Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Kicsit túlzásba estek az óra visszapörgetésével, nem? Egy majd' 12 éves autóban nem egészen 100e km? Az évente alig 8e futott kilométert jelent, ami még magyarországi viszonylatban és ilyen drága benzinárak mellett is a mese kategória gyakorlatilag, legalábbis egy mindennapi használatú autónál mindenképpen. Arról nem is beszélve hogy a kiszakadt dudagomb láttán ezzel az autóval minden valószínűség szerint nem közlekedtek, csak a tulaj ült az álló autóban és nyomta a dudát. :D Biztos ilyen kürtfetisiszta volt... B)

Link to comment
Megosztás:

Kicsit túlzásba estek az óra visszapörgetésével, nem? Egy majd' 12 éves autóban nem egészen 100e km? Az évente alig 8e futott kilométert jelent, ami még magyarországi viszonylatban és ilyen drága benzinárak mellett is a mese kategória gyakorlatilag, legalábbis egy mindennapi használatú autónál mindenképpen. Arról nem is beszélve hogy a kiszakadt dudagomb láttán ezzel az autóval minden valószínűség szerint nem közlekedtek, csak a tulaj ült az álló autóban és nyomta a dudát. :( Biztos ilyen kürtfetisiszta volt... :D

Nem a dudálástól szakad az ki :) Egyébként egyik barátomnak olasz import G Astra Caravanja van,lassan 200e km lesz benne (valós),és közelében nincs a kiszakadásnak... Pedig ugye Olaszországban a duda a nép hangja :)

Szóval bele sem merek gondolni,hogy a fent említett kormányok vajon miért,és mennyi futás után kezdenek kiszakadni B)

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom, én is 180 ezer felett járok, és teljesen újszerű a dudagombom. Ráadásul minimum 12 órát a szabadban, napsütésben áll az autóm. Inkább arra gondolnék, hogy pl. karkötő, vagy gyűrű állandó behatása tudja meggyengíteni az anyagot, és utána szakad ki.

Link to comment
Megosztás:

Nem a dudálástól szakad az ki :D Egyébként egyik barátomnak olasz import G Astra Caravanja van,lassan 200e km lesz benne (valós),és közelében nincs a kiszakadásnak... Pedig ugye Olaszországban a duda a nép hangja :)

Szóval bele sem merek gondolni,hogy a fent említett kormányok vajon miért,és mennyi futás után kezdenek kiszakadni B)

Az enyém is olasz... és 97e (szervizkönyves) km-nél javított dudagombbal (mellesleg jó ronda) vettem az autót... Szóval ez sztem komplexebb dolog, nem önmagában a futásteljesítmény számít, hanem hogy mennyit használták a kürtöt. Most az is lehet hogy csak általánosítás hogy minden olasz dudál ha kell, ha nem, de az is előfordulhat hogy az ismerősöd autóján valaki (mondjuk leleményes nepper) kormánypárnát cserélt, ki tudja.

Annyi bizonyos hogy dolgok sokkal inkább romlanak el a használattól, mintsem önmagában a kortól.

Link to comment
Megosztás:

Az enyém is olasz... és 97e (szervizkönyves) km-nél javított dudagombbal (mellesleg jó ronda) vettem az autót... Szóval ez sztem komplexebb dolog, nem önmagában a futásteljesítmény számít, hanem hogy mennyit használták a kürtöt. Most az is lehet hogy csak általánosítás hogy minden olasz dudál ha kell, ha nem, de az is előfordulhat hogy az ismerősöd autóján valaki (mondjuk leleményes nepper) kormánypárnát cserélt, ki tudja.

Annyi bizonyos hogy dolgok sokkal inkább romlanak el a használattól, mintsem önmagában a kortól.

Az Astra különben nem egy dudálós autó: nem lehet vele finoman adagolni a kürtöt, ha csak kicsit nyomod meg, meg se szólal, ha jobban, akkor hosszan ordít, meg rossz helyen is van. Én nagyon-nagyon ritkán használtam, inkább magamban nyilvánítok véleményt.

Link to comment
Megosztás:

Az enyém is olasz... és 97e (szervizkönyves) km-nél javított dudagombbal (mellesleg jó ronda) vettem az autót... Szóval ez sztem komplexebb dolog, nem önmagában a futásteljesítmény számít, hanem hogy mennyit használták a kürtöt. Most az is lehet hogy csak általánosítás hogy minden olasz dudál ha kell, ha nem, de az is előfordulhat hogy az ismerősöd autóján valaki (mondjuk leleményes nepper) kormánypárnát cserélt, ki tudja.

Annyi bizonyos hogy dolgok sokkal inkább romlanak el a használattól, mintsem önmagában a kortól.

Jajj,már félve mondom ,lehet ez is hülyeség lesz és

érte! B)

A kormánypárna nem együtt van a légzsákkal?Külön is lehet cserélni?

Link to comment
Megosztás:

Az enyém is olasz... és 97e (szervizkönyves) km-nél javított dudagombbal (mellesleg jó ronda) vettem az autót... Szóval ez sztem komplexebb dolog, nem önmagában a futásteljesítmény számít, hanem hogy mennyit használták a kürtöt. Most az is lehet hogy csak általánosítás hogy minden olasz dudál ha kell, ha nem, de az is előfordulhat hogy az ismerősöd autóján valaki (mondjuk leleményes nepper) kormánypárnát cserélt, ki tudja.

Annyi bizonyos hogy dolgok sokkal inkább romlanak el a használattól, mintsem önmagában a kortól.

Az enyémben 170000km van amiből 155-öt én/mi raktam/raktunk bele, de a bal dudagomb már ki van félig repedve és be van fordulva! Én is gondolkodom, hogy mit lehetne csinálni vele, mert javítatni nem fogom csak a csere jöhetne szóba...

Link to comment
Megosztás:

Jajj,már félve mondom ,lehet ez is hülyeség lesz és
érte! B)

A kormánypárna nem együtt van a légzsákkal?Külön is lehet cserélni?

A kormány burkolata elvileg együtt van a légzsákkal, de ki lehet külön is cserélni! 3 szegeccsel van összefogatva a kettő, azokat le kell fúrni és lehet cserélni, de állítólag a szegecsek fognak még valamit a légzsák házán belül, ami leeshet ha nem vigyázunk. Ebben nem vagyok biztos, de uhuhu ezt biztos jobban tudja!

Múltkor találtam hahu alkatrész részén külön új légzsákburkolatot 16000ft-ért ebből is gondolom, hogy lehet külön cserélni.

Link to comment
Megosztás:

Ezt a kereskedést : Takt kft messziről kerüljétek el.

Különösen ezt a kocsit.

Korábban 149 000 el volt hirdetve, és ki tudja elösször hányszor volt visszatekerve

És ez még csak a km futás.

Ez tényleg durva, én mondjuk mindig ott fogom a kormányt, és ha dudálni kell azt nyomom, nekem is kopott a kormányom nagyon azon a ponton, és a kört gombja meg már púpos pedig csak 60e van a kocsiban.... El tudom képzelni, hogy kikopott... De kitudja...

Link to comment
Megosztás:

Kicsit túlzásba estek az óra visszapörgetésével, nem? Egy majd' 12 éves autóban nem egészen 100e km? Az évente alig 8e futott kilométert jelent, ami még magyarországi viszonylatban és ilyen drága benzinárak mellett is a mese kategória gyakorlatilag, legalábbis egy mindennapi használatú autónál mindenképpen. Arról nem is beszélve hogy a kiszakadt dudagomb láttán ezzel az autóval minden valószínűség szerint nem közlekedtek, csak a tulaj ült az álló autóban és nyomta a dudát. :) Biztos ilyen kürtfetisiszta volt... B)

Van ilyen...

Fater Suzuki Lianája 8 éves 29.000 Km van a kocsiban (bejáratós :D ), amiből én tettem bele a felét... Ha esetleg el szeretné adni (gondolt már rá) mit szólna a vevő... Gondolom csak annyit, hogy ilyen pofátlan pali, ennyit visszapörgetni - inkább meg sem veszem, mert azért hülye nem vagyok, nem hagyom magam ennyire átverni....

Link to comment
Megosztás:

Van ilyen...

Fater Suzuki Lianája 8 éves 29.000 Km van a kocsiban (bejáratós B) ), amiből én tettem bele a felét... Ha esetleg el szeretné adni (gondolt már rá) mit szólna a vevő... Gondolom csak annyit, hogy ilyen pofátlan pali, ennyit visszapörgetni - inkább meg sem veszem, mert azért hülye nem vagyok, nem hagyom magam ennyire átverni....

Barátom örökölt egy kétütemű Wartburgot, 24 éves az autó. 33.000 km van benne. Szóval bármi lehetséges. :D

Link to comment
Megosztás:

Van ilyen...

Fater Suzuki Lianája 8 éves 29.000 Km van a kocsiban (bejáratós B) ), amiből én tettem bele a felét... Ha esetleg el szeretné adni (gondolt már rá) mit szólna a vevő... Gondolom csak annyit, hogy ilyen pofátlan pali, ennyit visszapörgetni - inkább meg sem veszem, mert azért hülye nem vagyok, nem hagyom magam ennyire átverni....

Persze, elismerem, tényleg van ilyen, de ezeket nem nepperek szokták árulni hanem a tulajdonosa, és a személyes találkozásnál az rögtön kiderül hogy szerető gazdiról van szó, vagy gátlástalan tenyérbemászó órapörgetőről.

Link to comment
Megosztás:

Persze, elismerem, tényleg van ilyen, de ezeket nem nepperek szokták árulni hanem a tulajdonosa, és a személyes találkozásnál az rögtön kiderül hogy szerető gazdiról van szó, vagy gátlástalan tenyérbemászó órapörgetőről.

És még ez sem tuti,én is beszéltem az előző tulajjal,mikor megvettem,olyan 40 körüli norm,fickónak nézett ki.erre tessék...

hívtam a napokban,csak spontán elmondani mi lett az autóval,semmi hátsó szándékkal,nem vette fel.Üzenetet is hagytam,nem egyszer próbáltam...

használtautó mindig zsákbamacska!

És ez csak azért,mert nem futja ujra(még néha az is xar)...

Link to comment
Megosztás:

Persze, elismerem, tényleg van ilyen, de ezeket nem nepperek szokták árulni hanem a tulajdonosa, és a személyes találkozásnál az rögtön kiderül hogy szerető gazdiról van szó, vagy gátlástalan tenyérbemászó órapörgetőről.

Az ilyen verdák általában nem is hirdetés útján cserélnek gazdát. Valami ismerős, vagy ismerős ismerőse viszi el. Legalábbis nálunk faluszinten így működik.

Link to comment
Megosztás:

Barátom örökölt egy kétütemű Wartburgot, 24 éves az autó. 33.000 km van benne. Szóval bármi lehetséges. B)

ma meg volt nálunk egy Astra F revizión, és vizsgán.

98 as autó, 18.000 km.

az utolsó revizió, 17.400 km nél volt ( merthogy minden évben hordja az ember revizióra! )

az utolsó vizsga meg 16.900 km nél volt.....

van ilyen is, de nem ez a jellemző :D

Link to comment
Megosztás:

ma meg volt nálunk egy Astra F revizión, és vizsgán.

98 as autó, 18.000 km.

az utolsó revizió, 17.400 km nél volt ( merthogy minden évben hordja az ember revizióra! )

az utolsó vizsga meg 16.900 km nél volt.....

van ilyen is, de nem ez a jellemző B)

De ők nem élvezik ki az autózást, egy év alatt 600 km... ilyen távokra nem térül meg semmilyen formában a befektetett pénz.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.