v gyakrabban? http://opelcentrum.hu/aruhaz/motor/vezerle...to-z10-12-14xep ártani nem árt ha cseréled Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 megvetten én is az Z12XE-t. Szerintem nagyon jó kis gép, tényleg gyenge ez a próbaút alatt kiderült, de szvsz el lehet vele járni melózni. indításkor (hideg) kb 2-3 mpig elég hagos a lánc, remélem az olajcserével ez megoldódik. Vagy amugy ez a normál ? Mennyi km van a kocsiban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 http://opelcentrum.hu/aruhaz/motor/vezerle...to-z10-12-14xep ártani nem árt ha cseréled A feszítőt max. a lánccal szokás, vagy esetleg akkor, ha tönkremegy... Nem lehet, hogy inkább a lánc van megnyúlva, s a feszítő már nem tudja tovább feszíteni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
here Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Mennyi km van a kocsiban? 71000Km Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 71000Km Annyi km alatt nem nagyon nyúlhat meg a lánc. Vagy pedig nem valós a Km, vagy a feszítőd fáradt el, vagy nem is a lánc zörög. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 30000km-es corsában is cseréltünk láncot...... bicikli lánc......Annyi km alatt nem nagyon nyúlhat meg a lánc. Vagy pedig nem valós a Km, vagy a feszítőd fáradt el, vagy nem is a lánc zörög. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 30000km-es corsában is cseréltünk láncot...... bicikli lánc...... Úh, az eléggé aggasztó. Még az első motorkerékpáromban is elment 45e km-t (óra szerint, de lehet több volt benne), és az "kicsit" többet forgott /utazótempónál 6-7e-et/ mint a gépkocsimotorok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts