Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Érdekes módom mindkettőnek EU-s rendszáma van, noha 2002-es autók. (esetleges külföldi?)

Mondjuk ha kintről jött 2 évesen, akkor tuti törött volt, mivel ott sem esik le az ára ennyi idő alatt annyira, hogy megérje behozni. (Van az ismeretségi körömben behozatallal foglalkozó srác, tőle sok érdekességet hallani. :lol: )

Behozottnál a minimum 6-7 éveseknél van esélyed nem töröttet venni, ezt érdemes észben tartani.

Mostanában pl franciából hozzák, mert ott még nem indult be a keleti irányú export. Németeknél már feljebb mentek a használt árak, mert viszik a "vadkeletre" őket. :lol:

kösz

Elküldve
holnap megnézem!:lol:

Mondjuk így képről a kormány és a váltószoknya nem lelakott. (bár az utóbbi pár ezresért cserélhető...)

Festékmérőt vigyél, vagy kérj helyben mérést, a kereskedőnél tuti van műszer.

Ha "nincs műszere", mákos a dolog.

Amikor az asszonyét vettük volt "szerencsém" megélni a sok simliskedést.

Autót kereskedésből? Nagyon meg kell nézni mindent! De komolyan!

Hihetetlen milyen előélettel voltak kint autók "sérülésmentes" és "idős úr autója" dumákkal.

Ezek max akkor igazak, ha személyesen tőle veszed. Volt egy olyan Corsa, ami a fenti jelzőkkel volt hirdetve egy pesti kereskedőnél, aztán 1-2 telefon után kiderül a céges forgalmi bejegyzés...

"Sérülésmentes" 3 ajtós tényleg szépnek kinéző verda: asszony bele is szeretett rögtön, szép a színe, karcmentes!

Karcmentes? 9 évesen? Hm. Tényleg az, semmi festékhiba nem volt rajta. Na ez volt a gyanús.

Műszert neki (kereskedőé éppen lemerült, elem kell bele...): ajtók, no meg mögöttük hátrébb a tetővonalig újrafújva totálban, néhány helyen 1,2mm réteget mértünk. (saját kalibrált műszer a cégünktől)

Még csak az sem igaz, hogy az árlista aljáról válogattunk, mert eleve a "középáras" kocsikat nézegettük adott évfolyamon belül.

Végül egy nyugdíjas párnál találtuk meg csőrikét vidéken. Ez 10 évesen is hozzányúlás nélkül ment át csont nélkül a műszakin, egyenlőre tuti.

Kereskedőhöz nem szívesen mennék legközelebb, utálom, ha hülyének néznek és a pofámba hazudnak szemrebbenés nélkül. :lol:

Tisztelet a kivételnek, de mi sajnos olyannal nem találkoztunk azon a 7-8 helyen, ahol voltunk.

Elküldve
egy 1-es lemaradt a km óra állás elejéről :lol:

Én is valami ilyesmire tippelek,amúgy így képről jól néz ki a járgány szerintem.

Elküldve
Kevés a kép, de ami van, azok alapján talán nem annyira vészes.

A 96ezer szerintem biztos több...

100ezer kmt hozzá kell adni mindegyikhez vagy még többet:)

Elküldve

Valószínű magyarországi első forgalomba helyezés (rendszám és megjelölt kor alapján). A fényezés szépnek tűnik, lehet garazsírozott, vagy volt már fújva. Ez utóbbira gyanús, hogy a Comfort felszereltségnél tudtommal nem volt gyárilag fényezett kilincs, valamint az első ajtók műanyag koptatójából hiányzik a "COMFORT" megjelölés. Az első lámpák is voltak már cserélve szerintem.

Elküldve
Valószínű magyarországi első forgalomba helyezés (rendszám és megjelölt kor alapján). A fényezés szépnek tűnik, lehet garazsírozott, vagy volt már fújva. Ez utóbbira gyanús, hogy a Comfort felszereltségnél tudtommal nem volt gyárilag fényezett kilincs, valamint az első ajtók műanyag koptatójából hiányzik a "COMFORT" megjelölés. Az első lámpák is voltak már cserélve szerintem.

Ez egy ták k.ott drágán.

Ráncfelvarrás előtti modell oda nem illő alkatrészekkel. Messzire kerülném.

Elküldve
elöl Opel Danubiás rendszám kerete van...

ha megnézted, írd fel a rendszámát, megnézem neked a gépben hogy mikor járt nálunk utoljára......

hátul m,eg kövesdános, őket meg fel kell hivni...

akkor az elejét a danubiába a hátulját meg a kövesdánba vették :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.