Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

Érdekes módom mindkettőnek EU-s rendszáma van, noha 2002-es autók. (esetleges külföldi?)

Mondjuk ha kintről jött 2 évesen, akkor tuti törött volt, mivel ott sem esik le az ára ennyi idő alatt annyira, hogy megérje behozni. (Van az ismeretségi körömben behozatallal foglalkozó srác, tőle sok érdekességet hallani. :lol: )

Behozottnál a minimum 6-7 éveseknél van esélyed nem töröttet venni, ezt érdemes észben tartani.

Mostanában pl franciából hozzák, mert ott még nem indult be a keleti irányú export. Németeknél már feljebb mentek a használt árak, mert viszik a "vadkeletre" őket. :lol:

kösz

Link to comment
Megosztás:

holnap megnézem!:lol:

Mondjuk így képről a kormány és a váltószoknya nem lelakott. (bár az utóbbi pár ezresért cserélhető...)

Festékmérőt vigyél, vagy kérj helyben mérést, a kereskedőnél tuti van műszer.

Ha "nincs műszere", mákos a dolog.

Amikor az asszonyét vettük volt "szerencsém" megélni a sok simliskedést.

Autót kereskedésből? Nagyon meg kell nézni mindent! De komolyan!

Hihetetlen milyen előélettel voltak kint autók "sérülésmentes" és "idős úr autója" dumákkal.

Ezek max akkor igazak, ha személyesen tőle veszed. Volt egy olyan Corsa, ami a fenti jelzőkkel volt hirdetve egy pesti kereskedőnél, aztán 1-2 telefon után kiderül a céges forgalmi bejegyzés...

"Sérülésmentes" 3 ajtós tényleg szépnek kinéző verda: asszony bele is szeretett rögtön, szép a színe, karcmentes!

Karcmentes? 9 évesen? Hm. Tényleg az, semmi festékhiba nem volt rajta. Na ez volt a gyanús.

Műszert neki (kereskedőé éppen lemerült, elem kell bele...): ajtók, no meg mögöttük hátrébb a tetővonalig újrafújva totálban, néhány helyen 1,2mm réteget mértünk. (saját kalibrált műszer a cégünktől)

Még csak az sem igaz, hogy az árlista aljáról válogattunk, mert eleve a "középáras" kocsikat nézegettük adott évfolyamon belül.

Végül egy nyugdíjas párnál találtuk meg csőrikét vidéken. Ez 10 évesen is hozzányúlás nélkül ment át csont nélkül a műszakin, egyenlőre tuti.

Kereskedőhöz nem szívesen mennék legközelebb, utálom, ha hülyének néznek és a pofámba hazudnak szemrebbenés nélkül. :lol:

Tisztelet a kivételnek, de mi sajnos olyannal nem találkoztunk azon a 7-8 helyen, ahol voltunk.

Link to comment
Megosztás:

Valószínű magyarországi első forgalomba helyezés (rendszám és megjelölt kor alapján). A fényezés szépnek tűnik, lehet garazsírozott, vagy volt már fújva. Ez utóbbira gyanús, hogy a Comfort felszereltségnél tudtommal nem volt gyárilag fényezett kilincs, valamint az első ajtók műanyag koptatójából hiányzik a "COMFORT" megjelölés. Az első lámpák is voltak már cserélve szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Valószínű magyarországi első forgalomba helyezés (rendszám és megjelölt kor alapján). A fényezés szépnek tűnik, lehet garazsírozott, vagy volt már fújva. Ez utóbbira gyanús, hogy a Comfort felszereltségnél tudtommal nem volt gyárilag fényezett kilincs, valamint az első ajtók műanyag koptatójából hiányzik a "COMFORT" megjelölés. Az első lámpák is voltak már cserélve szerintem.

Ez egy ták k.ott drágán.

Ráncfelvarrás előtti modell oda nem illő alkatrészekkel. Messzire kerülném.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.