egyhapsi Elküldve Október23, 2010 Megoszt Elküldve Október23, 2010 Ez csak azt bizonyítja, hogy kint vették. Se mivel a JS*-es rendszám valamikor 2005 eleji kiadású, ebből az is kiderül hogy még alig pár hónapos volt az autó amikor behozták (de vajon miért? Csak nem azért mert összetört, és idehaza meg összekendácsolták mert a nepper látott benne lehetőséget? Valszeg ezért nincs vezetve a szervizkönyv sem... :) ) Vagy egyszerűen csak hamis az a szervizkönyv... Milyen rendszámosok a hasonló évjáratú autók ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Október23, 2010 Megoszt Elküldve Október23, 2010 A motorháztető az csak a képen olyan matt-foltos vagy élőben is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Október23, 2010 Megoszt Elküldve Október23, 2010 A motorháztető az csak a képen olyan matt-foltos vagy élőben is? A motorháztetővel semmi baj. De tele van sok apró jellel, hogy nagyon össze volt törve a jobb eleje. Ebban a szemem szakavatott sajnos.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október23, 2010 Megoszt Elküldve Október23, 2010 én nem vennék dieselt, csak akkor ha bezetett szervizkönyves, illetve ha végig lekövethető az élete. sajnos a CDTI-k nem azok az autók amiknek sosincs baja, és fillérét javitható. ( 150.000 Ft egy AGR szelep...) ennyi pénzért inkább egy hibátlan 1.4 twinport. amennyivel többet fogyaszt annyival kevesebb a javitási költsége. 1.500 ért 60.000 km es astrák kaphatóak. a diesel nem ilyen. azokba simán mindegyikbe 3x annyi van Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Október23, 2010 Megoszt Elküldve Október23, 2010 Ezért agyalok, hogy mit is vegyek.. Hiszen csak én belenyomtam 160 ezret a rég F astrába.. Hát még mennyit mehetnek a céges autók. én nem vennék dieselt, csak akkor ha bezetett szervizkönyves, illetve ha végig lekövethető az élete. sajnos a CDTI-k nem azok az autók amiknek sosincs baja, és fillérét javitható. ( 150.000 Ft egy AGR szelep...) ennyi pénzért inkább egy hibátlan 1.4 twinport. amennyivel többet fogyaszt annyival kevesebb a javitási költsége. 1.500 ért 60.000 km es astrák kaphatóak. a diesel nem ilyen. azokba simán mindegyikbe 3x annyi van Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október23, 2010 Megoszt Elküldve Október23, 2010 egy fincsis 1.4 twinport, magánszemélytől, leinformálhatóan... én ezt venném... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Október23, 2010 Megoszt Elküldve Október23, 2010 egy fincsis 1.4 twinport, magánszemélytől, leinformálhatóan... én ezt venném... Ti vettetek már valamit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
chitza Elküldve Október23, 2010 Megoszt Elküldve Október23, 2010 Ezért agyalok, hogy mit is vegyek.. Hiszen csak én belenyomtam 160 ezret a rég F astrába.. Hát még mennyit mehetnek a céges autók. Ez felejtős, szerintem, mindenképpen. Ragaszkodsz a dízelhez? Az enyémet ennyiért simán megkaptad volna, 90 000 sem volt benne, 1.6-os benzines, H-Astra volt, 2005. júliusi. Igaz, kellett volna rá regadót fizetni (ezért se neked, se nekem nem nagyon érte volna meg bevinni otthonra). De ezzel csak azt akarom mondani, h nézegesd szerintem nyugodtan a H-Astrákat, ugyanennyiért tuti lehet már azt is kapni! Én anno nézegettem, és voltak hasonlók (igaz, benzinesek) ennyiért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
chitza Elküldve Október23, 2010 Megoszt Elküldve Október23, 2010 Nekem magyar nyelvű, ezért nem tudom gyanús lehet-e, hogy német a szervízkönyve... Nem kell rögtön befosni, ha külföldi szervizkönyvet lát az ember. Fel kell hívni a szervízkönyvbe bepecsételő kinti szervizet (a pecséten általában ott van a telefonszám), aztán "Guten Tag", és szépen le lehet informálni (ehhez előtte meg kell kérdezni a kereskedőtől vagy a korábbi tulajtól, h mi volt a régi rendszáma az autónak odakint anno). Ugyanígy akár azt is meg lehet tudakolni, h melyik biztosítónál volt biztosítva kint, és ismét "Guten Tag", tessék mondani, hány balesete volt ennek a rendszámú autónak korábban. Én így csinálnám. Ha a korábbi tulaj ezeket az adatokat nem akarja megadni, az helyből gyanús. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Október23, 2010 Megoszt Elküldve Október23, 2010 Nem ragaszkodom a dízelhez mindenáron. F astra előtt benzines autóm volt,( egy öreg rízskályha) amit nagyon szerettem, nagyon jó fogyasztása volt. Most még játszok a gondolattal, hogy dízil, de nem hiszem hogy mégegyszer olyan szerencsém lenne, mint a jelenlegi autómmal. Ez felejtős, szerintem, mindenképpen. Ragaszkodsz a dízelhez? Az enyémet ennyiért simán megkaptad volna, 90 000 sem volt benne, 1.6-os benzines, H-Astra volt, 2005. júliusi. Igaz, kellett volna rá regadót fizetni (ezért se neked, se nekem nem nagyon érte volna meg bevinni otthonra). De ezzel csak azt akarom mondani, h nézegesd szerintem nyugodtan a H-Astrákat, ugyanennyiért tuti lehet már azt is kapni! Én anno nézegettem, és voltak hasonlók (igaz, benzinesek) ennyiért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október23, 2010 Megoszt Elküldve Október23, 2010 Ti vettetek már valamit? nem, még az asszony mindig hondázik , így ez a cégautója is :) majd ha kilép, de még semmi sincs a láthatáron :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Október23, 2010 Megoszt Elküldve Október23, 2010 Ez csak azt bizonyítja, hogy kint vették. Se mivel a JS*-es rendszám valamikor 2005 eleji kiadású, ebből az is kiderül hogy még alig pár hónapos volt az autó amikor behozták (de vajon miért? Csak nem azért mert összetört, és idehaza meg összekendácsolták mert a nepper látott benne lehetőséget? Valszeg ezért nincs vezetve a szervizkönyv sem... :) ) Vagy egyszerűen csak hamis az a szervizkönyv... Nem tudok olyan német nyelvterületet, ahol Cl II-t forgalmaztak volna. A CDTI (Z17DTL) az nem DIT. Azt se tudja mit árul? Túl a zavaros az egész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október23, 2010 Megoszt Elküldve Október23, 2010 Nem tudok olyan német nyelvterületet, ahol Cl II-t forgalmaztak volna. Igaz. Elsiklottam afelett hogy ez Classic II. De akkor az van hogy ha tényleg az akkor tuti hogy hamisított a szervizkönyv, ha meg nem az akkor meg az ember nem tudja mit árul. Mondjuk amúgy is felettébb gyanús hogy F Astra dísztárcsák vannak rajta... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Október24, 2010 Megoszt Elküldve Október24, 2010 Milyen rendszámosok a hasonló évjáratú autók ? KBC... 2005.10 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pootj Elküldve Október24, 2010 Megoszt Elküldve Október24, 2010 Milyen rendszámosok a hasonló évjáratú autók ? JJV: 2004.12 KZM: 2007.12. Régebben két év kellett egy első betű váltáshoz, a válság óta viszont lényegesen több, mostanában váltunk M..-re. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október24, 2010 Megoszt Elküldve Október24, 2010 JJV: 2004.12 KZM: 2007.12. Régebben két év kellett egy első betű váltáshoz, a válság óta viszont lényegesen több, mostanában váltunk M..-re. a héten láttam LTX-et ,most kapta az enyém LAH '08.03 Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október24, 2010 Megoszt Elküldve Október24, 2010 nekem volt egy JCU az 2004.05 havi volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pootj Elküldve Október24, 2010 Megoszt Elküldve Október24, 2010 a héten láttam LTX-et ,most kapta az enyém LAH '08.03 Lakóhelytől függőenm több hóap késés is lehet. Konkrétan tudom, hogy amit írtam KZM 2007.12 és kolléga Suzukija 2008.02 és KZY, míg nálunk már LA. és LB. ment. Veszprémben láttam már MAM rendszámot, de az lehet céges egyéni rendszám is... Mifelénk most az LR.-ből látni sokat Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Október24, 2010 Megoszt Elküldve Október24, 2010 A 2.szomszédba most jött egy D Corsa:LUN-... A szolgálati Astránk:JSS-... 2005/5 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október24, 2010 Megoszt Elküldve Október24, 2010 az enyém LAH '08.03 Tényleg sok függ a lakóhelytől, enyém szintén 2008 márciusi és LAN, de akkor már voltak LDW-k is amikor én kaptam az enyémet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október24, 2010 Megoszt Elküldve Október24, 2010 enyém szintén 2008 márciusi és az milyen szekér,vagy melyiknek?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október24, 2010 Megoszt Elküldve Október24, 2010 és az milyen szekér,vagy melyiknek?? A Coupé. Akkori forgalomba helyezés, mer' külfődrű' gyütt. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Október25, 2010 Megoszt Elküldve Október25, 2010 Lakóhelytől függőenm több hóap késés is lehet. Konkrétan tudom, hogy amit írtam KZM 2007.12 és kolléga Suzukija 2008.02 és KZY, míg nálunk már LA. és LB. ment. Veszprémben láttam már MAM rendszámot, de az lehet céges egyéni rendszám is... Mifelénk most az LR.-ből látni sokat Azok a pár hónapja átadott rendőrautók. Merre is jársz Te sokat? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom_ Elküldve Október31, 2010 Megoszt Elküldve Október31, 2010 Üdvözletem! Még új vagyok itt a fórumon. Első autóm vásárlást tervezem a közeljövőben (2-3 hónapon belül), és ehhez kérném a TI tanácsaitokat! Nos a G Astra az amit kinéztem magamnak. A keret 1-1,2 millió de inkább jobb lenne 1 millióért. 5 ajtósat szeretnék, mivel szerintem ez legpraktikusabb, mert a hátsó ülés ledönthető. (caravan túl nagy lenne). 1,2 -es vagy 1,4 -es benzines mocit tervezek bele. Utaztam már mind 2 motorú változattal, 1.4 est vezettem is és eléggé tetszett a futómű feszessége és az egész kocsi vezetése is úgy összességében. 1,2 -esben még csak anyósülésen ültem, de ott nem éreztem annyira gyengének, mint itt a fórumon meg több tesztben is olvastam, hogy menyire "nem megy". Legfőképpen városban lenne használva az autó 10 km-es távokon, és emellett néha országúton is, autópályán nagyon ritkán (1-2x /év). Fontos extra lenne még a klíma az autóba. A családban van egy 1.4-es 75 LE-s mocis Renault az megbirkózik a klímával, nem tudom egy 1,2-es 75 LE-s Astra G mennyire "halna meg" bekapcsolt klímával. Tehát akkor szerintetek melyiket érdemesebb 1,2 vagy 1,4? És mire figyeljek majd a vásárláskor? A Válaszaitokat előre is köszönöm szépen. Tisztelettel : Tom_ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október31, 2010 Megoszt Elküldve Október31, 2010 Üdvözletem! Még új vagyok itt a fórumon. Első autóm vásárlást tervezem a közeljövőben (2-3 hónapon belül), és ehhez kérném a TI tanácsaitokat! Nos a G Astra az amit kinéztem magamnak. A keret 1-1,2 millió de inkább jobb lenne 1 millióért. 5 ajtósat szeretnék, mivel szerintem ez legpraktikusabb, mert a hátsó ülés ledönthető. (caravan túl nagy lenne). 1,2 -es vagy 1,4 -es benzines mocit tervezek bele. Utaztam már mind 2 motorú változattal, 1.4 est vezettem is és eléggé tetszett a futómű feszessége és az egész kocsi vezetése is úgy összességében. 1,2 -esben még csak anyósülésen ültem, de ott nem éreztem annyira gyengének, mint itt a fórumon meg több tesztben is olvastam, hogy menyire "nem megy". Legfőképpen városban lenne használva az autó 10 km-es távokon, és emellett néha országúton is, autópályán nagyon ritkán (1-2x /év). Fontos extra lenne még a klíma az autóba. A családban van egy 1.4-es 75 LE-s mocis Renault az megbirkózik a klímával, nem tudom egy 1,2-es 75 LE-s Astra G mennyire "halna meg" bekapcsolt klímával. Tehát akkor szerintetek melyiket érdemesebb 1,2 vagy 1,4? És mire figyeljek majd a vásárláskor? A Válaszaitokat előre is köszönöm szépen. Tisztelettel : Tom_ szerintem 1.4 :o sajna a twinport nem fér bele ebbe az árba ,lehetőség szerint Z14XE mocisat vegyél.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts